۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳

حواشی مراسم تشییع پیکر"عسل بدیعی" + تصاویر

پدر زنده‌یاد عسل بدیعی صبح امروز در مراسم تشییع پیكر دخترش گفت: با كاری كه عسل كرد حالا اعضای بدنش در وجود 7 نفر زنده است و من با این كار هفت فرزند دارم.
کد خبر : ۱۰۳۹۴۱
به گزارش صراط، مراسم تشییع پیكر عسل بدیعی صبح امروز 18 فروردین‌ماه مقابل تالار وحدت با حضور جمعی از هنرمندان و مردم برگزار شد.

 
در ابتدای این مراسم ستاره اسكندری بازیگر سینما و تئاتر با خواندن قطعه شعری گفت: هیچکدام از ما رفتن عسل را باور نداریم. با اینكه هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر، اما دلم می‌خواست خانواده عسل و غزل خواهر او را امروز از نزدیك نمی‌دیدم. شاید باورتان نشود حرف كم می‌آورم. آرامش و صبر برای خانواده وی طلب می كنم. او با كاری كه كرد نشان داد كه چه روح بزرگی دارد. جای او همیشه بین ما خالی است ولی می‌دانیم كه او تا همیشه در كنار ما است.

 
در ادامه پدر زنده‌یاد عسل بدیعی افزود: سلام به این همه معرفت. من از همه شما كه امروز برای تسلی من و خانواده‌ام اینجا هستید تشكر می‌كنم. قدرت حرف زدن ندارم. دست‌های همه شما را می‌بوسم. شما امروز برای تسلی خاطر من، شیرین (مادر عسل بدیعی)، غزل و رضای عزیز اینجا هستید. او 17 سال از عمر خود را در جمع هنرمندان گذراند. او در فیلم "بودن و نبودن" كار خود را در سینما آغاز كرد به تبع این بازی در چنین فیلمی روش انسانی اهدای عضو را پیشه كار خود قرار داد كه در صورت بروز حادثه‌ای بتواند اعضای خود را هدیه كند. می‌دانید كه با مرگ عسل چه حادثه‌ای بر ما رخ داده است اما اجزای بدن او امروز در وجود 7 بیمار نیازمند جای گرفته است و من حالا هفت فرزند دیگر دارم. این برای من افتخار است. روحش شاد و یادش گرامی.

 
در ادامه سیروس الوند گفت: امروز مجلس باشكوهی برگزار شده است. ما هم روزی می رویم اما نمی دانیم آیا چنین چهره‌های داغداری برای ما هم می آیند یا خیر. سعادتی بود تا در فیلم "دست‌های آلوده" با وی همكاری كنم.

 
وی افزود: من واقعاً از ته دلم می گویم عسل بدیعی سرشار از زندگی و دختری پاك، منظم و نجیب بود. او به واقع بوی خانواده می‌داد. این دختر عمر زیادی در سینما نكرد و تلویزیون او را ربود اما كارهای بدیعی برای همه ما خاطره به جای گذاشت. حالا عسل بدیعی در وجود دیگران تكثیر شده است.

 
در ادامه رضا داودنژاد كه با همسرش غزل بدیعی در مراسم حاضر شده بود، گفت: خیلی شرایط سختی است. اتفاقاتی را كه در این یك سال گذشته برای ما رخ داد تنها توانستیم با همراهی شما بگذرانیم. همدردی شما برای من در آن شرایط بیماری و حالا هم برای خانواده بدیعی تسلی بزرگی است.

 
وی ادامه داد: ما چند روز عجیبی را گذراندیم. جدا از تمام حاشیه‌ها، با اتفاقات عجیبی در این چند روز روبرو شدیم. سه روز پیش آرام آرام از عسل بدیعی عزیز چیزهایی به دست ما رسید كه برای خود ما هم جالب بود. حتی ما برخی از یادداشت‌های عسل بدیعی برای پدر و مادرش را هنوز نخوانده‌ایم. او یك دفترچه یادداشت داشت كه روز اول فروردین در آن مطلبی نوشته بود. امروز من و غزل تصمیم گرفتیم آن را برای شما بخوانیم. البته من به زودی تصویر این یادداشت را كه با دست‌خط وی است در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهم.

 
غزل بدیعی در ادامه گفت: ممنون كه آمدید. كاش عسل هم امروز اینجا بود و می‌دید كه چه جمعیتی برای بدرقه او آمده‌اند.

 
 بدیعی در آخرین یادداشت به‌جا مانده از او: می‌دانم امسال سال من است


در بخشی از این یادداشت كه توسط غزل بدیعی خوانده شد، آمده بود: سال 92 شد و در این گذر عمر چیزی قسمت همه ماست. حالا 36 سالم است، دهه 30 هم گذشت با سرعت مثل همه چیز همچون دهه 20. شش سال را در ركود بودم. حالا می توانم مسلط باشم. ضعف درونی ام رنگ باخته است. اشتباه زیاد كرده‌ام. اشتباه زیاد دیده‌ام، اشتباه ارزش دادم و اشتباه بی‌ارزش كردم اما مهر خدا خواست که هنوز سالمم، توانمندم، ریشه دارم، جوانم، زیبایم، پسری دارم، عشق و مهر، خانواده‌ای مثل گوهر ناب و دوستانی مثل برگ گل و دنیایی كه هر روزش واقعه است. حالا انرژی خفته‌ای دارم برای رسیدن به زندگی. تمام توانم امسال بر این است كه شگفتی بیافرینم، شگفتی‌ای كه پسرم "جانیار" و خانواده‌ام به آن افتخار كنند. من می دانم امسال سال من است.

 
رضا داودنژاد در ادامه افزود: این یادداشت خود عسل بود كه قطعاً تصویر آن را منتشر خواهم كرد.

 
پسر عسل بدیعی: دلم برای مادرم تنگ می‌شود


جانیار عرب‌نیا پسر عسل بدیعی در ادامه گفت: از مادرم تشكر می كنم به خاطر كارهایی كه برای من كرد. اگر او نبود من هم نبودم. او همه كار برای من كرد، حتی كارهایی را كه دوست نداشت. حالا از همه بیشتر دوستش دارم دلم برایش بیشتر تنگ می شود. می‌دانم خوشحال است و اگر قرار باشد برگردد، اینجا برایش مثل زندان است. می خواستم جلوی همه شما از او تشكر كنم و قول می دهم كاری كنم كه راضی باشد.

 
فریبرز عرب نیا در ادامه بیان كرد: سلام به همه شما و از حضورتان تشكر می كنم. به دلیل ازدحام زیاد شاید كسی حواسش نباشد بهتر است به كوچكترها و خانم ها توجه كنیم.

 
احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پایان گفت: بهتر است كسانی كه اسم هنرمند را انتخاب می كنند به این نام وفادار باشند. عسل بدیعی از جمله این افراد بود من خاطرات خوب و حرفه ای با وی داشتم. ما در سریال "تا صبح" با هم همكار بودیم او روحیه حرفه ای داشت به دلیل اینكه باید كار را به پخش می رساندیم او در دو شیفت كار می كرد.

 
 وی افزود: خیلی از هنرمندان می گویند ما باید امروز اینجا همدیگر را ببینیم این مهم نیست موضوعی كه اهمیت دارد این است كه همه ما بتوانیم در زندگی مان به خواسته هایمان برسیم. عسل بدیعی علاقمند بود اعضای بدن خود را در اختیار افراد نیازمند بگذارد او امروز به این خواسته خود رسیده است فرقی نمی‌كند كه آدم جوان بمیرد بلكه بهتر است كامل این دنیا را ترك كند. عسل بدیعی این گونه از بین ما رفت. من به نمایندگی از ریاست سازمان سینمایی، وزیر ارشاد و جامعه سینمایی به خانواده وی تسلیت می گویم. از همه مردم تشكر می كنم كه امروز اینجا در بین ما هستند و حتی كسانی كه می دانم از صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا حضور پیدا كرده اند.

 
در پایان شاهرخ طاهریان مجری مراسم یادداشت عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما را به مناسبت درگذشت عسل بدیعی خواند و پیكر عسل بدیعی روی دستان مردم و علاقمندان به همراه خانواده وی به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا تشییع شد.

تصاویری از مراسم تشییع پیکر مرحوم عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون




سخنرانی رضا داودنژاد در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی



بهزاد فراهانی و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی


سخنرانی فریبرز عرب نیا در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی


سخنرانی احمد میرعلایی مدیر عامل فارابی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی



مسعود رایگان و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی


مهتاب کرامتی و مسعود رایگان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی



مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، بهزاد فراهانی و رویا تیموریان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی



رضا داودنژاد و همسرش غزل بدیعی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی



تشییع پیکر مرحوم عسل بدیعی در تالار وحدت

تشییع پیکر مرحوم عسل بدیعی در تالار وحدت
وداع شاهرخ بدیعی پدر مرحوم عسل بدیعی با پیکر دخترش

زهرا داودنژاد در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
زهرا داودنژاد در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی


مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

ماهایا پطروسیان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

ماهایا پطروسیان در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

علی اوسیوند و حمیرا ریاضی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی
علی اوسیوند و حمیرا ریاضی در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

جمشید گرگین و حبیب دهقان نسب در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

جمشید گرگین و حبیب دهقان نسب در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

قرائت یادداشت عسل بدیعی (که در روز اول فروردین نوشته بود) توسط غزل بدیعی خواهرش
قرائت یادداشت عسل بدیعی (که در روز اول فروردین نوشته بود) توسط غزل بدیعی خواهرش
منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۰۷
۱۹۳
سلام

این بازیگر هم فوت کرد . به نظرتون سایر بازیگران درس میگیرن ؟

حجاب .. حجاب .. حجاب ..
هانيه
|
Iran (Islamic Republic of)
چقد تو حرف مفت ميزني بابا...
اه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو بابا حالت خوشه. یعنی کل دنیا همشون جهنمی هستن.
گوش مردم از این حرفا پره. برو عمل کسایی که ادعای دین دارنو ببین.
فقط تو احکام اونم برای مرم عادی سختگیرن.
اگه راست میگن کسایی که دزدی میکننو دستشونو قطع کنن.طبق قوانین اسلام.
نسيم
|
Iran (Islamic Republic of)
ميبينيد كه نگرفتن و متاسفانه عده اي هرگز درس نخواهند گرفت...
جو حاكم بر سينما و تلويزيون ما جو مذهبي اي نيست كه هنرمندان ما رو با تفكرات ديني آشنا كنه برعكس اين قضيه س! افرادي هم كه به عنوان بازيگر انتخاب ميشن اعتقادات محكمي ندارن و باهمين اعتقادات سست ميان و به مرور زمان وضعيتشون بدتر ميشه!
مهدي261
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يا خانم ناشناس ، از مرگ اين بازيگر بايد اونايي درس بگيرن كه صبحشون با دروغ و ريا و دزدي و ... شروع ميشه و براي منافع شخصي و حزبيشون و اعتقادات سطحيشون مردم رو به فلاكت و بدبختي و حسرت انداختن . به نظرت حجاب ناقص يه بازيگر تاثيري روي اعتقادات پاك يك انسان كه از نظر مذهبي تربيت درست و اصيلي داشته ميذاره؟ يا اصلا تاثيري روي قيمت گوشت و پسته و اجناس ديگه ميذاره ؟ كمي عميق فكر كن و مسبب اين مشكلات اقتصادي و فرهنگي رو با شجاعت اعلام كن. با آرزوي سلامت جسم و روح روان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی بازیگر نبود فوت نمیکرد مفسر؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا پدرت را بیامرزد. عده ای از اینها به دنبال فرار از حجاب اند
ارزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه این مملکت اسلامی نیست ؟
یعنی چه عده ای قرطی دور هم جمع شدن بدون رعایت موازین اسلامی
شرم بر همه شان باد
م.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
با این اصل که زن مسلمان باید حجاب داشته باشد موافقم. امّا به شما توصیه می کنم انسانی تر و اسلامی تر فکر کنید. هیچ کس به جز خدا و اولیای مقرب خدا از جایگاه آن مرحوم خبر ندارد پس به راحتی قضاوت نکن. داشتن حجاب حق الله است و خود خداوند درباره آن داوری می کند. چه بسا اونقدری که من و شما به ضرورت حجاب باور داریم امثال مرحوم بدیعی (به هر دلیلی) باور نداشته اند و یا به اهمیت آن فکر نکرده اند. در هر صورت گناه بدبینی و پیش داوری از بی حجابی بسیار سنگین تر است!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
به معنای واقعی کلمه برات متاسفم!خجالت بکش.فقط یکم و اگر انسانی قضاوت نکن.
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم های کوته فکر همیشه همه چیز رو در همین یک کلمه(حجاب)میبینن.مثل ناشناس اول.تهوع آورید.
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
همین عزیز به قول تو بی حجاب جان 7 نفر و نجات داده حتی پس از مرگش خیرش به هم نوعانش رسیده، انسانیت مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره تو به فکر اخرت خودت باشی یهو با این میزان از تدین سر از جهنم در نیاری لااقل یه خدا بیامرزی چیزی اول صحبتت می گفتی کپه تقوا و ایمان
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۶
۸
یه چیزیو دقت دارید داماد خانواده بیشتر از خواهر عسل بیتابه بعد مثلا این خانم اومده تشییع جنازه نمیدونم چرا اینا متوجه نیستن که نباید با این وضع و ارایش بیرون اومد مخصوصا تو این جور مراسم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۲۴
۸۶
تو رو خدا خواهرشو .این واقعا داغداره؟؟!1
شبنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۷۳
۱
آخي... :(
دلم واسه خونوادش مخصوصا همسر و پسرش سوخت...
خدا بهشون صبر بده و از سر تقصيرات عسل بگذره...
آمين
narjess
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۶۰
۱
سلام واقعا متاسفم برای دوست ناشناس که این نظر رو داده.
عسل جان رفتنت داغ بزرگی بود بر دل همه ی هنردوستان رفتنت نه تو نرفته ای همین جایی میان ما در جسم 7 نفر فراموشت نمیتوان کرد. روحت در آرامشششششش باشد.
پایان
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۶۸
۰
واقعا متاسف شدم
پاسخ به ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۲
۳
نه حجاب .. حجاب .. حجاب ..
بلکه
تحول در علوم انسانی....تحول در علوم انسانی....تحول در علوم انسانی....تحول در علوم انسانی....تحول در علوم انسانی....تحول در علوم انسانی....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۸
۲
حجاب مهمه اما مهمتر انسانیت هست که بدیعی داشت. حجاب بدون انسانیت بی فایده است که خیلی ها اینجوری هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۵
۰
خدارحمتش کند روحش شاد ای کاش به کار ارزنده اهدای عضو بیشتر پرداخته می شد تا حواشی در ضمن تنها خدا میتواند در مورد انسان قضاوت کند نه خلق خدا باحجاب وبی حجاب همه میمیرند مهم قضاوت حق درمورد همه ماست.
niusha
|
United States of America
|
۰۰:۲۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۲
۱
بدیعی با رفتنش به 7نفر زندگیه دوباره داد.مهم ترین درسی که به همه داد همینه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۸
۳
احساس میکنم همه افراد حاضر دارن میتینگ میان
ای کاش میتونستیم از شهدا هم همینطور قهرمان سازی کنیم..
آنیتا
|
Germany
|
۰۰:۵۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۶
۲
ناشناس جان به جای حجاب کاش مینوشتی اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو و خودت هم یاد میگرفتی این بخشندگی را!!!
يك نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲
۴
يعني هر كي با حجاب باشه فوت نمي‌كنه؟
عجب اظهارنظرهايي مي‌كنن‌ها!
حجاب خوبه اما آخه اين چه وضع تبليغه آخه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۱
۷۰
طرفداران میرحسین همشون بی حجاب می باشند اما چه جمعیتی امده . اون چرا دستش را به صورت V گرفته !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲
۸
خيلي ببخشيد هر كس مسئول رفتار و كردار خودشه؟حجاب اولويت اول نيست مهم انسان بودن، چه بسيار آدم هاي محجبه و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۵
۹
این بازیگر به 7 نفر جان بخشید. یعنی چون حجاب نداشت مرد؟؟؟؟ آخه این چه چیز چرتی بود که گفتی
جعفر بیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۵
۳
واقعا" چرا وقتی عزیزی از بین ما میرود تازه دورهم جمع میشویم و از او به نیکی یاد میکنیم. اما وقتی در بین ما هست قدر او را نمیدانیم . از خداوند منان طلب آمرزش و آرامش روح عسل عزیز را دارم . خداوند بیامرزدش..
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۸
۱۰
حجاب بازیگران خیلی زننده است درخور شان زن ایرانی نیست نجابت را باید سرلوحه قرار داد نه الگو برداری از غرب را
خدایش بیامرزد....
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۹
۹
به این میگن مراسم کشف حجاب

نه مراسم وداع با یک متوفی

خداوند رحمان همه ما را هدایت فرماید

اللهم صل علی محمد و آل محمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
خواهرش انگار اومده عروسی نمیشد این موهای پشت سرشو بپوشونه واقعا واسه این بازیگرامون متاسفم دیگه خیلی خراب شدن
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۹
۳
بسمه تعالی
خدا بیامرزدش

اینا تو مراسم خاکسپاری با این وضع پوشش می آیند
جاهای دیگر چطور ظاهر می شوند؟
mmmmmm
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۳
خیلی جالبه اینا سر مراسم عزا جوری آرایش کردن که انگار دارن میرن مراسم عروسی بجای عزا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hossen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۲
۲
واقعا متاسف شدم از این حادثه!!!!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۵
۰
خدا روحش رو قرین آرامش کنه.واقعا دردناک بود.مخصوصا گریه های فرزندش جانیار...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۶
۳
چه وضعیه این همه بازیگر بد حجاب...
اون دنیا پس چی؟
ارش کمانگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۴
۷
مرده شورتو ببرن ناشناس که اینقدر کوته فکر و بدبختی .. تو یفکری بحال خودت کن بازیگران رو ول کن مردهشور .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۷
۴
واقعا که.... خانم با ججاب ایشالله وقتی تو مردی ببینیم اعضاتو هدیه می کنی یا نه...گرچه....مردن عسل برای هفت نفر منفعت داشت ولی تو اگر بمیری با این مغز خرابت هیچیت به درد نمی خوره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۳
۱
انشاالله درست مشششششششه
313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۳
۳
باسلام خداوند این مرحومه را قرین رحمت واسعه خود قرار بده و از کار نیک که
پس از مرگش کرد(پیوند اعضا) انشاءا.. خداوند پاداشش را به او میدهد. این هم یک فرهنگ غلط از بدحجابی و ار تشاع ان در مراسم سوگواری.؟؟؟ ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
وقتی این خبر رو شنیدم واقعا ناراحت شدم ... خدایا روح این انسان بزرگ رو که با اهدای اعضای بدن خودش به دیگران جان تازه ای بخشید . غریق رحمت خودت قرار بده ...
هانيه د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۳
۰
سلام،واقعا ازين خبر متاثر شدم طوري اشك ريختم كه براي ايرج قادري متاثرشدم.واقعاحيف
از اينا واقعا حيف،خدابيامرزه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۴
۱
گوش مردم پرشده توی این 33 سال ازحجاب خسته شدیم شمافکراختلاسهای خودتان باشیدمردم رارهاکنیدبزاریدبی حجاب باشند
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۴
۰
با سلام
اولا از صراط تعجب میکنم چرا هر نظری رو که دیافت میکنه بدون در نظر گرفتن تذکرات که جهت درج کامنت گذاشته تایید میکنه؟
ثانیا از نظرات موجود احساس میکنم یه مشت بچه مدرسه ای از روی احساس دارن افاضه فضل میکنند ، چرا از این منظر نگاه نمیکنین که از کجا می دونست امسال سال اونه طبق نوشته ای که خواهرش خواند !؟
چرا از مسمومیت دارویی مرد؟ ( بیمارستان لقمان یکی از مراکز اورژانسی جهت رسیدگی به ..... یا مسمومیت با دارو هستش)
چرا این همه حاشیه و حرف و حدیث مگه اون اولین کسی بوده این کار انسان دوستانه را انجام داده؟
چرا حالت وابستگان نزدیک طوری هستش که انگار از مرگ وی اطلاع قبلی داشتند و راضی هستند ( بی تفاوت)
و خیلی چرا های دیگه که اصلا جواب منطقی نداره و انگار کاسه ای زیر نیم کاسست
با تشکر لطفا جهت روشن شدن این مطلب را درج نمایید