آرشیو

نقش مالیات در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

​نماینده مردم ساری در مجلس گفت: خط قرمز ما این است که قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حتماً اجرا شود چراکه دستور مقام معظم رهبری این بود که که کارها زمین نماند، دولت درآمد آن را اخذ کرده است و مجلس هم مشروط به اجرای این قانون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده موافقت کرد.

تولید خودرو افزایشی می‌شود/ قیمت خودرو پایین می‌آید؟

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، با اشاره به کاهش تولید خودرو در فررودین ماه امسال، ضمن اعلام اینکه وزارت صمت برای دو خودروساز بزرگ برنامه‌های مهمی در نظر گرفته، از افزایش سه درصدی تولید در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تاکید کرد که کاهش تولید فروردین‌ماه، در مجموع تولید بهار جبران خواهد شد.

آغاز واریز یارانه جدید ۶۰۰ هزار تومانی از شنبه؟

رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس در مراسم اهدای متمرکز توزیع ۲۷۰ بسته غذایی رایگان ویژه بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال گفت: توزیع بسته‌های غذایی (سبد کالا) بین بانوان باردار و مادران دارای کودک کمتر از سه سال در قالب اجرای طرح ملی «همیار مادر و کودک» انجام می‌شود.

فرزین: تمام متغیر‌های پولی تاثیرگذار بر تورم کاهشی شدند

رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در دولت مردمی سیزدهم تمام متغیر‌های پولی تاثیرگذار بر تورم بعد از سال‌ها کاهشی شدند گفت: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری های انجام شده در بانک مرکزی، بهبود شاخص‌های اقتصادی ادامه دارد.
۱