۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
شاهرخ بدیعی:

امروز به جای «عسل»؛ ۷ فرزنددیگرداریم

تشییع پیکر زنده یاد «عسل بدیعی» هنرمند سینما و تلویزیون با حضور شمار بسیاری از هنرمندان به سوی خانه ابدی‌اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۳۸۱۸

به گزارش صراط، مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز -18 فروردین ماه-  از مقابل تالار وحدت با حضور جمع کثیری از هنرمندان و برخی مسئولان هنری کشور از جمله سید‌احمد میرعلایی رئیس بنیاد سینمایی فارابی، محمد‌رضا عباسیان مدیرمؤسسه رسانه‌های تصویری، فرزاد حسنی، مریلا زارعی، فریبرز عرب‌نیا همسر سابق عسل بدیعی به همراه فرزندشان، ستاره اسکندری، مهدی میامی، پرویز شفیعی‌زاده، مسعود رایگان، حبیب‌الله کاسه‌ساز، حبیب‌رضایی، سیروس الوند، سیروس ابراهیم‌زاده، الهام پاوه‌نژاد، مهتاب کرامتی، علی دهکردی، رویا تیموریان و ... برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم پدر عسل بدیعی طی سخنانی گفت: سلام بر این همه معرفت؛ من قدرت حرف زدن زیادی ندارم. فقط می‌توانم این را بگویم که اعضای بدن عسل در بدن 7 نفر دیگر جای گرفت و ما به جای عسل 7 فرزند دیگر داریم.

همچنین در ادامه این مراسم رضا داود‌نژاد شوهرخواهر عسل بدیعی است ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این مراسم اظهار داشت: ما این مدت سخت را توانستیم با همراهی شما بگذرانیم.

در ادامه این مراسم یادداشت عسل بدیعی که در روز اول فروردین به خط وی نوشته شده بود توسط غزل بدیعی خواهرش قرائت شد.

در پایان این مراسم سید‌احمد میرعلایی مدیر بنیاد سینمایی فارابی به بیان خاطره‌ای از این هنرمند فقید پرداخت و گفت: در شب ضبط یک فیلم قرار بود عسل بدیعی صحنه تولد خودش را جلوی دوربین بازی کند، ایشان با حال بد و بیماری که آن شب داشتند جلوی دوربین حاضر شدند و این صحنه را بازی کردند.

وی افزود: هنرمندانی که امروز برای این مراسم حاضر شده‌اند می‌گویند افسوس که ما همدیگر را اینجا می‌بینیم ولی من در پاسخ به اینها می‌گویم که این افسوس نیست بلکه هنر است. من از طرف وزیر محترم ارشاد و تمامی مدیران سینمایی کشور به خانواده محترم عسل بدیعی تسلیت می‌گویم.

پیکر عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور جمع کثیری از هنرمندان و علاقه‌مندان این هنرمند به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا جهت خاکسپاری تشییع شد.

مراسم یادبود زنده یاد «عسل بدیعی» روز سه شنبه -20 فروردین ماه- در مسجد نور واقع در میدان فاطمی از ساعت 18 الی 19:30 برگزار می‌شود.

منبع: فارس