۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

موضع‌گیری جلیلی در برابر جریان انحرافی

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مکتب ایرانی زاییده جریان انحرافی درست نقطه مقابل گفتمان انقلاب است.
کد خبر : ۱۱۵۵۳۵
 صراط:سعید جلیلی ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردمی مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد در محل مصلی امام خمینی این شهر اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌ها می‌توانیم نه تنها مشکل بیکاری و گرانی نداشته باشیم بلکه مشکلات دیگر را نیز برطرف کنیم.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید در همه عرصه‌ها تولید و تکثیر را خلق کنیم، امروز وظیفه داریم همانطور که در جنگ به مردم اعتماد شد در اقتصاد هم به آنها اعتماد کنیم.

جلیلی گفت: نباید جوانان نگران گذشتن از سد ادارات باشند بلکه باید ادارات را پناهگاه خود بدانند.

وی به نامه‌های مردمی که در سفرهای استانی به دستش می‌رسد گفت و افزود: متاسفم که بگویم بیشتر نامه‌ها در مورد گرانی و بیکاری است و نباید رفع بیکاری فقط در حد شعار باشد.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امسال یازده میلیارد دلار برای واردات محصولات کشاورزی تخصیص دادیم و آیا نمی‌شود این پول را به کشاورز داد تا خودش تولید کند.

وی عدالت بر توزیع منابع را ضروری دانست و گفت: نباید تفاوتی میان شهروند عشایری و تهرانی باشد و باید شعارها را تبدیل به واقعیت کنیم.

جلیلی توزیع منابع ارزی را لازم دانست و گفت: نباید ساز و کارهای اداری که با شعار عدالت شکل‌گرفته در مسیر اشرافیت به تخصیص ناعادلانه منابع بیانجامد.

وی با ذکر این نکته که دوبرابر یارانه‌های یک ماه در اختیار ۶ بدهکار بانکی در کشور است، گفت: چرا باید یک کشاورز برای ۵ میلیون تومان این همه دردسر بکشد و ۵ هزار میلیارد تومان در اختیار ۶ نفر بدهکار بانکی باشد.

جلیلی در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید قبل از همه، خود ماشین دولت را اصلاح کرد تا بتواند با سرعت مطمئنه مردم را به اهداف و نیازها برساند.

وی گفت: اگر این ماشین پنچر شود، قادر به انجام وظیفه نیست و امروز بجز سفرهای استانی به سفرهای وزارتخانه‌ای نیاز داریم.

جلیلی در ادامه با بیان پیشرفت‌های ایران گفت: ما تنها مقاومت نکردیم بلکه پیشرفت هم کردیم و اگر قدرتمند نبودیم تهدید نمی‌شدیم.

دبیرشورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امروز همه آنها می‌گویند ایران قدرت بین‌المللی است که آن را با گفتمان انقلاب و مردم به دست آوردیم و هر چقدر به این اصول نزدیکتر شویم پیشرفتمان زیادتر می‌شود.

جلیلی از موقعیت ایران بعنوان خیبر یاد کرد و گفت: تا پشت خیمه دشمن رفته‌ایم ولی عده‌ای با ترفند تردید می‌خواهند ملت را در موضع ناامیدی قرار دهند.

وی به حماسه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: به پشت خیمه دشمن رسیدیم و دنیا به عزمت ایران اعتراف کرد که عده‌ای با فتنه مشکل ایجاد کردند.

جلیلی به مشکل دوم اشاره کرد و گفت: کسانی خواستند با انحراف و زاویه با رهبری در مسیر ملت توقف ایجاد کنند و در زمانی که جمهوری اسلامی با اسلام شناخته می‌شود مکتب ایرانی را معرفی کردند و دست دوستی به سوی کشور صهیونیستی دراز کردند.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از ضلع سوم سخن به میان آورد و گفت: عده‌ای به میان جریان تردید هستند که باید اجازه تردید افکنی را از آنها گرفت.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز