۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
حادثه تلخی که رهبری محکوم کردند

حامیان هتک حرمت سید حسن خمینی چه کسانی بودند؟ + سند

بلافاصله بعد از این اتفاق و علیرغم واکنش معنادار رهبر معظم انقلاب در همان جلسه، رسانه هایی که بعدا و در پی تشکیل جبهه پایداری به ...
کد خبر : ۱۰۰۸۹۴
هفته گذشته صراط فیلمی از حواشی غائله 22 بهمن قم که در آن عده ایی به برهم زدن سخنرانی رییس مجلس در حرم حضرت معصومه(س) اقدام کردند، منتشر کرد که بازتابهای فراوانی داشت.
در فیلم یاد شده چهره تعدادی از بر هم زنندگان سخنرانی لاریجانی که بر حسب اتفاق در سلسله نشستهای بصیرت برگزار شده در شهر مقدس قم نیز حضور داشتند به تصویر کشیده شده بود و علیرغم اینکه صراط اتهامی در این خصوص به جبهه پایداری وارد نکرده بود، واکنش سرآسیمه و آمیخته به عصبانیت اعضای جبهه پایداری و سایتهای زنجیره ایی حامی این گروه حکایت از آن داشت که ظاهرا ضمیر مرجع خود را یافته است و این جریان و رسانه های حامی آن توجه اتهام در خصوص غائله قم را به خود وارد می دانند و لذا پیشاپیش در مقام پاسخگویی برآمده اند.



در هیاهوی بر خواسته از این کنش و واکنش، مصاحبه خبرگزاری مهر با دبیرکل جبهه پایداری ابعاد دیگری از این ماجرا را روشن کرد.
مرتضی آقا تهرانی در مصاحبه کوتاه خود در واکنش به سئوال خبرنگار مهر که از او پرسیده بود آیا شما در خصوص اتفاقات روز 22 بهمن شهر قم تذکری دریافت کرده اید؟ گفت: شما چه کار داری! این موضوع سری بوده و جلسه علنی نبوده است.


وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر این خبرگزاری مبنی بر اینکه آیا به شما توصیه شده است در خصوص حوادث 22 بهمن قم که در آن به ساحت مقدس حرم حضرت معصومه(س) اهانت شده و توهین هایی نیز به رئیس مجلس شورای اسلامی انجام گرفت موضع گیری کنید؟ گفت: من بنا ندارم مطلبی که تنها به من گفته اند را بگویم.
آقا تهرانی در پایان نیز در واكنش به اين سوال كه پس با این جواب های شما به نظر مي رسد در این خصوص تذکری دریافت کرده اید؟ گفت: در این مورد چيزي نمی گويم.
 اما صرف نظر ازموضوع غائله قم و مسببین آن بازخوانی اتفاقی مشابه و مروری بر مواضع اعضای جبهه پایداری و حامیان سایبری آنها در واکنش به آن اتفاق خالی از لطف نیست.
براساس این گزارش خرداد 89 در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در حرم مطهر آن حضرت عده ایی از حاضران به هنگام سخنرانی سید حسن خمینی با شعار دادن مانع از سخنرانی وی شده وجلسه سخنرانی یادگار امام(ره) را برهم زدند.


بلافاصله بعد از این اتفاق و علیرغم واکنش معنادار رهبر معظم انقلاب در همان جلسه، رسانه هایی که بعدا و در پی تشکیل جبهه پایداری به صف حامیان این تشکل پیوستند، ضمن دفاع از غائله یاد شده در اقدامی تخریبی با حذف نام خمینی از عنوان یادگار امام(ره) وی را سید حسن مصطفوی خطاب کردند.





در روزهای بعد نیز انبوهی از مقالات و مصاحبه با حامیان این تفکر در رسانه های وابسته منتشر شد که همگی خط تخریب سید حسن خمینی و دفاع از غائله یاد شده را در دستور کار خود قرار داد.
حمید رسایی در یکی از این گفت و گو ها ضمن طبیعی توصیف کردن اقدام صورت گرفته، گفت:سید حسن خمینی نباید از مردم گله داشته باشد.
وی افزود:اين مردم نبودند كه اجازه صحبت به سيدحسن ‌ندادند، بلكه خود وي بود كه ‌با حمايت از فتنه‌گران و همراهي با آشوبگران و به نوعي فاصله گرفتن از مردم، موجب شد‌ نتواند صحبت كند.



از سوی دیگر چند روز بعد و بدنبال انتشار خبر دیدار مرتضی آقا تهرانی با سید حسن خمینی در منزل یادگار امام(ره) در قم و برخی گمانه زنیها در خصوص محتوای این دیدار، سایت رجا با انتشار خبری که مضمون آن تاییدی ضمنی بر هتک حرمت یادگار امام(ره) در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل بود، دیدار آقا تهرانی را برای نصیحت سید حسن خمینی و نه برای اظهار تاسف از حوادث پیش آمده در حرم امام خواند!



این سایت با انتشار مطلب دیگری با عنوان هنوز بیست سال بیشتر نگذشته است ضمن دفاع از غائله یاد شده و توجیه اهانتهای صورت گرفته به سید حسن خمینی نوشت: چه جای گله به مردم به خاطر جلوگیری از سخنرانی سید حسن، که آنچه در حرم امام (ره) اتفاق افتاد نتیجه منطقی عملکرد دوپهلوي او در فتنه 88 بود.
از سوی دیگر حمایت از هتک حرمت صورت گرفته توسط شخصیتها و رسانه های وابسته به تفکری که بعدا در قامت جبهه پایداری انسجام یافت در حالی ادامه داشت که به موازات آن جمعی از مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه ضمن محکوم کردن این حادثه بشدت از وقوع آن ابراز تاسف کردند.



گفتنی است رهبر معظم انقلاب 28 بهمن ماه در دیدار مردم تبریز با معظم له ضمن اشاره به غائله قم و شعار علیه رئیس مجلس، فرمودند: اين كارهائى كه در قم اتفاق افتاد، بنده با اينجور كارها مخالفم. آن كارهائى كه در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اينجور كارها مخالفم. بارها به مسئولين و كسانى كه ميتوانند جلوى اين چيزها را بگيرند، تذكر داده‌ام. آن كسانى كه اين كارها را ميكنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نكنند.
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۵۹
۳۵
جان مادرتون بس کنین خواهشا دیگه توی حرم های مطهر مهر پرت نکنین ، دیگه اینکارا جواب نمیده ، دستتون روو شده فقط میزنین با مهر سر و کله ی ملت رو میشکنین !! ما قبول کردیم شما عدالت محور و ظهور و رجعت واقعی هستین مهر پرت نکنین باباجان پرت نکین عزیزجان پرت نکنین خدایا امان از دست پرتاب های بلند انجمن ح .... !
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آگاه باشین که این اندیشه و تفکر از حضرت امام و تفکرات حضرت امام ره کینه داره ، چدین ساله سازماندهی و کادرسازی کرده و الان داره خودشو بیشتر نشون میده
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که سایت مزخرفی دارین،چقدر تهمت میزنید؟؟؟ازخدا بترسید.مشخصه که دارید میسوزید از منطق پایداری...
فکر کردین با این 4تا مخاطبی که اسمشون تو همه اظهار نظرا هست و ازتون تعریف میکنن میتونید مردم رو گمراه کنید؟
از خدا بترسید،تقوا،تقوا،تقوا...
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
این بود عارمان های عنقلابمون ؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- اونایی که در صحنه پرتاب مهر بودن صرفا عامل بودن ، برنامه ریزا در پشت پرده هستن - ا.. قلبا نمیخوان در خط تقابل با ولایت قرار بگیرن منتها بخاطر جهالتی که دارن براحتی ابزار دست منحرفان زمانه میشن - برنامه ریزا باید افشا و رسوا بشن برای مردم تا ملت به ماهیت اینا پی ببرن - ... ...... توسط .... م.... یار و رفیق جدانشدنی آقایان مشایی و احمدی نژاد مدیریت می شود و دوستان اصیل آقای احمدی نژاد و مشایی در این ..... حضور دارن - موضوع رو بسیار ساده و خاله زنک بازی قلمداد نکنین نه عزیز این رفتارها مقدمه فتنه دیگری بر علیه نظام و ولایت است ! فتنه ای که اینبار از داخل طیفی که دارای پوسته و ظاهری مذهبی هستن بروز میکنه و تا بحال مقدمه این رفتار رو از سوی سردمدارانشون مشاهده کردیم و میکنیم ! حضرت آقا میفرمان جنجال نکن خیانت نکن اون توجه نمیکنه میره سخنرانی 22 بهمن یه چیز میگه توی مجلس یه چیز دیگه میگه ونزوئلا یه کار دیگه میکنه 11 روز ..و هزار و یک کار دیگه میکنه - مواظب باشیم خیلی خبرا در پس پرده هست خیلی برنامه ریزیهای شیطانی در پس پرده هست که همگی خواسته یا ناخواسته ولایت رو هدف گرفتن ، ظاهرا بر علیه فلان اشتباه یا فلان رفتار لاریجانی یا حسن خمینی شعار میدن ، شعار بر علیه لاریجانی و حسن خمینی و ... همش فیلم و فیگور هست باطنا و نقطه نهایی هدف انحراف و خوارج زمانه ولایت می باشد اگه غیر این بود به صحبتهای حضرت آقا مبنی بر حفظ آرامش کشور توجه میکردن حرمت حرم مطهر رو نگهمیداشتن به اینا میگن .. همون خوارج آخرالزمان !!
2- رسانه هفت شما لطفا ساکت
مبشر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مجتبی. ............... ومنطق؟!! یک مشت ادم نفوذی وضد اندیشه های امام باحمایت .... جمع شدند ودارند در پوشش مقدسات بر علیه انقلاب ونظام ویاران انقلاب؟! توطئه میکنند؟! وخط ........... خبیث وروباه را در کشور دنبال میکنند؟!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی جون تو هیچی مثه دیدن اون عکس دمپاییشون توی پلاستیک خنده دار نبود!!!
Guardian
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر اون سرت صراط!
تو به هیچ صراطی مستقیم نیستی،
تو فقط کم مونده دیگه با خودت دعوا کنی...
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه جان .لبخندازلبانت جدانشود.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به کامنت رسانه هفت (فتنه) و کامنت استقبال گرایانه کاربری بنام یکی (طرفدار انجمن حجتیه نوین) به این نکته اشاره میکنم که جریان انحرافی یک سناریو داره فتنه هم یه سناریو داره و دشمن و نظام سلطه هم یه سناریوی دیگه دار اینا میخوان از همدیگه استفاده کنن یعنی انحراف می‌خواد از وجود فتنه به نفع خودش استفاده کنه و فتنه هم می‌خواد از وجود انحراف استفاده ببره نظام سلطه هم می‌خواد از هر دوی اینها استفاده خودشو ببره ولی اونچه که قطعی هست اینه که خروجی عملکرد این سه طیف علیه نظام ، مردم ، امام ، رهبری و شهدا هست
لعنت خدا بر سه جریان دجالی و هواداراشون
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
2برداشت ازنظريات تئوريسين چرنديات(محمد م....)جهت تنوير سطح سوادوبينش عقيدتي ايشان:
-(حضرت امام عصر (عج)‌ امروز از بيم كسایی در پس پرده غيبت قرار گرفته‌ان....)يعني امام عصر(ايشان)ازترس وبيم عده اي درغيبت هستند.
-"يا اَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا اَطيعُوا اللّهَ وَ اَطيعُوا الرَّسُولَ وَ اُولِي الْامْر ِمِنْكُمْ"
اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! اطاعت كنيد خدا را و اطاعت كنيد پيامبر خدا و صاحبان او را.
پيداكنيدمعني عبارت (صاحبان اورا)ازآيه.
اين تئوريسن خزعبلات درتفسيرآيات قران هم دست مي بردبااينكه معني ساده ترين عبارات قرآني رانميداند.
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خودمي بري وزحمت ماميداري.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- آيا شما فکر میکنین امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف از بيم امريكا و انگليس و صهيونيست ‌ها در پس پرده غيبت نشسته است ؟ ! نه ، اين به اصطلاح خودیها هستن كه از روي خودپرستي‌ ، جاه‌طلبي‌ و پليدي های روحی راه ظهور اون حضرت را سد كردن .....
2- همواره یکی از عللی که باعث کناره گیری پیامبران از قوم خود میشد ، حفظ جونشون بود اونا برای اینکه بتونن در فرصت مناسب رسالت الهی خودشونو به سرانجام برسونن در شرایطی که مورد تهدید قرار میگرفتن مخفی میشدن همونجور که پیامبر ص از مکّه بیرون رفت و در غار مخفی که البته همه اینا به دستور و اراده خداوند بوده هر چند شهادت آرزوی مردان خدا هست ولی شهادتی زمانی مناسب و مطلوب هست که اولا در میدان انجام وظیفه الهی باشه ضمن اینکه به صلاح جامعه و دین خدا هم باشه اما اگه این شهادت به معنی به هدر رفتن و از دست رفتن اهداف باشه ، ترس از قتل و شهادت ، امری عقلی و پسندیده هست.
3- صاحبان او یعنی صاحبان امر و قطعا صاحبان امر که اطاعت از دستور اونا اطاعت از خدا و رسول هست اگه با اشتباه گرفتن از من مثل یه کودک ذوق میکنی ! آره با این فکر که من اشتباه کردم ذوق کن فقط خودتو خراب نکن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ها هم که خودتون میگفتین سیر حسن مصطفوی!!! حالا توبه کردید!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۷۱
۲۳
حامیان ........ قبول لاریجانی بد ! قالیباف بد ، رضایی بد ، این یکی بد اون یکی بد ! اصلا همه بد ! قبول ، شمایی که خوبی چرا توی حرم مهر مطهر و مقدس حضرت معصومه و حرم مطهر حضرت امام مهر پرت میکنی !!! ؟ ای انجمن ..... این چه فرقه ایه که توش برای حرم حرمت قائل نمیشه !! ؟
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
فراموش کردی اینو بگی اونیم که مهر پرت کرده بد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط 1 چیزی یادمون نره دکتر شما کجا فارق التحصیل شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۱
۲۴
خدایا اسلام و ولایت و ولی امر مسلمین جهان رو از شر فتنه آخرالزمانی فرقه های نوظهور منجمله فرقه قدیمی و مجددا سازماندهی شده و شکوفا شده ی انجمن حج ....... محفوظ بدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی میخواهی بگی .... جزئ حجتیه است؟!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۹
گروه یا گروهک !!! ؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
شبه گروهک صحیح است!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ماسماسک!!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۳
۲۶
الان این پایدار جماعتی ها! چاقو بزنی خونشون در نمی یاد از عصبانیت! و چنین است مشیت الهی که دروغگویان و ریاکاران را رسوا میکند...
سید مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
دقت کردین صراط چقدر شاخ شده جدیدا؟
با حفظ مواضع اصولگرایی و استقلال رسانه ای داره منحرف جماعتو منفجر میکنه
برا همین 24 ساعت بستنش
ما تا تهش باهاتیم صراط جون
دمت گرم
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
سید کنتراتی برداشتیم بتتتترکونیم
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقت کنی می بینی شاخ نشده کلا متعارض و حالی به حالیه! برا همینم خودش رو نترکونه کسی نمی ترکه!! همین صراط که الان در باره نام سید حسن در رجانیوز موضع گرفته سابقه سید حسن مصطفوی گفتن به سید حسن خمینی رو داره. تذکرم همون زمان گرفته از خواننده هاش! اینم لینکش:
http://www.seratnews.ir/fa/news/93598/%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%86%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B5%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینم یه لینک دیگه بازم هست سید حسن مصطفوی رو جستجو کنین می بینین:
http://www.seratnews.ir/fa/news/49485/%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-
دشمن ضد ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۱۱
بعد از حضرت امام ره تاکنون انجمن حجتیه داشته کادرسازی میکرده ، سازماندهی میکرده ، نیرو نفوذ میداده توی مراکز مختلف نظام و حالا میخواد میوه شو بچینه ! انشالله دست دراز شده به سمت میوه رو قطع میکنیم
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۸
گروهک .... این نوچه های .... باید بدانند که فرزندان واقعی خمینی کبیر ویاران واقعی ولایت از جمله کارکنان صراط را نمی توانند مایوس ویا سرکوب کنند؟!! روزی چهره واقعی این گروهک ضد اندیشه های امام برای همه روشن خواهد شد
ایراندوووووووست
|
Germany
|
۱۲:۱۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۶
من با جبهه ......... زاویه جدی دارم...
اما در هر حزب ودسته ای آدمای تندرو ونادان وجود دارن،کما اینکه در اصلاح طلبان و اصولگرا ها هم بودن.
سعید عسگر،سعید امامی و....
دشمن دانا بلندت میکند
بر زمینت میزند نادان دوست..
فخری
|
Germany
اقای ایراندوووووووو. اساسا....... بر پایه ضدیت با اندیشه های امام شکل گرفته؟!! اگر سابقه .... جریان ضد امام در فبل از انقلاب وبعد از ان تارحلت امام مورد برسی قرار گیرد ان وقت ماهیت....این ....بهتر روشن خواهد شد
نیما
|
Germany
جناب فخری انجمن حجتیه همانطور است که توصیف کردید اما کسی که در حال حاضر به این عنوان خطاب میکنید کسی است که کتابهای حکومت اسلامی و تبیین اندیشه امام خمینی و ... را نگاشته و امام خامنه ای تفکر ایشان در علوم انسانی را موجب پویایی این علوم و ایشان را عقبه تئوریک نظام نامیده اند. نکته اینجاست که با یک حرف حق حق دیگری را نابود نکنیم. پیچیدگی فتنه آینده در اینجاست.
فخری
|
Germany
جناب نیما.انچه بیان شد واقعیتی است که وجود دارد.حضرت امام افکار . را برای انقلاب ونظام وحتی اسلام خطرناک می دانستند ویکی از دلایل منزوی بودن ا.. در حیات پربرکت امام همین بود؟!!! پس از رحلت امام به اعتقاد بنده ... ؟!به ارکان نظام نفوذ و خط ایجاد اختلاف.تفرقه؟!! میان اصحاب انقلاب ویاران امام در پیش گرفته؟!! وهر روز ابعاد ان را گسترش داده است؟! ..
نیما
|
Germany
صراط جان! بین خودت و خدات ببین برای رضای خدا جواب منو درج نکردی یا برای سلیقه شخصی خودت؟
خوبه همیشه تو قلب و فکرمون یه "احتمال" را نگه داریم که شاید حق جای دیگری باشد.بنده این توصییه که کردم اول خودم عمل کردم و به همین دلیل دائما صحبتهای آقا را پیگیری میکنم تا خودم را بسنجم.
نیما
|
Germany
اخلاقا کار زشتی کردید وسط بحث را قطع کردید و جواب بنده را منتشر نکردید.
نورا
|
Germany
نیما یکم هم عقلت رو صدابزنی بد نیست!
ناشناس
|
Germany
خيلي بامزهست
تواين هيري ويري نورا به خاط ديده شدن از صراط طزفداري ميكنه
درعوض صراط همه مزخرفات نورا كوچولو رو منتشر ميكنه حتي اگه به رهبر توهين كنه
خدا شماها رو به هم ببخشه ايشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۹
به قول آقای باهنر ، جب.. هنوز دم نکشیده...
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
باز بهتر از اينه كه ته ديگش بسوزه.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۳۵
سلام
خدا وکیلی تمومش کنید.سایتتون پر از مزخرف شده.این حرفا چه ربطی به پایداری داره.من هنوز رفتار نوه امام یادمه.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی رو دارین! نوه عزیز و متین امام جز صبوری و تحمل و سعه صدر چه کار کردن؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر سید حسن یوسف آل خمینی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن با فتنه گرها همکاری کرده
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۲۸
بسمه تعالی
ببین به کجا رسیدی که برای بحران هویت اندیشه سیاسی خودتان روی به تخریب جبهه پایداری آنهم با استفاده از مغالطه افتادید
اتفاق حرم امام درست نبود اما منظور این فرد اینه که خود سید حسن خمینی احساسات و هیجانات بعضی مردم را به سمت این بی حرمتی کشید

و اگرا ین آقا خیلی خوبه صریحا زاویه خودش را با اصلاح طلب ها بیان کند

عوامل صراط به کجا دارید می رید؟
من شما رو به تقوای جمعی دعوت می کنم
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آنچه در سیمای خوارج به خوبی قابل مشاهد است , نادانی آن هاست , نادانی ای که در سایه آن فریب خوردن و با مشاهده نیزه های آراسته به قرآن در تردید فرو رفتن امام به آن ها فرمود : شما بدترین مردم هستید. شما نیروهایی در دست شیطانید که از وجود پلید شما برای ضربه زدن نشانه خود استفاده می کند و به وسیله شما مردم را در حیرت و تردید و گمراهی می افکند.... شما گروهی سبک مغز و کم خرد و نادانید !!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره اول از همه روی تقوی خودت کار کنی!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد با عرض پوزش یکی از مصادیق نادانی این است که متوجه نشویم عده ای دارند حق و باطل را با هم می آمیزند. اینکه حلقه انحرافی تفکر انجمن حجتیه را دارد ارتباطی با جبهه پایداری ندارد بلکه اتفاقا این علامه مصباح و اعضای فعلی جبهه پایداری بودند که قبل از همه انحرافات این افراد را مطرح کردند.
ابتدا عذرخواهی کردم و قصد توهین ندارم برای تنبیه و آگاهی بود.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب نیما داستان ..... رفیق گرمابه و گلستان آقایان ا...و ...چیه ؟ یعنی سرمایه و پول ..... جایی فعال هست که بر علیه اقای .... و م.... فعالیت میکنه ؟
فخری
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب نیما. جریان انحرافی.......... تربیت شده اند؟!! اسم خود را به دیگران نسبت ندهید؟!! چه کسی انان را مائده اسمانی میخواندندد؟!! چه کسانی بدون انان به بهشت نمی رفتند؟!! واهها القاب مقدس دیگر؟!! و.......؟!! و.......
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان همانگونه که عرض کردم معیار ما مقام معظم رهبری است. کسی شک ندارد که ایشان در ابتدای دوره احمدی نژاد همه جوره از او حمایت میکردند و نظر او را به خود نزدیکتر دانستند. یعنی میخواهید بگویید ایشان هم اشتباه کردند؟ یا میپذیری که احمدی نژاد عوض شده است. عوض شدن احمدی از موضع گیریها و عملکرد او به وضوح روشن است چه کنیم اگر بعضی به عللی نمیخواهند ببینند؟
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
نیما تو هم حرفا میزنی هااا ایشان هم از ایشون حمایت مادام العمر کردن ؟ یه آدم شاید چند بار از این رو به اون روو بشه ! منتها تو حال فعلی طرف رو ببین ! حضرت آقا از شعارهایی که این فرد اون زمان داد حمایت کردن نه از خوشگلیش !!! حالا که اون شعارا تبدیل شده هاله نور و ارتباط با امام زمان و چاوز و اسراییل و نوح مدیریت پیامبران و بیداری انسانی و بهار و تابستون و پشه کوره !!! چی ؟
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد! نظر بنده را درست نخوندی. حرف من هم همین بود که وقتی آقا اون زمان حمایت کردند یعنی اون زمان خوب بود و حالا هم که ایشان حمایت نمیکنند جبهه پایداری و آیت الله مصباح هم حمایت نمیکنند. پس با منحرف بودن فعلی . نمیتونی نتیجه بگیری که حامیان قبلی او هم منحرف هستند ضمن اینکه نشون میده چه کسی بیشتر طبق مشی رهبر جلو میره. فکر کنم ایندفعه خیلی واضحتر گفتم.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
زاویه خودش رو با اصلاح طلب ها مشخص کنه؟؟ نه به نظر من باید زاویه خودش با اصولگرا هارو مشخص کنه!
عرفان منم شما رو به تقوای فردی و اخلاقی دعوت میکنم!
نیما یه چیزی میخواستم بگم حیف که منتشرش نکردن!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
باید کاری کرد امید خان! من هم خیلی حرفا مینویسم هیچ بی احترامی هم نمیکنم اما منتشر نمیشه رو این حساب جواب شما هم احتمالا بی ادبی نبوده اما خوب دیگه فیلترینگ اینجا هم اینطوریه.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از نشانه های نادانی تکرار یک حرف و کپی پیس کردن است.
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا عرفان منفي هاتو بشمار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۱
صرا جان خوشت میاد کک بریزی تو ..... خصوصا" گروهک م.... ...؟؟؟؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۲۵
جناب صراط به سرت کلاه رفته ملت بابصیرت ایران درانتخابات جواب جنابتان راخواهند داد
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
منحرفان ساکت!
...
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر عزیز پلاس در این سایت والا ما هم هروز سر به این سایت میزنیم ولی فرت فرت نظر نمیدیم --- اساسا منحرف یعنی چه - شما کدوم طرفی هستی - طیف اول -- طیف دوم
---مخالفت این جماعت با طیف سوم سر چیست
اگر احمدی نژاد اجازه داده بود طیف اول و دوم مثل کفتار بر منابع دولتی بیافتند هیچ گاه این قدر از دو جناح فحش نمیخورد
زنده باد بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار - زنده باد بهار - زنده باد بهار
پشه کوره
|
Iran (Islamic Republic of)
ویزززززززززززز
زنده باد بهاااااااااااااررررررررر
ویزززززززززززز
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
چند نقطه(...)! شما چه کار به من داری برادر؟! بیا نظرت رو بده و برو! کسی جلوی شما رو گرفته؟! به من چه ربطی داره! خوب شما هم بیا گوتره ای! نظر بده!من طرف حقم! و حق هم اصولا در جایی هست که منطق و استدلال و عقل گرایی باشه! لطفا اینقدر جوک نگو! این ....... خودش بزرگترین تلف کننده و بر باددهنده منابع ملی و ثروتهای خدادادی بوده! 3000 میلیارد که واست اشنا هست؟! یا 12 میلیون دلار درامد نفتی واریز نشده به صندوق ذخیره ارزی یا رکورد زنی بالاترین درامد ملی در طی 100 سال اخیر با نفت 120 دلاری و از اون طرف بیکاری و تورم شکننده سربه فلک کشیده!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم شیرازی بنظرم بگین اقتصاد را ترکاند خلاصه ترین تعریف از ایشان هست
بازتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان بهتر است بگویید در دوره و زمان بر ملا شد این 3 میلیارد ، و بیشتر از این بر ملا میشد اگر می گذاشتن!
بندگان به خاکی رانده شده خداوند که فکر میکنید خیلی میدانید و پرچمدار عدل خداوند بر روی زمین هستید!
این بخور بخور ها از وسط مسط های جنگ شروع شد که داد حضرت امام خمینی را هم در آورد ولی همه ماله کشیدن روش.
دوستان خیال میکنند این.....
این هم به وسیله اصولگرا ها معلوم نیست از کجا آمد و دور و برش را گرفتند.
اگر هم بد شده ، در سیستم بد شده.
خدا بیشتر کنه نکه اینجا سهمیه ای نیست و دوستان از صبح تا شام پای نت دارن نظر و جوابیه برای نظرات میدن.
صراط لطفا کامنت بنده را تائید کن تا در لیست قرار بگیرد، چند تا نظر دادم تائید نکردی ؛اخوی بدون عقد اخوت.
زنده باد عدالت ، بدور از این نفاق ها
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۳۴
حال صراط یک کاری یاد گرفتی ها
زنده باد مشایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۱۳
دشمنان خمینی کبیر که در زمان حیات آن بزرگوار چیزی برای گفتن نداشته و همچو کفتار در لانه خود پنهان شده بودند همانند حجتی ها و متحجرین که خون به دل امام کردند
حال خود را وارثان انقلاب میدانند
میثم صفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۰
صراط یدفعه دیگه گفتم این پی پیگیری تو دامن زدن به اختلافه
ایراندووووووست
|
Germany
|
۱۲:۴۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
من همون موقع از جبهه ......... دل بریدم که گفتن اح....بدون مش.....رو قبول دارن...
بی بصیرتی تا کجا ؟این دو مکمل همند و بدون هم معنایی ندارند...
الآنم دیر نیست برادران ....خداوند توبه کنندگان را دوست دارد.....
نیما
|
Germany
اگر درست در افکار این دو دقت میکردید در می یافتید که جدایی ایندو امکان داشت. تفکر انحرافی ا...تراوش یافته از خودش نیست اما م.. چرا. پس اگر ایندو جدا میشدند ا...به مسیر قبلی باز میگشت.
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۶
صراط دیگه دارم مطمئن میشم با لاریجانی زد و بند کردیا.....
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱۸
صراط اینبار با لطف برادران لاریجانی و دوستان خوب ان در مجلس که خیلی این روزها هوادرت شودن از فیلتر که حقت بود نجات یافته ای
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه با این توجیه تخلیه میشه اعصابت ، هر جور راحتی فکر کن !! ضمن اینکه میتونی از آب تگری هم استفاده کنی
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۴
چیز خاصی به نوه امام که نگفتند! خوب پیش میاد! هرکسی رفت توی حزب باید منتظر یه چیزهایی باشه! طبیعیه!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
طبیعیه؟!! واقعا که! باید مثلا چه کار میکردن که نکردن؟! کتک میزدن خوب بود؟!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آنچه در سیمای خوارج به خوبی قابل مشاهد است , نادانی آن هاست , نادانی ای که در سایه آن فریب خوردن و با مشاهده نیزه های آراسته به قرآن در تردید فرو رفتن امام به آن ها فرمود : شما بدترین مردم هستید. شما نیروهایی در دست شیطانید که از وجود پلید شما برای ضربه زدن نشانه خود استفاده می کند و به وسیله شما مردم را در حیرت و تردید و گمراهی می افکند.... شما گروهی سبک مغز و کم خرد و نادانید !!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
سید حواسم نبود قمی هستی چیزی نیست که یه چن تا مهر و کفش به طرف رئیس مجلس پرت میشه یه بی احترامی هم به یادگار امام اره بابا چیزی نیست که!!!
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۸
چه شده است سایت شما با جبهه پایداری لج افتاده است
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اساسا با هیچ کسی خصومت شخصی نداریم ، ولی هر کی با ولایت در افتاد ورافتاد !! ما به نفاق و منافق بازی و دودوزه بازی و خوارج بازی در مقابل ولایت از زمان ابن ملجم حساسیت داریم
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
لج با جای خاصی نیست! دشمن انحراف خوارج جماعت هستیم! افتاد؟!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ها ممکن است ادعای ولایت داشته باشند. باید دید شخص ولی کدام را درست میداند.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- و حتما مدعیان دوستی با مردم اسراییل و بیداری انسانی و مکتب ایرانی و کوروش و نوح و هاله نور و ارتباط با امام زمان و ..... رو درست می داند !!!
2- البته ممکنه اینایی که گفتم رو درست بدونه ، منتها در اون صورت اون ولی نیست بلکه دجال هست !!
زال
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شيرازي ،خوارج متعصبان ديني بودن درسته،واي بر تو خوارجه
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
این دونفر عجب اعتماد به نفسی دارن خودشونو در مقام پاسخگویی قرار میدن نکنه از گردانندگان سایت صراط هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینش به کسی ربطی نداره که افتاده یا نیفتاده تو بیا نظر خودتو بده و برو اینجا لازم نیست تو کسی رو متقاعد کنی هر کسی نظرش برای خودش محترمه
دخی ش ی ر ا ز ی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی با اصحاب قدرت وثروت،می بندند،باید هم اینگونه علیه جبهه پایداری،رجزخونی کنند..
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جبهه ی پایداری!
اوهوی!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
زال! مفهوم منحرف خوارج یعنی افراد متعصب خشن بدون استدلال پوسته مذهبی! اما درون خالی! چی شده که به خودت گرفتی؟! مگه خدای نکرده! شما هم جزو این پرتاب کنندگان خودجوش!!! بودین؟!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! از قرار مال تو هنوز نیفتاده! چون داری چرت میگی! من نظرم رو که دادم اما همین جا هستم ببینم امثال توی منحرف می خوان چه کار کنن!شما بهتره حد خودت رو بدونی و واسه خودت تعیین تکلیف کنی!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی خان! فعلا که جناب .... میلیاردر معروف خاورمیانه! شدن اسپانسر این .... در نتیجه مشخص میشه که ثروت و قدرت واسه .. چه معنی داره!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد:البته ممکنه اینایی که گفتم رو درست بدونه ، منتها در اون صورت اون ولی نیست بلکه دجال هست !!.
1. این حرف نشون میده شما ولی را نشناختی بلکه یک مسیر را انتخاب کردی هرکه همراهت بود میتوان ولی هم باشد اگرنه خیر.
2. ما هم نگفتیم آقا این افکار انحرافی را درست میداند. حرف بنده اینست که جبهه پایداری غیر از جریان انحرافی است و اصلا این آیت الله مصباح و شاگردانش بودند که مانن دوره اصلاحات انحراف اینها را هم رو کردند. اما بعضی شاید نادانسته اما بیشتر افراد با اغراض خاص و تعمدا می خواهند این دو را به هم وصل کنند.
3. اگر در حرفهای ولی زمان آیت الله خامنه ای دقت فرمایید تفاوت بین این دو کاملا روشن است.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
نیما :
1- از صدر اسلام تاکنون ، دین اسلام با هیچ انحرافی به پلیدی و شیطانی انحرافات اعتقادی و فکری مثل انجمن یهودی صفت حجتیه مواجه نبوده است !!
2- .. ابزار دست آقایان م. و ا. است و این مهم را آینده نزدیک بیشتر نمایان خواهد کرد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدخان! اول نسبت جب. و . را با حجتیه اثبات کن بعد بقیه ادعاهایت شاید قابل شنیدن باشد.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
حضور بعضی از اعضاي به ظاهر معزول دولت به عنوان موسسين جبهه پايداري باعث شده تا عده زیادی از همون زمان تاسيس اين جبهه ، ‌جدايي اونارو از دولت قبول نکنن باور نکنن !!. وقتی هم که انتقاد و ... بر عليه جريان انحرافي شدت پیدا کرد هيچ كدوم از این مهره هاي به ظاهر معزول شده دولت حاضر نشدن صراحتا و اونجور که باید و شاید بر علیه جريان انحرافي موضع بگيرن. همین باعث شده به مرور نزديكي و مراوده بخشي از بدنه پايداري به جريان انحرافي بيشتر بشه و مظهر و نماد این نزديكي زمان انتخابات مجلس نهم بود که شاهد رفت و آمد هاي پنهان و یواشکی ليدر جبهه پايداري يعني آقای .......... با دولت بودیم. هرچند این عضو ثروتمند و ........ جبهه پايداري تلاش مي كنه ارتباطشو با جريان انحرافی مخفی بکنه اما نزدیکیش به این جریان توی سخنرانی هاش کاملا مشخصه و یکی از اون زمانها هنگامی بود ایشون تلاش كرد تا جريان انحرافي رو از اتهام بداخلاقي و بحران سازي ها و جنجال سازی هایی که برخلاف منویات حضرت آقاس بری بکنه ‌همايش انتخاباتي آخر بهمن 91 بود که ایشون برای مبرا کردن انحراف از بداخلاقی های صورت گرفته در داخل مجلس تا جایی پیش رفت که مجلس رو در جایگاه متهم اصلي ماجراي يك‌شنبه سياه مجلس قرار داد و مدعي شد كه «برخي كارهاي مجلس دل رهبري را به درد آورده است !!!!». بنظرتون جالب نیست ؟ هر چند بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت مجلس در بحث استیضاح اشتباه کرد و دفاع لاریجانی (بفرموده حضرت آقا رئیس محترم مجلس) هم کمی زیاده روی کرد اما بقول حضرت آقا رئیس یه قوه کاری خلاف شرع و اخلاق و .... انجام داد حالا بنظر شما چه کسی در جایگاه متهم اصلی قرار میگیره که آقای ........... پارتی بازی کرد و جاشو عوض کرد ..لذا در حالی که شعار جبهه پایداری مرزبندی با جریان احرافی بود ، این نزدیکی باعث اولین شبهه و کلک و مرموزیت در این جبهه شده ضمن اینکه طیف آقای مصباح اعلام مرزبندی با انحراف کردن اما طیف پایداری قم رفاقت بیشتری با .......... دارن و کمتر توجهی به مرزبندی با جریان انحرافی دارن طیف تهران دنبال جلب نظر اکثریت جبهه پایداری برای ائتلاف با کاندیدای دولت هست..و اين جبهه به لحاظ گفتماني نزديک ترين جريان به دولت هست و جبهه پايداري گفتمان مستقلي رو در سطح فضاي عمومي کشور نمايندگي نمي کنه و گفتمان اين جبهه بخشي از گفتمان دولت هست ! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !!!
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
راستی از اینکه رسمان اعلام کردین از فتنه گران اینبار ممنونم چون جنس واقعی خودتان به مردم نشان دادین مردودین فتنه صراط
بعدم ما خوشحالیم که احمقها دشمنمان هستن
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه اوه راستی سعید جلیلی از هم جبهه پایداری هست !! که تو انقد جلز و ولز میکنی ! بشین تا زمان انتخابات مسائل بسیار بیشتری روشن میشه اونوقت راحتتر با بعضی ها تسویه حساب میکنیم
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۲
صراط جان فكر كنم با هچ كسي جزء رييس مجلس و حلقه فراكسيون پيروان با كس ديگري عقد اخوت نبستي.شما را دعوت مي كنم به تقواي الهي
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۳
صراط جان فكر كنم با هچ كسي جزء رييس مجلس و حلقه فراكسيون پيروان با كس ديگري عقد اخوت نبستي.شما را دعوت مي كنم به تقواي الهي
عبدالصالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱۷
تفنگ رو به سمت جبهه پایداری گرفته اید؛ ان شاالله که یا جلیلی یا لنکرانی رئیس جمهور می شوند، به کوری منافقان
عبدالمحمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
....... شب دراز است !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای ما موکتباف
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین خیال باشی تا صبح دولتت بدمد!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۹
صراط جان فكر كنم با هچ كسي جزء رييس مجلس و حلقه فراكسيون پيروان با كس ديگري عقد اخوت نبستي.شما را دعوت مي كنم به تقواي الهي
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
....................دعوت به تقوا پیشکش !!
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۳:۱۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۲
گروه. پایداری باید به صورت علنی از مقام معظم رهبری و ملت ایران عذر خواهی کند
مرتضی
|
Slovenia
از کدوم کشور،کامنت میگذاری؟!
ارادتمند شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۳
وای بر شما،خدا به شما ها رحم کند ږمن 4 سال است مېالب شما را میخوانم اګر چه خط فکری سیاسیم تاکید میکنم سیاسی و نه دینی و مذهبی ، صراط هم آنروزها هتاکان به سید حسن را حمایت کرد ولی حالا که این شتری که خودتان همسانسازی کردید به کوچه خودتان نزدیک شده این جوری موضع میګیرید.این عدم صداقت به برای رسانه سم است امیدوارمسمو نشویدږ
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۷
باز صراط شروع کرد به افشاگری و شناختن مجرم . . .
آخه تو چیکاره ای ؟؟؟؟؟
داستان سیدحسن خمینی که یه عده تو حرم امام مثل شما افراط کردن این کار زشتو انجام دادن بر میگرده به اگه اشتباه نکنم سه سال پیش . . .
نیاز خودتو بکشی واسه قضیه ای که گذشت و تموم شد رفت ؟؟؟؟؟
داری خودتو میندازی تو هچل خودت متوجه نیستی .
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی واقعی فقط حامی ولایت است نه جریانها و افراد مشکوک و مرموز !!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر شما گذشت و تموم شد و رفت! نه همه! اره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کار غلطی که بسیچیها انجام میدن تموم شد رفت!!!!!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۵
این آخرین کامنت من در سال 91 . انشاله این هفته عازم مناطق جنوب و کربلای ایران هستم . دعاگوی همه ی کاربران و مجموعه صراط هستم .
انشاله همه ی دوستان بنده رو حلال کنن اگه از نظر اونا بی ادبی از طرف من بهشون شد (دختر شیرازی . یکی . محمد م . نورا . امید 17 ساله . و . . . ) من عذر خواهی میکنم .
سال نو پیشاپیش مبارک
یاعلی
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
شهدا برای دفاع از اسلام و به امر ولایت ایثارگری کردن ، لذا شهدا و ولایت با جریانی که رفیق جریان انحرافی هست میانه ای ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وایسا تند نرو-- یعنی اگر مسئله اسلام نبود نمی جنگیدیم -- میهن خودمان را دودستی تقدیم عراق عرب میکردیم -- پس به نظر شما ایران پشیزی ارزش نداره مهم دینه اگر الان جزئی از عراق بود مهم نبود ! درسته آقای بسیجی تند رو---- اینست تفکر اصولگرایی ؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ذوق زده نشو ننوشتن اسم وطن عزیزم ایران سهوی بود ، ایرانیان همیشه به وطنشون تعصب داشتن منتها کیه که جرات کنه نقش و تاثیر اساسی اسلام و اهل بیت و امام حسین رو در دفاع مقدس جوانان ایران زمین انکار کنه ؟ برو وصیتنامه های شهدارو بخون متوجه میشی دفاع این جوونا با زمانهای گذشته چه تفاوتهای اساسی داره !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جاوید ایرانم!
چو ایران نباشد تن من نباد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مباد!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی سلام منو به شهدا برسون!
خدا نگهدارت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا رو کی گرفت آورد هیچی حالیشون نیست ؟؟؟
ته چه نییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
کی گفته کار بسیجیا بود ؟؟؟؟
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۲
سرتون رو درد نمیارم من با نظر برادرم محمد (م...)و دختر شیرازی وسید مجید موافقم - درضمن تاتهش با صراط هم هستم به شرطی که زنده باشم چون صراط باکسی خرده برده نداره وانشاالله منم نداشته باشم
23 خرداد 88
|
Iran (Islamic Republic of)
شما و دختر شیرازی یک وجه مشترک دارید مخالف جریان سوم هستید وگرنه جنابعالی بیشتر به اصولگراها میایی و لی خانم شیرازی طرف سید محمد خاتمی و میر حسین موسوی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظراتت موافقم با صراط هم بد نیستم ولی رسانه یعنی دروغ بویژه اگر از نوع کیهان باشد!
فومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۶
1. دروغ نگویید که بدون هیچ توضیحی فیلم را گذاشتید
2. شما مگر اون قسمت از صحبتهای آقا که گفتند از فردا یکدیگر را به خاطر صحبتهای ایشان متهم نکنید را فراموش کردید.
3. در قسمتی دیگر که کار رئیس جمهور در مورد پخش فیلم و اتهمات بدون اثبات در دادگاه را غیر شرعی خواندند .حالا کار شما با رئیس جمهور چه فرقی میکند؟
4.چند روز پیش در جمع ورزشکاران در مورد اخبار رسانه های ورزشی که از آنها خواست اخلاق را رعایت کنند و افراد را به جان هم نیاندازند. تهمت و افترا نزنند.
من کاری به سایتهای دیگه ندارم ولی وقتی ایشان این مسائل رو مطرح کردند پیروانشان باید خود را بدترین فرض کنند و دست به اصلاح خود بزنند حتی اگر مصداق صحبتهای ایشان نباشند.
در پایان به عنوان دوست شما رو به تقوی توصیه میکنم و میگویم ما جز امام و رهبر خود با کسی عقد اخوت نبسته ایم
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- روشنگری اونهم براساس مدارک مستند فرق داره با تخریب !! با تحلیل تو دستگاه قضا که مجرم رو به سزای عملش میرسونه استاد تهمت و افترا به قتل و دزدی و .... هست !!!
2- براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم است
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه هر کسی برای خودش حرف رهبر را توجیه میکند. آقای محمد! سند و مدرک هر زمان در دادگاه اثبات شد آنگاه قابل استناد است و گرنه سند من درائردی همان تخریب است.
2. کسی باید دم از رهبر بزنه که از فرموده ایشان تبعیت کنه. ایشان فرمودند تا در دادگاه ثابت نشد تهمت است و فرمودند شما اگر واقعا حزب اللهی هستید خوب میبینید که نظر ما این است که این کارها درست نیست پس نکنید!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
نیما جان تصاویر اون فیلم از راهش و توسط اهلش ثابت شده و این قطعی است و گوش بعضیا هم کشیده شده و تذکر هم گرفتن
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
برای مردم خیلی چیزها ثابت شده درباره خیلی آدمها که از سابق انواع پستها داشتند اما آقا فرمود باید در دادگاه ثابت شود.
اونیم که شما میگی تذکر گرفته حروقت فهمیدی متن تذکر چی بود اونوقت میتونی نظر بدی شاید وقتی شنیدی شرمنده بشی!
tbi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۳
صراط مثل اینکه خیلی هوس کردی با دستای خودت گورت رو بکنی.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور؟! از کی تاحالا روشنگری شده گور کندن؟! شماها جز تهدید کار دیگه ای هم بلدین احیانا؟!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق پایداری جز ....... و ........... چیز دیگری نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۸
هه هه هه صراط آبو بریز اونجا که سوحته!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که معلومه کی ها سوختن و بیشتر به استفاده از آب نیاز دارن !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس مگه خودت دست نداری!!!
قاه قاه قاه قاه قاه!!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جالب بود!!!
VICTOR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۳
صراط جان اولین نفر هم خودت نام خمینی را حذف کردی میگی نه به سابقه وآرشیو خبر هات نگاه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۵
شیطان در هرکس نفوذ کرد و خود را ازمردم دورکرد اگر در خانه امن الهی هم باشد باید به طرفش سنگ پرت کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه خیالاتی!
راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۸
فتنه جديد با تفكر صراطي ها در حال رقم خوردن است .
مطمئن شدم دشمن در صراط نفوذ كرده
خدا عاقبت شما را و ما را خير كند .
صراطي ها و مشايي ها پيوندتان مبارك
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
سنگ منگ خورده به کله مبارکت
امبن
|
Iran (Islamic Republic of)
روش صراط روش طالبانی است به نام اسلام و به کام آمریکا
جالب است تازه فهمیدم وابسته به سازمان بی خاصیت تبلیغات هم هستند .
به نظر خوانندگان عامل ایجاد اختلاف در جبهه خودی در هفته گذشته کدام سایت بوده غیر از صراط
مردم خودشان می دانند چه کنند .
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین کلیه اعمال گروهک حجتیه نوین از حرم حضرت معصومه تا حرم حضرت امام و دقیقا خلاف منویات ولایت رفتار کردن ها ، در راستای همه تحرکات دشمن از جنگ تحمیلی ، ترور شهیدان مطهری ، رجایی ، صیاد شیرازی شهریاری احمدی روشن و .... هست جریان انحرافی ظاهرش مثل دشمن نیست ولی هدفش همان هدف دشمن است مثل هدف گرفتن اصل نظام، آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه هر وقت دیدید بسیج و سپاه و ولایت را هدف گرفتن بدونین اونا یاران ابلیس هستن ، آمریکا و اسراییل و منافقین دشمنان نشانه دار نظام هستن منتها اینا ظاهرا نظام رو قبول دارن ولی باطنا .... !! و همین هم هست که نشون دهنده اوج نفاق و فتنه ایناس
ایراندوووووووست
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۵
صراط جان
میخواستم ببینم تو که ادعا میکنی تو خط رهبری ،آیا آقا از این جنجالی که درست کردی راضیه یا نه؟
اگه جوابت مثبته که ادامه بده ولی اگه نه منفیه،یه تجدید نظر تو افکارت بکن.....
تو دوران اصلاحات سایه مصباح و با تیر میزدن .اونا موفق نشدن ولی تو که خودی هستی داری از درجه اعتبار ساقطش میکنی....
بازم میگم من با اینا زاویه جدی دارم....
ولی معتقدم نیروهای داخل نظام نباید به جون هم بیفتند .چراکه این خواست دشمنه.....

همونطور که برای خانواده امام ره و آقا هاشمی احترام قایلم......
محمد (م .....)
|
Germany
براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم است
نورا
|
Germany
یه بار دیگه ثابت شد که اصلاحات درست میگفته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱۸
فقط فقط جبهه پایداری
پشه کوره
|
Iran (Islamic Republic of)
پس همه با هم میگیم زنده باد بهاااااااااااررررررر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط و فقط ننگ بر خوارج منحرف!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
پایداری این دو سه سال همش از مشایی و انحرافی انتقاد میکرد امسال میگه ممکنه با دولت به گزینه مشترک برسیم!!
قدرت چه ها که نمیکنه!
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۹
باز رفع فیلتر شدین بیسوادای امل؟اینقدر براتون گزارش میدیم که دوباره فیلتر شید.امل های عقب مانده
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر تابلوبازی درنیار سانسورچی!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
پایداری = ..............!
تازه بدتر این میگفت یه چیزی گفت که منتشر شه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... که املتر هستن نیستن؟
جلال عباسیان
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط این بچه بازیها رو بذار کنار! خودتون واسه خودتون کامنت میذارین و مظلوم نمایی میکنین، لااقل یه ذره با سیاست تر کامنت بذارین!
حامد
|
United States of America
|
۱۴:۴۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۷
چه هراسی دارین از جبهه ای که لیدرش علامه مصباح یزدیه
چه ترسی ورداشته دلتونو
محمد (م .....)
|
United States of America
رسوا کردن نفاق و کنار زدن چهره منافقا برای مردم به این منظور که مردم رو به بیراهه نبرن و به دام افراد و اعتقادهای منحرفی از قبیل ظهور و ارتباط با امام زمان .... (بمنظور هدف پنهان تقابل با ولایت) نندازن ، با توجه به این فرمایش حضرت امام ره (حفظ اسلام از اهم واجبات است) واجب تر از واجب می باشد
نورا
|
United States of America
ترس بیش از این به فنا رفتن مملکت!
امید 17ساله
|
United States of America
من آقای مصباح رو دوس داشتم ولی متأسفانه این راهی که داره میره درست نیست!
نیما
|
United States of America
آقا امید 17ساله! بنده از روی رهنمودهای رهبر عزیزم تصمیم میگیرم چه کسی را دوست داشته باشم شما چطور؟
نورا
|
United States of America
امید میشه بپرسم چیشودوس داری!؟
امید 17ساله
|
United States of America
اولا دوس داشتن من برای سال 88 بود ولی باز یکم دوسش دارم اما خیلی خیلی کمتر! حالا چیشو دوس دارم نمیدونم حتما مهرش افتاده دلم!!
دوما آقا نیما با تمام احترامات: من از عقل خودم بیشتر استفاده میکنم!
نیما
|
United States of America
آقا امید!
1. دوست داشتنت کم شده چون تهمتها و افترا زیاده و البته انحراف.... هم تاثیر داره.
2. بنده هم از عقل خودم استفاده کردم و عقلم گفت ولایت یک شخص را بپذیر و آن کسی جز سید علی نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۹
سلام خوبید صراطی ها؟!
یک سئوال: سایت ظراط را توسط ضد انقلاب اداره میشه؟
آخه واسم شبهه شده چون مواضعتون شبیه اوناست. یه ذره خودتون را جمع و جور کنید.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- چجوری باور کنیم که تو روشن کردن و هشدار دادن به مردم نسبت به خطر انحراف از خط ولایت و مواظبت کردن از خود در همراهی با این منافقان رو از خیانت به ولایت تشخیص نمیدی ؟ !!!
2- خیانت به ولایت گوش نکردن به فرامین رهبری و خانه نشینی و مهر پرت کردن در حرم هست یا روو کردن دست عاملین اصلی و پشت پرده این اقدامات به مردم ؟
3- جبهه ولایت به مرد احتیاج داره به آدم موقع شناس و با بصیرت احتیاج داره که بموقع عمل کنه نه مثل سلیمان صرد خزاعی نه به نامرد و منافق و دورو و بی رگ و در خوشبینانه ترین حالت خنثی !!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه ما که این اطمینان(نه شبهه) هست که خودت نیاز به جمع و جور شدن داری!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد انقلاب تیتر یک خودش رو نمیکنه تعریف از رهبری!!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امید! منافق تابلو نمیگیره بالا سرش که من منافقم. وگرنه که اسمش منافق نیست.
البته من اعتقاد ندارم که بچه های صراط خدای ناکرده منافق هستند اینرا برای روشنگری عرض کردم. اما انصافا صراطی ها بعضی موارد در فیلتر کردن زیاده روی میکنند. قرار است توهین ها بی ادبی ها فیلتر شود اگرنه حرف بنده اگر مخالف نظر شماست چرا فیلتر میکنید خوب پاسخش را بدهید.
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا نیما دوستمون گفت ضد انقلاب نگفت منافق وگرنه منم با نظر شما موافقم!
بچه های صراط هم به نظر من منافق نیستن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط ایول که آب در خوابگاه مورچگان ریختی!!!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امید! بنده دیدم گفته ضدانقلاب. اما ضد انقلاب دو دسته است اونی که ضدیتش علنی است که دیگر جای سوال ندارد پس وقتی سوال میکنه یعنی در نفاقش شک داره.
دوستدار ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۴
جنابان عزيز در صراط برخلاف حرف امام ومقتداي ما داريد عمل مي كنيد،مگر امام خامنه اي نفرمود از تهمت زدن هاي بي جا خودداري كنيد وتاجرمي اثبات نشده رسانه اي نكنيد
واي برشما كه مي گوئيد عهد اخوت نبسته ايد و داريد اين كارها را انجام مي دهيد
آقایون میترسند مردم دوباره دست رد به سینه احزاب و قدرت خواهان بزنند.از گفتمان پایداری میترسند.اما خدا با مومنین و محسنین است.تقوای سیاسی همان بود که آقاتهرانی کلام خصوصی حضرت آقا رارسانه ای نکرد.بعضی ها به جای آتش فشانی دوست دارند آتش افروزی را.اینها تقوای سیاسی نیست.برای رسانه هایی مثل مهر و بازتاب و خبرآنلاین واقعا متاسفم.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- اگه دخالت بعضی ها در پروژه پرتاب مهر مشخص شده باشه اونوقت چی میگی ؟
2- کلیه اعمال گروهک حجتیه نوین از حرم حضرت معصومه تا حرم حضرت امام و دقیقا خلاف منویات ولایت رفتار کردن ها ، در راستای همه تحرکات دشمن از جنگ تحمیلی ، ترور شهیدان مطهری ، رجایی ، صیاد شیرازی شهریاری احمدی روشن و .... هست جریان انحرافی ظاهرش مثل دشمن نیست ولی هدفش همان هدف دشمن است مثل هدف گرفتن اصل نظام، آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه هر وقت دیدید بسیج و سپاه و ولایت را هدف گرفتن بدونین اونا یاران ابلیس هستن ، آمریکا و اسراییل و منافقین دشمنان نشانه دار نظام هستن منتها اینا ظاهرا نظام رو قبول دارن ولی باطنا .... !! و همین هم هست که نشون دهنده اوج نفاق و فتنه ایناس
3- براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم است
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که پایدار جماعت بد به دنبال قدرت افتادن! حتی به بهای محکوم نکردن یا احیانا مشارکت! در غائله قم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم واسه انحرافیا متاسفیم!
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط تهمت نزده و با فيلم اين قضيه را ثابت كرده.شما نميخواي حقيقت رو ببيني اون يه چيز ديگه است.
الآن اين همه تهمت رو موسوي و كروبي زده مي شه و بدون هيچ مدركي اونها رو به همه خصوصيت نسبت ميدن؛چرا در مقابل اون تهمت ها چيزي نميگن؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
سایت رجانیوز از بی حرمتی در مراسم سالگرد امام (ره) دفاع می کرد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۷
۷
1.صراط خوشحالم رفع فیلترشدی !بی تو بهار ما بهار نمیشد ..!
پس اینجا باید گفت :
زنده باد بهار!!!
قاه قاه قاه!!!
2.صراط ازت ناراحتم چون خودت هم بارها سید حسن نازنین رو با لقب مصطفوی خطاب کردی و خود من بارها این مساله رو به تو نازنین تذکر دادم!
3.راستی کسی میدونه گرین کارت آمریکارو چطوری میگیرن!؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه 4 تا مه .... پرتاب بکنی بهت میگن چجوری میگیرن ؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای اقاتهرانی واقعا چه جوری؟!!
عاشق صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۰
صراط عاشقتم . سبک شدم با خوندن اين مطلب . جانا سخن از زبان ما ميگويي . عاشقتم . عاشقتم . موفق باشي . دعاي ما پشت و پناهت
محب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۸
۴
پس که اینطور ....
اینجا پایگاه جدید فتنه گری انتخاب 92 ست.
ممنون که زود شروع کردین برخلاف فرمورده ی رهبری که گفتند تا انتخابات وارد مساله ی انتخابات نشوید که خیانت به کشوراست .... و شما ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
گروه ........ پدر بزرگ گروه انحرافه
مثل سازندگی که پدر بزرگ اصلاحاته !

تا آخرین نفس پای امام و رهبری هستیم متظاهرین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۴
از رجا نیوز و امثالهم توقعی نبود که نسبت به یادگار امام جسارت کنند اما خوب به خاطر دارم که صراط هم از عنوان مصطفوی برای یادگار امام استفاده میکرد.
غفارپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
صراط واقع رفتار منافقانه داری و اختلاف برانداز خدا رهبر عزیز و ملت ایران از شر شما در امان بدارد.
محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
اوایل که صراط کار خود را آغاز کرده بود من فکر میکردم یک سری افراد مذهبی با دین و ایمان پشت صراط هستند امام الان فهمیدم یک سری کفار ،مشرکین و منافقین پشت این سایت هستند که همیشه کار هایشان منافقانه است
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
محقق هم محقق های قدیم!!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
تهمت چیز بدیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هم اولش خوش خیال بودی هم الان! بد و خوب که نداریم یه ذره خوب یه ذره بد داریم! نه معجزه هزاره سوم و نه مشرک و منافق و این حرفا! بابا بیدار شو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
نوشته اید : "علیرغم اینکه صراط اتهامی در این خصوص به جبهه پایداری وارد نکرده بود..."
واقعا خجالت بکشید ! دوستان یک بار فیلم را ببینند . عین عبارتی که در فیلم قبل از پخش تطبیق های تصاویر آورده اند را ببینید :
"متاسفانه برخی از کسانی که در سلسله نشست های جبهه پایداری در قم در دهه مبارک فجر امسال شرکت کردند کسانی بودند که در روز 22 بهمن حرمت حرم شریف حضرت فاطمه معصومه را رعایت نکردند که چند نمونه از آن را ملاحظه می فرمایید "
جالب است عبارت "سلسله نشست های جبهه پایداری " را قرمز کرده اند و حالا که گندش دراومده که اون نشست ها از طرف جبهه پایداری برگزار نمیشده و نشست های بصیرت و آنهم عمومی بوده میگن ما که نگفتیم جبهه پایداری . ضمنا تیتر آن افشاگری شان هم جالب است : "نسبت جبهه پایداری و شعار علیه لاریجانی در قم " !

واقعا شما از خدا نمی ترسید ؟! حالا میخوان حادثه حرم امام را هم به جبهه پایداری نسبت بدهن در حالیکه آن حادثه خرداد 89 اتفاق افتاد و تاریخ تشکیل جبهه پایداری 6 مرداد 1390 است !!!
لااقل دو خروستون را جمع کنید !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر انحرافی!
موسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
تقوا تقوا تقوا/ صراط اتهامی در این خصوص به جبهه پایداری نکرد/ پس آن زیرنویس فیلم که نوشته بود پایداری خطای دید بود یا شما نوشته بودید؟
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۷
درود و سلام به رهبر انقلاب و خاندان خميني كبير و پاينده باد صراط
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود و سلام به ان دو عزیز بزرگوار.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۴
صراط این چند وقت اخیر خیلی باهات حال کردم
ایول
واقعا با کسی عقد اخوت نبستی
دعات میکنم
یاعلی
محکم برو جلو
(برسد به دست مسئولین صراط)

راستی اگه کمکی از دست ما بر میاد هستیم ( قم هستم )
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
صراط از نظر من تو گیج شدی
معلوم هست باکی هستی
این فیلم تو شکافی بین اصولگراها انداخت که خودت احمقت هم از درکش عاجزی
البته آفرین به این شجاعت
در صحت این فیلم که شکی نیست
ولی اینکه توسط صراط !! پخش شده عجیب
ولی واقعاً دمتون گرم که یه مشت آدم بزن به سیم آخر مدیریت میکنن صراط
بسیجی وار مثل تراکتور ملاحضه حالیش نیست
واقعاً به شعار ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم شما پایبندید احسنت به این شجاعت
خوشم میاد مسر هم هستید تو افشای فیلم
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی این کامنتت خز نیست! که هی می یای در پستهای مختلف تکرارش میکنی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۵
همه ی نظرات مخالف سید حسن مظلوم در سایت رجانیوز منتشرمی شد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
آقای لاریجانی رسما در تریبون رسمی مجلس به عنوان رئیس یک قوه اعلام کرد که آبروی جمهوری اسلامی رفته است حالا احمدی نژاد آبرو را برد یا کس دیگرش به هر حال از نظر ایشان آبرویی نماند حالا این آدم می خواهد برود درجمع مردم ؛ مردم قم سایت نیستند که پولشان از سفارت انگلیس و عربستان بیاید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پایداری چی تو از طرف خودت حرف بزن نه مردم قم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۸
۴
صراط خیلی متاسفم، وضعیت اون دنیات نابوده... خیلی جای خجالت داره خیلی،
جبهه پایداری هیچی نداشته باشه اخلاق مداری اش همه شما ها رو اذیت کرده که اینطوری برای تخریبش آسمون ریسمون میبافید. خیلی متاسفم با وجود رسانه هایی مثل شما اخلاق رسانه ای توی قتلگاهه همیشه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اخلاق مداری!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنده م میگیره!!!
از چیزایی که دارین مایه بذارین!!!
از کی تا حالا پرتاب مهر شده اخلاق مداری!!!؟؟؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان اگه پرتاب کننده ی کفن پوش نشونه گیریش خوب باشه و به پیشونی هدف بزنه حتما اخلاقمداره ! وگرنه آماتوره
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۴
فقط اینو میدونم،کسانی که سخنرانی فردی را به هم میزنند بویی از تفکر،عقل و شعور نبرده اند. سخنران هر کی میخواد باشه،برهم زننده هم هرکی میخواد باشه.ائمه ی ما با دقت به فحاشین گوش میدادند و عده ای تحمل حرف حق را هم ندارند.و لکن اکثرهم لا یعقلون.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا!
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
تا اصولگرا کیا باشن - اگه اصولگرای واقعی باشن چرا که نه - اما خوبه که همه انقلابی باشن - به موسوی رای دادم - آقافرمودن هرکسی به هرکدوم از این آقایان رای دادن پیش خدا مآجورند- ولا غیر
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۴
بسم الله
اوصیکم بتقوالله...
قابل توجه عزیزانی که خود را بصیر می دانند
حضرت آقا(روحی فداه) از ابتدای رهبریشان تا الان تنها به یک نفر صفت بصیر را نسبت داده اند.آنهم حضرت علامه مصباح یزدی(حفظه الله)
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
مرده ی این جواب های کوبنده ی نورا خانم ودختر شیرازی هستم اینم خودش هنر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
لطف دارین.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باشی بهمن جونم!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخ
دراك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۵
صراط عزيز! انتشار فيلم شاهكار بود شاهكار! من به نوبه خود از آگاهي بخشي شما كمال تشكر را دارم.باورش سخت بود كه روزي در برابر جبهه .. پايداري بايستيد،ومهمتر از همه آنكه در مسيرافشاگري مذكوراز "نامهاوعنوانها".. نهراسيديد ومرعوب نشديد.رهايي از تعلقات جناحي ورعايت انصاف واخلاق حرفه اي را برايتان آرزو ميكنم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد که فیلتر شدید فیلم را دیدم جالب بود ولی به صراط شک دارم که دقتتون درسته یا نه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
نظر مردم قم رو نسبت به خودتون و لاريجاني رو در استقبال بينظير ده ها هزار نفري ! چند روز پيش ديديد.
اون عكس هاي استقبال رو ببينيد و بعدش خجالت بكشيد .
ايقدر ها هم كه فكر ميكنيد مردم كم اطلاع نيستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استقبال از رئیس جمهور هم بامزه است ملت الان فقط یا برای خاتمی میان یا برای ساندیس!
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۶
درود بر حسن خميني روشنفكر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر ایشان!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
طلا كه پاكه جه منتش به خاكه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۴
صراط جان تمام گرفتاري ما از انجمن حجتيه است توهرلباسي هم هستند دكتر،مهندس، ظاهر خاكي،مواظب باشين ايندفعه انجمني نياد
اينها باامام راحل خوب نبوده ونيستند وهمه اش اهل تقيه وظاهر سازي هستند
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۴
دختر شیرازی . یکی . محمد م نورا امید 17جان بسیجی داره میره منطقه و آخر سالم هست بیاید حلالش کنید - برادر بسیجی = دوکوهه . اروند . شلمچه . و...یاد منم باش
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
من که بدی ازش ندیدم! خدا نگهدارش!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم مال جنوبم!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
هركجاهست خدايابسلامت دارش.....
ملتمس بدعاي خيريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
ای خدا توی روز روشن دارن دروغ می گن!!!
اینکه تیتز میزنید و می نویسد نسبت جبهه پایداری با حوادث قم
اگه این تهمت زنی نیست پس چیه - چرا او کلیپ و خبر از سایت حذف کردید ؟
جوابش معلومه چون جبهه پایداری جواب منطقی داد دستتون رو شد!
منطق شما روشن است دروغ پراکنی و توجیه آن
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر جوابش اینه: تاوان دادن برای فیلتر نشدن! متوجه شدی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
صراط حواست باشه
این سری با بد کسانی در افتادی ییهو دیدی دم در دفترتون بصورت خدجوش جمع شدند و .... دیگه به جای مهر و لنگه کفش سنگ و پاره آجر و ککتل ملوتوف اومد سمتت
با توجه به سوابق موجود صراط جان دیگه باید فاتحه خودت رو بخونی
ولی بازم دمت گرم به انگیزه ات کاری ندارم ولی جلوی این .... ها وایسادن ایول داره
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
هه! مگه شهر هرته؟! فکر کردن به همین الکی هست؟! اینا با تانک هم که بیان! نمی تونن جلوی روشن شدن واقعیت رو بگیرن! این راه ادامه دارد...
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
آفرین امید 17جان دوست داریم
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
فدات!
گرسنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۵
واقعا سیرید که این همه حرف زدید فکتون بترکه الهی ، ادامه بدید تا بعد .........
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
قلم تو هم بشکنه الهی! این راه ادامه دارد...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۵
انشاالله صراط به صراط مستقیم هدایت شود واقعا جای تاسف دارد
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
جای بسی خوشحالی هست که دست منحرفان خوارجی داره رو میشه!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۷
۴
واقعا آدم تعجب می کنه چقدر یه دفعه بعضیا چپ می کنن...
تا دیروز طرفدار انقلاب بودین الان دارین ریشه انقلاب رو با تفرقه افکنی میزنین.
واقعا آدمی انگشت به دهن میمونه از این انحراف 180 درجه ای شما
صراط جان ،صراط رو گم کردی
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
وای برتو! منظورت اینه که ریشه انقلاب همون انحراف و خوارجی بودن هست؟!! ریشه انقلاب روشنگری و راه حقیقت ناب هست! که فرسنگها با انحراف و خوارج فاصله داره! گرفتی؟!
alireza soleimani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲
شما اگر جرئت داشتید خبرهایی که خودتون کار کردید رو پاک نمی کردید
http://tinylink.ir/a2oy

http://tinylink.ir/a8ac
رهگذر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۴
اگر به اظهار نظر مخالفان فیلم رسوایی در روزنامه هاشون نگاه کنید میبینیم که متاسفانه هنوز از اتفاقات قم راضی و خشنود هستند و از آن اعلام انزجار نکرده اند پس چگونه از این اتفاقات اعلام برائت می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۵:۳۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۴
واقعاً شما آخر end افشاگری و هدایتگری هستید
بی اساس بودن فیلمتون معلوم شد حالا به یک چیز دیگه گیر بدید
دختر شیرازی
|
Hong Kong
اره! اینه دیگه! ما مشت محکم بر دهان یاوه گویان خوارجی منحرف میزنیم!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۴
معلومه با کسی عقد اخوت نبسته اید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
خدانکنه امید جان -
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
مردم فهيم و ولايتمدار ايران اسلامي به خوبي واقفند كه وقتي رهبر معظم انقلاب صراحتاً مي فرمايند :اگر مومن و حزب اللهي هستند اين كارهارا نكنند . فرمايش ايشان رافصل الخطاب مي دانند .اين دستور صريح ولي امر است كه در قران به اولي الامر و وجوب اطاعت از دستوراتش به روشني حكم گرديده است . خداوند به اين ملت قهرمان و هميشه در صحنه خير دنيا و آخرت بدهد.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
امام حسین رو کسانی شهید کردند که نماز شبشان ترک نمیشد.هواست جمع کن مزدوره انگلیس به اسم صراط
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
حواس!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
سوژه میخوای؟
از بی عدالتی و نا برابری میخوای حرف بزنی؟
دولت را به خاطر کارهاش نقد میخوای بکنی؟
این را سوژه کن:
چرا 50 لیتر سهمیه بنزین واریز میکنن به همه خودرو ها؟
مگر منی که ماشین ندارم میتوانم از این تقسیم عادلانه دولت استفاده کنم!؟
مگر آن هایی که مسافر کشی میکنند با این بنزین -بابت سوپسیت(این یارانه)- به من مسافر تخفیف میدهند؟
مگر جایگزینی برای من ی که ماشین ندارم دولت در نظر گرفته؟
مگر یارانه حق ملی ما از منابع طبیعی (که نفت هم جزء آن هست) نیست؟پس چرا نشست میخوان بگذارند و جلسه میگیرن که به بعضی ها یارانه ها شون قطع بشه؟
مگر آن کسی که (به قول خود شان و نه به واقع و در حقیقت) پولداره ایرانی نیست و حق نداره از این یارانه که از منابع طبیعی (که نفت هم جزء آن هست) بهرهمند بشه!!!؟
چرا گنده ها میبرن و میخورن و بعضی ها له میشن زیر فشار؟
اینها را سوژه کن ، نه اینکه ، یکی یجا یک چیزی میپرونه ، شما هم میگی کسره چرا فتحه شده!!!!
یا علی
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
حامد جان شما هم حق داری - شاعر میگه اگر دردم یکی بودی چه بودی
روجا نیوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
سایت رجانیوز در مطلبی تحت عنوان “واکنش جالب توجه دبیرکل جبهه پایداری به شیطنت خبرگزاری مهر“، پاسخ حجت الاسلام آقاتهرانی به سوال خبرگزاری مهر را نمونه‌ای قابل توجه از رعایت تقوای سیاسی خواند!

ماجرا از این قرار است که چند روز پیش خبرگزاری مهر در مصاحبه ای با حجت الاسلام آقاتهرانی از وی می پرسد که آیا ایشان در خصوص اتفاقات روز ۲۲ بهمن شهر قم تذکری دریافت کرده اند یا نه؟ و حجت الاسلام آقاتهرانی که از فعالان جبهه ی پایداری نیز می باشند، در پاسخ به این سوال، این موضوع را سری خوانده و اشاره می کنkد که جلسه مذکور علنی نبوده است.
در حالی که اولین چیزی که از این پاسخ به ذهن انسان می رسد، دریافت تذکر و تلاش برای علنی نشدن آن است، سایت رجانیوز با زیرکی سعی در تعبیر دیگری از این پاسخ دارد!

رجا در مطلب خود می نویسد:
“بنا بر اطلاع خبرنگار رجانیوز، علنی کردن پیغام مورد اشاره‌ای که آقاتهرانی از آن امتناع کرده بود، زمینه بسیاری از اتهامات و بداخلاقی‌های روزهای اخیر در قبال جبهه پایداری را از بین می‌برد، با این حال این استاد اخلاق با چشم پوشی از ظرفیت بوجود آمده برای بهره‌جویی سیاسی خود، ترجیح داد محتوای این پیغام علنی نشود تا نمونه‌ای از رعایت تقوای سیاسی را در شرایطی که برخی جریانات مدعی اصولگرایی از تلاش‌های غیرشرعی برای اهداف سیاسی خود استفاده می‌کنند به نمایش بگذارد.”

رجانیوز در حالی که در اعتراض به خبرگزاری مهر می نویسد: “جریانات متبوع خبرگزاری سازمان تبلیغات، یکی از ارکان اصلی رفتار سیاسی خود را استناد به پیغام‌های درگوشی و البته اثبات نشده قرار داده اند…” هیچ اشاره ای به این موضوع نمی کند که اگر آن جلسه سری بوده، خبرنگار رجا چطور از پیغام آن اینطور اطلاع دقیق دارد!؟ و حتی بر فرض اطلاع دقیق خبرنگار مفروض(!)، آیا این مطلب رجانیوز، خود به نوعی استفاده از پیام های درگوشی نیست؟!

سایت رجا که در این مطلب اصرار ویژه ای در یادآوری وابستگی خبرگزاری مهر به سازمان تبلیغات دارد، در حالی دم از رعایت تقوای سیاسی از جانب این عضو جبهه ی پایداری می زند که خود بارها در همین مطلب نسبتا کوتاه، از تهمت زدن به این سازمان هیچ گونه دریغی نکرده است!
از اتهام “استفاده از منابع قابل توجه بیت المال برای تشریح فعالیت‌ها و اقدامات شهردار تهران و پیگیری پروژه‌های سیاسی برخی احزاب و گروه‌ها” گرفته تا اعلام “برخی از پیغام‌های خصوصی و تذکرات به سازمان تبلیغات و یا چهره‌های برجسته این جریانات“…
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۵
واقعا برخي كه دائما جناب دختر شيرازي رو تير ميكنن كه بيشتر خودش رو خراب كنه و مشغول بشه ناجوانمردانه هست .
ايشون يه مقدار خام تشريف دارن و زود احساسي ميشن ولي ديگران نبايد سوء استفاده كنن
اما توصيه من بعنوان يك برادر به ايشون اينه كه اينجور موضعگيريها و تندرويها سر از ناكجاآباد درمياره
شما همه رو متهم به انحراف و خوارج ميكنيد ، اين دور از دين و اخلاق هست و حكايت از نوعي لجاجت و بي منطقي و صرفا بر اساس كينه هاي شخصي هست .
خواهرم انتخابات هم بالاخره برگزار ميشه و تموم ميشه ولي ما چرا براي دنياي ديگران آخرت خودمون رو خراب كنيم ؟
واقعا اگر بخواهيم بابت هر سخني كه نسبت به هر شخصي گفتيم حساب پس بديم چه خاكي بر سر كنيم ؟

خواهرم اعتدال و تقوا
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اهان! البته من سرکار خانم هستم نه جناب! فهمش اینقدر سخت بود؟! در ضمن اتفاقا منطقی هستم اما منطق محکم و کوبنده! و در انتها اینکه خواهر شما هم نیستم! چون اصولا برادر من اینقدر سطحی و چیپ فکر نمی کنه! و به خواهرش نمیگه جناب!!!
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
دوكلمه حرف حساب
احسنت
كوگوش شنوا؟
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس يك منفي تقديم به شما
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
از اسمتون حدس میزدم بچه ی جنوب باشید - بچه های خونگرم جنوب رو دوس دارم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عرب نیستم ها!
حسن
|
Germany
|
۰۸:۴۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۲
۴
صراط شما هم همان کاری را می کنید که وحدت را در شرایط حساس کنونی بر هم می زنید مگر حضرت آقا نفرموده بودند هر کس این کار را بکند خیانت کرده است آن کاری که چند نفر جوان احساساتی کردند اشتباه بود و کار شما اشتباه بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
متأسفانه باید گفت: برای بعضی‌ها ... تأسف و ناراحتی ولی‌فقیه و یا مراجع عظام خیلی اهمیت نداره و فعلا فقط و فقط به دنبال دنیای خود و دیگران هستند.
چون می‌بینیم هم به دنبال آن مراسم و هم قضیه 22 بهمن قم که شکایت صریح ولایت و مراجع را به دنبال داشت، ولی ظاهرا همه چیز تحت کنترل س... و ا.... هست و با وجود نارضایتی مراجع، (به خاطر حفظ مصالح دنیوی خود) صلاح نمی بینند موضوع را پیگیری کنند.
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
بله یه همسفد کربلا داشتیم همنام شما بود حدس میزنم مال کجا باشید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی کجایی ، کربلایی؟!؟!؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نزدیکشم!
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
حامیان شما به لاریجانی مشکل دارید نه با امام حسین که مهر اون حضرت رو پرت میکنید
در جستجوی استخدام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
صراط جان استخدامی نمیزنی؟
بعضی از دوستانی که اینجا پیغام میگذارند خیلی فعال اند.
خدایی حیفه از دستشون بدی ها!
هرچند تحویل شون هم نگیری ، جلد خودت هستند.
چه حالی میده با کسی عهد اخوت نبندی ولی دیگران یکطرفه باهات ببندن!
جون عزیزت ثبت کن نظرم و!
تشویق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
خداشفاتان بده با این اراجیف نویسی تان که اصلا بویی از معرفت در آن نیست . خودتان از همه بدترین برای خفه کردن رقیب دست به هر توطئه و تهمتی میزنید !! این تذهبون............
آبجي ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اذهب همين دور و برا
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
نه امید جان کربلایی ها هم عربن داداش شاید دوست نداشته باشه لو بره
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
بنده به مطالب بدور از واقعیت شما که امثال دیگر مخالفان پایداری به جای مواجهه ی اسلامی به مطالب دست چندم وان هم مصلحتی می پردازید کاری ندارم.فقط خواستم بگم بنده قویا ومنطقا به ارتباط سایت شما با کیهان مشکوک هستم.از ساحت کیهان بدور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
من در نا آرامی های 14 خرداد حضور داشتم و به شدت هم انزجار خودم را از فتنه گران و حامیانشان اعلام کردم و فیلمش هم هست که همه جمعیت یکصدا علیه فتنه گران شعار می داد.
شما هم به جای تخریب جبهه پایداری برو کار خودتو درست کن
البته این رو هم بگم که بعد از فرمان مولایم امام خامنه ای در سخنرانی همان روز من یاد گرفتم که خشمم از فتنه را طوری عملی نکنم که باعث سو استفاده بعضی ها بشود
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۸ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
صراط چراخودش را براي بعضي هلا مي كشد چرا نگران پايداري هستيد واقعا شرم اور نيست در نقابي موجه دنبال جريان قدرت راه افتاده ايد؟
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
جناب محمد. من خودم هم از جریان انحرافی ناراحتم و.....
اما به من بگو ناراحتی ات از کوروش برای چیه برادر؟!! بیاییم طرفدار چنگیز بشیم خوبه؟ بشنیم شاه سلیمان قانونی ( حریم سلطان را نگاه کنیم ) خوبه؟
کار جریان انحرافی از کوروش یعنی سواستفاده. کار شماهم کمک به تجزیه طلبها. بصیرت برادر. بصیرت.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
صراط جان مثل اینکه فراموش کردی"ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم"
بهتره بگی :ما با - - - آقا (سه حرفی) عقد اخوت بسته ایم اساسی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
اتفاقا به نظرم شما انتهای عدالت و انصاف هستید
پیروز باشید
امیرجون
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
صراط جواب اینکه سلسله نشست های بصیرت قم ربطی به جبهه پایداری نداره رو ندادی؟