۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
انتخابات تمام شد؛ به فکر آینده باشید ...

"شعبان بی‌مخ"های رسانه‌ای!

با رصد فعالیت های معدود قلم بدستان فضای مجازی در روزهای پس از انتخابات یازدهم می توان به قانون بقای «شعبان بی‌مخ ها» پی برد چراکه پس از گذشت 60 سال، شعبان بی مخ ها هنوز از بین نرفته اند بلکه از نوع حقیقی و چماق بدست به نوع مجازی و قلم بدست تبدیل شده اند!
کد خبر : ۱۱۸۲۰۵
"سرویس سیاسی صراط" - گویند در زمان کودتای انگلیسی 28 مرداد 1332، جمعی از اراذل و اوباش تهران به سرکردگی «شعبان جعفری» - که با نام مستعار «شعبان بی‌مخ» شناخته می شود - وظیفه داشتند تا به هر نحوی از انحا، اوضاع شهر را آشفته و بر هم ریخته جلوه دهند تا نفرات اصلی کودتاچیان در این بلبشوی تفرقه اندازی، بتوانند حکومت را از چنگ دولت مصدق درآورده و اهداف مدنظر خویش را به پیش برند.

جالب آنکه پیش از انجام کودتا، از جانب هماهنگ‌کنندگان درباری و البته ایادی انگلیسی به تیم تخریبی شعبان بی‌مخ توصیه شده بود که در مواجه با هواداران مصدق، بانگ "جاوید شاه" سر دهند و در برخورد با هواخواهان پهلوی، به طرفداری از مصدق برخیزند و تَـر و خشک را با هم بسوزانند؛ چراکه تحت هر شرایطی نباید آتش آشوب و فتنه فروکش کرده و جو آرامش بر فضای ملتهب حکمفرما شود.

چه بسا در همان زمان عده ای فریب ژست پهلوی‌ستیزانه نوچه‌های شعبان بی‌مخ را خورده و به شکل غیر عمد وارد معرکه شدند و با شعله ورتر کردن آتش کودتا، بجای مساعدت به تثبیت جایگاه نخست وزیر قانونی، وی را از اریکه قدرت به زیر کشیدند و ناخواسته نامشان را بعنوان بازی‌خوردگان سیاسی تاریخ معاصر ایران به ثبت رساندند.

در این میان، اگرچه مقایسه و همانندسازی وقایع مرداد 32 با رخدادهای خرداد 92، قیاسی مع الفارق و نابجا خواهد بود اما نمی توان منکر برخی شباهت های این دو رویداد با یکدیگر شد.
با رصد فعالیت های معدود قلم بدستان فضای مجازی در روزهای پس از انتخابات یازدهم می توان به قانون بقای «شعبان بی‌مخ ها» پی برد چراکه پس از گذشت 60 سال، شعبان بی مخ ها هنوز از بین نرفته اند بلکه از نوع حقیقی و چماق بدست به نوع مجازی و قلم بدست تبدیل شده اند!

مع الأسف، طی 7 روز گذشته و پس از اعلام پیروزی «حسن روحانی» در همان مرحله اول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، حاشیه‌های جذاب جنگ و جدل هواخواهان نفرات دوم و سوم رده بندی آرای نامزدها، به متن اصلی مقالات وبلاگنویسان ارزشی و راپورت های خبری رسانه های وابسته تبدیل شد!

این اقدام در حالی صورت می گرفت که شایسته بود این قبیل رسانه ها، از ظرفیت بی بدیل خویش در جهت چیستی، چرایی و آسیب شناسی شکست جریان اصولگرایی استفاده نموده و از هم اکنون به فکر نقشه راه آینده می بودند نه آنکه با تبادل کنایات دشمن شادکن و نفرین و تکفیر یکدیگر، موجبات سرخوردگی بدنه مردمی حامی جریان اصولگرایی را فراهم آورند!



حال که انتخابات تمام شده و رئیس جمهور منتخب برگزیده شده و جریان اصولگرایی ناکام مانده، دیگر سخن به میان آوردن از اینکه "اگر فلانی به نفع بهمانی کنار می رفت" و "اگر گردهمایی ورزشگاه حیدرنیا و میدان فلسطین در 22 خرداد، تجمیع می شد" و "اگر «0/7 درصد رأی» وجود خارجی نداشت" و "اگر 1+2 به 2-3 تبدیل می شد" و "اگر حمله «گازانبری» صورت نمی گرفت" و "اگر تمامی «ظرفیت»های اصولگرایی آزاد می شد" و ...؛ بی معنا و مفهوم خواهد بود و دردی را دواء نخواهد نمود.

جالب اینجاست که عمده افرادی که پیش از این با ظاهری مصلحت اندیشانه، بر طبل «وحدت» می کوبیدند و اصولگرایان را به اتفاق‌نظر و البته اتفاق‌نامزد دعوت می نمودند، متأسفانه  پس از شکست اصولگرایان در انتخابات که ضرورت وحدت بیش از گذشته احساس می شود، هم اینک ندای «هل من مُقصر» سر می دهند و رگ انتقامشان بیرون زده و همگان بجز خود و اطرافیان نامزد متبوعشان را مهدور الدم می پندارند!  



سوال اینجاست که آیا این دست حریف طلبیدن ها و اینگونه عریضه نویسی های نفرت پراکن، جز اینکه طرف مقابل را به مقابله به مثل ترغیب نموده و بذر نفاق و حقد و کینه را در دلها خواهد کاشت، فایده دیگری هم خواهد داشت؟!

این را بدانیم که رسالت اهل قلم و رسانه بسیار سنگین است و ذره ای تخطی و مثقالی قصور، عقوبت دنیوی و تقاص اخروی را بهمراه خواهد داشت؛ بر همین مبنا تفرقه افکنی و کینه پراکنی در میان فرقین اصولگرا نیز گناهی نابخشودنی خواهد بود.  

اولاً؛ خداوند به آدمی قدرت تعقل داده تا دقیق بیاندیشد و قوه اختیار عطا نموده تا به تشخیص خویش برگزیند. از این رو نمی توان سایرین را فقط و فقط به دلیل رأی ندادن به نامزد مدنظرمان سرزنش کرده و ایشان را به بی تدبری و نادانی و جهل و عدم تشخیص متهم نماییم!

ثانیاً؛ مگر برخی از مدعیان چه در شعارها و چه در عملکردشان همواره ادعا نمی کردند که «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت»؟!
با این وجود چگونه می توان این انگشت حسرت گزیدن های بی حساب و این به آب و آتش زدن های بی اندازه در فضای مجازی را با شعار فوق تطابق داد؟!

شکر خدا در کشور ما بسیارند سنگرهای فتح شده ای که کماکان خالی از رزمنده مانده اند و بی صبرانه انتظار جهادگران را می شکند، اما کسی نیست که بدان ها توجه و اعتنایی نماید چراکه توجه همگی خدمگزاران صرفاً به احساس تکلیف برای حضور در ادوار گوناگون ریاست جمهوری معطوف شده است!

در این میان کمترین توقع از جریانات گوناگون حامی اصولگرایی، عدم اختلاف آفرینی و جلوگیری از استمرار بحث و جدل های بی مورد در میان طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی و ایضاً چاره اندیشی و ارائه راهکار برای سالیان آینده خواهد بود که امید است بزودی زود رنگ واقعیت و تحقق به خود گیرد.
نظرات بینندگان
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۷۴
۹
منم معتقدم اگه آقایون مدتی سکوت میکردن و میدیدن عملکرد دولت جدید چیه و بعد اظهار فضل میکردن بسیار شایسته تر میبود!!!!
منظور من با آقای --- هم هست!!!!!
هرچند عملکرد اصولگرایان بسیار جای نقد دارد اما نه الآن!!!!!
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
همینکه ---نیوز به هدفش نرسید خودش کلی پیشرفت هست !!!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
پایان دجال و دجالیان بر همگان مبارکباد

زنده باد مجمع روحانیون و جامعه روحانیت
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط خیلی رو داری! خوبه مدیر مسئول خودت همین چن روز پیش یه مقاله مفصل در این مورد نوشته بود اونموقه به سایت های دیگه خرده میگیری!!!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
از پلاک شروع کن آقای -----!

یه نفر داشته به خیال خودش ،ماشین دشمن را به چوب و چماق و سنک میکوبونده
اما وقتی پلاک را میخواد خط خطی بکنه میبینه ماشین خودش را مچاله کرده!!

حکایت مقالات قبل از انتخابات و بعد از انتخابات ---- هم همینه!

آقا -----
یه کم چشماتو باز کن یا اگر لازم شد برو پیش جراح بصیرت افزایی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جان دجال رفقای اصلاحاتی شما هستن(سروش و محاجرانی وگنجی وکدیور و...) که در توهین به پیامبر(ص) و امام زمان(عج) گوی سبقت را از خاخام های صهیونیست ربودند.مطالعاتت رو بیشتر کن.voa کمتر نگاه کنو بجاش یه سر به متون اسلامی بزن که دجال رو بهتر بشناسی
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسم صراط توی اون عکس سانسور شده بود
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
این شعبان بی مخ
چقدر شبیه دایی ---- هست خدایا!!!
ایراندوووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۳۶
۱۶
صراط جون!
از ش.....میترسی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوکیلی صراط با این همه زرد نویسی و سفارشی نویسی و حزب باد گری به بقیه میگه شعبون بی مخ!!!!
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۳۸
۲
یه سر بزن ----- ببین چه کار میکنه این ---- با درج نظرات مخاطباش!!!!!
عوضش صراط سیستمش هندلیه!!!!!!!!!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱۲۶
۱۴۶
1- خوشحالم افراطی گری ناکام موند
2- خوشحالم دکتر روحانی نه با سبزهای آمریکاییه نه با افراطی های ----
3- خوشحالم ---نیوز به هدفش نرسید
4- امیدوارم تفکرات افراطی گری ---- که در طی 8 سال اخیر به گوشه خانه ها پناه برده بودن ، دوباره از خانه ها بیرون نیان !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخ ----نیوز رو گل گفتی دلم خنک شد بد خورد تو حالش
خودی و نخودی و غیر خودی نمیشناخت همه رو زد
لامصب از ولایت 100 کیلومتر جلوتر بود!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۶۷
۵۴
----- خیلی تو روزنامه ---- داره اختلاف افکنی میکنه بین حسن روحانی و جناح اصلاح طلب .... درصورتی که روحانی گفته فراجناحی است نمیدونیم چرا ایشون دوست ندارند همه چیز آروم بشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۹۳
۲۵
خودتم که همین جوری بودی صراط
sbp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۹۴
۸۱
کسی که وامدار اسم دو 2نفر توی رای اوردن باشه مطمئن باش از همه افراطی تر میشه
2نفری که ---- و ---- رو سکوی پرش خود کردند حالا راست راست میگردن و میگن ----- باید بره دادگاه
تحلیل های ----- اگر سر وته داشت که هاشمی رو بدون رای نمی دونست حالا دید که اسم هاشمی فقط 18 میلیون رای داشت برای یک کاندیدا
حالا یه سری تحلیل های ابکی ارائه میکنه ؟
اقایون دیدید بدون ----- باید برید غاز چرونی
اخه کسی که ساده زیستی رو علنا به سخره میگیره قراره اعتدال رو که از عدالت میاد رو اجرایی کنه
معبر سايبري فندرسك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱۸
۶۶
سلام. بله بنده هم با صراط موافق هستم. متاسفانه نميدونم چرا اينقدر بعضي ها بي بصيرت شدن.البته صراط توهم حق بده دوستان پست و مقامشون رو از دست دادن و دارن خودخوري ميكنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵۴
۵
سر منشاء سایت ها خود صراط هستش
مقاله ده نمکی هنوز هستش
------
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
ده نمکی هم مقاله نویس شده؟؟؟؟ D: وااااااویلااااااااا
طهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵۷
۴۸
کار اونا درست نیست.
ولی تشبیه کردنشون به شعبان بی مخ نهایت بی ادبی و بی انصافیه.
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
این را هم اضافه کنم که شدیدا با این عبارت(البته با کمی تغییرات)موافقم که
"شایسته بود این قبیل رسانه ها از هم اکنون به فکر نقشه راه آینده می بودند نه آنکه با تبادل کنایات دشمن شادکن و نفرین و تکفیر یکدیگر، موجبات سرخوردگی بدنه مردمی حامی جریان اصولگرایی را فراهم آورند!"
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱۰۵
۵۹
سلام بر مهدی موعود(عج)
امان و صد امان از دست شعبان بی مخ ها یا همون شعبون استخونیهای افراطی دوطرف چپ و راست!!! همینهان که همیشه با تحریک دیگران و متأسفانه با نام دین به جان و مال مردم ----- میکردند! و همینطور اونائیکه خاتمی را در دوران ریاست جمهوری و موسوی و کروبی را در دوران انتخابات تحریک به مقابله کردند و بعد خودشونو عقب کشیدند...
والله فقط اعتدال و میانه روی میتونه راه حل مشکلات ایران باشه... یاحق
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بله مهدی جان، کاملا موافقم، از شعبون بی مخ های ----- گرفته تا ----- ببخشید!! شعبون ------ کف خیابونها که متأسفانه عین طالبان بنام دین و مذهب چه ها که نکردند!!! و همینطور اونائیکه متأسفانه از موسوی و کروبی و خاتمی عبور کردند و هدفشون چیز دیگه ای غیر از هدف مردم معترض بود -------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۷۹
۱۸
تو رو خدا ببین کی به کی شعبون بی مخ ؟؟؟؟!!!!
آخه یکی نیست به این صراط و علی غفاریان بگه تو این چند ساله اخیر از شما شعبون بی مخ تر نداشتیم !
حالا چی شده از بعد انتخابات ژست روشنفکری گرفتید ؟؟؟!!!
اینجوری به صرفه تره انگار ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۶۵
۸
دشمنان اصولگرایی خواستند بین این طیف تفرقه بندازند که انداختند... حالا به جای همدردی و بخشیدن همدیگه و دوباره متحد شدن، ژست روشنفکری می گیرید و سعی می کنید مثلا از موضع بالا نگاه کنید و زخم زبون بزنید که مثلا بگید از بقیه برترید که بعدش چی بشه؟ این که بیان به دست و پاتون بیافتند که آی صراط ما را به صراط مستقیم هدایت کن؟؟؟!!! مغز همتون ------ نمی فهمید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵۵
۵
من هم معتقدم اگه صراط یه نگاه کوچک به تیتر های خودش در قبل و بعد از انتخابات بندازه خیلی بهتر از اینه که نقش ---- رو در مناظره ها بازی کنه
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۶۴
۵
آقای صراط حالا که دولت عوض شده داری بادبان ها را به طرف باد می چرخونی و چوب میزاری لا چرخ دوستانه قدیمت؟
راستين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۶۹
۲۳
صراط جان تو مثل بچه ای هستی که هرچی بگی و از سایتهای اصولگرا انتقاد کنی کسی بهت محل نمیزاره و جوابتو نمی ده به همین خاطر است که مثل عقده ای ها مطلب مینویسی باز خوبه اونا اصولگرا هستن تو حزب بادگرا هستی. به قول قدیمی ها فحش بچه صلواته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نون به نرخ روز خوره.. بذار دولت بعد بیاد بعد چاپلوسی کن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۲
۳
با تمام مطالب موافقم به غير از پاراگراف اخر كه نشان دادي نه براي حفظ وحدت و همدلي بلكه براي حمله با چراغ خاموش خط ميدي !!!
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۲۱
۱
یک امتحان بکنید. بروید یک مثبتی یا منفی‌ای بزنید زیر مقاله های "----" تا ببینید چه کار می کنند. جالب است که بین سایت های نسبتا پرخواننده تنها سایتی ست که مثبت و منفی هاش از روالی مثل انتخابات 88 برخورداره!!!
ناشناس
|
Canada
و ایضا انتخابات امسال:)
شعبون با مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵۴
۶
سلام
من شعبون با مخ هستم. به نظر شما كسي كه اين مطلب زير رو نوشته، شعبون با مخ هست يا شعبون بي مخ؟
http://www.seratnews.ir/fa/news/117016/%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%88%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%86


و اين
http://www.seratnews.ir/fa/news/117072/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هزار ویک مثبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی بود..
کافر همه را به کیش خود پندارد...
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵۴
۱۲
برادر من
شما خودت هم ظاهرا شعبان بی مخ هستی
چون خودت این مطلب را نوشتی
http://www.seratnews.ir/fa/news/117016
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۵۳
۵۷
آیا وقت آن نرسیده که موانع ظهور را برطرف کنیم؟
پس همه یک صدا در سراسر ایران و در شب نیمه شعبان، که شب قدر اهل بیت(ع) است به احیا و ندبه میپردازیم باشد که با اشک چشم، تمنای دل و توبه از گناهانمان لایق دیدار شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۱
۵۶
الحمدلله که صراط همیشه به وظیفه ی خودش عمل میکنه!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۰
۴
شعبان بی مخ های نوین همان امثال ----- هستند
یک اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۱
۵۲
روحانیت و روحانیون , روحانی را سربلند کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۷۱
۱
شما که با کسی عقد اخوت نبسته اید به شما چه؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۱۱۳
۸
سلام . البته حرف کاملا صحیح و منطقیی هست ولی صراط جان یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال دوز به دیگران. شما که خودت اول شروع کرده بودی ببم جان؛
-------
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۱۰۶
۵
صراط= شعبان بی مخ امروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۵۱
۱
خوبه حداقل خودتونکه فکر می کنید خیلی عالی عمل کردید!!!
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۹۲
۱
------. اصل شعبان بی مخ خودتی. نون به نرخ روز خور.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۵۹
۱
چه تیتر جالبی.این تیتر قبل از هر چیز موضع تخریبی خودتان را نشان میدهد.
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۰
۵۲
به عنوان یک روزنامه نگار با گرایش به اصلاحات و اعتدال امیدوارم تندروها و سهم خواهان و کینه ورزان هردم جناح اصولگرا و اصلاح طلب سر عقل بیایند و فضا را مثل این 8 سال و 8سال دوره قبل غبار آلود و مسموم نکنند تا انشااله زودتر به همدلی و دوستی برسیم. در فضای سالم می توان انتقاد سالم کرد و ظرفیت پذیرش نیز داشت
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۵۳
۱
این تناقض عجیب در رفتار شما در طول ایام
انتخابات نشان دهنده ی نداشتن صلاحیت شما در هر زمینه ای است که البته باعث ایجاد متضاد خنده و خشم در من می شه.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۵۳
۰
مگه صراط و ---- و ---- از "شعبان بی مخ بودن" استعفا دادن؟!
sasan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۰
۰
این مملک یه قلدر می خواد که جماعت ایرانی رو که هر بار به بهانه ملی شدن نفت یا ------- تو سر هم می زنن و از بار خطا ها و مسئولیت شانه خالی می کنن یکدست کنه و کشور رو واقعا بسازه نه بصورت ماکتی و قلابی
ارشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۰
۰
قافیه را باختین دوستان
مردم را شناختین دوستان
نفهمیدیم
اخرش اون مسیر انحرافی و رهبراش
چکاری ازشون بر میومد که نکردن؟
این طبیعت حکومت مردمی است
که تصمیم اخرو خودشون میگیرن
حتی اگه 8 سال صبر کنن!
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۵۵
۱
"شعبان بی مخ های رسانه ای"؟!
هه هه! رقیب چشم دیدن رقیب رو نداره!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۲
۸۴
۱
سرات خودتم جز شعبون بی مخ ها هستی میدونستی؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۲
۵۱
۳
متاسفانه کارنامه انتخاباتی بسیاری از رسانه های انقلابی در طی این انتخابات مردود و یا بسیار ضعیف بود. چه از لحاظ اخلاق اسلامی و چه از لحاظ بصیرت
دیگر اینکه بسیاری از دوستان بنده برخی مطالب صراط رو هم در ردیف دوستان شعبان بی مخش می بینند
kateb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۵۴
۱
صراط!!! من کسی بودم که از طرفدارای پرو پا قرص تو بودم. ولی امروز بادیدن تیترت فهمیدم که چقدر منافقی . خداکند که با این کارهات آبروی آقای ---- رو نبری... گردانندگان این سایت یه عده افراد افراطی هستند که زبانشان پس عقلشان هست... الانم که این ها رو نوشتی شاید یه جایی منصبی مقامی چیزی میخوای که داری این جوری هم به نعل میکوبی و هم به میخ....منافق
moon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۵۸
۱
"شعبان بي مخ رسانه اي"

احسنت صراط. هر چقدر فكر ميكردم نميتونستم اسم به اين بامسمايي برات پيدا كنم.
ولي يه چيز رو يادت باشه:
خوب نيست ديگ به ديگ بگه روت سياه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایی خوب اومدی حال کردم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۵۶
۰
به نظرم شما از همه شعبان بی مخ ترید...
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۵۳
۰
می خواستید بگید:ما هم شعبون بی مخیم از مهندسی معکوس استفاده کردید
البته شما ---- شعبون هم نیستید
maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۲
۲۶
۱
مردم دیگر تره برای شما و---- خورد نمکنند.یکبار ---- آمدن در شهر ما برای سخنرانی به زور یک عده ------ را بردند پای منبرش
راي دهنده به روحاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۲
۰
۰
شايد صراط داره درست ميشه،اين كجاش عيب داره؟واقعا راست ميگه، هنوز دولت نيامده،افتاده اند به جونش، وخط ونشون ميكشند،واقعا هم شعبون بي مخ هستند،مردم راي دادند به روحاني واينها ناراحتند وميخوان دولت مردمي را هنوز نيامده از پا بيندازند، ولي خدا نميذاره