آرشیو

فیلم / سرنوشت نوزاد ۴۵۰ گرمی!

مارگو زمانی که در هفته ۲۵ بارداری مادرش نارس به دنیا آمد، ۴۵۰ گرم وزن داشت. سپس، او به یک بیماری روده‌ای شدید مبتلا شد که در نوزادان نارس شایع است. مارگو با هواپیما به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان کودکان نیواورلئان منتقل شد. پدر و مادرش فکر نمی‌کردند که او زنده بماند. هشت ماه بعد، مارگو آماده می‌شود تا به خانه برود.

فیلم / هدیه تهرانی بعد از مدت‌ها در کنسرت «اشوان» دیده شد

کنسرت "اشوان" در گرگان میزبان یک چهره خاص و یک سلبریتی محبوب سینمای ایران بود که "اشوان" هنگام معرفی او گفت: "بی شک شیک‌ترین بانوی سینمای ایران". هدیه تهرانی که در همه این سال‌ها خیلی سخت در انتظار عمومی ظاهر شده و کمتر در مجامع و جمع‌های سینمایی حضور یافته، با حضور در کنسرت اشوان در گرگان بالاخره آفتابی شد تا این خواننده پاپ با این ادبیات و این کلمات، معرفی ویژه و خاصی را از او در سالن داشته باشد. لحظه معرفی هدیه تهرانی این سوپراستار سرشناس و محبوب سینمای ایران را در کنسرت گرگان اشوان ملاحظه می‌کنید.

فیلم / کنعانی: خدمه کشتی توقیف‌شده اسرائیلی به سوالات مراجع ایرانی پاسخ ندادند

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص توقیف کشتی اسرائیلی گفت: تعلق کشتیِ توقیف‌شده به رژیم صهیونیستی محرز است. در ادامه توضیحات تکمیلی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره کشتی توقیف شده در تنگه هرمز را می‌توانید ببینید.

فیلم| فریاد اعتراض یک شهروند هنگام سخنرانی استاندار خوزستان

فریاد‌های اعتراضی یک شهروند اهوازی هنگام سخنرانی استاندار خوزستان در جلسه‌ای که با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. این شهروند به وعده‌های مدیران استان و کشور در خصوص نهضت مسکن و عدم تحویل واحد مسکونی مربوطه علیرغم گذشت قریب به ۴ سال پیاپی معترض بود.