۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

دردسر خبرنگار بی‌حواس برای روحانی

دیروز به دلیل تشابه اسمی شخصی به یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور منتخب خبری اشتباه از وی بر روی بسیاری از سایت‌های خبری قرار گرفت که متن این مصاحبه تکذیب شد.
کد خبر : ۱۲۵۹۵۷
صراطصبح دیروز مصاحبه‌ای از نزدیکان به آقای روحانی رئیس‌جمهور منتخب روی خروجی برخی از سایت‌های خبری قرار گرفت که در آن در خصوص موضوعات مختلف از جمله اینکه ممکن است لیست نهایی کابینه روز تحلیف اعلام نشود و یا اینکه حضور خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تحلیف منعی ندارد، منتشر شده بود.

 

نکته جالب این است که در این مصاحبه تشابه اسمی باعث شده بود تا سایت‌های خبری متن مصاحبه را به محمدرضا صادق از نزدیکان رئیس‌جمهورمنتخب نسبت دهند که در تماس خبرگزاری تسنیم به آقای صادق این متن مصاحبه تکذیب شد.

 

بر اساس این گزارش ظاهرا این رسانه‌‌ها به اشتباه شماره تماس سید مهدی صادق مشاور کنونی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی را گرفته بودند.

 

سید مهدی صادق نیز در تماس با خبرگزاری تسنیم ضمن عذرخواهی از آقای صادق عضو دفتر رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد که من نظر شخصی‌ام را در این مصاحبه گفته‌ام و از این سوءتفاهم بوجود آمده عذرخواهی می‌کنم و امیدورام که دوستان ما را بخشیده باشند.

منبع: تسنیم