۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱

رادیوفردا و ماجرای دوست دخترهای فتنه گران ۸۸ !

رادیودیروز : رادیوفردا در برنامه ی " قربانیان ۸۸ " که با هدف تحریک احساسات مردم با یادآوری حوادث فتنه ی ۸۸ ساخته شده ، همچنان سوتی هایی می دهد که در نوع خود جالب توجه است !
کد خبر : ۱۱۱۳۸۸
صراط: مستند قربانیان ۸۸ با حداکثر توان و با شدتی کم نظیر از سوی رادیوفردا ، فتنه ی ۸۸ را با محور تحریک احساست مردم یادآوری می کند و پروژه های شهید سازی و دروغ پراکنی برای ضربه به نظام را همچنان دنبال می کند .
در یک قسمت از این مستند ، رادیوفردا از شخصی نام می برد و وی را قربانی اعتراضات سال ۸۸ معرفی می کند و به طرز کم نظیری و با یک لحن فوق العاده احساسی و با رواشناسی قوی از نظر ادراکات مخاطب ، به مظلوم نمایی برای وی می پردازد و سرگذشت کشته شدن وی را در قالب یک تراژدی بزرگ بیان می کند .
به عنوان مثال در این برنامه رادیوفردا در وصف این شخص چنین می گوید :
« .... و برادرش وارد اتاق می‌شوند، ... ۲۵ ساله که چند سالی از بابک کوچک‌تر است، کودکانه خودش را در آغوش مادر می‌اندازد و تند تند پیشانی، گونه‌ها و چشم‌های مادرش را بوسه‌باران می‌کند. بابک جوادی‌فر ( برادر امیر ) می‌گوید:
مامانم ... را به من سپرده بود. لحظه‌ای که ایشان (مادرم) سرطان گرفته بود و یک سال جنگیدند تا اینکه فوت کردند، امیر تازه دانشگاه قبول شده بود، دست امیر را گرفت و گفت، بابک برادرت را به تو سپردم....
شش سال گذشت. ۱۸ تیر ۸۸ است و اینجا خانه دو برادری است که با هم زندگی می‌کنند. او ترانه‌سرا و هنرمند است. دیوارهای خانه دو برادر پر است از عکس شاعرانی که امیر شعرهاشان را دوست داشت. او عاشق صدای شهیار قنبری است. او و برادرش با برخی از دوستان‌شان قرار گذاشته‌اند تا امروز برای اعتراضی مسالمت‌آمیز به خیابان بروند...
وقتی خانواده، با ... ملاقات می‌کنند، لباس‌های او را غرق در خون می‌بینند. او با آتلی بر گردن و صورتی ورم‌کرده به موبایلی که از او عکس می‌اندازد خیره می‌شود و زیر لب می‌گوید که یکی از چشم‌هایش تار می‌بیند ...
برادر امیر : دوستان دوستان امیر هم از همان روز اول در کنار ما بودند یعنی لحظه‌ای ما را تنها نگذاشتند، مخصوصاً دوست‌دختر ش، لبخند عزیز که نامزد اون بود همیشه در کنار ما بودند! »
حال بماند که رادیوفردا که رسانه ای جانی و حامی هر جنایت ضد انسانی و ضد بشری بوده و در مقابل قتل عام انسان های بی گناه زیادی در فلسطین و میانمار و سوریه و عراق و افغانستان ، از عاملین این جنایات حمایت تام کرده و بویی از انسانیت نبرده است ، در مورد ایران ، ناگهان فوران عاطفه و احساسات و عواطفش سر ریز می کند !
اما نکته ی جالب اینجاست که رادیوفردا به راحتی و روشنی از دوست دختر این شخص سخن می گوید و در واقع از شهیدی سخن می گوید که دوست دختر دارد !
این هم از ویژگی های منحصر به فرد رادیوفرداست !
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۵
۱۷۵
جنبش سبز واقعا یه جنبش نبود
چرا که روز به روز از طرفدترتش کنتر و کمتر شد
و جایگه مردمی نداشت

همون بهتر که بگیم فتنه سبز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱
۸۹
بیشتر ویژگی منحصر بفرد این شهداست. شهیدی که نص صریح قرآن را پشیزی قابل ارزش نمی داند و بناست که الگو باشد. سوف تعلمون
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۱
۵۳
چیه!؟
دوست دختر داره طاعون که نداره!!!؟؟؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۵
۴۱
یعنی هیچ انسان خوبی ولو اینکه شهید شده باشه حق نداره دوست دختر داشته باشه؟ شماها خودتون اینجور کارا نکردین که ها؟ مادراتون خانوماتونو پسندیدن یا آبجیاتون؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۲
۷
زنته!!!!