۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

پیش بینی وضعیت هوا برای‌ روز جمعه

یک سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه از غرب وارد کشور می‌شود و طی روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق مختلف کشور فعال است همچنین احتمال رگبار پراکنده باران طی روز شنبه در شهرهای مختلف استان بوشهر وجود دارد.
کد خبر : ۱۰۵۰۸۱

صراط:بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد یک سامانه بارشی از اواخر وقت فردا جمعه از غرب وارد کشور می‌شود و طی روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق مختلف کشور فعال است.

در روز شنبه در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، شرق خوزستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، اردبیل، گیلان و مازندران و با شدت کمتر در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در روز یکشنبه در استان‌های لرستان، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، قم و شمال یزد، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ گفتنی است در روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوا در این مناطق افزایش می‌یابد.

* وضعیت جوی استان بوشهر

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، آسمان استان بوشهر امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و مه رقیق است و دمای هوا در سردترین و گرمترین زمان بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود، همچنین طی روز جمعه، آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر و حداقل و حداکثر دمای هوا نیز 22 و 31 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای روز شنبه آسمان استان بوشهر نیمه ابری، گاهی تمام ابری پیش‌بینی می‌‌شود و در اواخر وقت احتمال رگبار پراکنده باران در شهرهای مختلف این استان وجود دارد؛ همچنین برای روز یکشنبه ساکنان این استان در انتظار آسمانی نیمه ابری، گاهی تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق باشند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
شاهین بولوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
سلام من از همه کارشناسان هوا تقدیر و تشکر می کنم