۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

احتمال کناره گیری هاشمی درانتخابات

سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري گفت: محمد شريعتمداري حتما به نفع آيت‌الله هاشمي کنار مي‌رود اما منتظر هستيم تا ببينيم روند بررسي‌هاي شوراي نگهبان چگونه طي مي‌شود.
کد خبر : ۱۱۱۷۲۵
صراط: محسن بهرامي درباره اظهارات روز گذشته "محمد شريعتمداري" مبني براينکه در صورت کانديداتوري آيت‌الله هاشمي در انتخابات از عرصه رقابت کنار خواهد کشيد، گفت: شريعتمداري نگفت که بلافاصله کنار مي‌رود به هر حال بايد منتظر باشيم و ببينيم که روند بررسي‌هاي شوراي نگهبان چگونه طي خواهد شد.

وي ادامه داد: از آن‌جايي که آيت‌الله هاشمي اعلام کرد که به دليل نگراني از پيروزي برخي کانديداها که موجب تداوم تفکر رئيس‌جمهور فعلي در قوه مجريه مي‌شود به ميان آمده است چنين برداشت مي‌شود چنان چه شوراي نگهبان آن کانديداها را که آيت‌الله هاشمي نگران حضورشان در قوه مجريه است رد صلاحيت شوند چه بسا که آيت‌الله هاشمي هم از ادامه رقابتهاي انتخاباتي کناره‌گيري کند.

سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري خاطر نشان کرد: محمد شريعتمداري حتما به نفع آيت‌الله هاشمي کنار مي‌رود و حتي ستادهايمان را نيز در اختيار وي قرار خواهيم داد.

گفتني است؛ روز گذشته محمد شريعتمداري که در ساعات پاياني ثبت نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور آمده بود درباره دليل تاخيرش گفت: بنده منتظر بودم تا آيت‌الله هاشمي به عنوان کانديدا وارد عرصه شود اما در صورت کانديداتوري وي از صحنه رقابت کنار خواهم رفت.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز