۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
با وجود احتمال رد صلاحیت حجت الاسلام رفسنجانی

تلاش ویژه باهنر برای تائید صلاحیت محسن هاشمی

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی نیز با اعمال نفوذ قصد دارد تا تائید صلاحیت محسن هاشمی را از هیات مرکزی نظارت اخذ کند .
کد خبر : ۱۱۳۲۳۱
"گروه سیاسی صراط" - در حالی که هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر تهران صلاحیت محسن هاشمی را برای کاندیداتوری در انتخابات این شورا رد کرده اند خبرها از اعمال نفوذ برخی وابستگان به خاندان هاشمی رفسنجانی برای تائید صلاحیت فرزند وی در انتخابات شورای شهر حکایت دارد .
به گزارش پایگاه خبری صراط، پس از رد صلاحیت فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراها این تصمیم با اعتراض محسن هاشمی مواجه شد که در نهایت طبق سازو کار قانونی اعتراض وی در هیات مرکزی نظارت کل کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی نیز با اعمال نفوذ قصد دارد تا تائید صلاحیت محسن هاشمی را از هیات مرکزی نظارت اخذ کند .
سه تن از اعضای هیات نظارت نیز در گفتگو با صراط از درخواست صریح و شفاف باهنر برای تائید صلاحیت فرزند هاشمی رفسنجانی خبر دادند .

رای زنی های گسترده باهنر برای تائید صلاحیت هاشمی در حالی است که نهادهای امنیتی نیز با احراز صلاحیت وی مخالفت کرده اند .

هنوز از تصمیم نهایی اعضای هیات مرکزی نظارت در برابر درخواست باهنر برای تائید صلاحیت محسن هاشمی خبری در دست نیست.

گفتنی است اعضای هیات مرکزی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر را کولیوند نماینده کرج، امیرآبادی نماینده قم ، محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین، محمدی نماینده قزوین و سید عیسی دارایی نماینده اندیمشک تشکیل می دهند .



همه این مطالب در حالی است که آیت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئله نظارت بر صلاحیت اعضاء شوراها نزدیک به صفر است.
این اظهارات دبیر شورای نگهبان با واکنش رئیس مجلس همراه شد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۱۰
مرا به خیر تو امید نیست،شر مرسان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱
۸
حجت الاسلام؟؟؟ تادیروز که خود شما میگفتین آیت الله، چی شد یهویی؟؟