۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
گزارش جدید پنتاگون افشا کرد

آمارهای عجیب از ارتش آمریکا؛ تجاوز به مردان بیشتر از زنان!

گزارش جدید پنتاگون نشان می دهد بر خلاف باور عمومی، 53 درصد یعنی بیش از نیمی از شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در ارتش آمریکا در سال 2012، مربوط به مردان است. در این سال 26 هزار پرونده مرتبط با این موضوع تشکیل شده است.
کد خبر : ۱۲۱۴۵۶
"گروه سیاسی صراط" - گزارش جدید پنتاگون نشان می دهد بر خلاف باور عمومی، 53 درصد یعنی بیش از نیمی از شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در ارتش آمریکا در سال 2012، مربوط به مردان است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، بر این اساس،  تعداد شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۶ هزار پرونده اعلام شده که حدود ۱۴ هزار از موارد آن یعنی ۵۳ درصد مربوط به مردان است.
بی بی سی اخیرا مصاحبه ای با یکی از قربانیان قدیمی این تجاوزها انجام داده است. این مرد که جرامایا آربوگست نام دارد و یکی از سربازان قدیمی تفنگداران دریایی آمریکاست گفته است "دو سال از پیوستنم به تفنگداران دریایی گذشته بود که یکی از مسئولان مافوقم به من تجاوز کرد. از آن لحظه، رویای من مثل تُنگ بلوری شکست. هزار تکه شد. آن قدر افسرده و مضطرب شدم که زندگی برایم تیره و تار شد. آن افسر مافوق رویای من را دزدید. آن قدر شکسته و مایوس شدم که بالاخره در سال ۲۰۰۶ از نیروی دریایی بازنشسته شدم."





خودکشی قربانی تجاوز
به گفته این سرباز آمریکایی، خاطرات آن تجاوز نیز تا سال ها دست از سر او برنداشته است تا جایی که یک بار او را به خودکشی کشانده اما از آن جان سالم به در برده است: "سال ۲۰۰۹ بود. تنها چند ماه از ازدواج دومم گذشته بود. دور و برم همه چیز خوب بود اما یک دفعه احساس کردم دیگر تاب و تحمل‌ام تمام شده. خاطرات آن تجاوز لعنتی. شکستن‌های پی در پی در درون خودم. احساس عجز و ناتوانی در پیدا کردن مفهوم دوباره 'مرد بودن'، و هزار علت دیگر برای افسرده بودن و مضطرب شدن. طاقتم 'طاق' شده بود. یک روز در ماه اکتبر، کلت ۹ میلیمتری که داشتم را برداشتم. گذاشتم وسط قفسه سینه و ماشه را کشیدم... بعد که به هوش آمدم فهمیدم چون مست بودم، دستم لرزیده و گلوله به جای قلب ستون فقراتم را شکافته. از آن روز فلج شدم."

دادگاه حفظ آبرو کرد!
جرامایا آربوگست از اینکه دادگاه فرمانده مافوق او را به عنوان متجاوز نشناخته خشمگین است. به گفته او، "با این که دادگاه در نهایت او را مقصر شناخت و از نیروی دریایی با 'خفت و خواری' اخراج شد اما هنوز اسمش در نقشه جرم و جنایت به عنوان یک 'متجاوز جنسی' ثبت نشده. دادگاه گفت که این کار را برای حفاظت از حریم خصوصی او انجام می‌دهد اما من می‌خواستم که نام و مشخصات او بروی نقشه جرم و بزهکاری که در دسترس همه مردم آمریکاست، درج شود تا همسایگان و هم محلی‌های او بدانند که یک متجاوز جنسی ممکن است در کمین دائمی آنها باشد."
گفتنی است موضوع تجاوز جنسی در ارتش آمریکا در سال های اخیر به یک معضل جدی برای دولتمردان آمریکایی بدل شده است. در این زمینه تا کنون چند فیلم مستند نیز ساخته شده که گهگاه واکنش مقامات این کشور را به دنبال داشته است.

نظرات بینندگان
ایراندوووووست
|
Netherlands
|
۰۹:۰۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۱۳
۳
اون وقت ادعا دارن در حد بوندس لیگا!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۶۳
۵
سربازی و خدمت واقعا" چیز کثیفی است. حیف یکسال و اندی از عمر نازنینم که در این راه هدر رفت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۱۳
۵۴
درایران چطور!؟
ايروني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۲۲
۷
قابل توجه عاشقان سينه چاك و چشم بسته ي فرهنگ آمريكايي!
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۲
۴۶
خبر خوش برای بچه حزب اللهی ها از این به بعدفیلمهای غیر مجاز را در BRT ببینید/شاید دارد فیس بوک هم رفع فیلتر شود واز این به بعد منتظر از این دست خبرها باشید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۳۸
۶
ننگ تر از این هیچ جای دنیا نیست، به آمریکایی بودنشون افتخار کنند، ما هم کف می زنیم
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۱۷
۲
بینندگان محترم سایت صراط لطفا مستند ظهور کرده(البته این مستند عاری از اشتباهات نیست)را ببینید و ماهیت پلید و شیطانی ارتش مریکا را بفهمید.