۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
عید "پوریم" صهیونیست‌ها را بیشتر بشناسید

جشنی که در آن نیم‌میلیون ایرانی قتل‌عام شدند! + تصاویر

این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.
کد خبر : ۱۲۶۴۵۹
"صراط" - جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.





نتانیاهو در جشن پوریم - 1999

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌كند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌كردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر كند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.



استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد

 

فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال ۲۰۱۰ یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد.
 این مورد یکی از موفق ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشورهای دیگر به شمار می رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت های جنسی، توطئه های قوم یهود را اجرا کردند و می کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا برادرزاده «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌كند و به همراه ۱۰ پسرش به مرگ محکوم می‌کند.


ضیافت شام استر برای هامان در حضور خشایارشاه

در این ضیافت استر خواستار مجازات هامان بدلیل دشمنی با یهودیان شد

نقاش: ژان ویکتور (قرن 17)


یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته آنان در برخی کتب خود آورده‌اند که ‌هامان در نزد مردخای توبه كرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند. یهودیان چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از 77  هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا 500 هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان در این روز مراسم مختلفی از قبیل روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و ... گرامی می دارند.




عید پوریم 2012

تل آویو  - بیت المقدس

اما در سرزمین های اشغالی، پوریم رنگ و بوی دیگری دارد که در ادامه و به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست یهودیان

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و  از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می کند.



 مردخای و استر

نقاش: آرنت دی گلدر (قرن 17)


با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.




وشتی، شهبانوی ایرانی
وشتی از دستور خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی هایش برای مهمانان شاه خودداری کرد و به دست جلاد شاه کشته شد


نقاش: ادوین لانگ (قرن 19)


توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و  آنها حکم قتل هر 10 پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی 10 پسر هامان نیز کشته می شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و 10 پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.

هامان به جز این 10 پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می کند.

کشتار نیمی از جمعیت ایران

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در 127 استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از 77 هزار ایرانی - و به روایتی دیگر 500 هزار نفر - کشته می شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند.







حمله به منازل فلسطینیان و غارت اموال آن ها

کشتار و غارت اموال از آموزه های استر بوده و ریشه در تاریخ یهود دارد



 یهودیان با حمله به خانه های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و بنا بر برخی از متون موجود اموال آن ها را نیز غارت می کنند. اما یهودیان در متون خود تنها به قتل عام ایرانیان اعتراف کرده و هرگونه غارت اموال آنان را تکذیب می کنند و آن را از افتخارات خود می دانند...!!

آیا پوریم با سیزده فروردین ایرانیان ارتباط دارد؟

گفته می شود این کشتار در روزهای 13 و 14 ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز 13 فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

* (در تقویم یهودیان دو ماه آدار اول و دوم در تقویم عبری وجود دارد که ماه آدار دوم آن مصادف با اسفند ماه و فروردین ماه خورشیدی است.)

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر - دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود - نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می شوند. استر پس از آن کتابی می نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.





مقبره استر و مردخای یهودی در همدان

پوریم به معنای قرعه بوده و به اعتقاد یهودیان، این سرنوشت و تقدیر الهی بوده است و "قرعه" ای از جانب پروردگار برای لطف به قوم برگزیده یهود و نابودی دشمنان آن ها.


پوریم؛ عید یهودیان سراسر جهان

متاسفانه برخی از این تصاویر که در ادامه نیز آمده است مربوط به جشن ایرانیان یهودی در آمریکا می باشد.








پوریم از جمله اعیاد مهم یهودیان در سراسر جهان است. از سرزمین های اشغالی تا آمریکا و حتی یهودیان داخل ایران، به شیوه های مختلفی در این دو روز جشن می گیرند.










اوج این جشن ها در اسرائیل است. جایی که صهیونیست سرمست از کشتار ایرانیان، تا حد جنون شراب نوشیده و بد مستی یکی از سنت های مرسوم آنان در این روز است.








خاخام های یهودی نیز در این جشن ها مراسم ویژه ای برگزار می کنند. خاخام های صهیونیست با برگزاری جشنی، در نوشیدن شراب و رقص و پایکوبی با یکدیگر رقابت می کنند. معمولا  افراط در نوشیدن شراب در این روز به حدی است که قادر به راه رفتن نبوده و در خیابان های تل آویو و دیگر اراضی اشغالی، بیهوش و بی رمق به زمین می خورند.





در آموزه های تلمود یهودیان در یکی از بخش ها به صراحت به نوشیدن شراب تا حد سرمستی توصیه شده است:

"در روز پوریم هر فرد - یهودی - مکلف است به حدی - شراب - بنوشد که تفاوت میان "نفرین بر هامان" و "درود بر مردخای" را تشخیص ندهد."

 Megillah (7b): Rava said: A person is obligated to drink on Purim until he does not know the difference between "cursed be Haman" and "blessed be Mordechai"







 کودکان اسرائیلی در جشن پوریم 2012 - بیت المقدس

خط و نشان صهیونیست های آدم خوار برای ایرانیان






از دیگر مراسمی که در عید پوریم اجرا می شود، رژه زامبی ها در اسرائیل است. در این رژه صهیونیست ها با گریم خود به شکل زامبی ها - آدم خوارها - اعضای مصنوعی از بدن انسان را به نشان خونخواهی و کشتار ایرانیان بر دهان می گیرند.

برخی از تصاویر این مراسم که قابل انتشار است در ادامه است.

 نوشیدن خون یا نوشیدنی به رنگ خون به عنوان نمادی از خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیان از جمله رسوم یهودیان در این روز است.












پوریم در لس آنجلس؛ پایکوبی ایرانیان به افتخار هولوکاست هموطنانشان


متاسفانه ایرانیان پیرو دین یهود نیز بدون توجه به ریشه تاریخی این واقعه و کشتار ایرانیان و اینکه زنده نگاه داشتن آن تا کنون بیش از هرچیز توهین به ایرانیان بوده، این روز را در نقاط مختلف جهان جشن می گیرند.

کنیسه "نصح"، کنیسه ایرانیان یهودی مقیم آمریکاست که جمعیتی حدود 20 هزار نفری در لس آنجلس را تشکیل می دهند. کنیسه نصح از جمله مکان هاییست که در عید پوریم، جشن برپا کرده و ایرانیان با جمع شدن در این کنیسه، با پختن شیرینی، غذا، تهیه شراب و هدیه دادن به هم، کشتار ایرانیان باستان را به شادی می نشینند.



ایرانیان یهودی در کنیسه نصح لس آنجلس نیز پوریم و کشتار ایرانیان را جشن می گیرند

لینک اعلام برگزاری جشن پوریم 2012 در کنیسه نصح

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884


"هامان سوزان" و شیرینی "گوش هامان"؛ نمادهای درنده خویی قوم یهود

از دیگر مراسمی که یهودیان در این روز برگزار می کنند، مراسم "هامان سوزان" است. آن ها هامان - و ده پسرش - را نماد دشمنان قوم یهود دانسته و بطور سمبلیک در مراسمی، نمادی و یادبودی از هامان، وزیر الوزاری خشایارشاه را در آتش می سوزانند.

همچنین یهودیان با پختن شیرینی به نام "گوش هامان"، بر دار کردن وزیر ایرانی را جشن می گیرند.




خمیر این شرینی سه گوش از بذر خشخاش است و میان این شیرینی با آلو یا مربا پر شده است. این شیرینی بیشتر توسط یهودیان اشکنازی درست می شود، البته تعدادی از کلیمیان ایران هم به این شرینی علاقه مند هستند. اسم این شرینی گوش هامان است. یهودیان در جشن قتل عام ایرانیان، این شرینی ها را می خورند و همراه خوردن این شرینی شعری اهانت آمیز نسبت به ایرانیان و وزیرالوزاری ایرانی خوانده می شود.




شیرینی معروف به "گوش هامان"


پوریم در ایران


در داخل ایران نیز، اقلیت های یهودی که همواره مورد لطف و میزبانی ایران بوده اند، در این روز روزه گرفته و با پختن غذا و خیرات و برگزاری محدود جشن، عید پوریم را جشن می گیرند.

مقبره استر و مردخای در همدان از جمله مکان هاییست که یهودیان آن را عبادتگاه و زیارتگاه خوانده و مدت ها جشن های خود را در آن برگزار می کردند که با اعتراض مردم به اهانت آمیز بودن این جشن ها برای ایرانیان و برگزاری تجمعاتی در برابر مقبره استر و مردخای، همراه بوده است.




مقبره استر و مردخای دومین مکان مقدس یهودیان جهان که پس از اعتراض مردم همدان، نام "زیارتگاه" آن حذف شد

مقبره استر و مردخای، به ادعای یهودیان، پس از غصب مسجد الاقصی، دومین مکان مقدس این قوم به شمار می رود.

نتانیاهو مردم ایران را به پوریمی دوباره وعده داد

اما به جز مقدس بودن این روز برای یهودیان، با ظهور پدیده منحوس صهیونیسم، پوریم وجهی سیاسی نیز به خود گرفته و سران رژیم صهیونیستی گاه با اشاراتی به آن واقعه، تلویحا ایران و ایرانیان را به تکرار کشتاری مشابه تهدید می کنند.





در روزهای پایانی سال 1390 اتفاقی جالب در عرصه سیاست رخ داد. در 7 مارس، نتانیاهو در دیدار با اوباما نسخه‌ای از کتاب اِستِر (Esther) را به او هدیه داد.  کتاب استر (מגילת אסתר) یکی از بخش‌های عهد عتیق یا همان تورات است و از دیدگاه تاریخی این هدیه بسیار پرمعناست.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اسرائیلی نقل می‌کند: نتانیاهو به باراک اوباما گفته است: «آن‌ها (ایرانی‌ها)، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.» یکی از قسمت‌های این کتاب می‌گوید: «... و یهودیان تمام دشمنان را با تیغ شمشیر و کشتار و نابودی درهم کوبیدند و آنچه را انجام دادند که دشمنان‌شان با آنان می‌کردند.» به گزارش رویترز، نتانیاهو با این هدیه، تلویحاً ایران را به نازی ها تشبیه نموده که طی مدعی هستند در جنگ جهانی دوم 6 میلیون یهودی را کشته اند.
یکی از رمزهای پوریم، پس از پایان جنگ جهانی دوم نمایان شد. و همچنان سکوت ایرانیان و مقامات ایرانی، برگزاری جشن های پوریم - حتی در ایران - و رقص و پایکوبی صهیونیست ها بر خون ایرانیان ادامه دارد. هولوکاستی حقیقی که در سایه هیاهوی هولوکاست ساختگی صهیونیست ها نه تنها نادیده گرفته شده، بلکه به شکرانه این کشتار، هرساله جشن برپا می شود و تهدید ها تکرار می شوند.

2500 سال تهدید و کشتار؛ رمز پوریم

بسیاری از اعمال و سیاست های صهیونیست ها پس از 2500 سال از واقعه پوریم، همچنان حاوی نمادهایی از این کشتار بوده و یادآور روزی است که از هر 11 ایرانی، یک نفر به دست قوم یهود کشته می شود.




ایهود اولمرت در جمع کودکانی که پوریم را جشن گرفته اند


تهدیدهای مقامات اسرائیل، اهدای کتاب استر به اوباما در هنگام مذاکره در مورد ایران، تهدید به حمله به ایران به بهانه اینکه ایران قصد دستیابی به سلاح کشتار جمعی و نابودی اسرائیل را دارد و این توهم که کشورهای اسلامی تلاش می کنند با دستیابی به سلاح کشتار جمعی یهودیان را نابود کنند...اینها همگی یادآور توطئه های مردخای و زمزمه های استر با خشایارشاه در مورد ایرانیان و دشمنان آن زمان یهودیان بود که در نهایت به هولوکاست ده ها هزار نفری تبدیل شد.

مقایسه رفتار یهودیان با هولوکاستی که خود رقم زده اند و استفاده از هولوکاستی جعلی که مدعی هستند 6 میلیون یهودی طی دو سال کشته شده اند، نمایانگر اوج فتنه گری و پلیدی صهیونیست ها در رسیدن به اهداف شومشان در تسلط بر جهان است. آن جا که اجازه سخن گفتن درباره یکی داده نمی شود و دیگری به عنوان عیدی مقدس بزرگ داشته می شود؛ و هر دو در راستای هدفی بزرگتر است.


منابع و مآخذ:

http://www.nessah.org/index.shtml

http://www.iranjewish.com/Essay/Essay_37_poorim.htm

http://www.herealittletherealittle.net/index.cfm?page_name=Bible-Code-Ten-Sons-Haman

http://hezare3.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?blog_id=1&tag=esther&limit=20

http://www.csmonitor.com/World/Backchannels/2012/0307/Netanyahu-gives-Obama-the-Book-of-Esther.-Biblical-parable-for-nuclear-Iran

http://www.reuters.com/article/2012/03/06/us-usa-israel-gift-idUSTRE82500O20120306

http://www.haaretz.com/jewish-world/israeli-rabbi-honey-pot-sex-is-kosher-for-female-mossad-agents-1.317288

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=120385

http://www.tabletmag.com/jewish-news-and-politics/63673/persian-gulf

http://www.iranjewish.com/essay/Essay82.htm

http://yahadut.persianblog.ir/post/51

http://www.chabad.org/holidays/purim/article_cdo/aid/2814/jewish/The-Purim-Drunk.htm

http://www.britannica.com/EBchecked/topic/483999/Purim

http://photoblog.nbcnews.com/_news/2011/03/18/6293692-jewish-holiday-of-purim-is-celebrated-in-israel?lite

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+8&version=NASB

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+9&version=NASB

http://www.08.net/08event/EventDetail.aspx?eid=a1fe18d5-5efe-4398-9069-2dd1ba369884
http://www.fardanews.com/fa/news/48142/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98%D8%AF%DB%8C-%D8%BA%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86

http://www.upi.com/News_Photos/gallery/Purim_Celebrations_in_Jerusalem/1646
http://sultanknish.blogspot.de/2012/03/ages-of-purim.html
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۴۱۱
۳۰۷۷
چقدر شما ناآگاهیدقبل از اسلام ایران کسی زندگی نمی کرده .فقط حیوانات بودند برید کتاب های تاریخ که خودتان نوشتید رجوع کنید
جهان همه اش عرب بود
پس این های که نوشتید درست نیست
مهدی
|
Germany
چرا چرت و پرت میگی.چه استنباط مزخرفی داری!اینا همه تو کتابای تاریخ ایران و یهودیاس.خیلی بیشعور هم هستی که توهین میکنی...
ناشناس
|
Germany
دوست ناشناس شما که می فرمایی قبل از اسلام جهان همش عرب بوده پیامبرای قبل اسلام همه عرب بودند ؟ لابد قوم موسی ، عیسی ، نوح ، ابراهیم ، داوود ، سلیمان و... عرب بودند دیگه ؟؟!!! پس چرا پیروان دین موسی و عیسی که الان هستند عرب نیستند ؟ حتما تاریخ تحریف شده ! من دلیل عقلی آوردم براتون نه تاریخی !!!
حسین فیضی
|
Germany
آخه ناشناس بی سواد تو که کتاب تاریخی خوندی میشه بگی حکومت هایی مثل مادها هخامنشی پارتی ها ساسانیان و... در کدام دوره تاریخ بوده است ؟ قبل از اسلام یا بعد از اسلام ؟
شاید از نظر شما اصلا این حکومت ها نبودن .
ناشناس
|
Germany
ناشناس اولی که من نمیدونم چرا صراط چاپش کرده، خودشم نفهمیده چی نوشته، بعد ناشناس دومی هم اومده یه سری اطلاعات غلط دیگه تحویل ناشناس اولی داده.
محض اطلاع ناشناس دومی، قوم موسی ، عیسی ، نوح ، ابراهیم ، داوود ، سلیمان عرب بودند که همون سامی میشه. اصلاً بحث سر همینه. صهیونستهای یهودی مذهب در اروپا و آمریکا که از نژاد سامی نیستند، هر کس رو که باهشون مخالف باشه به انتی-سامی(انتی عرب) بودن متهم میکنند. بعد به بهانه ظلمی که هیتلر کرده، رفتن فلسطین، و سامی های مسلمان و مسیحی رو از خونه هاشون انداختن بیرون و تعدادی رو قتل عام کردن ، و بعد با سامی های یهودی کشور جعلی اسرائیل رو بوجود آوردند. بعد همین صهیونستهای یهودی مذهب غیر سامی، در کشور رژیم صهیونستی شهروند درجه یک محسوب میشن، و سامیهای یهودی و سیاه پوستان یهودی شهروند درجه دو. یعنی همین صهیونستهای یهودی مذهب غیر سامی، خودشون انتی-سامی (انتی عرب) هستند، ولی هر کس ازشون انتقادی بکنه در مورد هولو کاست یا غیره، بهش انگ انتی-سامی (انتی عرب) میزدند. ولی توی ذهن مریضشون انتی-سامی (انتی عرب) یعنی انتی-یهودی. یعنی اینها کلاً قاط دارند.
سامان
|
Germany
پس سلسله مادها .پارسها .ساسانی. هخامنشی وچند تای دیگه که یادم نیست چی میشن !؟ ما قبل عربها که وحشی بودن بزرگترین تمدن بودیم تازه رومیها .یونانیها وچینیها هم از تمدنهای قدیدمی هستند !شما از کدوم غار آمدی که اینها رو نمیدونی؟!
ناشناس
|
Germany
اول یه کم فکر کن خواهشن
سینا
|
Germany
یعنی اینایی که پاسخ دادن و ایراد گرفتن از صحبت ناشناس اولی، یعنی واقعاً منظور و کنایشو متوجه نشدن؟؟؟؟!!!!
امیر حسین
|
Germany
اقا مهدی اینو با زبون خوش هم میتونستی بگی
محمد
|
Germany
صداسیما چرا بجای اینهمه چرت وپرت تکراری پخش کنن یه مستند نمیسازن دربارش
123
|
Germany
یعنی شما نفهمیدید که این ناشناس عمدا خودش رو به نفهمی زده تا به تلافی این گزارش، حس رقابت بین ایرانی و عرب رو تحریک کنه؟
آخه بصیرتتون کجاست با این کامنت هاتون؟
امید 17ساله
|
Germany
منم فکر میکنم ناشناس کنایه زده
محمد
|
Germany
بله وقتی که در صدا و سیمای ما و همه رسانه ها یمان هیچ حرفی گفته نمیشود و یا فیلمی ساخته نمی شود نتیجه میگیریم که ما هیچ تاریخی نداشته ایم.
کودک درون
|
Germany
جواب ابلهان خاموشیست ...
نورا
|
Germany
ناشناس کانادایی انقدر سامی سامی کردی که خودت کلا قاط زدی!
ناشناس
|
Germany
قرن بیستم یکم آدم حرف بی دلیل و بی منطق بشنوه خیلی زور داره!
به خدا واجب نبود که نظر بدی
اطلاعات نداری مجبوری
با این همه دلاین منطقی اگه نماینده گینس اینحا بود اسمت رو ثبت می کرد.
مرتضی
|
Germany
تابلوئه که این نظر رو برا دعوا انداختن نوشتی
ناشناس
|
Germany
آقا عجب ناشناس بازاری شدها
ایرانی
|
Germany
ناشناس اول کنایه زده که هویت خودمون یادمون رفته ،همین !
س
|
Germany
سلام.جدای از دین مبین اسلام که بعداز زردتشت انسانها اونرو پذیرفتند که در آن برتری انسانها معنای کاملی دارد,همه ما ایرانی هستیم واجازه نمیدهیم کسی یکذره از خاکمون رو دست درازی کند,چه یهودی باشه چه عرب باشه,انقدر غیرت داریم که حتی اونور ابهامون هم میمیریم وصیت میکنیم ماروبه خاک خودمون برگردونن.بهتون بگم که ازین طریق دارن شماهارو محک میزنن ببینن چندچندن؟جوانها غیرت نشون بدین توهمه زمینه ها.ایران جاودان بماند در پناه یزدان پاک.
ایرانی وطن پرست
|
Germany
خاک برسرت بکنند که تاریخ کشور خودت رو هم قبول نداری خیلی بی غیرتی
خدا اونایی رو که برای کشتار ایرانی ها جشن میگیرن لعنت بکنه
همون یهودیا که جشن میگیرن دلیل اینکه الان هستن کمک کورش کبیر بوده و وجودشون رو مدیون ایرانی ها هستن
پس چی نمک خوردن نمکدون شکستن پس بازم خدا لعنتشون کنه
هر کس این مطالب بالا رو بخونه و بعد بدونه چیکار کردن خواهش میکنم کلی لعنتشون کنه
وحید
|
Germany
جناب ناشناس برو یکم هم شده مطالعه کن بعد حرف بزن لطفا !
همین.
یاسین
|
Germany
اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد. این فرموده پیامبر خداست. کاش یکی از این کتاب هایی که شما خوندید ما هم میدیدم. جالبه میگی کتابایی که خودتون نوشتید!!!!! متاسفم که اینقدر خنگی!!!!!! به حرفو توئه ... تاریخ عوض نمیشه
ناشناس
|
Germany
بابا چرا شماها که به این بنده خدا پریدید اینقدر کم هوشید یعنی منظورشرو متوجه نشدید؟!!!! این بنده خدا متلک انداخته به اونایی که تمام سلسله پادشاهان ایرانی رو از کتب تاریخ مداس حذف کردند و سعی دارند القا کنند که تا قبل از اسلام ایران هیچی نبوده و انسانی هم تو ایران زندگی نمی کرده ...
ناشناس
|
Germany
یهودی فک می کنند همه برای اونا خلق شده اند و انسانها را هم حیوان کی دانند
ابله است کسی که اینگونه می اندیشد و زندگی می کند حیوان است حیوان
شیرین
|
Germany
احتمالاً شما و کسانی که تاییدتون کردن یهودی تشریف دارین که بقیه رو گاگول فرض کردین یا وهابی هستین که خودتون گاگولین..... شرم کن بابت مزخرفاتی که گفتی... امثال شما باعث خفت ایران هستین... من خودم اصل تورات و خوندم و این ماجرا کاملا درسته... حتی در انجیل هم به اون اشاره شده... و این جشن هم هست و بهش سفارشم شده.... ما ایرانی ها از خودمون و تاریخمون غافلیم .... وای بر ما...
شیرین
|
Germany
ناشناس سومی اطلاعات شما غلط اندر غلط است. فوم بنی اسراییل عبری بودند نه عرب.
و از نظر زبانشناسی هر دو ریشه سامی دارند... اما به لحاظ نژادی یکسان نیستند.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۸۷
۲۲۱
صراط جان استریه زن زشت بوده که بازرنگی مدتی ازپشت پرده کتاب میخونه واس خشایارشاه بعدکه صداش واس شاه شرطی میشه خودشونشون میده پس اون عکس دروغه بعدشم ماخودمونم 13فروردین به جشن وپایکوبی میپردازیم که الان خیلی ازکاربرای بی غیرت میان میگن اون روزطبیعته وازقدیم بوده وازاین مضخرفات
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ما سیزدهم فروردین جشن نمیگیریم بلکه اجداد ما برای اینکه سیزدهم فروردین تو خونه هاشون کشته نشن به کوه وصحرا میرفتن.حالا این علت کم کم کمرنگ شده ولی خود بیرون رفتن مونده. زنده باد ایران...
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چرا اصلا حرفی از این واقعیت زده نمی شه ؟ چرا ما برای هامان مراسم برگزار نمی کنیم؟چرا صدا و سیما مستند یا حتی فیلمی نمی سازه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من شنيدم اين جادوگرا ها وكابالا ها با سحر كاري كردن خشايار عاشق استر بشه
سوران
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول با كنايه حرف زده.م.منظورش حذف حكومت هاي قديم از تاريخه
ايشالا تلافي اين قتل عام رو زير پرچم جمهوري اسلاي ايران در مي اريم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بابابنده خدا کنایه می زنه
منظورش اینه که تاریخ قبل از اسلام رو از کتابهای تاریخمون حذف کردن. واسه همینه که میگه برید گتابای تاریخ رو بخونید
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۳۳۵
۸
ناشناس نمیدونم نمیفهمی یاخودتوزدی به اون راه اگه ایران قبل اسلام نبوده مگه خودپیامبربه خسروپرویز نامه ننوشته واس دعوت به اسلام امثال عتیقه هاوبی غیرتایی مثل تونبودن که این روزازیادشدن
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز اون ناشناس با کنایه صحبت کرده، مثلا تیکه انداخته!
خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه.
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا این قضیه تاریخی می تونه عامل وحدت بخش ما ایرانی ها بشه از هر دین و مذهب و جناح سیاسی تو رو خدا هر کی این متن رو خوند اطلاع رسانی کنه زنده باد ایران پاینده باد ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جدا با این آی کیو های سرشاره که به نا حق خودمون رو با هوش ترین افراد جهان می دونیم ؟!!!!!!!!!!!!!!! دیگه کاملا باید روشن شده باشه که یکی از دلایل عدم پیشرفت ایران چیه !!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۹۴۷
۱۷۸
مراسم شرابخوری خاخامهای یهودی رو مقایسه کنید با مثلا مراسم شب احیای علمای شیعه مثلا حاج آقا مجتبی (بلا تشبیه) ، حق و حقیقت معلومه... خدا به خاطر نعمت عظیم اسلام و تشیع تو رو سپاسگزاریم
فرحان
|
Germany
خیلی نسبت به این موضوع غفلت کردیم خیلی - حالا چون ایران اون موقع اسلامی نبوده نباید از واقعیت حرفی زده بشه ؟ ای کاش یه خورده بصیرت پیدا کنیم
قدیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۷۴۷
۱۸۴
من قبلا کتاب عهد عتیق رو خوندم وبه دوستان توصیه میکنم که مطالعه کنند یهود دشمن شماره یک ایران وخصوصا ایران شیعه است. خودمون رو گول نزنیم در بیست سال گذشته که ما شدیدا کنترل جمعیت کردیم واتحادیه اروپا ازمون تشکر کرد همین یهودیان صهیونیزم جمعیت دو میلیونی شونو 5/5 میلیون کردن ... خام نباشیم وبه توطئه دشمن حواسمون جمع باشه ...
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با نظر قدیری عزیز موافقم. یهودی ها در تمام طول تاریخ دشمن شماره یک بشریت بودن، علی الخصوص ایرانی ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه کوچولو تو اینترنت سرچ کنید یه چند تا فیلم از جنایات این تکفیریها علیه انسانیت از شیعه تا مسیحی ببینید اونوقت نظر بدید!
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۲۴۸
۳
کاش میشد بگین چرا پس از مرگ هامان و پسرانش به چه علت یهودیان به سایر شهر ها حمله کردند؟
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
چون منتظر بودن بزرگترین دشمنشون یعنی هامان از بین بره و نقشه های شومشون رو عملی کنن ضمن اینکه معلومه این صهیونیست ها از اول این طوری بودن براشون فرقی نداره همرو از نوزاد تا کهنسال رو می خوان قتل عام کنن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
قوم یهود خود را قوم برتر می داند و بقیه را نوکر خود. هر کس که به این نوکری تن ندهد باید کشته شود.
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
در بین قوم یهود از قدیم ،مخصوصا یهودهای همیشه فتنه انگیز در بین قوم، هدفشان غارت ثروت و طلای سایر قو ها و اقوام بوده و همیشه هم اقدام به غارت اموامل افراد و سایر کشورها در سراسر جهان کرده اند و در مراکز آموزش قوم یهود است که به یهودیان یاد آوری میشود شما متعلق به سرزمین مولود (سرزمین های اشغالی)هستید و در هر کشوری که زندگی می کنید به نفع اسرائیل هر اقدامی مجاز هستید انجام دهید و ثروت برای دولت یهود جمع کنید
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
برای ایجاد ناامنی تا بهتر بتونن از آب گل آلود ماهی بگیرن.... کاری که همین الانم دارن میکنن.... و درش مهارت دارن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۸۹۱
۷۶
ما هم به صهیونیستا میگیم آماده ایم تا بلائی بسرتون بیاریم که برای همیشه خمار این بد مستیها از سرتون بپره و منتظر روزی باشید که این عیدتان به عزا تبدیل بشه اون روز خیلی نزدیکه انشااله !!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
من با فرهاد کاملا موافقم...............به امید خدا خیلی زود اسراییل را با خاک یکسان میکنیم......
زنده باد ایرانی
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاالله
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
دون کیشوت جان موفق باشی
سرباز سيد خراساني
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاالله همين روزا با سيد خراساني اسرائيل را با خاك يكسان مي كنيم و نماز را در بيت المقدس به جماعت مي خوانيم
يا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اجالتاٌ یه فکری برای این تکفیریها بکنید که از صهیونیستها هم خطرناک ترن برای کل اسلام و مسلمین!
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
میبینی تورو خدا هرچی ایرانیه باغیرتن (این کامنتها نشون میده)خارجی هاش واقعن بی غیرتن اعصاب خورد کنن
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۲۷۴
۸
در روز 13 فروردین مردم ایران به دشت ها و کوه ها فرار کردند تا در شهرها به دست ماموران حکومت کشته نشوند. ماندن در شهر در روز 13 فروردین نحس می پنداشتند. بعدا نام روز طبیعت! بر روی او گذاشته شد.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا . مردم نرفتند طبیعت که شادی کنند ، داشتند از دست سربازها فرار می کردند . در آن روز اینقدر ایرانی کشته شدند که خون تا لگام اسب ها انباشته شده بود .
وای بر ما که خود تاریخمان را تحریف می کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ساده.بااین اراجیف میخوان همین جشنهاروهم ازما بگیرند.مرگ برنیرنگ
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو برو به شادیت برس ضمنا کسی نگفت 13 بدر جشن نگیر منتها کوروش و میلاد عزیز حقیقت رو گفتن ممنون از این دو ایرانی با غیرت
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز چقدر ساده ای !این یک سنت مربوط به زمانی است که ایرانیان میتراییست بودند و سالها قبل از خشایار شاه و حتی قبل از اینکه ایرانیان زرتشتی شود
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۴۵۳
۵۱
من خودم از تزدیک قبر این دو ملعون یعنس استر و مردخای را در همدان دیده ام . جالب اینکه وقتی داشتم راجع به 13 فروردین صحبت می کردم ، مسئول اونجا کلی ناراحت شد که چرا این حرفو میزنی ، استر و مردخای از توطئه علیه یهودیت جلوگیری کردند و این داستان مربوط به 13 اسفنده نه فروردین .
واقعا که این صهیونیست های یهودی نما استاد تحریف تاریخ و واقعیات اند .
لعنت خدا بر صهیونسیت ها
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبتر اینه که مسئول اونجا به قدری بداخلاق و بی ادب بود که من بعد از دیدن اون از هر چی یهودی بود بدم اومد!!!!! تازه یارو معلم بود تو ایران نمی دونم چه بلایی سر بچه های بی گناه می اورده!!!!!
واقعا تاسف باره که ایران اون مکان رو تخریب نمی کنه و اسمش رو هم زیارتگاه گذاشته!!!!!
پرنیان هفت رنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
من با چند یهودی آشنا بودم. همه که مثل هم نیستن. سعی کنیم آدمهارو بدور از نژاد و مذهبشون نگاه کنیم. افراطی برخورد نکنید. اینجوری باید با همه دنیا سر جنگ داشته باشیم. ما انسانهای 2013 با 2000 سال قبل فرق داریم.
هرچند نمیگذاریم یک وجب از خاک کشورمون غصب بشه حتی به قیمت جان.
معصومه محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۶۲
۷
با تشکر از زحمات شما لطفا کتابه ها ومنابع ای که بتوانم بیشتر مطالعه کنم را اگر زحمتی نیست ایمیل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به سخنرانیهای استاد رایفی پور مراجعه کنید خیلی خوب و با دلیل ومدرک صحبت میکنند!
اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۲۶۲
۱۰
چقدر خوشحالم که می بینم حتی بزرگان دشمنانم اینچنین در فساد و گمراهی فرو رفته اند که به رقص و شرابخواری می پردازند...و انشاالله همین فساد باعث نابودی این شیاطین می َشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۶۴
۶۱
با کمی مطالعه درباره دین یهود خواهید دانست که اکثر مطالب عهدعتیق ودیگرکتب مقدس یهودیان افسانه هایی است که هیچ محمل تاریخی ندارد.نمی خوام ازکسی دفاع کنم ولی اگه یه کم تحقیق کنید خودتون هم به این نتیجه میرسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که منفی دادن یعنی فکرمیکنن عهدعتیق کاملا درست وتاریخیه؟ اگه کتاب استرواقعیت تاریخیه باید قبول کنید مطالب مربوط به داوودو سلیمان هم عین حقیقته!!!
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
استر پیامبر نیست و داوود پیامبره .... این چه قیاسیه....؟!!!!!
شما هم اگر این کتابها رو با تفسیر کامل که نوشته خودشونم هست بخونید متوجه میشید که راست و دروغ رو با هم آمیختن .... این داستان ریشه تاریخی داره و کتیبه هاش هم منقوش و موجوده.... شما فکر میکنید یهودیها علیه خودشون افسانه ساختن اون هم در تورات؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیرین جون معلومه چی میگی؟!!! کتیبه هاش هم موجودو منقوشه! کجاست اونوقت که هیچ کتاب تاریخ معتبری ننوشته فقط شما میدونی؟ معلومه که است پیامبر نیست و داوو و... هستند منظور این بود که کتاب پر از دروغ و افسانه است .
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما کتابها رو مطالعه کن .. کتیبه پیشکش... چرا اصرار داری واقعیتی که خودشون بهش اذعان دارن رو کتمان کنی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۲۲
۳۴۳
همش داستانه و دروغ
me
|
Iran (Islamic Republic of)
در کل چیزی که نوشتید کلا تحریف تاریخ بود وهست و تصاویر مربوط به چند مراسم مختلف و موارد نامربوط وا قعا به مسلمان بودنتان شک کنید
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که می دانی بگو چه مراسمی بوده ؟؟!!! و به چه سند و مدرکی دروغ است ؟؟
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
تلخه .... اما .... چه قبول کنید چه نه.... واقعیته.... واقعیته... من سالها راجع به ادیان و ناریخ ادیان مطالعه کردم... چیزی که خود یهودیا تایید و به اون افتخار می کنن شما چرا رد میکنید و نمی پذیرید؟!!!!!!!!
Roya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۸۵
۵۶
واقعا" واسه اطلاع رسانیتون به مردم تشکر می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عیدنوروز دراصل عزاست .درودبرجشنهای اسلامی
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
اعمال عيد نوروز را در مفاتيح بخوانيد. نوروز و سنتهای پسنديده آن مايه افتخار ايران است. تو که ايرانی نيستی نظر نده.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خجالت بکش.... همش افراط و تفریط.....
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۱۴
۱۰
عالی بود. یه مطلب دقیق و مستند.
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۵۵۴
۴۰
مرگ بر اسراییل
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۵۰
۱۶۰
حالا ربطش به روز قدس چيه!!!
اسما
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمن مشترک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۲۹
۱۲۳
بعد ما سیزده به در میریم بزنو بکوب راه می ندازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید از این به بعد مراسم گریه کنان میگیریم که ثواب هم داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما این روز بیرون میایم برای اینکه نمی خوایم تو خونمون( مثل اجدادمون) کشته بشیم و حاضریم با دشمنون بجنگیم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم اگه بری رقص پایکوبی کنی خیلی سود ومنفعت وثواب داره تو اون روز?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۳۳
۱۶۰
چقدرمردم ما زود جوگیرمیشن!!!بابا یه کم مطالعه تاریخ بد نیست به جای اینکه هرمطلبی که دیدید زود جوگیرشید یه کم مطالعه کنید. لطفاٌ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که منفی دادن، خوب جوگیر بشید و مطالعه هم نکنید و بی سواد بمونید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۳۷
۸۲
این مطلب به جای اینکه برضد صهیونیست های نژادپرست باشه برضد یهودی هاست و فقط آتش کینه مذهبی رو شعله ورمیکنه! امیدوارم کاری نکنیم که هموطنان یهودی که سالهای سال داریم با آرامش کنارشون زندگی میکنیم آزرده شده و به دامن صهیونیستها بیفتن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهات شدیدا موافقم. یهودی های ایرانی هموطنان ما هستن.
افراطی گری و تفرقه به نفع ایران نیست. نباید تحت تاثیر آدمهای نادان و افراطی هموطن خود را آزرده کنیم.
ما همه ایرانی هستیم و برای سربلندی وطن تا پای جان ایستاده ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه توهم یهودی هستی
Asal
|
Iran (Islamic Republic of)
منم باهات موافقم. باید تاریخ دانای بزرگ ما از طریق تلویزیون حقیقتو بگن. در ضمن فکر کنم بهتره که به مذهب دیگران احترام بذاریم وبا رفتارمون دیگران رو به اسلام دعوت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با کمی تعصب باید بگم یهودی ها باید قدر دان ما ایرانی ها هم باشن.
خیلی هم خوب دارن اینجا زندگی می کنن.نگران نباش چیزی نمیشه.
منتها افتادنشون تو دامن صهیونیستا عواقبی بدی براشون داره وخودشونم خووووب می دونن اون وقت چی میشه.
باید حواسشونو جمع کنن بالاخره.نون و نمک ما رو می خورن نمیشه پوریم رو جشن بگیرن.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۲۴۶
۵۰
من حرف خیلی هاتون رو نفهمیدم ولی وای به روزی که حضرت آقا دستور جهاد بده یااون پخهای اسرائیلی پاشونو بذارن توایران مثل سگ نفلشون میکنیم وانتقام اون روزرو میگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۴۸
۱۱۲
میگم روز سیزده بدر را عزای عمومی اعلام کنیم . یه روز جهانی قدسهم اونموقع بپا کنیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی یهودی ها به خاطر کشتن ایرانی های جشن می گیرن تو هم می خوای اون روز به خاطر قتل عام هموطنات پای کوبی کنی و برقصی؟!!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۹۴
۴۶
دم هیتلر گرم که در عمل این ----ها رو سلاخی کرد نه مثل بعضیها که فقط ادعا میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هولوکاست که دروغی بود.مگه نه؟
پرنیان هفت رنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه انسانهای بی گناه رو کشته باشه تو با صهیونیستها هیچ فرقی نداری.
mabdi
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دروغی بود. هیتلر هم از خودشون بود یه صهیونیست...
منصور
|
France
|
۲۳:۴۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۳۲۹
۵
من قضیه کشتار ایرانی ها توسط خشایار شاه به دسیسه دختر یهودی رو میدونستم، اما نمیدونستم که همه ساله اینجوری اونو جشن میگیرن، این مطالب رو خوندم به خدا حالم خراب شد،
اینها دشمنای خونی ما هستن
اسما
|
France
من اینو قبلا تو سایت مشرق خونده بودم مشرق پر اینجور مطالب درباره ی صهیونیستاس
ناشناس
|
France
من این موضوع رو قبلا(روز قبل ) تواین سایت خوندم
ناشناس
|
France
مرگ بر اسراییل
علی علاقبند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۹
۰
لطفا اخبار ارسال فرمایید
سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۹۰
۵
سخنان آقای رائفی پور را که در رابطه با این قضیه است را گوش کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۳۷
۵
به قول خداوند در قرآن کریم:
ای مومنان به راستی کسی را نسبت به خود دشمن تر از یهود نخواهید یافت.
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز لطفا اسم سوره و شماره آیه آن را هم می نویسید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیه 82 سوره مائده:
لتجدن اشد الناس عداوة للذی آمنوا الیهود
نقطه
|
Iran (Islamic Republic of)
سوره مائده آیه 82
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۸۸
۵
اين مقاله را در روز قدس بين مردم توزيع كنيد براى آگاهى جامعه خوبه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۰۵
۴
فوق العاده بود من اصلا در این باره اطلاعی نداشتم که این صهیونیست های شیطان پرست چهکارها که نکردن انشا... روز نابودیشون خواهد رسید
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۶۲
۳
کلا ما ایرانی ها حواسمون نیست دارن چه بلایی از نظر فرهنگی،تاریخی ،دینی و ...
به سرمون میارن اصلا حواسمون نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۴۳
۶
صراط عزیز ممنون ار این گزارش ولی در تقویم خودتان یاداشت کنید تا یادتان نرود و هر سال اول فروردین تا اخر سیزذه بدر انرا منتشر کنید که تاثیر گذارنر خواهد بود و اثرش بمراتب بیشتر خواهد بود ما باید این را انقدر بگوئیم تا یک ایرانی بی خبر از این جنایت قدیم که تا امروز هم انرا جشن می گیرند وجود نداشته باشد . زنده باد ایران و ایرانی .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۷۸
۷
اسراییل باید نابود شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۵۰
۴۳
منابع و کتب این جریان را بنویسید.با داستان نویسی افکار را منحرف نکنید و قصه نسازید.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
داستان نویسی نیست .برای اطلاعات بیشتر cd های دکتر راعفی پور را حتما تهیه کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
cd رائفی پور شد منابع و کتب معتبر! راست میگید یه منبع تاریخی معتبر معرفی کنید.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
منابع....1... تورات یا عهد عتیق...2... انجیل یوحنا و ..... 3. کتاب یهودیان درباری 4. همین آزامگاه در همدان و یهودیانی که هر سال برای زیارت میرن اونجا..... 5... فیلمی که فکر کنک 3 سال پیش خودشون ساختن به اسم شبی در دربار شاه..... البته در این فیلم استر رو در حد یه قدیس بالا بردن و هامان رو یک جانی معرفی کردن.... اما نظر زرتشتیان ایران 180 درجه مخالف این فیلمه. امیدوارم به منابع مراجعه کنید تا فرق قصه و واقعیات تاریخی رو کاملا درک کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیرین جون دیگه واقعا شورشو درآوردی! یعنی تومعنی منبع تاریخی معتبر رو نمی دونی! میگیم منبع معرفی کنید میگه خود تورات!!!!
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا تورات رو منبع نمیدونی؟ًًًً عجب !!!
نکنه میخوای روح استرو هامانو احضار کنم برات؟!!عصبانییییی
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۴۵
۱۹
خواهش میکنم بدون سند حرف نزنیم هر حرفی رو هم زود باور نکنیم واسه خودمون خوبه وقتی یجا خواستیم از ایرانی واسلامی بودنمون دفاع کنیم گیر نیفتیم پس خواهش میکنم برید در این رابطه تحقیق کنید خیلی مهمه ها.
یاعلی
اسما
|
-
جشناشونو نمیبینی هدیه ی اوبامارو به اسرائیلیا ندیدی اینا مدرک نیست !؟
سجاد
|
-
برای اطلاع بیشتر می تونید به تورات/عهد عتیق/استر مراجعه کنید که مال خود یهودی ها هست واین مطلب رو کاملا نوشته وحتی تعداد کشته ها رو از ویکی پدیا هم می تونید استفاده کنید.در ضمن دو نوع یهودی وجود دارن یکی یهودی های پیرو واقعی حضرت موسی که هیچ اعتقادی به کتاب تلمود ندارن که خاخام های ضد صهیونیسم از این دسته هستن وبه یهودی های توراتی معروف هستند /و دسته دیگه که به یهودی های تلمودی معروفا وپیرو اموزه های تلمود هستند که صهونیستها هم از این گروه هستند مرگ بر صهیونیسم ودشمنان اسلام وشیعیان
ناشناس
|
-
یا علی و ...
این مقاله داستان موش نمکی بود؟
ارائه مستند بود مثلا.
شیرین
|
-
شما درست میگید.... مطالعه و تحقیق حرف اولو میزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۶۰
۳۳
یهودیا چقد نژاد پرستو از خود راضین.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۰۱
۵۵
چند سال پیش رادیو اسرائیل برنامه ای پخش می کرد در راستای نزدیکی دو قوم آریایی ایران و اسرائیل !!!!!!!!

که در اثنای بحث مجری تاریخ شناس ( تاریخ ساز) یهودی ادعای مالکیت بر چند بخش ایران کرد تخت سلیمان تکاب !!!!!!! استان فارس بویژه شهرستانهای مرودشت و شیراز و همدان بعنوان دومین شهر زیارتی و مقدس روحانیون یهود هم تراز با قم در ایران !!!!!!

قبلا" این فلاکت زده ها از نیل تا فرات را در ذهن خود داشتند گویا چند سالی است از بحر تا خزر را در ذهن می پرورند !!!!!

اما دوستان به وعده خداوند در اوایل سوره اسرا مراجعه بفرمایند
چنان جهنم آرماگدونیی برایشان راه بیاندازیم که آرزو کنند ای کاش با همان عذاب قوم عاد و ثمود رفته بودند !!!!!
lale
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۶۰
۴۷
واقعا مطلب خیلی عالی بود ممنون از سایت خوبتون.واقعا معلوم شد در گذشته های دور چه بلاها که سر کشورمون نیاوردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۶۹
۵۴
من خیلی وقت پیش ایم مطلب مطالعه کردم ولی سوالم اینه چرا مسولان از این واقعه تاریخی درجهت بی آبرو کردن صهیونیستها کمترین استفاده را نمی کنن و خیلی از مردم ایران از این موضوع بی اطلاع هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون مدرک مستدلی ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نع! چون همتش رو ندارن.
تا این سریالای آبگوشتی مونده چرا همچین شجاعت هایی؟
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۸۲
۵
این که اینا این قدر شراب می خورن بچه هاشون سیگار می کشن که بد نیست یه قوم احمق داره بار می یاد.ان شا الله در همین روز نوروز به اورشلیم می ریم معبد هیکل رو نابود می کنیم.وفتحی چون خیبر می کنیم.در ضمن اون عده ای که از کشتار یهود در صدر اسلام گله دارند بدانند که پیامبر با این حرکت ها انتقام بهترین قومش را از یهود گرفته است.!!!ای اقای ناشناس اول که با حماقت کامل از کشتار پدرانت دفاع می کنی.یه کم فکر کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۲
۰
چرا پس سایتتون رفته تو کما نظرات رو نمیگذارید؟ کپک زد بابا!!!
ناشناس2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۲۳
۱۷۷
سلام. واقعه استر مربوط به 2500 سال قبل مى شود كه نه اسلام و نه مسيحيت در جهان حاكم نبوده است . به نظر من استر از يهود كه آخرين دين آسمانى آن روز بوده حمايت كرده است. در يهود (نه صهيونيسم) هم بنده مومن بوده است. بهتر است تاريخ را مغرضانه تاويل نكنيم و صرف مليت را بر حق ترجيح ندهيم
mini
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهات شاید درست باشه ولی الان بحث اینه که چرا توی جهان امروز اسرائیلیا کشته شدن ایرانیا رو با این شدت جشن میگیرن؟..در ثانی کدوم دین الهیه که فتوا به کشتن اون همه آدم بیگناه بده...ثالثا اون موقع ایرانیا زرتشتی بودن و دین زرتشت هم جز ادیان آسمانی والهیه...چهارما اینا به کنار!حس وطن دوستی و ناسیونالیستی نداری مگه؟500000هم وطنت ناحق بودن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن عزیز اولا صهيونيست ها رو از یهودی ها جدا کنین . اونا فقط یک مشت یهودی نمای بی دین اند.
ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما درست نیست در هیچ دینی به خصوص اگر حق باشد کشتار مردم بی گناه به خصوص زنان و کودکان پسندیده نیست به خصوص که با دسیسه و فریب همراه باشد
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
نسبت صهيونيسم به يهوديت مثل نسبت القاعده است به اسلام که هم صهيونيست و هم القاعده، تندرو وحشی خشن و مايه سرشکستگی و ننگ اديان خود هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باورکنیدبعضی پیام هارو یهودیا دارن میذارن.چندتا اون اولای کامنتها.حالاهم این.خب اوناهم میخونن لابد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا گیرم یهوددیا حسابشون باصهیونیستها جدا.شراب و رباخواری که برا همشون یکی هس.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
سوال:
چطوري با هرزگي و فحشا مي شود از دين آسماني حمايت كرد؟
لطفاً با پاسخ و توضيح مناسب درباره اين فداكاري و ايثار استر خانم ما را ارشاد فرمائيد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر منطقی میاد این حرف.
عاقلانه است.
اما ببین قبل از حضرت موسی حضرت یوسف پیامبر بوده و قبلش حضرت ایوب و .... تا حضرت ابراهیم.
اینا پیامبران شناخته شده هستند.و نمی تونیم بگیم یکتا پرستی نبوده و مردم ایران هم یکتا پرست نبودند.چه بسا همون زرتشتی یا چیز دیگه ای بودن...
به هر حال این مسئله جواز قتل عام ایرانی ها رو نمیده.و همینطور جواز کشته شدن ملکه عفیف ایرانی رو.
اونا قبل از این اتفاق مورد لعنت خدا و آواره و منفور بودن.
مردم ایران نه تنها این مهمانان ناخوانده رو پذیرایی کردن بلکه به دست اونا قتل عام شدن.
البته هدف نبش قبر تاریخ نیست.مسئله اینجاست که اونا دارن همچنان این روش رو ادامه میدن
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم مومنی مجاز به خیانت و قتله....؟!!!! در هیچ دینی مجاز نیست.... اما صهیونیستا اینو نمیگن.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۴
۲۲
ممنون بابت اطلاع رسانی دقیق و علمیتون

امیدوارم رویکرد صراط به این سمت بیشتر سوق پیدا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم برای کسانی که اطلاعات علمیشون رو به جای اینکه از منابع معتبر علمی وتحقیق بدست بیاورند اون رو از پروپاگاندای رسانه ایی میگیرن و حتی درعصر اینترنت هم به خودشون زحمت تحقیق نمیدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۵۸
۴
مطلب عالی بود.
یاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۵۲
۳
این قوم مصداق بارز قوم یأجوج ومأجوجن که اسمشون عوض شده (صهیونیسم)،قابل ترحم وبدبخت ومایه ننگ کل تاریخ،ماها که ملت بزرگی هستیم باید با این عقب افتاده های عقلی وفرهنگی بزرگوار باشیم مثل کوروش خدابیامرز که هنگام فتح بابل از خون بی مقدارشون گذشت،گرچه بعضی جاها کناراومدن با این شیوه های رضیلانه که با هر وسیله ای(فحشا،دزدی،قتل وکشتارو...)می خوان به هدف برسن،واقعا سخته،جالب اینجاست که این کثافت بازی مایه افتخار و مباهاتشونه،چقدرحقیر وفرومایه ان!!!!!!راستی یادم رفت بگم که آرزوی کشتن ماهارو به گور می برید شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
با قومی می توان از در بخشش و گذشت در آمد که در پی دشمنی و کشتار نباشند نه با این صعیونستهای وحشی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۱۶
۲۲
بایلام.ضمن تشکر از سایت خوبتون.من یه سوال دارم چرا قبر این دو نفر هنوز باید سالم باشه در ایران با توجه به جنایاتشون؟مثلا کلمه زیارتگاه رو حذف کردن؟پس چرا لاتینش هنوز هست؟ از ماست که بر ماست.-----------------------
اسما
|
Iran (Islamic Republic of)
به قبرشون کار نداریم چون باعث فتنه میشه مهم اینه که روی خوش به اسرائیل نشون ندیم معماریمون ایرانی باشه واز نمادای فراماسونری استفاده نکنیم
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
نباید به قبور بی احترامی کرد.... ما مسلمانیم و باید انسانی رفتار کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۲۷
۲
برای کسب اطلاعات بیشتر به سخنرانیهای استاد رائفی پور که مقداریش بصورت متن در امده
کامل و مکفی میتوانید با یهودیت تحریف شده اشنا شوید(روایات عهد)من استفاده کردم کامل نظرم در مورد یهود و بحث اخر الزمان عوض شد وحقانیت شیعه برام روشن شد
و با مطالعه کتاب پروتکلهای یهود بیشتر با اینها اشنا میشوید
کتابهای عبدالله شهبازی هم مفید است
ودر مورد یهود در صدر اسلام مراجعه کنید به استاد طائب کامل دشمنی اینها رو با حضرت رسول (ص)واهل بیت (ع) متوجه میشوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۴۴
۴
اینها نژاد پرست هستند وبخاطر همین هیچگاه به حضرت محمد (ص) با اینکه میدانستن برحق است ایمان نیاوردند
ودر کشته شدن هاشم جد حضرت رسول و عبدالله پدر حضرت رسول دست داشتن و در شهادت حضرت رسول و ائمه معصومین
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۴۴
۳
سلام من اولین باره که این موضوع رو شنیدم از اطلاع رسانی تون خیلی متشکرم در ضمن منابع این موضوع رو اگه امکان داره برا مطالعه دقیق تر و پی بردن به رذالت این ملعون ها اگه میشه برام ایمیل کنید . خداوند در قرآن دو مرتبه فرموده آنها میخواستند نور خدا را خاموش کنند اما خدا روز به روز باعث نورانی تر شدن این نور میشه . انشاالله با ظهور منتقم آل محمد(ص) همه شون رو ریشه کن کنیم و شرشون رو از سر مردم دنیا کم کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۸۴
۵۶
اگر دست به مسجد الاقصي بزنيد
قبر استر رو تو سرتون خراب مي كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر باید قبر استر زودتر هم خراب بشه.
بسکه این قوم لجوج و ادم کش اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۸۹
۱۲۵
واقعا متأسفم! ازاینکه چطور میشه خون مردم مارو با یه مشت افسانه سخیف به جوش آورد! هیچ کس هم به خودش زحمت تحقیق بیشتر نمیده! همه جوری برخورد میکنن که انگار با وحی الهی مقابل شدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف راستی که منبع و ماخذ تاریخی داره و جسارت ها و خونریزی هایی که هر روز ادامه داره
....
وحی الهی؟خداوند در وحی الهی در قرآنش که خودش قول داده اون رو حفظ کنه فرموده : دشمن ترین قوم با مسلمانان یهود هستند
.
تو قرآن از بدی و نافرمانی و ناسپاسی کدوم قوم به اندازه یهود گفته شده؟
وحی الهی رو بخونیم.روزی چند دقیقه...
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تحقیق کن .... بعد نظر بده.... مفیدتر خواهی بود هم وطن. افسانه نیست... یک واقعیت تاریخیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ؟؟؟ من تحقیق کردم که دارم نظر میدم! این اگه جای دیگه ایی هم نقل شده باشه از کتاب استر نقل شده که اون هم منبع معتبر تاریخی محسوب نمی شه! اگه یه کم تحقیق کنی خودت متوجه میشی که دلایل موجود برای عدم صحت این داستان بسیار زیاد است.
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
چه دلیلی بالاتر از اینکه خود یهودیا قبول دارن. این جشنم چند وقت پیش بی بی سی راجع بهش برنامه داشت... کاملا صحیحه.دلایل عدم صحت!!! خنده داره؟ چندتاشو میگفتی شادشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۵۹
۲۳۱
صراط نیوز این گزارش نابجاست.
بهتره حذف بشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز باید بگم شما از گزارش ناراحت نیستی بلکه از اینکه تاریخ واقعی رو بهت نشون دادن ناراحتی.به نظر من دلیلی برای دفاع شما از یهودیها وجود نداره.اونا در طول تاریخ ثابت کردن چه دشمنی هایی با ایرانی ها دارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به جناب ایرانی باید بگم همون قدر که افسانه های شاهنامه تاریخ واقعیه قصه های تورات هم واقعیه!کاش به جای اظهارنظر درمورد تاریخ واقعی یه کم مطالعه میکردید!
Cyrus the Great
|
Germany
|
۱۲:۵۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۴۶
۷۸
در آن زمان ایران (با اون وسعتش که از پاکستان تا مصر رو شامل میشده) نزدیک به 800 هزار نفر جمعیت داشته!!! و با احتساب 500 هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند...
واقعاً که خیلی مسخره ست.
ناشناس
|
Germany
عزیز من در مستندات هست که هفتاد تا هفتاد و پنج هزار ایرانی قتل عام میشوند بعد شما ده ها هزار صراط رو نمی بینی گیر دادی به نیم ملیون که البته صراط هم پیاز داغش را زیاد کرذه(نیم ملیون)
ناشناس
|
Germany
قوم بنی اسرائیل بیش از5000 سالقدمت دارند
و به منابع اصلی کامل دسترسی دارند وبهتر از شما تاریخ رو می دانند و برای همین هر سال
این روز رو جشن میگیرند
بعد یه چیز دیگه اینها هر سال یه عیدی دارند
بنام فصیح یا پسیح که در ان کیکی یا نانی می پزند که در ان از خون انسان بخصوص کودک استفاده می کنند
مونا
|
Germany
وقتی کل قوم اسراییل از 12 فرزند یعغوب به بیش از 10 میلیون در سال 2013 رسیده.... کجای مطلب بالا مسخره ست؟!!!فلات ایران به لحاظ وسعت پهناور بوده اما از نظر جمعیتی محدود بود.... دلایلش هم بیشتر جنگ و بیماری بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۱۱
۲۴
این جشن رو اسرائیلی های معمولی به عنوان ی جشن تو مایه های هالووین جشن می گیرن ! اولا که شما خیلی دیر یادتون افتاده اطلاع رسانی کنید ! ولی خواستم بگم همونطوری که خیلی از ماها فلسفه ی 13 یدر رو نمیدونیم اونا هم این قضیه رو نمیدونن ! اگرم بدونن فک می کنن برعکسه ! فک می کنن خشایار شا میخواسته همشونو بکشه مردخای نجاتشون میده !
مجید
|
Netherlands
|
۱۴:۲۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۱۵۸
۶
کوچکترین اقدام علیه ایران توسط اسراییل
بزرگترین اسیب را به اسراییل وارد میکند.
ایرانی همیشه جاویدان
تمام
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۱۶۸
۲۴
عزیزان و برادران !!!

اونهایی که میگن آقا سوریه و لبنان به ما چه ؟؟؟

ببینید معلوم نیست از کجا اومدن رفتن دومین سرزمین مقدس مسلمانان رو غصب کردن

آقا دومین سرزمین مقدس یهودیان و صهیونیستها میدونید کجاست؟؟؟؟

همدان ؟

البته که کورخوندن

ولی منظورشون از همدان فقط قبر این دوتاست

مگه توی فلسطین اجازه زیارت مسجدالاقصی رو نداشتن ؟

داشتن دیگه !!
هم مسلمونها هم مسیحیان هم یهود
همه و همه در کمال ارامش بعد از جنگهای صلیبی با هم میرفتن زیارت

داریم میبینیم به بهانه قدس چه بلایی سر مدم فلسطین آوردن!!
حالا هم به بهانه های مختلف نه که قصد همدان بلکه خزر و خلیج فارس رو دارن
به نظرتون حالا حزب ا... لبنان و سوریه کار بدی دارن میکنن به جای ما دارن دفاع میکنن
به یاری خدای متعال و با تکیه به قدرت و اقتدار ایران شیعی چنان جهنمی به امید خدا برای صهیونیستها و همه عمالشون ( هر کسی به هر نحوی که بهشون خدمت کرده) بسازیم که فرمایش خمینی کبیر(ره) یعنی نابودی کامل اسرائیل و به دنباله آن فرمایش مقام معظم رهبر یعنی آزادی فلسطین رو به حول و قوه الهی رقم میزنیم

بصیـــــــــرت داشته باشین

یاعلی
روشنک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
۲۰۹
۳
من به تمام یهودیان آگاه و با خرد یاد آوری می کنم که دوام آوردن نسلشون رو مدیون کورش ایرانی هستند و به تمام یهودی ها و صهیونست های ستیزه جو و نا آگاه یاد آوری می کنم جنگ خیبر رو! و یاد آوری می کنم که اگر با دسیسه هاس شیطانی توانستند به ایرانیانی که آنها را محترم شمرده بودند ظلم کنند، و از راه فساد پادشاهی فاسد رو تحت تسلط خود درآورند... امروز با ایرانیانی مواجه هستند که نام الله رو بر زبان دارند و پرچم رسول الله را در دست. و الگویشان حسینی است که ذات ظلم از شنیدن نامش می لرزد. و پشتشان به وعده ی الهی و حمایت اهل بیت گرم و محکم است. و اگر باور ندارند این ریسمان محکم الهی را ، یاد آور ی می کنم به همه پیروان ادیان الهی، جریان مباحله را...
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی بود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم گل گفتی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو.......................20 بود
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۱۲۵
۰
همه به وطنم بد کردن حتی خودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۸۵
۱
کلا تاریخ یهود خیلی مرموزه. اگه بازم مطلب دارید بزنید.
خوب بود.
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۲
۴۴
واقعا که !!!!!!!!!!!
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۸
۵۹
همه ماانسانیم وهرکس به دینی پس کشتارموقوف مگه خالق ماخداوندنیست؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام.....
ولی یادت باشه باید رو به رو ظلم ایستاد.
نقطه
|
Iran (Islamic Republic of)
ان الدین عندالله اسلام...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس به نظرت چرا اونا ایرانی ها رو کشتن و دارن فلسطینی ها رو می کشن؟
باید این جمله رو بهشون یاد بدی.
کریم
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۹۵
۱
روز نابودی اسرائیل وصهیونیست انشا.الله نزدیک است . انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد . نگران نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۸۳
۲۱
كاملا مطلب صحيح است مي توانيد تاريخ ايران رامروركنيد تاببنيدخشايارشاه باازدواج بااين دختربهودي چه برسرملت مااورداتفاقا سينماي هاليوديك فيلم دراين موردساخته كه البته دراين فيلم مظلوميت يهوديان رادران دوران به نمايش گذاشته است
وبگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱
---- تو سر صدا و سیما یه مشت آدم ب--- سواد از طریق --- بازی استخدام شدند یه سری به ساختمان اداری صدا و سیما (جام جم ) بزنید بینید چقدرشون --- هستند؟
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۸۷
۱۰
من از یهودیای ایران میخوام این جشن رو نگیرن که توهین به خودشونه ما هم وطنیم واین برای اتحاد ملی خوب نیست مطمعنم که ازاده بودن ربطی به دین نداره واون ها هم از صهیونیسم بیزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله.واقعا نمک نشناسیه همچین جشنی اونم برای اونا که دارن از منافع این کشور استفاه می کنن.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۱۴۰
۴۱
اااااااااااااااااا
من رفته بودم همدان سر قبر این دوتا هم رفتم استر و مرده خای
نمیدونستم انقد ادممای کثیفی بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۲۲
۷۳
همتونو گذاشتن سر کار
و افکار عمومی را از هرچیزی که میخواهند منحرف میکنند و به جایی که میخواند میبرند شاید تعجب کنید ولی کشفیات آقای رافعی پور هم طوری عمل کردن که آدم های جسور مثل ایشون بخواد شروع به آشکار سازی کنه تا کم کم برای همه عادی بشه شاید شما هم اولین سی دی های ایشون را ببینید تعجب زیادی میکنید ولی بعد از گذشت یک سال براتون آرام آرام عادی میشه مثل غورباقه آرام پز...........
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۱۴۵
۲۵
دندونام روهم فشردست تا نابودی اسراییل
کثافتای سگ
1روز خودم 1هولوکاست دیگه تو فلسطین اشغالی راه میندازم...
گفته باشم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر گرامی تر از جان مطمئن باش شیرمردان پاک ایرانی نسل یهود را به زودی از روی زمین بر خواهند داشت . عصبانی نباش حساب این ---- با مردان ایران
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
متشکرم برادر
درود بر همه شیرمردان وشیرزنان پاک ایرانی
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
۶۸
۱۳۰
به عقيده من هم اين مطالب ساخته وپرداخته صهيونيست ها هست خيلي از يهودياني كه در اسرائيل هستند ريشة ايراني دارند وخيلي هم از ايران دوست دارند چون خيلي تاريخ را خوب مي دانند وقتي كه بختتصر يهوديان رااز اوشليم به ايران (بابل) زنداني وتبعيد كرده بود اين كورش بزرگ پادشاه ايراني بود كه آنهارا آزاد كرد وبه زادگاهشان برگرداند وخيلي به آنان نيكي هم كرد پس حساب يهود ار صهيونيسم جداست خويهوديان هم مي گويند. پس حرف هاي مفت نزنيد.
سونیا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تو دل یهودیایید....؟!! با خیانتشون از کوروش تشکر کردن.... و با تهدیدات نظامیشون حالا هم ثابت کردن که نمک نشناسن.... کلا نماد خیانت در دنیا یهوداست...
چرا کاسه داغتر از آشین؟؟
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
۱۴۸
۴۰
اونائي كه منفي نظر دادن دقت كنند كه : صهيونيست ها به جز خودشون همه رو حيواناتي ميدونن كه خدا افريده تا اونها به هدفشون برسند و كشتار و قتل عام براشون مثل آب خوردن راحته . ار جلوي صهيونيست ها رفته نشه بشريت در خطر چه برسه به ما ايراني هاي مسلمان ... حرف برا فتن زياده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در پروتکل های یهود امده است
نطفه غیر یهود همانند نطفه اسب می باشد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
۶۱
۱
مرگ بر اسراییل.اسلام و شیعه پیروز است
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
۱۲۲
۲۱
به امید روزی که صدای غرش موشک های سجیل و شهاب رو در سرزمین های اشغالی بشنویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
۳۰
۲
اسرائیل باید از بین برود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۷۹
۱۷
انشالا با فرج اقا دودمان این اشغالای کثیفو همین ایرانیا به باد میدیم وزمین از وجود نجسشون پاک میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۹
۰
شاید این جوری بوده اما الان ایطور نخواهد بود ...چو ایران مباشد تن من مباد.......-----
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۵۵
۲۳
این اراجیف چیه بعضی ها میگن ؟ بعضی ها هم تواین صفحه ادعای تحصیلات میکنن.بابا ما ایرانی هستیم نه عرب .ما از نوادگان داریوش و کوروش بزرگیم نه --- ---
نقطه
|
Iran (Islamic Republic of)
مااز نسل سلمانیم..شیعه امیرالمومنین علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب مسئله همینه.کوروش ما ازادشون کرد از دست بخت النصر و اونا به ما خیانت کردن...
.
ما نواده های فهمیده ی کوروشیم.فهمیده ایم اسلام بهترینه.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۱۰۲
۱۱
بچه ها می خوام از ته دل یه چی بهتون بگم من 12 سال روی این قوم صهیونیست فکر کردم و یک لحظه هم نژاد پرستانه به مسئله نگاه نکردم
اما عصاره تعالیم این قوم کاملا شیتانپرستانه ست
که متاسفانه جامعه مون بخواهیم یا نخواهیم داره آگاه یا نا خود آگاه داریم ازشون پیروی می کنیم
کاری به یهود و حضرت موسی(ع)
ندارم چون این تفکرات ضد موسی هم هست
اونا آروم آروم غیرت از جامعمون بردن
اونا اقتصاد و پول و سود و ربا را آوردن
اونا احساس همبستگی داخل خانواده ها رو بردن و همه رو دارن تنها می کنن
دیگه برادر شده دشمن برادر
خیانت زنان به شوهران چقد عادی شده
حرمت پدر و برادر بزرگتر و مادر
همه داره میشه آب
یه کم حواسمون داره پرت میشه از اصلمون
خدا بدادمون برسه
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۳۶
این داستان فقط توی عهد عتیق امده و در هیچ تاریخ معتبر دیگری نیست بنابراین ساختگیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خودشون میگن هست.... شما میگین نیست....؟!!!!
استاد خود فریبی هستین شما... جالبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمدجان اونا خیلی چیزهی دیگه هم که تو تورات و عهدعتیق اومده میگن واقعیه که تو میگی نیست! تا حالا خوندی ببینی تو تورات درمورد موسی و سلیمان و داوود و.... چه چیزهایی نوشته؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله خوندم..... کدوم پیامبر گناه کبیره داشته که داوود دومیش باشه؟ ما که میگیم پیامبرا معصومن و سعی میکنیم مثل اونا باشیم اینیم.... یهودیا که مدعین داوود چنین کرده و سلیمان چنانه که دیگه فاتحه دینشون خیلی وفته خوندست.... چی شده که یه پیامبرو با یه زنی مثل استر مقایسه کنی؟!
رضا133
|
Iran (Islamic Republic of)
الان این موضوع توی خودشون داغ داغ اونوقت تو میگه ساختگیه . فعلا که روش اعتقاد دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۵۵
۵۳
با سلام به همه ایرانیان از احساسی تا منطقی هر انسانی هر وقت مورد تحقیر قرار بگیرد عقده ای می شود حالا یک گروه که کمترین پیرو و گرونده داشته باشد و همش در طول تاریخ بخت نصر بخواهد آنها را بکشد و و یک پیغمبری مثل حضرت کورش آنها را نجات بدهد سرزمین درست و حسابی نداشته باشند و حتی کتابهای آسمانی هم در مورد آنها نظر خوبی نداشته باشند یک سری واکنشهای روانی را بروز می دهد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۱۰۹
۲۶
دوستان عزیز ایرانی
فعلا که این یهودی های کثیف از ترس ما ایرانی ها خواب به چشم ندارند. به امید روزی نزدیک که نسل ---- یهودی را از روی زمین کم کنیم . البته من نمیدونستم که یهودی ها ---- هم هستند که با توجه به داستان استر متوجه شدم . ----- هم که در موردشان چیزی نگم بهتره نمی خوام باعث خنده دیگران شوم
هراس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۸۴
۱۴۴
با تخریب دیگر مذاهب مذهب ما بزرگ نمیشه همه ادم ها از هر قومی برای خدا یکسان و عزیز هست و برای شما با این دیدگاه که واسه عصر وحشیگری انسان بوده متاسفم هرچند می دونم این نظر من را از فهرست نظرات پاک میکنید چون به نفعتان نیست ادم خواب را میشه بیدار کرد اما ادمهایی که خودشان را به خواب زدن اصلا مثل شما صراطی ها
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه یک نگاهی به کلام الله بندازین و در معانی این کتاب بزرگ دقیق بشین تا بدونین این به اصطلاح مذهب احتیاجی به تخریب توسط ما نداره و این قوم یک قوم نفرین شده از طرف خداونده لطفا چشماتون رو باز کنید و از خواب غفلت بیدار شین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قوم بنی اسرائیل مورد لعن خداست و بزرگترین دشمن انسانیت.این هیچ ربطی به اصل مذهب یهود نداره.اکثر پیامبران فقط برای هدایت این قوم اومدن اما نشد که نشد.مدهب جعلی ای هم که اونا الان دارن هیچ ربطی به مذهبیهود اصلی نداره فقط با اون هم نامه.الکی سعی نکن با حرفای قشنگ و ژستهای روشنفکری بقیه رو ساکت کنی.حتی پیغمبر این قوم هم اونارو نفرین کرده از بس که زبون نفهم بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یهودیت دینه نه مذهب.
این کم اطلاعی باعث هراس شما شده.
البته همه انسان ها برای خدا برابرند.اما دست یهودیان به خون ملت ها آغشته است.و بر این کار اصرار دارن و دست از کشتن مسلمانان بر نمی دارن.خون و جان وناموس بقیه ادیان رو حلال می شمارن.
و البته این مال همه یهود نیست.صهیون ها...
و این مقاله هم در پی تسویه حساب تاریخی نیست.مسئله اینه که اونا هنوز به خون ما تشنه اند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بیان حقایق باعث آگاهی مردمه ... حالا اگه تلخه درست نیست اسم تخریب روش گذاشته بشه.این داستان اشاره تاریخی به روابط بین ایران و یهود داره..... ربطی به اسلام نداره که بخوان با بیانش اسلام رو بزرگ کنن.....
مطلب و کامل بخونید بعد نظر بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۵۵
۵۱
ما که آخرش دقیق نفهمیدیم این مطلب صحتش چقدره.اما در این شکی نیست که صهیونیست ها (که باید جدا از یهودی ها در نظرشون بگیریم) آدمهای کثیفین.من خودم تازه دلیل 13به در رو فهمیدم.به نظر من بهتره به جای مستند های مزخرف این چیزا اطلاع رسانی بشه.ولی خیلی زورم گرفت..
متعجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۱۸
۳۶
سلام دوستان واقعا داستان عجیبیه .. هیتلر بنده خدا اونارو میشناخت که.... بچه هاشونم مث خودشون خون خوار بارمیارن خدا شفاشون بده انشا... به امید روزی که همه بفهمن همه باهم برادریم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۳۲
۶۵
چه توهماتي :)))))

تحريف تاريخ راحت تر از تحقيق واقعيته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۹
۴
دوستان عده ای از نظرات به اسم همراهی با شما زیرکانه دارن زیر پاخالی میکنن برا مثال اون شخصی که نوشته میریم قبه هیکلو خراب میکنیم. دین یهود با ادیان الهی دیگه فرقی نداره این صهیونیستها همونایی هستن که زمان موسی ازارو اذیت میکردن الان هم با تحریف دینشون میخوان نزاد پرستی قوم بنی اسراییلو رواج بدن که اینا منفور ادیان الهی از جمله خود یهودیان هستند
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۱۳
۶
الکی میگه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۶۲
۱
اگه دقت کنید ناشناس اول نوشته(تاریخ که خودتان نوشتید )یعنی اون آدم ایرانی نیست ازما نیست و از روی حرص این مطلبو نوشته.ما خودمان باید عاقل باشیم..زنده باد ایران و ایرانی.مرگ بر اسراییل
رحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۵
۲۵
امیدوارم یه دونه از اون کارگردانای تشنه سوژه یه سری به این سایت بزنه .تا استارت یه فیلم نامه خوب را بزنه.یا علی گفتیما عشق ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۴۲
۵
اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود.
این خواست ملت مسلمان و ملت آزادی خواه و عدالت طلب ایران است... و از گفتن ان هم هیچ ابایی ندارد...
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۴
۴۲
سلام و تشکر از همه عزیزانی که نظر خودشون رو دادن ولی اینو بدونید که دیوانه ترین پادشاه هم اجازه کشتار مردمش رو به اینصورت نمییده اونم خشارشا و این داستان حاصل تخیل یک آدم ضد یهوده و آیا جمعیت ایران در آن زمان ۸۰۰ هزار نفر بوده وآیا یهودیا توونستن این همه آدم رو بکشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفت منطقیه!
باید دید پس چطور و چرا این اتفاق افتاده.
در واقع به نظر میاد پادشاهی که بر اثر باده نوشی زیاد از همسرش بخواد در چشم اغیار ظاهر بشه می تونه با حیله و نیرنگ اجازه کشتن دشمنان ملکه رو بده.
در واقع این مسئله ریشه های تاریخی قوی داره.
قلعه استر و مردخای رو من دیدم.
و از دشمنی و جنایات یهودی ها هم کم نشنیدیم.
خیلی هم دور از ذهن به نظر نمیاد
شاید پادشاه اون روز یا سه روز خیلی بد مستی کرده باشه!
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ و بخون این موارد زیاد بوده.... نمونه نزدیکش قتل عام سرخپوستان آمریکاییه که طبق کتابای تاریخ خودشون... در کمتر از 3 ماه 8000 هزار سرخپوست رو کشتن.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۴۰
۳
خیبر خیبر یا صهیون
جیش محمد قادمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جیش محمد قادمون
ایرانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۸۴
۳
به خدا قسم
بهتر از ایرانی
قومی کهن تر و فرهیخته تر از ایران و ایرانی بندرت پیدا میشه
این یهودیان اینقدر رذل هستند که به تنهایی فاتحه تاریخ تمام دنیا رو خوندند
کی می خواهیم بفهمیم ناف اینارو رو جنایت ، فحشا و پول پرستی زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
۳
۱
سلام
به نظر من دلیلی نداره شما همدیگه رو ناراحت کنید شما که به اینترنت دسترسی دارید تحقیق کنید.دعوا و ناراحتی نداره.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۴
۷۹
یعنی الان مردم نا مسلمان چند هزار سال پیش برای شما مهم شده؟؟؟؟؟؟؟
شما چقدر زرنگید که از هر چیزی به نفعه خودتون برداشت میکنید و به خورد این مردم میدید. فکر نکنید که همه مثل شما فکر میکنند.
ناشناس
|
Germany
یعنی شما هیچ مراسم تاریخی را قبول نداری و یهودیها به این خاطر جشن نمی گیرند ؟؟
**
|
Germany
شما یهودی عزیز خودت و ناراحت نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۳۴
۱۰
حالا بعضی از دوستان بگویند فلسطین به ما چه باز هم نمیدونید حالا به حرف امام میرسید که فرمود اسراییل غده سرطانی است به امید روز نابودی اسراییل
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۸۸
۴
زنده باد ایران
مرگ بر اسراییل
وای به اون روزی که این بی مقدارا بخوان پاشونو از گلیمه نکبتشون درازتر کنن و نسبت به ایران غلط اضافه کنن اونوقته که خون ایرانی به جوش میادو هر ایرانی واسه ذره ذره وطنش تیکه پاره میکنه این بی مقدارای روی زمینو.

مرگ بر اسراییل
درود بر مردم سرزمینم
ro ro
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۵
۱۱
باباچراخودتونو اذیت میکنین؟؟؟؟خدایی الان توهنگم.اینهمه ناراحتی بخاطریه مطلب ساده؟؟شما دیگه کی هستین.لطفاآرامش خودتونو حفظ کنین
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۴
۱۳
چقدر خوبه حالا که آگاه شدیم از چگونگی بوجود اومدن همچین روز نحسی اطلاع رسانی کنیم در میان اطرافیانمون تا آگاه بشن که چرا واقعا عدد سیزده رو از قدیم نحس میدونستن
علیزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۴۹
اول که این نوشته‌ی مزخرف یهودستیزانه رو خوندم فکر کردم که منبعش «ناصر پورپیرار» هست ولی بعدا اسم متوهم دیگری به نام « رائفی پور» رو دیدم که ماشالله توی این چندساله ازاین تاریخبافان پیاپی دارند تولید میشند. بالاخره مشتری دارند دیگه
فکر میکنم این سایت دل هرچی پانترکیسته شاد کرد که با حزبل‌ها برای نابودی یکی دیگه از اعیاد باستانی ما همصدا بشند
ولی باز خدا را شکر که تاریخ ثابت کرده حیله‌گران با استفاده از کثرت ساده‌لوحان هم نتونستند کاری بکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به جایش سند و مدرکی نشان بده و یاسایتی معرفی کن که منبع دقیقی بر ادعای شما باشد !!!!
ناشناس3
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم شما و امسال شما چرا بدون مطالعهئ فقط با لجبازی هز مطلبی رو رد میکنی این مطالب گفته شده تو این مقاله طبق تاریخ خود اون کثافتا درسته چه برسه اسناد تاریخی ما . کتاباش موجوده آقای رافی پور هم که میگی زحمت کشیده مثل خیلیای دیگه اونارو خونده ولی تو که وقت و عرضشو نداری لجبازی بیخود نکن تنبلای مثل خودتم همراه خودت نکن هرچی ما ایرانیا میکشیم از نادانای دانا نما و تنبلای پر حرفه وااااااای
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
ماه پشت ابر نمیمونه .... شما جوش نزن. یهودیا که با همه می ستیزن.... کلا نفس کش میطلبن... در ضمن عهد عتیق کتاب خودشونه .... خودشون تایید میکنن.... شما چی میگی؟
binam
|
United States of America
|
۱۱:۰۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۶۴
۵۵
این داستان پوریم چه بسا به کلی ساختگی باشه! با چنین داستانی، یهودی های صیهونیست نه تنها خودشون رو قدرتمند نشان می دن (بیشتر هم به خودشون تا دیگران!) بلکه نمک به زخم ایرانی ها نیز می پاشن.
علی
|
United States of America
این بنای تاریخی هر چند ننگ است ولی درس عبرت بزرگی دارد به امید روزی که اسرائیل پلید را از صحنه گیتی محو کنیم وانتقام اسلاف ایرانی خود را از قوم نژاد پرست صهیونیزم بگیریم
به خشنودی اهورامزدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۰
۲
من موندم شما چطور حرف کسیو که به بزرگترین پادشاه تاریخ ایران پسر داریوش کبیر میگه سست عنصر باور میکنین دوما یهودیها اسم فرزندانشونو میزارن کورش چطور دشمن ایرانیها هستن؟واقعا واستون متاسفم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۱
۲
بسه تورو خدا همه دنیا علمشون پیشرفت کرده ما نشستیم میگیم یهودی خوبه مسلمون بده مسیحی بده مسلمون خوبه بسه این مزخرف بازی ها همه ما انسانیم و قابل حترام در ضمن.اگر منظورتون اینه که این جشن 13 فروردین از ایرانی ها بگیرین سخت در اشتباهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
طایفه بنی اسراییل همچی رو میخوان بنفع خودشون تغییر بدن هوشیار باشید صهیونیستها با خریدن عتیقه های تاریخی کل دنیا د انتقال ان به امریکا و انگلیس خودشونو تو تاریخ اون کشور سهامدار میدونن و به خودشون ربطش میدن دزدی هویت و اصالت از کشورهای دارای تمدن و هویت تاریخی اونا رو پدر دار نمیکنه مسجد القصی نیز جزو همین دزدیشونه که متعلق به همه مسلمانهای دنیاست
سرور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
سلام من همدونیم باید بگم این یهودیها اینقد از نظر بهداشت پایین هستن که همیشه آدمهای که تو مرد خوای هستن همیشه بوی واقعا بدی میدن و مقبرش هم همینطور مثل دخمه تنگ وتاریکه با وجودی که مهندسی معماری خوندم باید بگم معماریش هم افتزاحه
چون برای وارد شدن به مقبره باید حتما تعظیم کنی
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اینم از سیاستشون بوده که هرکی وارد میشه به اجبار باید تعظیم کنه. من به همین دلیل به دیدن مقبره اش نرفتم
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۱
۱
کی قراره ما ایرانی ها دست از این خواب برداریم چشمامون رو باز کنیم ببینیم چی اطرافمون میگذره.
ما که نسل جوان این مملکت هستیم باید واقع بین باشیم نه اینکه تحت تاثیر جو غربی حاکم باشیم.
همه کتب تاریخی دروغ میگه؟؟ کتاب ابران باستان نوشته پیرنیا یک ماسون به این کشتار اشاره کرده. وخیلی از کتاب های دیگه قدیمی. واقعا برای نسل جوان این مملکت متاسفام.
چقدر راحت و ساده اجازه میدین افکار غربی روی ایرانی بودنتون تاثیر بذاره.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۲
۳
چرت و پرت نوشتید...اصلا اسمون ریسمون کردین واسه دشمنی با قو م یهود....
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
یهود با همه دشمنی داره خودش .... لازم نبود کسی به خاطر دشمنی با این قوم زبان نفهم چیزی سرهم کنه.....
قرن 21 و مظلوم نمایی جواب نمیده.... دستتون رو شده دیگه.جمع کنید بساطتتونو...
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۴
۰
دین و مذهب بنظر من برای آرامش روح و جانِ ما انسانهاست تا برابری و برادری جای توحش و خشونت را بگیرد ، تعصب های خشونت آمیز و شدید و کورکورانه در هر دینی مردود است ،کسانیکه تاریخ را تحریف کنند یا فتوایِ خشونت آمیز و کشتار میدهند بنظر من گناهکارترین مخلوقات خداوند هستند دین و مذهب آنها هرچه میخواهد باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
۵
۱
یهود دشمن شماست
حرف قرانه

یهود خوب در زمان حضرت موسی ع بود
یهود خوب مرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"یهود خوب مرده است" واقعا متا سفم برای طرز فکرت!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۳
۰
ميگن وقتى آقا مياد به اين صهيونيست ها و دشمناى اسلام فرصت توبه ميده اما اونا قبول نميکنن از خدا ميخوام اون روز باشم و انتقام همه اين جنايت هاشون و خونخوارى هاشون رو زىر پرچم آقامون ازشون بگيريم
اللهم عجل لوليک الفرج
آمين
moha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۱
۱
شما ایرانی هستید خجالت بکشید ....زشته
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
20:30
کجایی؟!!!
مطلع کن!!!
بومرنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۲
۰
مطلب جالبی بود، علمای این قشر از یهود چه موجودات سبک و بی جنبه ای هستن اصلا آبرو و ابهت و شخصیت براشون معنی نداره که اینجور سبک سری میکنن. واقعا آبرو ریزی برای یهوده که به چنین موجوداتی عالم میگن، عجب قوم ظالمی هستن
فعلا بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۱
۱
در کتاب مقدس عهد عتیق، کتاب استر از استر بعنوان همسر یهودی اخشورش، پادشاه پارس نام برده شده‌است که بسیاری اخشورش را همان خشایارشا می‌دانند. ولی بسیاری از محققین داستان استر را یک داستان افسانه‌آمیز که از اساطیر آشوری تأثیر گرفته‌است، می‌دانند.
کتاب استر به ملکه شدن یک دختر یهودی و تلاش او برای جلوگیری از کشتار یهودیان به دستور هامان وزیر اخشورش اشاره دارد. با لغو شدن حکم اعدام یهودیان، هامان به دار آویخته شد، که هر ساله عید پوریم به یادآوری این رهایی برگزار می‌شود.

این داستان تنها در منابع یهودی بیان شده‌است و نشانی از آن در گفته مورخان یونانی و آثار به جا مانده از هخامنشیان نیست.

برخی از مورخان یونانی تأکید دارند که خشایارشا تنها یک ملکه به نام آمستریس داشته‌است که به سن پیری رسیده‌است و بر اساس این روایات تغییر ملکه در زمان خشایارشا رخ نداده‌است.

تأکید نویسنده کتاب استر بر صد و بیست و هفت ایالت شاهنشاهی ایران با واقعیت تاریخی بیست ساتراپی در تضاد است. بیشتر نام‌هایی که در این کتاب به کار رفته‌است، نام‌های سامی و عبری و نه نام‌های ایرانی است. این تضادها احتمالاً به دلیل ناآگاهی نویسنده از تاریخ ایران بوده‌است.

در کتاب استر اخشورش (خشایارشا) بر بیش از ۱۲۶ استان از هند تا حبشه حکومت می‌کند و خراج بر زمین و سواحل دریا ‫نهاد ولی هیچ سخنی از حمله ناموفق به یونان و ساختن پرسپولیس نشده‌است. اهمیت نویسندگان عهد عتیق موضوع مرتبط با استر یهودی است که جایگزین ملکه وَشتی شده‌است تا یهودیان در ایران را از برنامه‌های هامان شریر نجات دهد. بگفته مک‌کولوگ شاید ذراتی از حقیقت در پشت داستان استر باشد ولی کتاب در وضع حاضرش دارای اشتباهات و تناقضاتی است که باید بعنوان یک افسانه تاریخی (نه روایت تاریخی) قلمداد شود. نام همسر خشایارشا به استناد هرودوت، آمستریس دختر اتانس بوده درحالی که هیچ اثری از وشتی یا استر در تاریخ هرودوت نیست
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۲
۰
به هر حال اين جشن در دنيای امروز هست و پايکوبی آنها برای قتل عام ايرانی هايي است که پای بند به اعتقادات زمان خود بوده اند و مقابل افزون طلبی و سلطه بنی اسراييل ايستاده بودند.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۵۷
۰
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا؛مائده/82
به طور مسلّم ( ای پیامبر ) دشمن ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم با سند معتبرت
همون من سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۴
۰
خدا ریشه صهیونیست رو بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۱
۴
این همه مزخرفات افراطی را از کجات در آوردی ؟! برو فیلم بساز بابا. چطوری روت شده اسم صراط را روی خودت بگذاری واقعا که؟!! هر دینی که افراطی های بی عقلی مثل شما داشته باشه از مسیر اصلیش منحرف شده...افسوس!
**
|
Iran (Islamic Republic of)
افسوس به شما که تحمل خقایقو ندارید.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۴
۰
با سلام خدمت همه دوستان که راجع به این مطلب (جشن پوریم) نظر دادن.
ولی فارغ از همه این بحث ها می خام یه مطلب بگم اونم اینکه اعتدال همیشه بهترین راه است و بهترین نتیجه را به دنبال دارد. پیشینه این جشن چه دورغ باشد و چه نباشد و چه بزرگنمایی شده باشد بالاخره هر ملتی در هر عصری دوستانی و دشمنانی داشته است.
آنچه که مطالعه تاریخ آنرا برای ما سودمند می سازد عبرت گرفتن از آن است.
اگر می خواهیم کشوری با ثبات و با امن داشته باشیم با هر مذهب و عقیده ای، باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم و به همدیگر احترام بگذاریم.
فرقی نمی کند دشمن چه خودی باشد و چه صهیونیسم و هر قدرتی دیگر، فقط در صورت تفرقه بین خودمان می تواند به ما ضربه بزند. سعی کنیم به همه ادیان و پیروان آنها احترام بگذاریم. به جای آنکه از سابقه تاریخی یک واقعه بترسیم، بیاییم حالا همدل و همزبان باشیم که فقط در صورت اتحاد است که هیچ قدرتی نمی تواند با هیچ ملتی درافتد.
واعتصموا بحبل الله جميعا...
سها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
۳
۱
متاسفم که از پارس زمین سرزمین مردم دانا و اهل خرد مردمانی خرافاتی و دروغ پسند به جای ماند بهتر نیست به جای ربط دادن دعوای بین عرب و اسراییل که هیچ ربطی به ما نداره به پیشرفت علمی و انسانی ایران بیاندیشیم
**
|
Iran (Islamic Republic of)
بنی آدم اعضای یک پیکرند....... پس چی میشه؟
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ربطی نداره چرا یهودیای ایران به اسراییل کمک مالی میکنن..؟!!!
lمنصوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
۲
۱
من اصلا نمیدونم چرا خدا این عتیقه ها را آفرید هم ما را به دردسر انداخته هم خدایی خودش را زیر سوال بردن این یهودیای خاک بر سر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا بهتر نبود خدا فقط شما و هم فکراتون رو می آفرید! اونوقت دیگه درد سر نداشتی شما نه؟ من نمی دونم شما واقعا به خدا ایمان دارید؟ خدایی خدا الان زیر سواله چون شما یه چیزایی رو نمی دونی؟ لابد پیش خودت خیال میکنی از یهویا بهتری!!!
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا عتیقه ان..... ولی خدا حکیمه .... بهتر از ما میدونه چیو چرا خلق کرده .
متنفررررررررررررررررررررررررررررررررر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
۶
۱
اینقد از این یهودیها متنفرم که حتی از دیدن صورت نحسشون چندشم میشه با اون آرایش ریششون بدذاتی شون کاملا نمایانه امیدوارم همشون به هلاکت برسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر میکنی نتیجه این تنفر پراکنی بین جامعه چیه؟متاسم به خاطر این ادبیات به دور از انسانیت!
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
خداییش بی ریختن....دقت کردی یه جورایی مو قرمزن. من با چند تا یهودی برخورد داشتم ... معمولا اول سعی میکنن معلوم نشه یهودین... بعضا اسامی اسلامی هم دارن.... مثلا یکیشون فامیلیش حسینی بود...
مغز اقتصادیشون خوبه.... اما خداییش خیلی ترسو هستن....
موجوداتی به بزدلی اینا تا حالا که ندیدم...
میگفت همه یهودیا میرن بهشت خدا وعده داده.... منم گفتم اگه انقدر مطمئنی چرا از مرگ میترسی !! نکنه به وعده یهوه شک داری؟؟؟؟؟ از حرص سیاه شده بود ولی جوابی نداشت بده.. خیلی لجباز و گنده دماغن. چه باید کرد جز تحمل و بالا بردن آگاهیمون .
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
۴
۱
اگر همه کسایی که این جا بحث کردن برن کمی درباره فراماسونری بخونن تازه میفهمن همه این ها دسیسه بوده و حکومت هخامنشی به خاطر همین موضوع منحل شد چون مردم میگفتن انها یهودی بودن و از خاخام منشی اسم سلسله شون نشعت گرفته در ضمن ما 13 بدر میریم بیرون میزنیم و میرقصیم به یاد گذشته گانمان و تویه خونه نمیمونیم چون نمیخواهیم دوباره تویه خونه ی خودمون قتل عام بشیم در ضمن سیزده نه تنها برای ایرانی ها نحسه بلکه برای دین مسیح هم نحسه چون کسی که حضرت مسیح رو لو داد سیزدهمین یارش بوده
مرسی از سایت خوبتون
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
و اسمش یهودا بود که مظهر خیانت تو دنیاست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
۳
۰
با تشکر از این اطلاع رسانیتون .من توی سایت ویکی پدیا هم این مطلبو رصد کردم نامردا هیچی راجع به کشتار ایرانیها ننوشته بودند میخاستم ببنیم توانایی به اشتراک گذاشتن این مطلبو توویکی دارید یا نه؟(البته معلومه که نه)
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
آهای ناشناسها وشناسها ایران 2500سال واندی پیش (قانون جامع و اساسی حقوق بشر )تدوین کرده بود.آنجا که دولت بابل یهودیان را در اسارت خود داشت و این شاه ایر ان بود که این قوم تهکار را نجات داد تا حدی که می توانستند احکام دینی خود را هم انجام دهند ولی این شروران نمدان را شکستند.زیرا خاخام های این قوم نژاد یهود را قوم برتر خداوند بر روی زمین می دانند و بقیه را بردگان خود.جالب این جاست که یهود سفید پوست بر دیگر یهودیان ارجعیت دارد.نمی دانی که اکثر پیامبران بر قوم بنی اسرائیل یعنی فرزندان یعقوب پیامبر نازل شده اند؟خیلی بی انسافی است که این طور در مورد پیشینه خود قضاوت کنید تواریخ ایران باستان را که ایرانیان تحریر نکرده اند بلکه غربیان به نگارش درآورده اند.
مصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
۲۶
۱
خاک بر سر تمام کسانی که به خاطر صیونیست های بو گندو با هم در میفتند
شهرام سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
۲۹
۰
من فقط یه حرف دارم : اونی که پاشو تو خاکمون بذاره زنده نباید بره بیرون ...!همین ..حالا هرکی مرده بیاد ... لاف و گزاف هم نزنه ...
مهشيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
۳
۰
بابا توکشور واسه هروز ی اسم گذاشتن 13فروردینم گذاشتن روزطبیعت یا به عبارتی روزنحسی
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۳
۰
ایرانی با قدرت از کشورش دفاع می کند چه یهود باشد چه غیره ان ایران و ایرانی سر بلند باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۰
۶
خاک تو سر نویسنده مطلبو منابعتم مثل خود بی بنیه و پایه اساس هست.
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
دنبالش باشی پیدا میکنی.... حرص نخور یهودی عزیز.
lمرضیه
|
Germany
|
۱۲:۲۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۳
۱
من میگم یه روز سیزده فروردین همه مردم بریزن مقبره استر و مردخای ملعون رو خراب کنن چرا باید اینا باشن مقبره هم داشته باشن جاشون سرویس بهداشتی میزنیم آقا بهتر نیست؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱
بهتر به روز باشيم براي انتقام ازحقوق امروز دفاع كنيم (علم هسته اي)
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۳
۰
دم همه شما کسایی که برای دفاع از وطنتون مثبت دادید گرم
داش حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۲
۱
دوستان تاریخ همیشه چراغی هست برای آینده
این موضوع کاملآ واقعیت داره و داستان شکل گیری فراماسون ها هم به همین واقعیت بر میگرده.
او کسانی که در واقعیت این داستان تردید دارن می تون با یک نگاه ساده به اخبار روز دنیا ، از کشت و کشتار صهیونیست ها در سراسر جهان با خبر بشن و متوجه بشن که صهیونیست ها هنوز هم دست از کشتار بر نداشتن.
برگ بر اسرائیل
خيليم شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۰
۲
سامي ها همون اعراب هستند كه قبل از ورود آرياييها و هيتي ها به بين النهرين و فلات ايران فقط محدود بودن به آكاد.پس لطف كن دوست ناشناس كانادايي مضخرف نگو.ثانيا اصل جريان پوريم نجات يك ميليون يهودي از طرح قتل توسط خشايارشا بوده .كسي هم كشته نشده چون قبل از اون مردخاي و استر تلاش مي كنند و خشايارشا رو از تصميمش منصرف مي كنن.هامان خشايارشا رو تحريك مي كرده كه يهودي هاي فلات ايران رو به قتل برسونن. اين خبر توسط بي سوادترين كاربر اينترنتي نوشته شده ولاغير
یه کم ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی شد... چی شد؟ً!!!! یعنی الان ما ایرانیا جونمونو مدیون یهودیا و شخص استر هستیم...... جک 2013 رو تو گفتی.... 1 میلیون یهودی .... اینا میگن کل ایرانیا 800 هزار بودن تو میگی 1 میلیون یهودی.... دروغم میگی 1جوری بگو زیرپوستی باشه .... 1کم گریه کنی خوب میشی.... جوش نزن.میزان سوادتم که کاملا آشکاره.... چی فکر کردی با خودت کامنت گذاشتی آخه.؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۱
۱
باید جلوی این جشن ها گرفته بشه خیلی باعث تاسفه که در ایران هم توسط یهودیهای ایران این مراسم و جشن برگزار میشه البته نه آنچنان رسمی ولی باید اقدام درستی انجام بشه مثلا مقبرهایستر و مردخای رو ازبین ببرن چندتا یهودی عوضی رو نفله کنندو...
یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۳
۲
جالبه من تا حالا در مورد این مسئله چیزی نشنیده بودم. راسته؟ واقعا؟ خدا لعنت کنه هرچی یهودیه. همینه که قوم یهود تو قران اومده که با عذر و بهانه تراشی و اذیت هایشان حضرت موسی را هم کلافه کرده بودند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۱
۱۵
خجالت نمیکشید این مزخزفات رو تو اینترنت پخش میکنید؟ با کدوم سندی دارید این ها رو میگین؟
....
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
از قوم پیامبر کش هر چیزی بر میاد..... شما باید خجالت بکشی که مدافعشونی....
سند هم کم نیست.... نطرات دوستانو مطالعه کنی کاملا روشنه.
رضافقیهیان ازساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۵
۰
گوساله پرستان!!!!!!
مهشيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۱
۶
بابا بشنو باورنکن چرا اینقد حرص میخوردید میزنه ب معدتون براتون بده ها
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
تحقیق کن و باور کن... ارزش داره
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۵
۰
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۴
۰
این یهود واقعا دشمن مان از اسن واضح تر چی میخواین اخه؟؟؟؟
برن گم شن!!!
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۱
۱
باسلام همیشه میگفتم چرا میگن مرگ براسراعیل وحتما َ امام میدونسته دیگه میگه که اسراعل غده سرطانی هستش 0چرا رسانه ها خوابیدند .واقعاَ چرا مردم کشور ما نمی دونند .وجالب اینه که برای بعضیا توعید فقط اون سیزده بدرش دوست دارند 0اون روز رو جشن میگیرند .یعنی چند درصد مردم کشور ما یهودی هستند واسراعیلی000000000؟؟؟؟؟درد بگیره اینارو
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
فلسفه 13 به در قبل از اینا بوده و ما ایرانیا پیش از این وقایع و وجود یهود این رسم زیبا رو داشتیم... حالا اینکه این 2 روز مقارن هم هستند دلیل نمیشه که ما این رسم باستانیه زیبا رو انجام ندیم عزیزم. اونها باید خودشونو جمع کنن و پا تو کفش ایرانیا نکنن و یادشونم باشه هر چند صد سالم که ایران باشن.... بازم مهمونن نه صاحب خونه..
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۴
۱
در ضمن در عید پوریم یهودی ها نان مخصوصی میپزند که به نان عید معروف است در این نان باید خون غیر یهودی باشد یعنی مسیحی یا مسلمان . در قسمتی از کتاب دنیا بازیچه یهود نوشته بود که خاخام ها یک کودک 2 ساله مسیحی را دزدیدند و ان را روی تخته چوبی خواباندند و زیر آن تشت بزرگی گذاشتند و هر کدام از انها میخ های بزرگی به تن بچه وارد میکردند انقدر میخ زدند که تمامی خون بچه از بدنش درامد و آن را در نان عیدشان پختند .مشکل یهود فقط ایرانیها نیست آنها کلا با غیر یهود مشکل دارند .
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
معتقدند نطفه غیر یهود فرقی با نطفه اسب ندارد. حضرت موسی و پیامبران هم عصر این قوم چه کشیدن از دست اینها.
علی راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۰
۲
قربونه همتون برم اون ناشناس اول به زیبایی تمتم کنایه زد
مهشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۳
۰
رفتنی جنازه استرم ببرید هر چه قدر دوست دارید زیارتش کنید...
دری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۵
۰
پاسخ به نظرات عزیزان.
بحث عرب و ایرانی بیان نموده اید.بدانید که زمان هایی که هنوز غرب و امریکا به عنوان کشور وجود نداشتند.جهان بین روم و ایران تقسیم می شد.قدرت مطرح و صاحب نفوذ دیگری وجود نداشت.ایران دارای قوم های عرب زبان چون خوزستان ؛آبادان وکرد زبان؛ترک زبان؛سیستانی ؛ و غیره به مرکزیت پارس بوده. تمام قطعه کشورهای فعلی عربی قطعه ای از سر زمین ایران بوده.یعنی عرب زبان غیر ایرانی وجود نداشته.کشورهای فعلی عربی سرزمینی غیر اقتصادی ایران بوده که نیاز نبوده حاکمی بر آن سرزمین گمارده شود.سرزمین ایران نیمی از سیاره زمین شامل می شده.از زمانیکه بیگانگان چون انگلیس بر سرزمین ایران پا گذاشتند. و کشف نفت نقشه ایران را تحریف کرده و قسمت های عرب نشین مانند.ارمنستان؛افغانستان؛پاکستان ؛رقیزستان و غیره که بسیاری از آنها (تان) پسوند دارد. را نام کشور نهادند.و هم چنین قسمتی از آفریقا و غیره یعنی هر جا که در انها آثار ایرانی کشف می شود جزء قلمرو و سرزمین ایران بوده.عرب غیر ایرانی وجود ندارند.به دلایل فوق و دیگر دلایل پیامبراکرم صلواه الله علیه و ائمه اطهار علیها سلام ایرانی بوده اند که از میان قوم عرب در سر زمین ایران بر خواسته اند.حتی حضرت ابراهیم سرسلسله انبیاء نام مبارک آذر داشته اند وایرانی بوده اند.امام منتظر(عج)ایرانی و ایرانی زاده اند . انقلاب اسلام عزیز مانند انقلاب اسلامی در سرزمین ایران ازبین قوم عرب زبان بو فارس زبان رخواسته.پس تمام فارسی زبانها و عرب؛ترک؛کرد؛ و غیره همگی از یک تژاد بنام ایران میباشند . باید همه به آن افتخار کنبم.متاسفانه از بس افتخارات ایران را به سرقت برده اند .یک عده آنقدر احساس حقارت میکنند که مزدور بیگانه شده اند و در پی به ثمر رساندن خواسته بیگانگانی هستند که تمدنی چند ده ساله دارند.پس عزیزان اقوام ایرانی دست بدست هم داده و افتخارات گذشته را باز سازی کنیم.یک کلام اگر بنا به حاکمیت جهانی و دهکده جهانی باشد. این حاکمیت سزاوار ایرانی با فرهنگ غنی اسلام ایرانی است.
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
شاید درست بگی اما این تقسیم بندی برای هزاران سال قبله.... که ملیت ها محدود به 3 ..4 کشور بوده و ما الان حدود 100 کشور داریم ... ایراداتی به کلامت وارده ولی چون خوشم اومد مثبت میدم.
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
من تا بحال از این موضوع اطلاع نداشتم کجا میتونم کامل مطالعه کنم درباره اش منابعی معرفی کنید که به راحتی قابل دسترسی باشه لطفاااا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
۷
۰
به نازم شسته هیتلرو که پدرشونو درآورد
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
۱
۱
می خوام اسم بچه مُ بذارم هامان!
لالایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
هیچ راه دیگه ای واسه ی تحریک احساسات ایرانی ها برعلیه یهودی ها بلد نبودین دیگه ، خیلی تابلو بود به خدا، بابا یه داستان بهتر پیدا میکردین حداقل مردم بعد تموم شدن قصه به قصه گو نخندن
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۲
۰
۱
بنظر من چون ایرانیها بدست یه شاه ایرانی کشته شدن الان در موردش صحبت نمیشه و روش سرپوش میذارن
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲
۱
۰
سلام
ببینید قوم یهود اصولا به کشتار اعتقاد دارن چون می گن انسان ها باید برای شیطان قربانی بشن. به خاطر همین این همه جنگ تو عراق و افغانستان و جاهای دیگه راه انداختن. حتی گشنه گذاشتن اینهمه آدم تو کشورهای آفریقایی از برنامه هاشونه. کلا قوم شوم و نحسی ان و پیامبرشون موسی اونارو نفرین کرده که همیشه آواره باقی بمونن. ایشالا به زودی نسسلشون قطع میشه.
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۲
۱
۰
به نظر من اگه این قضیه واقعیت داشت،تا حالا همه می دونستن.احتمالا یه چیزایی بوده ولی نه با این آب و تاب،نباید وقایع مختلف تاریخی رو به هم چسبوند و نظریه ای داد که در برابر منابع قوی تاریخی قابل دفاع نباشه.من میگم بیشتر باید مطالعه کنیم بدون جبهه گیری متعصبانه.