۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

سرپرست وزارت آموزش و پرورش کیست؟

علی‌اصغر فانی که دارای دکترای مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی است، امروز از سوی رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
کد خبر : ۱۲۸۹۳۲

  صراطعلی اصغر فانی متولد 1333 تهران و دارای 2 فرزند است.

فانی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دکترای مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

در کارنامه سوابق کاری فانی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه 16 در تاریخ اول فروردین 59، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 16 از تاریخ اول فروردین 60، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سال 1364، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 64 تا 68، معاون و قائم مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های 68 تا 72، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های 72 تا 76، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های 76 تا 77، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های 77 تا 78، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 77 تا 80، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 80 تا 84 ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از 8 شهریور 84 تا 18 آبان 84، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و  استادیار دانشگاه تربیت مدرس، مشاهده می‌شود.

از جمله تألیفات فانی می توان به کتاب توصیه به روسای آموزش و پرورش کشور و ریاضیات برای علوم انسانی اشاره کرد.

علی اصغر فانی دارای جوایزی مانند مدیر برگزیده ملی هشتمین جشنواره خوارزمی و مدیر عالی نمونه سومین جشنواره شهید رجایی است.

فانی امروز از سوی رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش دولت یازدهم منصوب شد.

منبع: فارس