۲۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳
يك سينماگر اصلاح طلب:

چرا هم‌آغوشي زن‌و‌مرد نامحرم رادرسينماسانسورمي‌كنيد؟!

دهقانی كه پس از انتشار عكسهاي 6 در 4 مشايي با هديه تهراني فضا را براي گفتن حرفهاي 16 در 18 مساعد ديده بود افزود: کجا آمده است که اگر پدری سر دخترش را روی سینه اش بگذارد صحنه ای مبتذل شکل گرفته؟ کجا آمده است که .....
کد خبر : ۱۲۷۶
"31سال است که بیننده در حسرت دیدن صحنه در آغوش گرفتن مادری فرزندش را (بخوانيد هم آغوشي دو بازيگر نامحرم!) ، پدری دخترش را (!) و مردی همسرش را (!) مانده است و در حسرت یک پلان نوازش کردن، حسرت یک پلان سر روی شانه گذاشتن، حسرت یک نگاه محبت بار کردن ..."
"صراط" - درست در زماني كه صداي اعتراض علاقه مندان به انقلاب اسلامي در برابر مواضع ليبراليستي معاونت سينمايي ارشاد به هوا خاسته و اعتراضات نسبت به رفع توقيف فيلمهايي كه خاتمي هم جرات اكران آنها را نداشت علني شده، رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن صنفی موسسات ویدیویی- سینمایی استان کرمان پس از حمله به احكام مسلّم اسلام مبني بر حرمت تماس بدني زن و مرد نامحرم مدعي شد ؛ "31سال است که بیننده در حسرت دیدن صحنه در آغوش گرفتن مادری فرزندش را (بخوانيد هم آغوشي دو بازيگر نامحرم!) ، پدری دخترش را (!) و مردی همسرش را (!) مانده است و در حسرت یک پلان نوازش کردن، حسرت یک پلان سر روی شانه گذاشتن، حسرت یک نگاه محبت بار کردن ..."

به گزارش صراط رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن صنفی موسسات ویدیویی- سینمایی استان کرمان به بهانه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر يادداشت موهني را با عنوان "مرز ابتذال و عشق" منتشر کرد.


"مجتبی دهقانی" در يادداشت اسلام ستيزانه خود آورده است: قریب 31 سال از انقلاب می گذرد اما هنوز در تعریف و یا ممیزی صحنه ابتذال و صحنه عشق مانده ایم و قریب به سی و یکسال است که زن و شوهر درون فیلم از فاصله یک متری با هم سخن می گویند، مادر با پسرش همینطور و پدر با دخترش هم همچنین.


وی ادامه داد: "31 سال است که بیننده در حسرت دیدن صحنه در آغوش گرفتن مادری فرزندش را، پدری دخترش را و مردی همسرش را مانده است و در حسرت یک پلان نوازش کردن، حسرت یک پلان سر روی شانه گذاشتن، حسرت یک نگاه محبت بار کردن و دهها حسرت دیگر" .


اين به اصطلاح سينماگر اصلاح طلب كه گويا بعد از ديدن هذيان گويي هاي اكبر گاف عليه اصول اسلام تصور كرده كه گويا الآن آمريكا در ايران حكومت مي كند! در ادامه در حالي كه شديدا از انتشار تصاوير مربوط به هم آغوشي هنرپيشه ها حمايت مي كرد افزود: "آیا دوستانی که مسوول این ممیزی و چیدن هستند ، فرق بین تصاویر مستهجن قبل از انقلاب و تصاویر خالی از احساس و عاطفه بعد از انقلاب را نمی دانند؟ آیا فرق بین یک صحنه مبتذل با یک صحنه عشق را نمی دانند؟"

اين به اصطلاح سينماگر اصلاح طلب كه گويا بعد از ديدن هذيان گويي هاي اكبر گاف عليه اصول اسلام تصور كرده كه گويا الآن آمريكا در ايران حكومت مي كند! در ادامه در حالي كه شديدا از انتشار تصاوير مربوط به هم آغوشي هنرپيشه ها حمايت مي كرد افزود: "آیا دوستانی که مسوول این ممیزی و چیدن هستند ، فرق بین تصاویر مستهجن قبل از انقلاب و تصاویر خالی از احساس و عاطفه بعد از انقلاب را نمی دانند؟
اين بي چاره كه گويا هنوز فرق مادر و فرزند واقعي را با هنرپيشه هايي كه اين نقش را بازي مي كنند نمي دانست ادامه داد: "کجا آمده است که اگر مادری فرزند اسیرش را در آغوش بگیرد صحنه ای مبتذل شکل گرفته؟ کجا آمده است که اگر پدری سر دخترش را روی سینه اش بگذارد صحنه ای مبتذل شکل گرفته؟ کجا آمده است که اگر زنی در زمان دادن دسته کلید به شوهرش ، انگشتش به دست او بخورد صحنه ای مبتذل شکل گرفته؟"


به گزارش صراط دهقانی كه پس از انتشار عكسهاي 6 در 4 مشايي با هديه تهراني فضا را براي گفتن حرفهاي 14 در 18 مساعد ديده بود افزود:
"آیا این دوستان فرق بین صحنه ابتذال و صحنه تعالی عشق(!) را نمی دانند؟ آیا نمی دانند که احساسات و عواطف بشری از بهم پیوست همین چند پلان (منظور ايشان همان هم آغوشي زن و مرد است!) شکل می گیرد؟ آیا نمی دانند با قیچی کردن این نما یا آن صحنه، عواطف و احساسات بیننده را در نطفه خفه و سرکوب می کنند.


اما يكي از جالب ترين بخشهاي مطلب ضد اسلامي اين فيلم ساز ظاهراً مسلمان تجليل از كارگرداني است كه پيش از اين صراط به بخشهايي از ماهيت ضد انقلابي آثار متاخرش اشاره كرده بود؛
"باز خدا خیری به حاتمی کیا بدهد که در طول این 31 سال ما شاهد در آغوش گرفتن خواهری(هما روستا) برادر شیمیایی اش (علی دهکردی) را در فیلم از کرخه تا راین بودیم و خلاقیت کارگردان در پوشیدن لباس "علی دهکردی" بر تن یک دختر یعنی دختر برادر نما را دیدیم. یقینا آن طیف احساسات و عواطفی که در این نماها شکل گرفت بر کسی پوشیده نیست و نمی باشد."

"باز خدا خیری به حاتمی کیا بدهد که در طول این 31 سال ما شاهد در آغوش گرفتن خواهری(هما روستا) برادر شیمیایی اش (علی دهکردی) را در فیلم از کرخه تا راین بودیم و خلاقیت کارگردان در پوشیدن لباس "علی دهکردی" بر تن یک دختر یعنی دختر برادر نما را دیدیم. یقینا آن طیف احساسات و عواطفی که در این نماها شکل گرفت بر کسی پوشیده نیست و نمی باشد."
وی كه خيلي مُصِر بود تا اوج قله های عاطفه و احساس را مساوي با بر انگیختن هیجانات سالم جنسي (!) نشان دهد در ادامه مي نويسد: چرا این دوستان به جای پیدا کردن راه حل مناسب و تشویق و ترغیب کارگردانان به ایجاد خلاقیت و بکار بردن شیوه های گوناگون در رساندن بیننده به اوج قله های عاطفه و احساس و بر انگیختن هیجانات سالم روحی فقط قیچی به دست گرفته اند و مدام دنبال چنین پلان ها و صحنه هایی می گردند که مبادا دستی به دست شخص دیگر بخورد یا نگاهی در نگاه دیگر گره بخورد؟


رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن صنفی موسسات ویدیویی- سینمایی استان کرمان كه گويا خيلي از مرحله پرت بود افزود: آیا این دوستان این گفته پیامبر را نشنیده اند " اگر زن و شوهری به نگاه محبت(عشق) به یکدیگر بنگرند باران رحمت الهی باریدن خواهد گرفت؟" (!)

اين هنرمند (!) اصلاح طلب در ادامه افاضات مشعشع خود نوشت:
آیا دوستان اشعار عارفانه و عاشقانه بزرگان شعر ایران را نخوانده اند؟ آیا این دوستان از ادبیات غنی حماسی و عاشقی (!) ایران زمین غافلند؟ آیا نمی دانند که فرق است بین عشق مجازی و عشق حقیقی؟ (منظورش همان عشق مجازي است!)
از اينجا به بعد طبع شاعري اين بيمار جنسي گل مي اندازد و ...؛
" آیا نمی دانند قصه شمع و پروانه را؟ آیا نمی دانند قصه زنبور و گل را؟ آیا نمی دانند طیف معشوق به کجا منتهی می شود و طیف عاشق چطور؟ آیا مشکل از اینجا نشات نمی گیرد که ما نمی دانیم؟ دانایی ما کم است؟ و شناختمان محدود؟ آیا منظور از بزم در اشعار مولانا و حافظ، بزم عیش و عشرت است؟ منظور از زلف یار و خال لب چی؟ "

این فعال هنری(!) نوشته خود را اینگونه پایان داده است: باز هم خدا خیری به رخشان بنی اعتماد بدهد که در فیلم روسری آبی صحنه عشق کارفرما (عزت اله انتظامی) به کارگرش (فاطمه معتمد آریا) را در جوی آب با پاهای برهنه و در آغوش گرفتنشان در آف اسکرین به زیبایي نشان داد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۰
بابا عجب بي ناموسيه!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۲
۳
آخ جون! (...)
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۰
دمتون گرم! استاد مچ گيري از اين بي همه چيزايين
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۰
بابا خوب يه ... بديد دستش تا آروم بگيره!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۱
خيلي بي سليقه ايد! امّلها ! پس كِي مي خواهيد سوپراستارهايي مثل جنيفرلوپز داشته باشيد
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۷ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۱
خيلي نامردين! نفرين بر صراط
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۰
يعني واقعا همچين آدماي مريضي توي سينما هستند؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۵ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۰
آشغالاي فاشيست. نفهماي هنركُش. شماها جلوي پيشرفت اين مملكتو گرفتين. اگه مي تونستم خودم نابودتون مي كردم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۰
البته به این شخص بگویید اگر این آرزوی شما برآورده شود، ممکن است فردا بگویید که بیننده سالها در حسرت دیدن صحنه ی (....) بوده است و کجای این صحنه های (....) مبتذل است ؟!
راستی به این آقا بگویید که سینمای هالیوود که آزادی مطلق را تجربه می کند آثار فاخر و ارزشمند تر می سازد یا سینماگران مومن و متعهد ایران اسلامی ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۱
ایول حالا فهمیدم تو چرا نمیتونی تمام و کمال هنرتو بروز بدی.از وزارت ارشاد خواهشمندم مجوز بازی ایشان در کنار هنرمندانی مثل غول برره!کینگ کونگ،یوگی و دوستان(همه باهم بالاخص گوره خره)،پاریکال (خر نامدار پارین)... و هر کسی که ايشون توصیه کنند را صادر فرمایند.پیشاپیش از آن وزیر محترم کمال امتنان را داریم !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۰
واقعا که جامعه اسلامی با داشتن این آدما دیگه به کسایی مثل این مفت گوهای اجنبی نیاز ندارد.دوستی که با وجودش به دشمن نیازی نیست!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۰
جناب آقای دهقان آیا تنها کمبود و مشکل سینمای ایران همین در آغوش گرفتن و بوسیدن است ؟ آیا مشکلات مفهومی در فیلمها وجود ندارد ؟ آیا ضعف داستان و اینکه کارهای جالب تماما کپی از فیلمهای خارجی است در سینمای ایران وجود ندارد ؟ یعنی واقعا با در آغوش گرفتن فیلمهای ما مفهوم پیدا می کند ؟ نمی دانم شاید تعریف شما با تعریف اکثر افراد از مفهوم یک فیلم متفاون است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۰
پيشنهاد مي كنم ..... و ..... و ...... و ...... را بفرستند براي تست بازيگري
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۰
اگه راس میگه برای جلب اعتماد ...... و ........ بیاره پیشکش کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۰
چقدر جالب مردم ما تو مملکت اسلامی بازیگری با خصوصیات جنیفر لوپز میخوان . و در کمال نا آگاهی خودشون رو دانای کل میدونن و دیگران امل میشن . یک ضرب المثل داریم که میگه یا رومی روم یا زنگی زنگ . خانم ها آقایان یا مسلمان باشید یا نباشید . شما که امل نیستید برید فیلم های جنیفر جون رو تماشا کنید . ما که امل هستیم و از هنر هم هیچی حالیمون نمیشه آز کرخه تا راین میبینیم .
در ضمن ما امل ها هستیم که منظور حافظ و مولانا رو از زلف یار نمیفهمیم و به اشتباه اشعار اونها رو به عرفان مرتبط میکنیم . پس با این حال باید حتما همین آقا و طرفدارانشون برای ما امل ها روشنگری کنن که حافظ مشروبات مصرف میکرده و باز احتمالا به اشتباه ما لقب حافظ رو بهش دادیم . دستتون درد نکنه که به فکر مایین ولی به نظر من توی یه فیلم و ساختش مسائل مهمتری از در آغوش کرفتن دو جنس مخالف وجود داره و من در مورد خودم میگم که بنده هنوز به لطف خدا انقدر پست نشدم که حسرت همچین چیز هایی به دلم مونده باشه .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۵ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۰
۰
مرگ بر شما
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۹ - ۲۹ دی ۱۳۸۸
۱
۱
ايكاش يكي از بستگان اين آقا در نقش يكي از بازيگران خانم رل بازي ميكرد ، تا ببينم آيا دلش براي مردمي كه 31 سال در حسرت مانده اند ميسوخت ، تا ناموسش را يكي در قالب فيلم بازي كردن لمس كند و غيرت اين آقا تكاني نخورد ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
ما كه حسرت ديدن همچين صحنه هايي رو نداريم شايد دهقاني خودش خيلي حسرت داره تا همچين صحنه هايي ببينه دهقاني اگه نگران مردم بهش بگيد خيلي نگران اون عده از مردم حسرت به دل نباشه چون با فيلمهاي هم آغوشي اي كه از ......... هر از چند گاهي منتشر ميشه اون عده حسرت به دل از حسرت در ميان با ديدن فيلمهايي كه هراز چندگاهي از اين ..... و از هنرپيشه هاي ..... منتشر ميشه از حسرت در ميان به دهقاني بگين ناراحت نباشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
همين كارارو ميكنن كه يه عده از مردم اجازه نميدن دختراشون طرف رشته نمايش برن نكنه ايشون دلتنگ فيلمهاي فارسي هستن بيخود نيست كه عده اي از مردم اعتقاد دارن اگه همين الان حكومت لائيك بشه سينماي ايران به قبل از انقلاب بر ميگرده و اينا مثل همون قبل انقلابيان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۱
۰
برای شروع ما می خواهیم در یک صحنه از فیلم نقش شوهر .... آقای دهقان را بازی کنیم که ..... ایشان هم نقش مادر زنمان را دارد و ما پس از 20 سال دوری هر دویشان را دیده ایم ابتدا همسر خود را می خواهیم به گرمی در آغوش گیریم تا مخاطب به خوبی عاطفی شود سپس مادرزنمان را به گرمی ولی نه در حد همسر در بغل گرفته و سر او را روی سینه مان بگذاریم یا او سر ما را.کارگردانی اثر هم با خود آقای دهقان.ایشون که ظاهرا راضی هستن.یادم رفت 80 میلیون وام هم از مشایی میگیریم برای این اثر متجدد! هدیه ت هم نقش زن دوم رو داره که ما بیست سال پیشش بودیم ولی مثلا گم شده بودیم و خبری از ما در دست نبوده البته اون رو هم برای اینکه احساسات مردم در نطفه خفه نشه چند بار در طول فیلم در بغل میگیریم.چه اثری بشه این فیلم!جانا چه فیلمنامه ای!چه کارگردان بی غیرتی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۱
۰
همين مونده تو جمهوري اسلامي هم فيلم صحنه دار ساخته بشه . . .
اون موقع ديگه به اين مملكت ميشه گفت مملكت امام زمان ؟
البته جداي اون فيلم هاي زير زميني كه تند و تند توي جشنواره كن و ... جايزه مي گيره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۱
۱
بابا راست میگه دیگه . حالا که یه بیغیرت از بین بیغیرتا غیرت کرده با بیغیرتی از بغیرتی حرف بزنه شما چرا غیرت میکنید و بیغیرتی رو تاب نمیارید. جهنم سگ خور بره برای خودش فیلم بیغیرتی بسازه هی تماشا کنه تا بیغیرتیش تکمیل بشه. بما چه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۲
ايشان به عنوان يك كارشناس اين معضل سينماي ايران را مطرح كرده است ولي شما آنقدر پست هستيد كه افكار مشوش و ضد ديني خودتان را به عنوان تحليل وسط خبر به خورد مردم مي دهيد اگر راست مي گوييد و شجاعت داريد اصل خبر را چاپ كنيد و تحليل خودتان را جدا از خبر درج كنيد . اگر دين هم نداريد لااقل آزاده باشيد و دروغ تحويل مردم ندهيد . در ضمن اگر شجاعت داريد و اگر نمي ترسيد اين نظر را درج كنيد .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالت خوبه "آزاده"؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
خدا عاقبت ها رو به خیر کنه . هوای نفس با آدم چها که نمی کنه .براش دعا کنید که از دام شیطان و هوا و هوس رهایی پیدا کنه هر چی باشه همنوع خود ماست اقلا ظاهر انسان نمایی داره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
این یارو و همه کسائی که با نظرش موافق هستن، یه بار باید ..... و ...... و .... و ..... و ... و هرچی ناموس دارن با آقایون توی فیلم فیس تو فیس بشن ! تا قدر عافیت بدونه!... بی غیرت سیب زمینی ، لابد طرفدار میرحسین موسوی هم هست دیگه... مردیکه جلف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
" دانایی ما کم است؟ ... آیا منظور از بزم در اشعار مولانا و حافظ، بزم عیش و عشرت است؟ "
ای ول بابا! با این تفسیرش گمون کنم استادش سروش بوده!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۰۹ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۱
اگه این آدم اشتباه می کنه شما هم با به کار بردن لغت "بيمار جنسي" برای این فرد دارید همین اشتباه رو تکرار می کنید..متاسفم خبرگزاری که نام "صراط" روشه این چنین به یک فرد توهین وارد کنه
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
از نظر اون دوست پيشرفت را درچه مي‌بينه كشور در حال پيشرفت را نمي‌بينه كه بيگانگان به هردري مي‌زند تا مارا نابودكنند.؟ حالا از اين در وارد شدند ما مثل اينها آرزوي اين بي‌غيرتيا را نداشته و نداريم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
يه ژيشنهاد . از اين يارو بخوايد تو يكي از اين فيلما .....خودشو بياره مقابل يه بازيگر نقش اول مرد تا بغلش كنه ، يا ....... بياره يه بابايي تو فيلم در آغوش بگيردش يا ....... بياره تا يه نقش اول مرد بهش از ان محبتا كه ميگه ابراز كنه تا ببينيم بازم ازين جفنگيات ميگه يا نه . مرتيكه بي ناموس .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۱
۰
من بازیگر خوبی می شم. تویی دوران تحصیل هم جز بازیگران نمونه محل تحصیلم بودم... حاظرم با........ آقای "مجتبی دهقانی" توی یک فیلم عشقی بازی کنم تا عقده های آقای ....... برطرف بشه... آقای دهقانی بهت قول می دم خوب بازی کنم... اینطوری کشورمون هم پیشرفت می کنه... فقیرها گرسنگی شون یادشون میره... مستاجرها صاحب خونه می شن... بیکارها، شاغل می شن... تورم یک رقمی میشه... توهم عقده هات برطرف می شه بی غیرت!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
به نظر من اين يارو مشكل ..... داره ، فكر كنم ...... .... بهش جفتك ميندازه اون بدبختم ميره سراغ سي دي هاي ....... يا اينكه .......... .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
واقعا"ملتی برای شما متاسف است با این طرز فکر اون خانم با ان متانت و وقار چه گفته و شما چه تعبیری از سخنان منطقی ایشان کردید دنیا با اعتقاد به خدا و اخرت مثل موشک روبه جلوست شما شهوت پرستان چه برداشتهای نا صیحی دارید روز بروز عقب گرد میکنید مملکت ما با این افراد و طرز تفکر 1000 سال است که عقب است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
شما فكر مي كنيد وقتي در فيلم به كسي شليك ميشه گلوله واقعي در اسلحه است و طرف كشته ميشه؟!
نه بابا جون! ... تو فيلم ها ميشه براي ابراز احساسات مادر به پسرش از بدل استفاده كرد... به شكل هاي مختلف ... بدون اينكه قوانين اسلامي زير پا گذاشته بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
معلومه کجاش می‌سوزه ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
آخی .... چه با احساس! چه روح لطیفی! من به ایشون پیشنهاد می کنم ...... عزیزشان در یک فیلم نقش مادر بنده را ایفا کنند. بنده با کمال میل حاضرم توسط مادرم در آغوش گرفته شوم!
ناشناس
|
SYRIAN ARAB REPUBLIC
|
۱۱:۱۴ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
خيلی غصه نخوره بعيد نيست آقای ....... کم کم برای فرهنگ کشور قدری بيشتر دل بسوزانند و اين انسان های عاشق و پاک را نيز راضی کنند تا شايد علاوه بر پشت صحنه، جلوی دوربين نيز نر و ماده هم آغوش شوند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
كرمون و از اينجور مديرا ؟؟!! نوبره والله!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
این بنده خدا کجای صحبتش گفته منظورم در آغوش گرفتن دو نامحرم است؟ اتفاقاً اشاره ای که به پلان حاتمی کیا هم کرده برای اثبات منظورش در استفاده از محارم بوده.
گزارش شما به تهمت بیشتر می ماند تا کشف حقیقت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
اينكه خانوم معتمد آريا تو روسري آبي اونجوري بود خب بخشيش بر ميگرده به كليت سينماي ايران كه ابتذال درش خيلي قوي تر از جنبه هاي ديگه اش و اينكه فراموش نكنيم قبل از انقلاب به اكثر هنرپيشه هاي زن به چشم فاحشه و به هنر پيشه هاي مرد به چشم فاسد نگاه ميشد ومتاسفانه در حال حاضر هم يه عده براي سينماي ايران قبل از انقلاب بي قراري ميكنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
خوب اگه ايشون واقعا به مطالبي كه گفتن اعتقاد دارن من حاضرم در اولين فيلم زناشويي با بازيگري خودم در نقش «شوهر» و ......ايشان در نقش «همسر» بازي كنم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
يه سوال از اين آقاي دهقان دارم شما كه هميشه در ...... با دختران و زنان نامحرم ..........مي شويد و شبانه روز وقت خود را با برخي فيلم هاي مستهجن ماهواره اي صرف مي كنيد چه حسرتي براي شما باقي مانده كه اين همه ابراز گله داريد.
البته شك ندارم كه ايشان عقده حقارت و «خود كم مستهجن بيني» با محارم خود را دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
جان...............!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
بابا این یارو خیلی ببخشیدا مشکل جنسی داره... اااااااااااااخه تو اگه خیلی از این صحنه ها خوشت میاد برو تو خونت هر کاری میخوای بکنی بکن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
از اینکه ظاهرا این سایت صراط نعل وارونه است شک داشتم از باز نشر جفنگیات فهمیدم حدسم باید درست باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
ولا خوبه این اقا مثل اینکه از پشت صحنه این فیلمها یاخیر نداره ویا خود را به بی خبری زده است اقای عزیز کچای کاره..تورا بخدا دیکه از خورده فرمایشها نکن این مواردی که گفته ای کم نداریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۳۰ دی ۱۳۸۸
۰
۰
لطفا خواهر و مادر این آقا رو توی یک فیلم به صورت پایلوت بازی بدهند تا بعد ببینیم همین واکنش را دارند یا خیر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
شهر که شلوغ بشه قورباغه هم هفت تیر می کشه اگه موسوی و کروبی و خاتمی رو گرفته بودید الان وضع این نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
بابا اشکال نداره راست هم میگه بنده خدا.....بنده خودم حاضرم توفیلمی که دخترشونبازی میکنه نقش شوهرش رو بازی کنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
اگر نظر این مردک شهوتران اجرا شود واین اقا بخواهد فیلم بسازد حتما نقش مادر را به هدیه تهرانی میدهد وپسر را به گلزار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
اگه این بابا ...... رو میاره واسه رفتن پلان منم میام به عنوان نقش اول مرد!
مردم هم از این ۳۱ سال حسرت در میان! البته من فقط با ...... این یارو حاضرم رو صحنه برم ولا غیر.
خدا خیرتون بده که جهادی افشا میکنین!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
یکی به این آقا بگه مردم ما آنقدر خانواده دوست هستند که لازم نیست احساساتشونو تو سینماها ارضاء کنند. اون بی غیرتهای غربی و آمریکایی هستند که آنقدر خانواده برایشان غریب است که مجبورند تمایلات جنسیشان را در سینماها و...ارضاء کنند. با تشکر از صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
حالا چرا اين آقا عقده هاي خودش رو مي اندازه گردن ملت!!!!فكر كرده همه مثل خودش كمبود دارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
با این گونه انتشار مثلا خبر و کامنتهای ذیل آن که می آورید بازهم منکر ترویج ... هستید !!! ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
بی شرف اگه زن خودتم بازیگر بود می گذاشتی در آغوش بگیرنش؟!!! البته این موجوداتی که من میبینم بعید نیست با این قضیه هم کنار اومده باشن مثل خیلی چیزای دیگه ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
کاری نداره که برند بیرون ایران هر چی دوست دارند از این صحنه ها فیلم بگیرند. چرا حالا گیر دادن یه جا هم که درسته و چهار تا مذهبی مثل ما هم می تونند برند سینما، اینجا رو به کثافت بکشن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
من از ..... آقاي دهقان خواهش مي كنم ايشون رو از اين خماري 31 ساله در بياره!!!
وگرنه يه بلايي سر خودش مياره ها!!!!!!!
همين امشب دست به كار شو!!!!!!!
از ماگفتن بود.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۸۸
۲
۰
جای تاسف داره در باور نمی گنجه یه نفر اینقدر عقده ای باشه ---اللهم الکشف عن البلا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
بابا هر کی خوشش نمیاد هری(ببخشید یه لحظه بی ادب شدم)چی کار دارید به این ملت ما نخوایم تو خونمون بادیدن فیلمهای عشقی شما جلوی نه نه بابا مون خجالت بکشیم باید کیو ببینیم؟!؟
نمیخوای بری آنتن که داری تو خونت بشین حال کن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
یک پیشنهاد برای این آقا دارم می تونه بین بازیگرها صیغه بخونه (البته مجردهاشون) اونوقت برن حالشو ببرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
واقعا هیچ کسی نیست دهن گشاد این آدمهای بی فکرو ببنده وای بر مسئولان فرهنگی کشور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۸
۲
۰
به نام خدا....بدون شک پس از گذشت 31سال از انقلاب اسلامی ، یک تقابل جدی بین ایدئولوژی اسلامی و دنیای خارج مطرح گردیده و متاسفانه حوزه های علمیه و روحانیون عزیز از این خطر غافلند...تعبیر زیبای جنگ نرم که توسط رهبری مطرح گردید و هشدارهای مکرر ایشان همگی بیانگر وجود این تقابل جدی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
بايد به اين بازيگر گفت که هم اکنون هم شما سر به سينه ديگران مي گزاريد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
برایم جالب است که اگر نظر دهقانی شبه کفر است نظر نظر خوانندگانی که کامنت می گذارند گناهشان کمتر از کفر نیست بنده ضمن آنکه معتقد به آراء دهقانی ها نیستم ولی باید همه عزیزان بدانند که امروزه برای هر مشکلی راه حل های خاص دارد چرا همواره خود را متخصص در هر زمینه ای می دانیم و در باره آن اظهار نظر می کنیم مثلا وقتی حرف از اقتصاد می شود همه کارشناس اقتصادی می شویم و وقتی حرف از آموزش می شود کارشناس آموزشی می شویم و قس علیها ، برای پیشرفت دین وکشورمان کمی صبر و تحمل می خواهد آدمهای متخصص ، نظر هر کارشناسی در هر حوزه قابل تامل هست حتی اگر به مذاق ما خوش ننشیند خداوند به همه ما بصیرت عطا فرماید ، آمین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
اين حرف ها از يك سينماگر ايراني بعيد نيست .....سينماي ايران افسار گسيخته شده ... يه تو دهني برا اين مرتيكه كافيه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۸۸
۱
۰
بایداز تاریخ درس گرفت .چرا که حکومت پیامبر هم وقتی اشرافیت و رفاه طلبی در مسئولینش حاکم شد، کارش به جایی رسید که شهر پیامبر و مکه که بوی عطر معنویت و شهادت می داد کارش به جایی رسید که زنان رقاصه و آوازه خوان از آنجا صادر می شد «گویی این دو شهر بزرگ حجاز را برای آوازه خوانان ساخته بودند، تا آنجا که نه تنها مردمان عادی، بلکه فقیهان و زاهدان نیز به مجالس آنان می‌شتافتند.»
محیط مدینه طوری شده بود که نه عالمان، غنا را ناروا می‌شمردند و نه عابدان از آن جلوگیری می‌کردند.»
در مدینه مجالس رقص و آواز مختلط تشکیل می‌شد بدون آنکه در میان زنان و مردان پرده‌ای باشد.
«عایشه» دختر «طلحه» بزمهایی مختلط ترتیب می‌داد و در آن «عزّه المیلاء» که زنی زیبا و رقاصه بود ، آواز می‌خواند.
کار به جایی رسیده بود که وقتی یکی از مشهورترین زنان آوازه خوان آن عصر به نام «جمیله» سفری به مکه کرد، در طول مسیر، گروهی از مردان آوازه خوان و گروهی هم از آوازه خوانان زن با او تا مکه همراهی ‌کردند و وقتی به نزدیک مکه رسیدند عده کثیری از اهالی مکه از آنان استقبال گرمی نمودند و وقتی به مدینه مراجعت کردند مردان و زنانِ اشراف از آنها استقبال کردند. چنان شور و هلهله‌ای به وجود آمد که اهالی مدینه بر در خانه‌ها صف کشیده این صحنه را تماشا می‌کردند.

بله عزیزان این طور ارزشها 180 درجه بعد از انقلاب عوض می شوندلذا این حرفهای آقای دهقانی هم جای تعجب ندارد چون مگر چقدر در مسیر فرهنگ اسلام در این 30 سال قدم برداشتیم که کارگردان ما درد دین و معنویت داشته باشد بله اگر حتی کار به جایی برسد که در این انقلاب حسینها هم به مسلخ شهادت روند و عاشورای دیگری رقم بخورد جای تعجب نخواهد بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۸
۰
۰
نمی دونم ولی این آقا گویا می خواهند اززمره ی مسلمین شیعه خارج شوند؟؟؟؟یا شایدهم شدند!!!!!؟؟؟؟؟
غ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۰
متاسفم که در بعضی ازاین یادداشت ها
فرق بین یک بازیگر حرفه ا ی را با ناموس آقای دهقانی نمی دانند. ادب و تربیت را در گفته هایمان رعایت کنیم.
محمدعلی هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۸۹
۰
۰
یک حسرت +31سال حسرتهای دهقانی**31سال حسرت ما برای اینکه سینمای ایران ازلوث وجود هوس بازانی چون دهقانی پاک شود
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
این اقای که اینجوری تحلیل کرده خودش کم ظرفیته
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۳۸۹
۰
۰
اجرا بشه خوبه
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
۱
۰
حیف به کسانی که در راه انقلاب و پس از آن در جنگ جان باختند و خونشان این چنین پایمال میشود خوشی زده زیر دل همه تون چیه به جان هم افتادید که دشمن دین و ملت و میهن و وطن وهرچه که زمانی برایمان ارزش بود و به خاطرش حاضر بودیم از جانمان بگذریم را ، شاد میکنید چرا از هم جدا میشید شمارا بخدا دست بر دارید بچسبید به حفظ وحدت اگر جایی اشتباهی رخ میده با درایت به حلش بپردازید نه با ایجاد کشمکش و فتنه فکر نمی کنم اگه از خود رهبر معظم هم بپرسید این روش را بپسندند و هرگز آن را توصیه نمی کنند بیدار بشید زحمت ها را هدر ندید راه گم نکنید به جان هم نیافتید آب به آسیاب دشمنان مشترک نریزید دارید واقعا مملکت را به قهقرا میبرید به پرتگاه میرسونید بابا همه تون بجه مسلمونید میهن پرستید اختلاف سلیقه دارید با زبان ادب و کمال هم میشه انتقاد کرد حرف گفت حرف شنید تصمیم درست گرفت در نهایت هم به حرف بزرگی چون رهبری محترم اقتدا کرد جوانی و خامی نکنید یه کم نسبت به هم صبور باشید همه تون ریش سفیدی نکنید یکی رو بزرگتر واقعی بدونید حرف شنوی کنید
m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
واقعا که دیگه این اقا خودش هوس باز هستش بعد حالا میخواد یه عده ساده لوح رو هم دنبال خودش تو این راه بکشونه......