۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۲
وقتی شهردار از "تبلت" کمک می گیرد!

عکس/ دوپینگ قالی‌باف در مناظره!

استفاده از "تبلت" توسط قالی‌باف در جریان مناظره این شبهه را ایجاد کرده است که گویی شهردار تهران روز گذشته به تنهایی در جلسه مناظره شرکت نداشته بلکه تیم مشورتی وی از طریق اینترنت ارتباط مستقیمی با وی داشته وبا توجه به شرایط به وی مشورت ها و اطلاعات لازم برای ارائه در جلسه را می رساندند!
کد خبر : ۱۱۴۲۰۸
"صراط" - هنوز دقایقی از ابتدای مناظره نامزدها نگذشته بود که تمرکز دوربین بر دستان محمد باقر قالی‌باف که در حال چرخش بر صفحه تبلتش بود توجه بینندگان رابه خود جلب کرد، این اتفاق اما در هنگام پاسخ این نامزد به پرسش هایی که از وی می شد و یا در موقعی که می خواست درباره سخنان دیگر نامزدها اظهار نظر کند بیشتر جلب توجه می کرد.



به گزارش پرسش نیوز؛ فارغ از قضاوت در این باره به نظر می رسد بهتر آن است که آقای قالی‌باف صریحا اعلام موضع کند تا این شبهه پیش نیاید که تسلط کمتر وی بر روی مباحثی که در بخش دوم مناظره روز گذشته مطرح شد معلول قطع ارتباط وی با مشاورانش از طریق"تبلت"ی بوده که در بخش اول همراه داشته است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۳۰۵
۱۹۵
فقط میتونم بگم براتون متاسفم با این سطح فکرتون
محمود
|
-
اینها مهم نیست فقط اقتدار - قالیباف جلیلی یا ولایتی
ایمی
|
-
اگر این موضوع صحت داشته باشه نشان دهنده ی مشورت پذیری و خودخواه نبودن جناب آقای قالیباف هست.اینکه سعی میکنه با مشورت و درایت صحبت کنه نه از روی شخص محوری و خود خواهی مثل بعضیا

ضمنا من نمیخوام به قالیباف رای بدم

از صراط تقاضای تایید دارم
شهروند
|
-
من موندم با کیا شدیم 75 میلیون
امام (ره) خوب فرمودند که دشمنان ما از احمقها هستند
آخه صراط تو دیگه چرا
این سوتی برای صراط سنگینه
عاقلان دانند نا عاقلان هم بدانند
ورود هرگونه وسایل ارتباطی حتی موبایل بدلیل ایجاد فرکانس منفی خصوصا در "برنامه زنده" به استودیو ممنوعه
موندم شما چرا یکم از فکر استفاده نمیکنید
داخل استودیو در هنگام ضبط برنامه غیر زنده حتی موبایل هم ممنوعه چه برسه تبلت و کانکتو اینترنتو آنلاینو ... تو برنامه زنده
واقعا جای تأسف داره
شهروند
|
-
تبلت مورد نظر تنها به صورت افلاین در استدیو قابل استاده بوده و صرفا جهت همراه داشتن اطلاعات مورد نیاز که سایر کاندیداها بصورت چاپی همراه داشتن مورد استفاده قرار گرفته است
باز هم تأکید میکنم استفاده از ارتباطات بیسیم از جمله موبایل آنلاین و تبلت داخل استدیو ممنوع میباشد
ناشناس
|
-
آفرین بر کسی که از دیگران مشاوره میگره
قالیباف دوستت داریم
محمد علی
|
-
دوستان افتخار میکنیم که انسانی را بر سر کار مگذاریم که مشورت پذیر و غیر مستبد ومتجدد و به روز است به امید روزی گه فرهنگ قالیباف فرهنگ همه ملت ایران شود. متذکر میشوم در سال2013زندگی میکنیم نه 2000سال قبل از هجرت
حامد
|
-
جناب شهروند چند وقته پخش زنده مسابقات فوتبالو ندیدی؟!!!
دست مجریا یه تبلته که آنلاین مصاحبه ها، نتایج سایر بازی ها، نظرات سایر کارشناسا و ... رو میگن.
شما مثل اینکه تو دهه قبل زندگی می کنید!!!
حسین سوری
|
-
رای ما قالیباف ...

جهاد ادامه دارد ...
پسر شجاع
|
-
نظردهندگان به دیک نکته توجه نکرده اند و آن اینست که اگر قرار باشد پاسخ سوالات را از روی نوشته های خود بدهیم، مناظره چه معنایی دارد؟!

ضمناً آنان که نوشته اند، ایشان در حال گرفتن مشورت هستند، پاسخ دهند که وقتی صدا و سیما اجازه ورود مشاورین کاندیداها را نمی دهد، چطور ممکن است ورود تبلت یک کار نیکو و پسندیده باشد!
ناشناس
|
-
ای بابا این که کاری نداره.استفاده از شبکه داخل نیازی به اینترنت و فرکانس و ... نداره.مثل چت موبایلی می مونه.
ناشناس
|
-
این کار آقای قالیباف یه نوع تقلب بوده !
از اونور داشتن جوابهارو بهش میرسوندن...
ناشناس
|
-
متقلب!
اسم تقلب را هم میزارن مشورت. از این به بعد تو امتحانها موقع تقلب گرفتننتون بگید ما اهل مشورت هستیم نه تقلب !!!!!!
ناشناس
|
-
ببخشید ایشون مشورت ها را الان باید بکنند ؟
اتفاقاکاملا شبیه تقلب سر امتحانه مردم ازاینهمه مشورت پذیری
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۴۷
۹۶
صراط چرت و پرت نگو !!!!
ایشون تو سایر برنامه ها مانند گفتگوی با ایرانیان و گفتگوی 45 دقیقه بعد از خبر شبکه دو که تبلت نداشت چرا پس اونجا هم عالی جواب می داد؟؟؟

می دونی چرا به خاطر اینکه از سال 1379 تا الان کار مطالعاتی را با کمک 276 استاد و نخبه ایرانی و خارجی انجام داده و ماحصل آن 16000 صفحه برنامه شده لذا باید هم این چنین مسلط باشد .
برخلاف اون کاندیدای خودت که تا لحظه آخر مونده بود بیاد یا نه و فقط به خاطر فشار داداشی جوووونش که از بد حادثه جزو هیات سردبیر شماست بلند شد و دقایق آخر تو وزارت کشور ثبت نام کرد !!!!

متاسفانه تا همین الان هم ایشون نتونسته حتی یک نصف صفحه برنامه بدهد و فقط هی میگه

ظرفبت
گفتمان
فرصت و تهدید !!!!

همون بحث های SWOT تو مدیریت استراتزیک رو کپی کرده و فقط همون ها رو میگه و چپش خالی خالی است.

برو رو سایت های دیگه ببین چقدر وضعش بعد از صحبت های رسانه ای بد شده و چقدر ریزش دارد !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از سایت های خبری گفته :

در همین حال یکی از اشخاصی که پشت صحنه مناظره یادشده قرار داشت و نخواست که نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: اتفاقا این موضوع برای دست اندرکاران برگزاری مناظره نیز سئوال ایجاد کرده بود و ما متوجه شدیم که "تبلت" وی در تمام مدت مناظره آنلاین بوده و وی می توانسته با خارج از استودیو در تماس باشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون برنامه ای که میگی نداده تو سایت حیات طیبه منتشر شده. دقت نکردی منتشر شده ! مثل بعضی ها نیست که از ترس کارشناسان تو کتاب چاپ کرده تا همیشه همراهش باشه!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اون برنامه ای که می گی خوندی.
کلی گویی و کپی برداری محض اون هم فقط 10 صفحه نصف و نیمه
بعد هم کسانی که کتاب چاپ کرده اند فقط یکی چاپ نکرده اند و به اقتصاد دانان و سیاستمداران و کارشناسان نیز داده اند
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
رأی من= تبلت آقای قالیباف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۸
۸۹
حتما الیاس بابا توی دفتر پلیس+10 اش نشسته بوده داشته بهش جوابا رو میرسونده!!!!!

اینجا رو داشته باشید:

بسم الله الرحمن الرحیم من توی شهرداری و نیروی انتظامی که بودم، تورم بالاست، من میارم پایین

بسم الله الرحمن الرحیم من هم تو شهرداری خدمت کردم هم نیروی انتظامی،مدیریت رو خوب بلدم

بسم الله الرحمن الرحیم من توی شهرداری و نیروی انتظامی که بودم سابقه مدیریت درخشان دارم.

بنده خدا اونقدر صعف داره که یه تیم مشاوره بطور آنلاین بهش مشاوره میدادن!!!!

آخ چه سوتی داد که عکس معدن آمریکا رو گفت این عکس نشان از ناکارآمدی دولت احمدی نژاد !!!!!!! است !!!

معدن آمریکا !!! احمدی نژاد !!!!

به اینم بسنده نکرد و گفت از اینجا بازدید کردم!!!

+ رضایی و روحانی !!!


یه چیز دیگه:

دررررررررررررررررره توریستی !!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
می دونی چرا این اتفاق افتاد و سوتی داد:

در قسمت دوم مناظره که پس از استراحت 15 دقیقه ای نامزدها برگزار شد اینبار آقای قالیباف بدون "تبلت" در مقابل دوربین شبکه یک حاضر شد تا مشخص شود که کاربرد جعبه جادویی کوچک آقای دکتر صرفا یک ابزار برای دسترسی به یادداشت هایش نبوده و به دنبال حساسیت بر روی موضوع و یا اشکال وارد کردن از سوی ناظران بر تبلیغات انتخابات مجبور شده است از همراه آوردن آن خودداری کند.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
راجع به عکس معدن !!!!

اخوی همه جا هم همین خبر تحریف شده و دروغگوی ات رو آوردی !!!

جوابت اینه:
برداشت های 8 کاندیدا درباره عکس نمایش داده شده از معدن به شرح زیر بود:


عارف: این بیانگر یک دره ای است که در کشور ما بسیار فراوان است و جزو آثار بسیار زیبا و جاذب برای جذب توریست است که ما اشاره کردیم جذب توریست برای هر کشور جزو اولیت‌ها باید باشد و هم ارتقاء فرهنگی و مبادلات فرهنگی و هم افزایش ثروت و هم ایجاد اشتغال.


رضایی: این معدن است... یک معدن مال سنگ آهن یا مس است که اتفاقا نزدیک یزد و کرمان است که اتفاقا خاکبرداری شده و خاک را برده‌اند و درونش فلز تولید کنند و نشان می‌دهد که ما باید خام فروشی را باید در کشور تمام کنیم. اینکه خاک به این مهمی را برمیدارند و همینجوری می‌فروشند آسیب جدی می‌رساند و ما باید به خام فروشی در کشور پایان بدهیم.


روحانی: این قاعدتا یک معدن است، آن هم یک معدن ارزان. چون معمولا در دنیا بسیاری از معادن در عمق بسیار زیاد برای استخراج تلاش می‌کنند ولی معدن روی زمین ارزان است و خیلی شبیه به معدن مسی است که من چند جا بازدید کرده‌ام.


غرضی: معدن متروکه... صاحبش حتما فراری شده، خانه‌ها هم رها شده، تورم پوست آن آدم را کنده و حتما صاحبش الان زندان است.


قالیباف: من فکر می‌کنم این یک نمونه از تخریب محیط زیست است. حتما باطله‌برداری از یک معدن بوده که کارشناسی غیرمنطقی انجام شده چون معلوم است رها شده و بعد هم در آینده اگر نزدیک شهر باشد، می‌شود محل انبوه زباله و معضلات بعدی. این نتیجه یک اقدام غیرکارشناسی است.


ولایتی: این یک کار عمرانی رها شده است و غیر فنی و غیر منصفانه بهره برداری شده است که بسیار آموزنده است. ممکن است برخی از عللی که باعث شده این نیمه کاره رها شده باشد، به خاطر فقدان بودجه عمرانی باشد.


جلیلی: بخشی از یک ظرفیت کشور است که احتیاج به یک مدیریت صحیحی برای یک استفاده حداکثری دارد.


حداد عادل: این عکس یادآور ثروت کشور عظیم ماست از حیث منابع زیرزمینی و معدن و به ما ایرانی‌ها یادآوری می‌کند که اگر در شمال جنگل داریم، در کویر معدن داریم و همه جای ایران صاحب ثروت‌های خدادای است و منتظر عزم و اراده ما ملت با دولت خوب است تا این ثروت‌های بالقوه به فعلیت برسد.


--------------
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا دوست ناشناسمون چشم و گوشش بسیار ضعیفه و فقط قسمت خالی لیوان رو میبینه و جالب اینجاست که قسمت پر رو هم خالی میبینه .
اول صحبت بسم ا... گفتن خیلی خوبه که بهش به عنوان یه معروف اشاره نمیشه . ضمنا نگفت من از اونجا بازدید کردم ، گفت از جاهایی مثل اینجا من بازدید کردم .
رضایی هم اگه نگفته بود اینجا یه معدنه احتمالا روحانی هم یه چیزی مثل عارف می گفت . ضعفی که گفته میشه تو عارف و روحانی چند برابر دیده شد . رفتارهای قبل از مناظره رو باید میدیدید .....
ایراندووووووست
|
Germany
|
۰۰:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۸
۴۷
من از اولم با قالیباف صنمی نداشتم!
ولی اگه رئیس جمهور آپ تو دیت باشه بده؟
همین که همه بیگانه ها دارن زیر آبشو میزنن و سایتای منحرفا و اصلاح طلبا و اصولگراها یعنی یعنی!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
فعلا که اصلاح طلبان دارن چراغ خاموش و با بعضا به صورت علنی از ایشون حمایت میکنند. رسانه های بیگانه هم جلیلی را سیبل قرار داده اند. دقت کن عزیزم.
ناشناس
|
Germany
ناشناس کدوم سایت و کدوم رسانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۳
۷۱
من رایم جلیلی است اما واقعا این طور تیتر زدن و پرداختن به این گونه مطالب خلاف اخلاق است. هیچ ربطی هم به تسلط و این چیزها نداره وواتفاقا مشاوران خوبی داره و فعالنداین حسن ایشون است.
یک معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
من رایم جلیلی نیست ولی ایشون درست میگه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۱
۱۴۳
قالیباف مرد اول مناظره بود. شک نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته با تبلت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول رضایی بعد قالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نزدیکترین جواب به واقعیت مربوط به دکتر عارف بود. چون عکس مربوط به معدنی در آمریکاست که تبدیل به مکان توریستی شده است.
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
100% مرد اول مناظره ها و بقيه امور هست چه با تبلت چه بي تبلت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول جلیلی بعد رضایی بعد قالیباف
چیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم.... طرز صحبت کردن و شور و حال و انگیزه این آدم به مخاطب انرژی میده نه مث بعضی کاندیداها که خوابشون میومد
مجتبی
|
Germany
|
۰۱:۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۶
۷۱
قالیباف با این کارشم نشون داد که چه مدیر روشن فکریه . این که دلیل عدم توانایی در پاسخ نیست
مرعشی
|
Germany
جناب آقا مجتبی

مدیر روشنفکر و بروز ، حضرت آیت الله هاشمی بودند که متاسفانه رد صلاحیت شدند.

دکتر قالیباف ، انگشت کوچیکه پسرای حضرت آیت الله هاشمی نمیشه.

درود بر هاشمی
ناشناس
|
Germany
نه اينکه اقاي روحاني و رضائي يک صد برگ داشتند تند تند ورق مي زدند و اقايان ديگر چند زونکن کاغذ دستشان بود
افرين بر قاليباف که به تکنولوژي روز اهميت ميده
چرا بايد بد باشه همه از امکانات خوب استفاده کنن همه چيزهاي روي زمين نعمته
يکي با پرايد ميره و...
اين کارها به درد نمي خوره
پسر شجاع
|
Germany
مدیر روشن فکر اهل تقلب است؟!
خب اگر قرار بود از مشاوره استفاده کنند، بهتر است به جای آقای قالیباف، به تبلت ایشان رأی دهیم!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۶۹
۳۵
اتفاقا اگرهم با مشاورهاش در ارتباط بوده جای خوشحالی و قدردانی داره نه تخریب!!
این نشوندهنده اعتقاد واقعی یک نفر به خرد جمعیه
کسی که از همون اول با مشورت و کارشناسی حرف بزنه بهره تا خودش به تنهایی و متکبرانه بخواد حرف شخصی خودش رو به اجرا بذاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تقلب تقلبه!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم عالی بود
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۶۲
۴۴
بر فرض که این طور باشه. آقای قالیباف هر جا بوده کارنامه اش عالیه یعنی این مشاوران کارشون رو بلدن پس بهتره ایشون رییس جمهور بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرجا دقیقا منظورت کجاست ؟! اگه شهرداری رو میگی که همه پروژه هارو با 3.4 برابر براورد هزینه اولیه انجام داده. پولم از جیب نداده. باید دیدی بقیش کجا خرج شده که صدای شورای شهرم در اورده بود.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خدایی چطوری پیش وجدان خودت قضاوت می کنی ؟؟؟
میشه فقط یک مورد بله فقط یک مورد از اختلاس یا اضافه پرداختی پروژه را بگی ؟؟؟
اگر دین نداری حداقل ازاده باش و شرافت ادعایت را داشته باش!!!

کی و کجا شورای شهر گفته و گزارش تخلف مالی داده؟؟
اگر ---- هستی همین الان توی اینترنت بگرد و گزارشات سازمان بازرسی کل - سازمان حسابرسی و دیوان محسابات و حسابرسان مستقل رو در مورد صحت و سلامت گردش کار مالی و فنی شهرداری ببین
در غیر این صورت دیگه شخصیتت فروریخته !!!
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته کارنامه اش عالی بوده؟
س
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر با 3.4 برابر برآورد هزینه اولیه انجام داده پس چرا ما در شهر توسعه را چند برابر قبل می بینیم.
پیشرفت پروژها آنهم در زمان بسیار کمتری نسبت به برآورد اولیه و دیگر شهرداران بسیار خوب بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک نمونش املاک واقع در اتوبان امام علی، مال مردم عادی رو به مفت تومان خرید ولی املاک کسایی که بالاخره به یک جایی بندن رو دو سه برابر قیمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهایی که میگن تخلف نداره نمیدونم واقعا بی خبرند یا خودشونو به بی خبری میزنند. تو انتخابات مجلس که همه دیدند با امکانات شهرداری تبلیغ میکردند. حالا هم خرجهایی که با هزینه شهرداری دارند انجام میدن مثل بردن جوانان از شهرهای مختلف کشور به راهیان نور و بردن فعالان فرهنگی به مشهد(نوروز امسال) با هواپیما و اسکان چند روزه در هتل و... فقط چند نمونه از خرجهای خلاف قاعده ایشونه.
چیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
ما از قالیباف غیر از عمل ندیدیم
ایناییم که بهش تهمت میزنن هیچ سندی ندارن و فقط با دشمنی و کذب حرف میزنن.
هر کی تو تهران بچرخه میفهمه کار انجام شده و دروغ نیست
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۵۲
۲۰
ديگه داري چرت و پرت ميگي!

لابد خودت حسابي اهل دغل بازي هستي که به اين بابا هم از اين صفات مي چسبوني!

تبلت را جاي ورق براي جلوگيري از حمل حجم زياد ورق و يه کيف گنده نميشه استفاده کرد؟؟!!

هميشه بايد دنبال افکار انحرافي و فکراي عجيب غريب باشي؟!

قرار نيست تحت هر شرايطي از کانديداي مورد نظرتون حمايت و بقيه کانديداها را با هر روشي له کنين.

خدا را در خبرهايي که از مغزتون تراوش مي کنه در نظر داشته باشين!

همه ما بايد يه روز تشريف برده، اونور پاسخگو باشيم!

مطمئن باش يه خدا و روز قيامتي هم هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم. منم با نظر شما کاملا موافقم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۷
مخاطبین محترم ، صراط نظراتی را که حاوی توهین ، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
عزیزم به سانسور عادت کردند این مردم با بصیرت . تو نگران توهین نیستی نگران نظر مخالف هستی شاهد این مسئله اختلال شبکه اینترنت از اغاز ثبت نام کاندیدها .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۴۱
۱۵
واقعا که!
حالا اگه مثل بقیه، با یه چمدون کاغذ میومد مشکلی نداشت؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۶
اينا همش چرته بابا ولش كنيد اين قاليباف را شما چقدر ديگه ريز بين هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۵
۲۶
اتیکت سر میزش نوشته"علی اکبر ولایتی"
مسخرس، همش فتوشاپه و چرت وپرت
اگه راست میگی پیامم را بذار و حذفش نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب زاويه عكس جوريه كه اتيكت ميز كناري ديده ميشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم دیروز در مورد چند کاندیدا دیدم ولی همه اینها به خاطر زاویه دوربین هستش
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ديگه چقدر .---. اون مال بغل دستيش دكتر ولايتي نه قاليباف.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
باهوش ولایتی کنارش نشسته بود دیگه .اگه مناظررو ندیدی واسه چی بی خودی نظر می دی من خودم طرف قالیبافم.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۴۷
۲۲
چقدر کوته فکر و امی؟واقعا قالیباف تو مناظره موفق بود من رایم جلیلی بود ولی دیدم تو مناظره ریلکس و بی حاله ولی قالیباف حاضر جواب هست رای من قالیبافه یاعلی
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
من نمیخوام طرف کاندید خاصی رو بگیرم
فقط یه نکته ای در مورد جمله این برادرمون محمود بگم که :

اگر منظور شما از امی به معنای بی سواد باشد این معنا درست نیست

معنای امی یعنی درس نخوانده.

یعنی بدون رفتن به کلاس درس علم را دریافت کرده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظرت موافقم همین بیان ضیوا،شور و انگیزه قالیباف اونو بالاتر از بقیه قرار میده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۷
۱۲
باسلام
به نظر می رسد خیلی بدبین هستید ، ما که طی این سی سال همه مدل روسای جمهور را تجربه کرده ایم بگذارید ایشان نیز که حداقل عملکرد های خوبی در گذشته داشته و از توان اجرایی بالایی برخوردار است سکان را بدست بگیرد و این تجربه را نیز به فال نیک بگیریم. دوستان دنبال چه هستید آیا ادعا دارید که کاندیداهای دیگر از تئوریسن ها و نظریه پردازان قهار هستند در آنصورت من با شما موافقم. عادت ما ایرانی ها شعار دادن و بیان حرف های قشنگ ولی غیر عملی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی بمیرم که قالیباف اصلا شعارهای عوام فریبانه نمیدهد. 6ماه و 2 سال و .. . مگه اداره کشور فقط به کار عمرانیه؟! اگه اینجوره که احمدی نژاد 1000 برابر ایشون کار عمرانی کرده. ولایت پذیری وزاویه نداشتن گفتمان با رهبری مهمترین شاخصیه که نه ایشون داه نه احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت ناشناس احسنت.
پيام
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس عزيز قاليباف كجا وعده كار عمراني 6 ماهه يا دو ساله داده؟ اتفاقا گفته آرامش در بازار و زندگي اقتصادي مردم رو عرض 2 سال تثبيت ميكنم كه مطمئن هستم زودتر از زمان گفته شده اينكار رو انجام ميده.
یک معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۴
۱۰
خوب حالا که چی؟؟؟
مثل اینکه ما عادت کردیم یک سری ادم خود رای و خودبر تربین که حرف هیچکسی رو قبول ندارند بالای سرمان باشند.؟؟
من این را هم نشانه قوتشان میدانم .همه چیز را همگان دانند.ما از او فقط مدیریت درست میخواهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۵
۱۰
اصلا کار صراط چرت و پرت گفتن هنر دیگه ای بجز این نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب گفتی
خیلی هم آبکی تخریب میکنه!!!
محمد
|
Iraq
|
۰۸:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۳۴
اگه دقت کرده باشید همه هوادارای قالیباف هنگام نظر گذاشتن یا میگن "من طرفدار قالیباف نیستم ولی ..." یا می گن "من طرفدار جلیلی ام اما ..."!!!

دوماً اگه اگه جلیلی یا رضایی یا روحانی یاهر کس دیگری از این تکنولوژی کمکی استفاده کرده بودند الان حکمشون اعدام بود ولی وقتی شهردار خلبان فرمانده دکتر قالیباف استفاده می کنه، نشون دهنده مشاوران قوی و مشورت پذیری و کاردانی ایشون هست!!!

سوماً صراط هرچی درباره قالیباف منتشر می کنه، به زعم دوستداران شهردار تهران، یا چرت و پرته یا نیمه خالی لیوانه یا بدبینیه یا بی انصافی!!!

ضمنا شاید ایشون خواسته با استفاده از تبلت، "تکنوکرات" بودنش و اصالت تکنولوژی رو به رخ همگان بکشه!!!
کسی چه می دونه؟؟؟!!!
...
|
Iraq
اصلا خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟
سید
|
Iraq
100% با شما موافقم.
فرزانه
|
Iraq
اقا محمد توهین نکن عزیزم
استفاده از تبلت یعنی به روز بودن
یعنی اینایی که می گن ما فناوری اطلاعات رو گسترش می دیم این اقا الان در خودش نهادینه کرده
من رایم اقای قالیباف اما دلایلم اینه که
از بقیه بیشتر فعال و تیم قویی داره و مدیریت رو درک کرده
شما ها باید مدیریت رو درک کنید کتاب بخونید بفهمید کارهای قالیباف جدا مدیریتی بوده
شهرداری تهران
ایجاد مدیریت یکپارچه شهری بین مناطق و ناحیه ها (ERP)
ایجاد سامانه های ارتباط مردمی
توسعه و ایجاد مراکز فناوری اطلاعات در شهرداری های مناطق
درک شرایط بحرانی و حضور در محل حوادث مهم
....
اینها نشان از مطالعه دارد
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۸
حالا مگه در مناظره چه بحث مهمی مطرح شد که آقای دکتر قالیباف لازم باشد از مشاورینش کمک بگیرد. در ضمن اینکه یک رئیس جمهوری تا این حد به روز باشد باعث افتخار کشور و نشانه کلاس کاری بالای شخص است و نیاز به ورق زدن جلوی دوربین ندارد. ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه بحث مهم نبوده این بابا نمیتونسته جواب بده و تقلب میکرده؟؟؟
وای به حال اینکه بحث جدی میشد!
صادق نیک پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۶
یعنی هیچکدوم از کاندیدا نفهمیدن؟ حرفا میزنی هاااا پس مامور انتخابات اونجا بووووق بوده؟ قالیباف مرد عمل
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۷
۹
آقای قالیباف بین این هشت نفر با برنامه تر و با منطق تر نشون دادن و همچنین سابقه مدیریتی و اجرایی بهتری نسبت به بقیه دارن.
یه نکته دیگم اینه تجربه نشون داده هرکیو غربیا بکوبن و مخالفش باشن بهترین فرد واسه سربلندی ایرانه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱۵
تقلب با تبلت یک نوع دزدی است و گناه دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۸
من رایم با افتخار جلیلی
ولی الان شما به جای اینکه عیب اقا محمدباقر رو بگید به نظر من حسنشونو گفتید
علی
|
Germany
|
۱۱:۳۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۸
۷
متاسفام
من به اقای قالیباف رای نمیدهم.
اما به نظر من شما کاملا یک طرفه به قضاوت رفته اید
اگر مطالب ذکر شده درست هم باشد هیچ ایرادی ندارد که کسی تیم مشاور قوی داشته باشد و از امکانات مشاوره ای بهره ببرد
متاسفانه شما مناظره را با کنکور اشتباه گرفته اید
امیدوارم سطح فکر هم ما بالاتر برود که بجای تخریب به فکر اطلاع رسانی صحیح باشیم

به امید موفقیت اقای جلیلی در انتخابات.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۱۰
مرد اجرايي فقط قاليباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۱۱
فرمانده نیروی انتظامی حالا می خواهد رییس جمهور مملکت شود!!!!
اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱۲
با سلام :با احترامي كه به سردار قاليبافدارم و رشادتهاي ايشان در دفاع مقدس فقط اينرا ميتوانم بگويم كه اين كشور به خدا به غير از نظاميها هم مي شود با افراد متخصص و متعهد و جوانان اين مرزوبوم خيلي بهتر اداره كرد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۹
۶
بسم اله الرحمن الرحیم
باسلام،بنظربنده هم فرقی نمیکنه که کاندیداهاچطورجواب میدن! اصل قضیه اشراف روی مسائله که یک کاندیدا با گروه کارشناسیش بتوننددرمورد یک مسئله جواب منطقی وقانع کننده بدند.
بنده تاحالا نظرم آقای جلیلی هست وهمچنان باقیست تاحالا....
الهام
|
Germany
|
۱۲:۳۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۳
استفاده از تبلیت اصلا بد نیست این که از فن آوری در راستای درست استفادخ بشه اصلا بد نیست اگر در جهت مشاوره بوده خیلی امتیاز مثبت برای ایشان به حساب میاد کلا مدیریت بالا داره مرد عمل هستش اگر با تکیه برکار اجرایی که در شهرداری انجام داده حرف بزنه اصلا بد نیست حداقل بهتر از اون کسی هستش که ادعا میکنه 3دهه داره در کار اجرایی خدمت میکنه ولی نتونه فرق بین دره برای جذب توریست و معدن متروکه را تشخیص بده باید برای این مملکت با این افرادی که در امور اجراییش قرار داده گریه کرد حداقل ایشان در کار اجرایی حرفی برای گفتن داره اگر کسی آپدیت باشه بده
من از دید باز قالیباف درباره کشتی پراز بار خیلی خوشم اومد اینکه چه واردات باشه چه صادرات اگر در راستای پیشرفت اقتصاد قرار داشته باشه خوبه این خیلی خوب بود چون خیلی ها بی دلیل گفتن واردات خوب نیست!نگران کننده هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
بین نامزدها کسی که مردعمل وبرنامه داره قالیباف خداکنه رای بیاره انشاالله
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۵
متاسفم برای اینهمه عقب افتادگی!!!!
واسه همینه که پیشرفت نمیکنیم دیگه!!!!
سربلند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۶
وقتی واسه استخدام تو یه شرکت پیزوری میری ازت رزومه وسوابق کاری میخوان...
حالا چطور ما میتونیم این قدر به سوابق کاری و اجرایی یه نفر بی تفاوت باشیم و کج فهمی خودمون رو به هر طریقی که شده به خورد بقیه بدیم
اگه آقای جلیلی با خودش تبلت داشت حتما میگفتین عجب انسان با لیاقت و کارآمدی است
ولی چون آقای قالیباف با خودش تبلت آورده به استهزا میگیرین....

درشرایط فعلی که کشور مامشکلات اقتصادی فلج کننده ای داره فقط یه آدم مقتدر و البته توانمند میتونه به سمت ایرانی آباد کشور هدایت کنه

بهتر دوستان چشمشون روباز کنن وببینن به کی دارن رای میدن
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۵
۲۲
فقط عارف بقیه کشک
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۲
عاشقتم قالیباف !!!! هم خوشگل هم خوش صحبت ! تورو خدا این سری بزارید رییس جمهورمون باشه بسه دیگه از بس .....
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱۰
هوش دکتر قالیباف بسیار بالاست. ( یک روانشناس)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۹
۱۷
قالیباف از تمام امکانات شهرداری تهران از شهرستان ها خبری ندارم اما از تهران مطمئنم داره برای منافع شخصی اش استفاده می کنه و تا امروز اگر بین ---- میلیارد تومان هزینه نکرده باشه مرد نیستم و ان شاء الله که خداوند اگر دروغ می گم نابودم کنه.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاء الله روز 25 خرداد با اعلام نتایج تو وامثال تو نابودند !!!

چرا پس اعضای شورای شهر که هم اصلاح طلبان هستند مانند خانم مهصومه ابتکار و هم اصول گرایان حامی دولت مثل خانم پروین احمدی نژاد خواهر مکرمه آقای احمدی نژاد سکوت کرده اند ؟؟؟
مطمئن باش اگر یک ریال اختلاس و تخلف مالی شده بود تا الان هزاران بار تو بوق و کرنا کرده بودند

بد نیست پای اینترنت که نشستی یه سرچ ساده در مورد گزارشات مالی - حسابرسی - و ... شهرداری بکنی ببینی کی سالم هست کی ناسالم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيز من ايشون بخاطر شفافيت فعاليت هاي ماليشون بين شهرداري هاي دنيا رتبه سوم رو كسب كرده اند. مطمئن باش تو همين شوراي شهر اينقدر مخالف داره كه اگه يه ذره اشتباه يا اختلاص كرده بود قطعا الان آبرو براش نيمذاشتن. جهت اطلاع بقيه گفتم وگرنه ميدونم انقدر تعصب داري كه نميخواي حرف راست رو قبول كني.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۲۰
آقای قالیباف فقط به فکر قدرته. همین که هاشمی و دولت خاتمی رو به این شیوه ناجوانمردانه میکوبه و هیچ اعتراض جدی به احمدی نژاد نکرده نشون دهنده اینه که ایشون فقط به فکر قدرته و بس.
8سال شهردار بود و اعتراض میکرد که ما بودجه نداریم، اما یکبار پس از کاندیدا شدن از ترس اینکه آرا حامیان احمدی نژاد رو از دست بده اعتراض "جدی" به دولت نکرده...
خیلی جالبه..
خیلی

کمی هم فکر کردن لازمه..

(خواهشا تایید بفرمایید)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا يه كم فكر كردن هم لازمه برات...
چیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کردن نمیخواد چون اشتباه میگی ایشون تعصبی با سیاسیون برخورد نمیکنه. انتقاد داره و لی اهل دعوا نیست
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۹
۱۰
به نظر من جلیلی بی حال نبود این به خاطر فضای حاکم بر مناظره بود که ادم اینطوری میشد.
خیلی شأن مناظره کننده ها رو پایین آوردند. من نمیدونم این کارشناسهایی که مجری ازشون حرف میزد چی خونده بودن؟
کارشناسس برنامه کودک بودن احتمالا بعد بهشون گفته بودن بیایید نظر بدید که مناظره های ریاست جمهوری چطور برگزار بشه؟
من به دکتر جلیلی رای میدهم.
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱
۳
و اما این هشت نفر و این همه بازتاب و تفسیر از صحبت های آنان !!!!!!!!!!!!!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۴
صراط جان کیف کردی

بعضی وقت ها تبلیغ بیش از حد و غلو منجر به ضد تبلیغ و تخریب می شود

و همچنین بعضی وقت ها هم خود تخریب و تحریف منجر به یک تبلیغ مناسب و کارآمد میشه


چون هنوز خیلی بچه تشرف دارید و اصول و مبانی کار رسانه ای رو بلد نیستید عموما" از این دست سوتی ها زیاد در می کنید

بد نیست یه رونوشت از این کامنتها رو برای آقا وحید بفرستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۸
۱
اولین دلیلی که سایت صراط گفته ممکنه نظرامون پخش نشه رو خوندید؟
نظراتی که حاوی توهین،هتاکی و افترا باشد؟؟؟؟؟
جالبه!!!!!! درسته طرفدار قالیباف نیستم ولی همین امروز 3تا خبر ازین سایت خوندم که توهین بود...
خوب یهو بگو به کی رای بدیم؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۵
تونست برد می تونن ببرنن

این که انقدر جارو جنجال نداره
هیچی ازش پیدا نکردین گیر الکی دادین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منصور افشار از شهر چمران ماهشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۴
من این نظر را دارم که اوردن تبلت یا سایر وسایل الکترونیکی هیچ مشکلی ندارد خدمت اون دوستی که مگه ممنوع است در کدام قانون یا تبصره یا بند یا فصل و... گفته شده همراه داشتن تبلت یا سایر وسایل الکترونیکی ممنوع است اگر دیده باشید لحظه ای جناب دکتر حدادعادل در کاغذ های خود دنبال یادداشتی میگشت که گمش کرده بود این نشان دهنده ی به روز بودن این مدیر لایق یعنی دکتر محمد باقر قالیباف است در آخر قدردانی میکنم از صراط سایت خوب شما تقاضا دارم آن را تایید کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یک صحنه هم آقای قالیباف هی صفحه تبلت را بالا و پایین میکرد و مطلبشو گم کرده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۸
۷
قیلمی که دیشب اخبار ساعت 21 پخش کرد و قالیباف هراسان ونگران دنبال فردی ینام آرش بود که بقول برخی از آشنایان شهرداری یک ---- قالیباف است احتمالا با تبلت و اطلاعات درخواستی او ربط داشت و واقعا افتضاحه که قالیباف وابسته به یک ---- باشد و ---- پروری کند... من روی قالیباف حساب میکردم اکا با اون هراس دنبال آر ش بودن ازش ناامید شدم
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱۲
چرا روی میزش نوشته آقای ولایتی؟؟؟؟
عکس فتوشاپه
delena
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم محترم!عکس با زاویه ای گرفته شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره! خانم شیرزاد! کل برنامه ی مناظره هم فتوشاپ بود!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظر ناشناس موافقم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۴
۱۰
قالیباف الان بیشترین رای رو داره مخصوصا بعد از مناظره.
من که از مطمئنم قالیباف رای میاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الکی جو نده
اقا سعید رایش از قالیباف بیشتره
چیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
جو نیست واقعیته که شما نمی بینید!!!!
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۷
اولا اصلا كار صراط قشنگ نبود در مورد اين حركتش
دوما آفرين به قاليباف به خاطر سياستمدار بودنش در عين مديريت قويش
سوما آفرين به قاليباف به خاطر گوش كردن به فرمان و امر هم شوري بينهم...
بنیامین
|
-
|
۱۹:۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۶
قبلا عینک و انگشتر گران قیمت و مارک دارش مطرح بود!!!
الان هم که تبلتش!!!
ساده زیستی قالی جون رو عشقه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۳
صراط یکی از سایت هایی است که در زمین دشمن بازی می کند. این رو شک نکنید. نمی دانم از کی خط میگیرید.با تخریب دیگران نمی توتنید جلیلی رو رئیس جمهور کنید. مومن از دو جا ضربه نمی خورد، ما با تجربه احمدی نژاد فهمیدیم که نباید به این تیپ آدم ها رای داد.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۷
مناظره یعنی مناظره....نه مشاوره. ایشون باید مثل دیگران قبل از شروع برنامه مشورتاشونو میکردن. اگر on line بوده به نظرم کارشون درست نبوده. حتی تو مناظره های انتخاباتی کشورهای پیشرفته هم کاندیداها این کارو نمی کنن. این کار ضعف محسوب میشه. مناظره فقط برای بیان دیدگاه و برنامه نیست برای نشون دادن توانایی و تسلط شخص کاندیدا به مسایل جاری کشور ، سنجش فن بیان و... هم هست. استفاده از خرد جمعی خوبه اما نه جلوی دوربین 1 برنامه زنده.
اما اگر به offline بوده و جای کاغذ و قلم بوده که خیلی هم خوب.
ولی شخصا فکر میکنم بیشتر ژست بود همچین استفاده ای هم براش نداشت..
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه آنلاین بود نویزش رو میکروفون میفتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ها ديگه چقدر ساده ايد... يعني نميدونيد اگه ميخواست آنلاين مشورت بگيره اونم از روي آيپد نويزش تو مخمون بود؟ حالا هي بگيد آنلاين بوده.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۶
۷
ديگه داري چرت و پرت ميگي!

لابد خودت حسابي اهل دغل بازي هستي که به اين بابا هم از اين صفات مي چسبوني!

تبلت را جاي ورق براي جلوگيري از حمل حجم زياد ورق و يه کيف گنده نميشه استفاده کرد؟؟!!

هميشه بايد دنبال افکار انحرافي و فکراي عجيب غريب باشي؟!

قرار نيست تحت هر شرايطي از کانديداي مورد نظرتون حمايت و بقيه کانديداها را با هر روشي له کنين.

خدا را در خبرهايي که از مغزتون تراوش مي کنه در نظر داشته باشين!

همه ما بايد يه روز تشريف برده، اونور پاسخگو باشيم!

مطمئن باش يه خدا و روز قيامتي هم هست!
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۸
واقعا متاسفم براتون. از نظر شما مملکت باید توسط افرادی اداره بشه که مثل رییس جمهور فعلی خودش رو تو همه مسائل خبره بدونه. استفاده از تکنولوژی هم یعنی غربزده گی ... میدونم که باز نظر منو منتشر نمیکنید. کسی که موجودیتش رو در تخریب دیگران میبینه معلومه چیزی تو چنته نداره. از قدیم گفتن آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه!!!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۵
۶
گفته صراط کاملا درسته
کسی که با تقلب رییس جمهور بشه کاری میتونه انجام بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۴
۶
اشکالش کجاست
؟حسود نباشید
MMMMMM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۲
سلام دوستان....مطمعن باشید اون که داره تخریب میشه رای بیشتر داره....رای بین قالیباف ....جلیلی...بقیه خودشون خسته میکنن....
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۷
۴
فقط می شود گفت شما منافق و عوضی هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱۱
باسلام.من طرفداراحمدی نژادبودم ولی الان نه.ولی مطمئنم احمدی نژادخیلی کارای مفید انجام داد.الان رای من90درصداقای جلیلیه.به نظرمن رییس جمهور بایدساده زیست باشه تابدونه مشکلات اقشارکمدرامدجامعه چی میکشن.من پول خریدتبلت ندارم ونمیخوام به آدم پولدار رای بدم
masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۵
صراط جان شما برو به همون جلیلی رای بده...
Soso
|
Kuwait
|
۰۴:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۶
بابا شماها اصلو ول كرديد فرع رو چسبيديد اخه اين ملت نديد بديد ماست كه هميشه بايد نظرات --- بدند توى كشورهاى ديگه دست بچه ٥ ساله هم تبلته اون وقت يه كانديد رئيس جمهورى نمى تونه از اين تكنولوژي استفاده كنه ١٠٠ نفر ديگه هم كه بيانو برند تا اين وضعيته فوضوليو --- مردمه درست نميشه كه نميشه اميدوارم كه هر كسي كه مياد اين دفعه ديگه به خير بگذره چون ديگه فكر نمي كنم چهار سال ديگه با ----- و تكرار اشتباهات --- بياريم خوب، روشن و باز فكر كنيد
ناشناس
|
Kuwait
جوش نزن! جوش نزن! کی با اصل تبلت داشتن و استفاده از امکانات مخالف کرده؟
مشکل اینه که گفتن بدون مشاور بیاید نه با مشاور مخفی
ناشناس
|
Kuwait
کدوم مشاور مخفی
همه مشاورانش ظاهرند
بعد هم باید رئیس جمهور خودرأی باشه مثل کاندیدای قبلیتون
HAMI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۹
۵
آقا چرا شلوغش کردین
نکنه شما هم همون تفکر رئیس جمهور باید کارشناس ارشد باشه رو دارین
رئیس جمهور باید مشاوره پذیر باشه
قرار نیست کسی همه چیز رو بدووونه که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۵
جلیلی که --- می زد. وای مردیم از خنده .برای چهارشنبه می خواهیم تخمه هم بخریم .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۶
۷
آفرین "شهروند"
با نظرات کاملاً موافقم
مورد دیگر اینکه شوری که در صحبتهای ایشان بود نشان از دیکته نبودن حرفهای اطرافیانش است نه اینکه بعضی ها با سردی تمام جواب می دهند که نشان از دیکته بودن صحبتهایش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کردی خواننده‌ها پشت گوششون مخملیه؟
معلومه اگر یک دبیرستانی را ببری تو کلاس ابتداییها با شور و هیجان اونها جواب نمیده اما با خونسردی جواب درست را میده. خیلی راحت با آرامش بدون بپر بپر کاملا باشخصیت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا با شخصیت نشان از نداشتن نظر است. نداشتن علم است . نداشتن تدبیر است و در آخر نداشتن برنامه است
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۵
۱۳
--- باف خودش هيچي نيست فقط داره از مشاورانش خط ميگيرد دقيقا" مديرانش هم همينطور هستن مثل مديرعامل شركت بهره برداري مترو تا توانسته مشاور آورده بيا بيين چه خبر است . حالا ميخواهند بيايند مملكت را هم كنترل و در دست بگيرند.
آیدا
|
United States of America
|
۱۱:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۸
اتفاقا" اگر مشورتی هم در کار بوده نشوم می ده ایشون آدم فهیمی هستن که دچار خود بزرگ بینی نیستن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۶
صراط جون فقط برو تبلیغ سعید جون کن ، مگه آقا نگفته طرافداری کسی نکنه چی بهت میرسه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۰
فقط قالیباف
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۵
یا جلیلی یا قالیباف.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۲
تبليغ كردن يك كانديدا با روش تخريب كانديدا هاي ديگر كاملاً غير اخلاقيست
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۶
قالیباف آنقدر دارد پول خرج می کند تمام امکانات شهرداری تهران و نیروی انتظامی را برای دوپینگ رای گرفتن در اختیار دارد !! خدا به مردم رحم کنه اگر این آقا رییس جمهور بشه
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشم شماها میشه خیلی خوب هم میشه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تهمت
بعد هم دم از تقوا بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
بنظرمن کسی که میتونه کشور از این همه مشکلات نجات بده اقای قالیباف حداقلش میدونم تونیروی انتظامی کارای بزرگی انجام داد......به امیدموفقیتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۲
نمیدونم شما چطور میگید این حرفها رو ؟ مگه تو استودیو اینترنت هست که بخواد باهاش مشاوره بگیره؟!
بنظرم بروز بودن رئیس جمهور خیلی بهتره !
کاغذ ورق زدن بیکلاسییه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بالام جان علم پیشرفت کرده . اینترنت دیگه همه جا هست..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه برا اینکه انلاین باشه باید تو استودیو اینترنت باشه!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۴
۵
فقط قالیباف چرا که ثابت کرده مرد شعار نیست
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱
فقط و فقط دکتر قالیباف. با این حرفا نمیتونید خرابش کنید. با برنامه و قوی و کارآمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
و امرهم شورا بینهم


دوستان عزیز که یاداوری کردند امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد.
بازهم همین استفاده جناب اقای قالیباف از تبلت نشان دهنده لیاقت و برتری ایشان نسبت به سایرین است.در نگاه اول :استفاده از تکنولوژی در جهت استفاده بهینه از وقت و همچنین حمل اسان مدارک و اسناد و مطالب
در نگاه دوم اگر فرض بر این باشد با مشاوران در ارتباط بوده باشند خوب این خود عامل قوتی است بر هوش ،تدبیر ،مدیریت ،و عدم خود رایی ایشان و مشورت پذیریشان نسبت به دیگران.

احسنت بر ایشان .
بهترین انتخاب و شایسته ترین فرد برای تصدی ریاست قوه مجریه ،دکتر محمد باقر قالیباف است.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱
خوبه یه کم اطلاعات عمومیتون بالا باشه و الکی رقبا رو تخریب نکنید مگه شما نمیدونید تو استودیو ارتباط بیسیم قطع است و دوما این تبلت حاوی همون کاغذ های دست بقیه رقبا بوده که از درختان سرسبز شمال و سایر نقاط ایران تهیه شده اند بوده
تخریب ممنوع
ali rad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۹
۱
انصافا" قالیباف از بقیه محکم تره، تو مملکت ما باید زور داشت تا بشه کار انجام داد! وگرنه هرکی بهت یه دستوری میده...
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۱
۲
دوستان لطفا خوب نگاه کنید خدا رو خوش نمیاد برای ساختن خودمون زحمات دیگران رو ببریم زیره سوال. ای کاش به جای تخریب آقای احمدی نژاد یکم ازش درس جهاد یاد میگرفیم.اموز اگه مولا علی در جمع ما بود دست احمدی نژادو به جای مالک اشتر بالا میگرفت
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۱
۵
من به آقای دکتر محسن رضایی رای میدم که تخصص داره در این زمینه و کارشو برای مهار تورم خوب بلده ایشون لیاقت و صلاحیتش به نظر من بیشتر از بقیه است اول رضایی دوم قالیباف سو ولایتی چهارم روحانی بقیه را دیگر بیخیال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به شرايطي كه كشور داره يه نفر ميتونه كشور رو نجات بده اونم قاليبافه. اگر غير از اون انتخاب بشه بايد فاتحه مملكت رو خوند.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۸
۱
فقط دکتر قالیباف . مرد عمل و جهادگر خستگی ناپذیر و صادقی که هشت سال است مردانه به آبادانی بخشی مهم از کشورش که به او سپرده شده(تهران) به عمران و آبادانی پرداخته و صد در صد در این امر موفق بوده است .
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۴
۱
چرا جلوی قالیباف نوشته علی اکبر ولایتی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زاويه اي كه عكسبرداري شده اينطور تداعي كرده.
رضا هنجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
اجازه دادن و یا صدور دستور حرکت 3 اتوبوس شرکت واحد -آنهم با تمام تجهیزات و با پای خودشان به مدخل ورودی سیل مترو اکباتان و بالاخره هزینه های الزامی و در برگیرنده بعدی برای جلوگیری از نفوذ آب به ساختمان ایستگاه از ندانم کاری ها و درایت این بزرگ مرد آنهم با اوون همه تقدیر و تشکر از زحماتشان در مجلس توسط مجلسیان هم اندیشه ایشان جای تامل و تاسف نیست؟! که حال این قبیل موارد به باد فراموشی سپرده شده و احتمالا" فاجعه های بعدی این موارد از درک فنی و تخصصی عامه مردم خارج است !!؟؟
کبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۳
۹
فقط غرضی ...........
mgh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱
دوستان سلام...به نظر شما استفاده از امکانات روز تو این زمان که دیگه بچه ها بالپ تاب کامپیوتر سر کله میزنن ...برا کسی که میخاد مملکتی رو اداره کنه این همه داد وبیداد کردن داره.....از چه ابزاری برا تخریب استفاده میکنن...خدایا توبه....خود نامزدها هم میدونن بین جلیلی وقالیباف یکی ریس جمهور اینده ایران .
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
سلام
نتایج نظرسنجی کاملا تایید شده این آمار را نشان می دهد
جلیلی 22درصد
قالیباف 20 درصد
ولایتی 19 درصد
رضایی حدود 15 درصد
عادل 10 درصد
روحانی حدود 5 درصد
عارف 4 درصد
رای سفید حدود 3 درصد
غرضی 2 درصد
از مجموع کل رای ها
باز هم تایید می کنم نتایج دقیق و رسمی است و اگر کسی کنار نرود و با همین موقعیت به روز انتخابات نزدیک بشویم همین نتایج را خواهید دید .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱
نشونه به روز بودن دکتره
جهاد ادامه دارد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
۳
۶
رای ما فقط جلیلی.
مـحـسـن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۱
۴
ضعف کارگردانی و تهیه کنندگی همینه.
اینها باید از همون اول به کاندیداها می گفتند دوربین ها از همه طرف حتی از پشت سر شما را احاطه کرده اند. و واقعا هم دوربین از بالاسر و پشت سر قرار می دادند و فیلم می گرفتند. دیگه نه کسی تبلیت می آورد و نه سوژه ای برای وقت تلف کردن پیدا می شد.
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
کسانی که به ظواهر توجه می کنند و عمیق فکر نمی کنند ممکن است مانند گذشته فریب ظاهر را بخورند و مثلا به خاطر به ظاهر ساده زیستی آقای ---- به وی رای دهند در حالیکه آقای --- هم با همین شعار ساده زیستی موفق شد رای عوام را جمع کند ولی بعد بزرگترین فساد مالی تاریخ ایران از دولت ایشان سربرآورد!! و با هواپیمای اختصاصی کل خانواده و اطرافیانش را با پول بیت المال به نیویورک برد و...!! آیا ملاک ساده زیستی داشتن یا نداشتن تبلت است؟؟!!! لطفا عمیق تر فکر کنید!
رای ما فقط قالیباف
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۸
۳
درود بر قاليباف كه هم تو جبهه مرد بود
هم پشت جبهه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۵
۲
صــــــراط این تصاویر رو حذف کن

حــــــق النــــاس حــــــــق النـــــــاس
هم قاليباف هم جليلى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۴
۰
صراط جان مادرت إز جليلى حمايت نكن.با اين تيترها وعكسها فقط إز رأى جليلى كم ميكنى.يا حداقل تحليل نكن جان مادرت. آبروى هرچه تحليلگر هست تو بردى.شعور و تحليل مردم بشتراز شماست. فقط جزءتخريب كار ديگه اى ندارى. قابل توجه صراط! طرفداران جليلى و قاليباف باهم دوست وبرادر ورفيق هستند و هيچ مشكلى باهم ندارند
007
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه اصلا هیچ مشکلی ندارن معلومه.
بیژن یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۶
۲
اگر هم از تبلت استفاده کرده نشان از زیرکی او در استفاده از تکنولژی است.
بهتر از برگه های خط خطی بعضی کاندیداها است که حال حرف زدن نداشته و لاف رو چاشنی کلامشون دارند.
دعاکنید نیرویی رییس جمهور بشه که در بین دیگر روسای جمهور سایر کشور ها از لحاظ انرژی و تیپ و سواد یه سروگردن بالاتر است.
حیف از کلمه صراط که روی خود گذاشته اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه نمیدونی اینا باتکنولژی وپیشرفت مخالف هستن؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
شما مذهبی نماها یک پا النصره هستید!
متاسفم
samir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۸
۳
اولا اگه بر فرض مهال ایشان تبلت آورده باشد به قول دوستان مشورت چیز خیلی خوبیه تازه به حدیث انبیا احترام گذاشته ثانیا مگر دیگران نمی توانستند بیارند ؟ ثالثا دارندگی و برازندگی و رابعا انسان بایدبرای ارتقاسطح علمی فرهنگی و اقتصادی مملکتش و انسانهای داخل کشوره از همه کمک بگیرد
نه مثل آقایان X و Y رای فقط رای خودشان باشد و حتی حرف رهبری را هم قبول نداشته باشند .
قالیباف مظهر ایستادگی و مقاومت
قالیباف کسی که می تواند کشور را نجات دهد .
قالیباف دوست داریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۹
۳
فقط قالیباف ...
دمش گرم
از همه چی ناامید شده بودم
فکر می کردم این دوره رای نمی دم و فایده ای نداره ولی حالا می خوام به قالیباف رای بدم
خیلی مرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا مرده
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۶
۳
اقای قالیباف عاشقتم 300 تا رای از من داری کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۵
۳
اقایون اساتید من به ایشون رای میدم به امید اینکه ایشون اجازه بدن حداقل ما یه نصف برگه سر امتحانمون ببریم
به امید انروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳
راي منم قاليبافه چون كاراي اجرايي زيادي انجام داده
از طرفي اگه آوردن تبلت ايرادي داشت حتما اول اون هفت نامزد ديگه كه رقيب ايشون هستند بهش اعتراض مي كردند
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۵
۰
انگار اداره مملکت اداره کلاس درس که در جزوه(تدبیر و امید) خلاصه بشه متاسفم برای افرادی که با دیدن این اکاذیب گول می خورند
ياشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۲
۵
به نظر من اين خودش اوج بي عدالتي هست
اقاي قاليباف اگه تبلتش به اينترنت وصل باشه ميتونسته به راحتي از بيرون از استريو مشاوره بگيره. و اين اوج بي عدالتي هست. اگه يادتون باشه توي انتخابات آمريكا مناظره بوش با جان كري اگه يادتون باشه آقاي بوش از يك وسيله ارتباطي زير كتش استفاده كرده بود كه به شدت بهش انتقاد شد البته ما آقاي قاليباف رو با اون جنايت كار مقايسه نميكنيم اما منظورم اين هست كه در تمام دنيا مناظره بين دو نفر هست نه يك نفر تنها و يك نفر با كل مشاورانش كه بوسيله اينترنت بهش ياري ميرسونن
زنده باد جليلي
marya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۱
۴
رای من اول رضایی بعد قالیباف
هرکی آدم شناس باشه از طرز حرف زدن وقیافه طرف میشه تا تهش وبخونه در بین این 8 نفررضایی از همه ساده تروصادقتر و بیشتر دلش برای مردم میسوزه بعد از اون قالیباف بخاطر قدرتش بقیشون نه دلسوز مردمن ونه مقتدر
محمد مهدي
|
Belgium
|
۲۱:۴۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۵
۳
قاليباف , مردي متعهد , مدبر مدير و با همتي بلند

كسي است كه وعده سر خرمن نمي دهد و تا به امروز كارنامه درخشان مديريت اجرايي ايشان شاهد اين مدعاست

و اين امر واقعا ايشان را از ديگر كانديداها متمايز مي كند

عاقلانه بينديشيد و انتخاب كنيد
حرف زدن آسان است , تظاهر آسانتر
أما عمل را فقط مرد عمل ميتواند
و آقاي قاليباف مرد عمل است

و همانطور كه أميرالمؤمنين علي بن أبيطالب عليه السلام فرمودند :

قيمة المرئ ما يحسنه

ارزش فرد به توانايي اوست

كه اگر به
ايثار و رزمتدگي است كه ايشان رزمنده و فرماندار دوران جنگ بودند
اگر به مديريت جهادي است كه ايشان در نيروي انتظامي و شهرداري تهران تحول عظيمي ايجاد كردند كه در تمام دورانهاي گذشته بي سابقه بوده
اگر به سياست است ايشان داراي مدرك جغرافياي سياسي هست
اگر به اقتصاد است , اوليت تثبيت قيمت و ايجاد ارامش در بازار همراه با تثبيت قيمت ارز , مهترين رويكرد براي نجات اقتصاد در كوتاه مدت است و اين برنامه را ايشان در مدت دو سال عملي خواهند كرد و ايشان تا به حال حرفي نزدند كه عملي نكردند

و براي كساني كه نمي دانند , بايد گفت كه شهرداري عبارت است از يك كشور كوچك است كه همه موارد اعم از فرهن گي محيطي زيستي , اقتصادي و حتى سياسي در آن دخيل هستند و مديريت موفق ايشان در اين حوزه نويد كشوري سالم و موفق را دارد

رأي شما يك مسؤليت است
آن را به كسي دهيد كه مرد عمل است نه حرف

رأي من حاج محمد باقر قاليباف

يا حق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
۱
۶
من موندم کسی که خودش توان پاسخ به چندتا سوأل پیش پا افتاده رو نداره که از بیرون مناظره و اونم چندنفر بهش خط میدن، چطور میخواد بره روابط بین المللی شروع کنه و به سوالای پیچیده کشورهای دیگه جواب بده!!!؟؟
آقای قالیباف رو آقای دکتررضایی پیدا کرد و به اینجا رسوند!
درود بررضایی
شهروند سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
۳
۴
رای ما قالیباف...
مينا
|
Netherlands
|
۱۴:۲۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
مهم نيس ما همه قاليباف رو دوست داريم
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
سلام . من و خانواده ام و همکلاسی هام همگی با افتخار به دکتر قالیباف که ثابت کرده هر وعده ای داده به اون وعده بدون کوچکترین بهانه ای عمل کرده ، رای خواهیم داد . انشاالله
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
واقعاً که صراط خیلی مشنگی.
hosna
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
۱
۱
خاک بر سرتون کنن ک تخریب درست و حسابی هم بلد نیستین ! به فتوشاپیستتون بگین یادش رفته اسم آقای ولایتی کنار صفحه رو به قالیباف تغییر بده
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
فقط رضایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
معلومه قالیباف