۲۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۵

روایت اصلاح طلبان از سوء استفاده محتمشی پور

کد خبر : ۱۱۸۶
علی اکبر محتشمی پور رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد میرحسین موسوی با انتقادات شدید اصلاح طلبان مواجه شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،در جلسات مختلف دوم خردادی ها نسبت به عملکرد محتشمی پور و عدم پرداخت هزینه از سوی وی برای دفاع از اصلاح طلبان انتقاداتی طرح شده و تصریح شده است،وی بعد از طرح ادعای وجود مدارکی مبنی بر تقلب در انتخابات و تضمین برگرداندن نتیجه آن، اینک به گوشه ای پناه برده و هزینه ها را به گردن دیگران انداخته است.
همچنین در یکی از جلسات گفته شده است که محتشمی پور هم اکنون در کمیته دفاع از مردم فلسطین پناه گرفته تا کسی کاری به کار او نداشته و از نام این کمیته برای مصونیت خود سوء استفاده می کند.
در همین رابطه پیرامون بحث تقلب در انتخابات و نقش محتشمی پور در القای این توهم به میرحسین موسوی یک منبع آگاه درون جبهه دوم خرداد در گفت و گو با« جوان آنلاین» گفت: جلسه ای با حضور سران اصلاح طلب و چهره های برجسته این جریان قبل ازانتخابات برگزار شد که از جمله آقایان کروبی و موسوی لاری و محتشمی پور و ابطحی ،موسوی خوئینی ها و ... د رآن جلسه حضور داشتند. درهمان جلسه آقای موسوی لاری اعلام كرد : در انتخابات ریاست جمهوری تقلب گسترده ای انجام خواهد شد و دلیلش هم این بود كه بیشتر مدیران وزارت كشور تغییر پیدا كرده اند!
وی افزود : بعد از اعلام كاندیداتوری میرحسین درستاد ایشان آقای محتشمی پور طرح تقلب را مطرح كرد . هم آقای موسوی و هم محتشمی پور زمینه بسیارتندی در این زمینه داشتند و در همین راستا "كمیته صیانت از آرا" را تشكیل دادند .
این منبع اگاه در ادامه گفت: نكته مهم اینجاست که خود اقایان اصلاح طلب در جلسات خود به این نتیجه رسیده بودند که اگر هم بتوان تقلب کرد بیش ا ز2-3 میلیون نخواهد بود!
این منبع آگاه ادامه داد: در جلسه بعدی سران اصلاحات آقای موسوی خوئینی ها اعلام كرد : "ما نباید بحث تقلب در انتخابات ،‌فتیله اش را پایین بكشیم جون موقع جرزدن لازم می شود" .
وی افزود : اعتقاد قاطبه دوستان جریان دوم خرداد این است كه محتشمی پور ضربه بزرگی به موسوی وارد كرد . او در جلسه 23 خرداد مجمع اعلام کرد: "من به مهندس موسوی گفته ام كه نگران نباشد ،‌ما آنقدر سند در مورد تقلب داریم كه می توانیم مسیر انتخابات را تغییر دهیم" . موسوی بدلیل بی تجربگی و دور بودن از صحنه سیاسی زود تحت تأثیر قرار گرفت و زد حرفهایی که نباید میزد.
این منبع آگاه در پایان گفتگوی خود گفت: بعد از انتخابات از موسوی لاری در زمینه تقلبی پرسیدم كه محتشمی پور دم از آن می زد درجوابم گفت : "محتشمی پور چرند می گوید زیرا بر فرض تقلب هم تغییر در آرای موسوی بیشتر از 700 الی 800 هزار نخواهد بود"!