آرشیو

فیلم /مصطفی میرسلیم: برخی از افراد صادق خلخالی برای راه‌یابی به خانه‌ها، مواد مخدر داخل خانه پرتاب می‌کردند!

مصطفی میرسلیم در گفتگویی با برنامه اینترنتی «سایه‌روشن» درباره خلخالی گفت: من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قیبل کار‌ها زیاده روی‌هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.

فیلم / تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب /رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت

تصاویری از گفتگوی مرحوم سید اسماعیل نصراللهی، نخبه مازندرانی، رتبه ۲۵ کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته علوم انسانی) و مرحوم دکتر سید احمد نصراللهی (جراح دندانپزشک) پدر سید اسماعیل نصرالهی در دیدار سال گذشته نخبگان با رهبر انقلاب منتشر شده است. مرحوم نصراللهی به همراه پدرش روز جمعه در حادثه گازگرفتگی در منزل مسکونی خود در روستای پاجی از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری جان باختند.

فیلم / برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین

تصاویری از برخورد پلیس‌های سعودی هنگام عکس گرفتن یک زائر با پرچم فلسطین مقابل کعبه منتشر شده است. زنی که قصد داشت با پرچم فلسطین در مقابل کعبه عکس بگیرد با برخورد پلیس‌های سعودی مواجه شد. لحظه برخورد پلیس‌های سعودی را ببینید.

فیلم / کنعانی: خدمه کشتی توقیف‌شده اسرائیلی به سوالات مراجع ایرانی پاسخ ندادند

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص توقیف کشتی اسرائیلی گفت: تعلق کشتیِ توقیف‌شده به رژیم صهیونیستی محرز است. در ادامه توضیحات تکمیلی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره کشتی توقیف شده در تنگه هرمز را می‌توانید ببینید.

فیلم| فریاد اعتراض یک شهروند هنگام سخنرانی استاندار خوزستان

فریاد‌های اعتراضی یک شهروند اهوازی هنگام سخنرانی استاندار خوزستان در جلسه‌ای که با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. این شهروند به وعده‌های مدیران استان و کشور در خصوص نهضت مسکن و عدم تحویل واحد مسکونی مربوطه علیرغم گذشت قریب به ۴ سال پیاپی معترض بود.