۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳

حمله نظامی اسرائیل به ایران نزدیک است!

این روزنامه همچنین درباره اوضاع سوریه عنوان کرده که یکی از مقامات صهیونیستی عقیده دارد اگر اوضاع در سوریه به همین شکل ادامه یابد، تمام انرژی و وقتمان تلف می شود و ما را برای سال ها درگیر خود خواهد کرد.
کد خبر : ۱۰۹۱۷۰
صراط:یک روزنامه انگلیسی، در مطلبی مدعی شد: لحظه حمله نظامی اسرائیل به سوریه و ایران بسیار نزدیک شده است.

 روزنامه جوئیش کرونیکل، چاپ لندن نوشت: «مسئولان سازمان امنیت صهیونیستی پیش بینی کرده اند که لحظه حمله نظامی اسرائیل به سوریه و ایران به سرعت در حال نزدیک شدن است، چرا که به گفته آنان، این دو کشور تمام خط قرمزها را زیر پا گذاشته اند».

بر اساس نوشته های این روزنامه، مسئولان سازمان امنیت صهیونیستی، همگی یک نظر مشترک دارند و آن اینکه تا پایان امسال (2013)، ایران سلاح اتمی را در اختیار خواهد داشت.

اما درباره اوضاع سوریه، این روزنامه عنوان کرده که یکی از مقامات صهیونیستی بر این عقیده است که چنانچه اوضاع در سوریه به همین شکل ادامه داشته باشد، تمام انرژی و وقتمان تلف خواهد شد و ما را برای سالهایی طولانی درگیر خود خواهد کرد.

همچنین بر اساس نوشته های این روزنامه، ژنرال عاموس یادلین، رئیس سابق سازمان امنیت صهیونیستی، پیش بینی کرده که اسرائیل قصد دارد تا پایان امسال، برای درگیری با ایران اقدام کند.

در یک سال اخیر، رجزخوانی رژیم صهیونیستی بر علیه ایران به شدت افزایش یافته است. بسیاری از ناظران، فروش گسترده تسلیحات به اسرائیل، عربستان و امارات متحده عربی را نشانه ای از وقوع جنگ میان غرب و ایران در آینده نزدیک می دانند.

مسئولان و سیاستگذاران ایرانی، تهدیدات اسرائیل را زیاد جدی نمی گیرند و گفته اند در صورت بروز چنین خطایی «تل اویو را شخم خواهند زد».

 

سال گذشته، سخنرانی بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به قدری با طنز آمیخته شد که دستاویز بسیار جالبی برای سایت ها و شبکه های اجتماعی در فضای اینترنت گردید.

 

نتانیاهو با ترسیم خط قرمز برای برنامه هسته ای ایران، بر لزوم جلوگیری از دستیابی ایران به فناوری های نوین هسته ای تأکید کرد. اظهار نظری که توخالی بودن آن، بسیار سریع تر از آنچه نخست وزیر رژیم صهیونیستی فکرش را می کرد، برملا شد. ورود پهپادی به نام ایوب به آسمان سرزمین های اشغالی در همان روزها، خواب را از چشمان مقامات اسرائیل ربود.

 منبع:سایت مسلمانان جهان

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز