آرشیو

رنگ‌های مختلف زبان نشانه چیست؟

ممکن است فکر کنید زبان انسان فقط یک رنگ خاص دارد؛ در حالی که این اندام عضلانی کوچک می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را داشته باشد. زبان ممکن است گاهی به رنگ قرمز، زرد، بنفش یا هر رنگ دیگری در بیاید و در برخی موارد حتی دچار تغییر شکل نیز بشود.

علائم و راه‌های پیشگیری یک سرطان مهم

کبد بزرگترین اندام داخلی انسان و دارای دو بخش است که زیر دنده‌ها و پایین ریه راست قرار دارد. این اندام حیاتی، مواد مغذی مانند گلوکز را ذخیره می‌کند تا در مواقع گرسنگی، بدن بتواند انرژی لازم برای فعالیت‌های حیاتی خود را تأمین کند. این عضو وظایف مهمی چون دفع مواد زائد، جذب مواد مغذی، تجزیه داروها و سموم را بر عهده دارد.

این داروها عامل میگرن هستند

نتایج یک تحقیق جدید روی بیش از ۱۱ هزار بزرگسال نشان می‌دهد که بین استفاده از داروهای مهار کننده اسید معده با حملات میگرنی یا سردردهای شدید و ارتباط وجود دارد.

خواص شگفت‌انگیز پوست موز

همه ما از خاصیت میوه‌ها و سبزیجات برای جسم و جان آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها و سبزیجات حتی از گوشت آن‌ها سالم ترند. پوست موز نیز دارای خاصیت بسیار برای سلامت بدن و پوست است.

آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟

یکی از روش های رایج برای کاهش وزن نوشیدن جوش شیرین است که تصور می شود چربی سوزی را افزایش می دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می کند. با این حال، این کار می تواند باعث بروز نگرانی های مختلف سلامتی شود که می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی بگذارد.

تشخیص زودرس بیماری ام‌اس با این آزمایش

داده‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نشانگر اولیه «مولتیپل اسکلروزیس» یا «ام‌ اس» می‌تواند به پزشکان کمک کند تا بفهمند چه کسی در نهایت طعمه این بیماری «دژنراتیو عصبی» می‌شود.

۶ عادتی که بی‌ سروصدا ویران‌ کننده‌اند

تصور کنید صبح با عصبانیت و گیجی از خواب بیدار می‌شوید اما مصمم هستید که امروزتان پرکار باشد زیرا از دیروز خود راضی نبودید. همیشه به نظر می‌رسد ۲۴ ساعت برای یک روز بسیار کم است و ممکن است شما نتوانسته باشید پروژه‌ی خود را کامل کنید.

معرفی ۳ روش جدید کاهش وزن

کاهش وزن به شیوه نوین یکی از دغدغه های افرادی است که هر روشی را امتحان کرده ولی به نتیجه نرسیده اند. این مطلب به جدیدترین روش های کاهش وزن اشاره دارد.

روغن حیوانی برای سلامتی مفید است؟

تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمار‌های قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد؛ آن‌هایی که به عدم تحمل لاکتوز دچارند نیز می‌توانند از این روغن استفاده کنند.
۱