عکس / خاص‌ترین بمب افکن جهان!

نورثروپ گرومن بی-۲ اسپیریت، نام یک بمب‌افکن رادارگریز چندمنظوره ساخت شرکت نورثروپ گرومن با کمک شرکت بوئینگ است که توانایی پرتاب جنگ‌افزار هسته‌ای و متعارف را دارد. این هواپیما قابلیت حمل ۸۰ بمب هوشمند ۲۳۰ کیلوگرمی JDAM با سیستم جی‌پی‌اس یا ۱۶ بمب هسته‌ای ۱۱۰۰ کیلوگرمی کلاس B ۸۳ را دارد. در فاصله سال‌های ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ برابر با ۲۱ دستگاه از این بمب افکن تولید شده و همچنان در پروفایل عملیاتی قرار دارند.

عکس / تصویر کدام فرمانده بلندپایه ارتش در دادگاه منافقین نمایش داده شد؟

روز گذشته تصویری متفاوت از دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ثبت دوربین ها شد. دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز گذشته (۱۸ اردیبهشت ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» و مستشاران دادگاه «مرتضی تورک» و «امین ناصری» و «وزیری» نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) به صورت علنی برگزار شد. این جلسه با حضور تعدادی از شاکیان این پرونده برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه این جلسه حضور یکی از افراد حاضر در جلسه همراه با تابلویی از شهید صیاد شیرازی است است که در ادامه می بینید. سپهبد صیاد شیرازی در سال ۱۳۷۸توسط منافقین مزدور به شهادت رسید.
جایزه بهترین خوش رقصی برای کارفرما به اینترنشنال رسید+ فیلم

جایزه بهترین خوش رقصی برای کارفرما به اینترنشنال رسید+ فیلم

کانال تلگرامی ایرانیکTV با انتشار ویدئویی نوشت:دریافت جایزه شجاعت (بخوانید خوش رقصی برای کارفرما) به شبکه صهیونیستی اینترنشنال رسید، چرا که این شبکه ماه‌ها در تلاش بود که از جنایات بی‌وقفه اسرائیلی‌ها سفیدشویی کند و در این مسیر به سان پیاده نظام این رژیم انجام وظیفه کرد.
احمدی‌نژاد در بوداپست چه می‌کند؟

احمدی‌نژاد در بوداپست چه می‌کند؟

وزارت خارجه مجارستان دو روز پس از ورود رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران به این کشور به سفر او واکنش نشان داد. این وزارتخانه در بیانیه‌ای که در اختیار وبسایت خبری مجار ایندکس قرار داد، نوشت: «دولت پذیرای رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران نبوده و برنامه سفر او یک برنامه دانشگاهی بوده است. دانشگاه‌ها در مجارستان دارای آزادی آموزش و بیان هستند. دولت در برنامه‌های دانشگاه مداخله نمی‌کند.»
زیباکلام: آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق را به شما بدهیم

زیباکلام: آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق را به شما بدهیم

زیباکلام می گوید: عده‌ای هستند که معتقدند هرچه مردم ناراضی‌تر باشند، اصولگرایان خوشحال‌تر می‌شوند زیرا عصبانیت مردم باعث پشت کردن آنها به صندوق رای، انتخابات و کنشگری سیاسی می‌شود و نهایتاً نیز عده‌ای مهاجرت می‌کنند و افسرده می‌شوند و دیگر کاری به سیاست ندارند و اصولگرایان راحت مناصب سیاسی و انتخاباتی را تصاحب می‌کنند اما تمام این تحلیل‌ها اشتباه است.
آذری جهرمی:  بسیاری از آمار‌های اقتصادی که این روز‌ها مطرح می‌شود «دروغ آماری»  است .

آذری جهرمی: بسیاری از آمار‌های اقتصادی که این روز‌ها مطرح می‌شود «دروغ آماری» است .

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در مطلبی با عنوان «آمارِ دروغ، دروغِ آماری» نوشت: خبرگزاری دولت، ایرنا، به نقل قول از سازمان ثبت احوال نوشت: «پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد». مشخص است که ثبت احوال آمار دروغ نداده است، اما نوع انعکاس خبر توسط ایرنا، القای دروغ آماری است.
ادعای تازه وزارت دفاع آمریکا علیه ایران

ادعای تازه وزارت دفاع آمریکا علیه ایران

کفیل وزارت دفاع آمریکا مدعی شد: موفق شدیم پتانسیل حملاتی به نیروهای آمریکا را متوقف کنیم
فاجعه‌‌ی «اجساد تبخیرشده» یا «بلعیده شده» در نوار غزه

فاجعه‌‌ی «اجساد تبخیرشده» یا «بلعیده شده» در نوار غزه

درحالی هفتمین ماه از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد که هر روز ابعاد جدیدی از این جنگ آشکار می‌شود. یکی از این موارد ظهور پدیده‌ای به نام «اجساد تبخیرشده» یا «بلعیده شده» است.

حمایت تمام قد یک نماینده مجلس از همایش لاکچری قالیباف/ توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟

کانددیای دور دوم انتخابات مجلس در رابطه با همایش لاکچری اخیر قالیباف در هتل تهران و حواشی آن اظهار کرد: این برنامه کاملا روتین بوده و قالیباف اشتباهی مرتکب نشده است.

دیدار ملی‌پوشان فوتسال با رهبر معظم انقلاب اسلامی

اعضای تیم ملی فوتسال ایران با امام خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کردند.
۲