«وحید حقانیان»؛ پس از غیبت /معاون اجرایی، معاون امور ویژه، سرتیم محافظان یا سردار؟

بعد از غیبت چندساله «وحید حقانیان» از تصاویر به ثبت رسیده دفتر رهبری، او با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شوکی را به فضای انتخابات در سومین روز ثبت نام ها وارد کرد. 

محسن رضایی در تلاش است که اصولگرایان به نامزد واحد برسند/ جلیلی و زاکانی حتما حرف او را نمی پذیرند

محسن رضایی در ماه‌های اخیر تلاش کرد با تشکل امنا هم طیف شود و به نوعی نقش بزرگ‌تری جریان موسوم به انقلاب را به عهده بگیرد.

چرا سعید جلیلی درباره ارتباطش با ساداتی‌نژاد سکوت کرده است؟

«بدون تردید آقای جلیلی که تصمیم دارد بر صندلی مرحوم رئیسی تکیه بزند، می‌خواهد ادامه‌دهنده وضع موجود باشد؛ زیرا بعید است منتقد آن مرحوم و روش دولت‌داری ایشان باشد. پس باید از وضع موجود دفاع کند.»

احمدی نژاد: کاندیدای ریاست جمهوری می شوم

محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند.

یک سیاستمدار آلمانی دیگر هدف حمله قرار گرفت

دومینوی حمله به سیاستمداران آلمانی همچنان ادامه دارد و رسانه‌ها از حمله به یکی دیگر از سیاستمداران آلمانی از حزب دموکرات مسیحی در این کشور خبر داده‌اند.

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در بحرین

مردم بحرین در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمده و خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از خاک کشورشان و قطع روابط با رژیم صهیونیستی شدند.

کاردار سوئد به وزارت خارجه احضار شد

کاردار موقت سفارت سوئد در تهران به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.

آمار بی‌سابقه تلفات سنگین ارتش اسرائیل در جنگ غزه

مهر : رسانه‌های اسرائیلی آمار جدیدی از شمار نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در جریان جنگ غزه و تلفات سنگین ارتش این رژیم در این جنگ ارائه کردند.

نواحی غربی کشور بارانی خواهد شد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: نواحی غربی کشور شاهد رگبار پراکنده و نواحی شرق و جنوب کشور شاهد کاهش کیفیت هوا خواهند بود.

وزیر دفاع آمریکا: امنیت ایالات متحده به امنیت آسیا گره خورده است

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز شنبه طی سخنانی در سنگاپور گفت که ایالات متحده «تن‌ها زمانی امن خواهد بود که امنیت در آسیا برقرار باشد.» وزیر دفاع ایالات متحده در ادامه تاکید کرد که منطقه آسیا و اقیانوسیه همچنان برای واشنگتن یک «اولویت» محسوب می‌شود.
۲