۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

برنامه سفر وزیر کشور به اصفهان

از جمله ‌برنامه‌های سفر رحمان‌فضلی به اصفهان دیدار با علماء و روحانیون معزز شهر و همچنین در صورت داشتن زمان کافی در جلسه ستاد بحران به منظور خشکی آب زاینده‌رود حضور می‌یابد.
کد خبر : ۱۳۰۷۲۷

صراط: حسن کامران  درباره مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت برگزار شده بود، اظهار داشت: هرساله به این مناسبت برنامه مشترک با حضور آحاد مردم و علماء برگزار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: طبق روال هر ساله، سخنران ویژه این برنامه اصولاً یکی از وزرای دولت است، بر همین منوال امسال هم، این مراسم گرامیداشت شهدای دولت در اصفهان با حضور وزیر کشور دولت یازدهم، رحمان فضلی برپا می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: علت سفر رحمان فضلی به اصفهان صرفا به منظور سخنرانی در این مراسم است و تمام شایعات که از سوی برخی از سیاسیون در روزهای اخیر، در ارتباط با عزل و نصب‌ها و تودیع و معارفه‌ها کاملاً بی اساس است.

این مسئول عنوان کرد: از جمله ‌برنامه‌های سفر رحمان فضلی به اصفهان دیدار با علماء و روحانیان معزز شهر خواهد بود و همچنین در صورت داشتن زمان کافی در جلسه ستاد بحران که به منظور بررسی و بیان مشکلات خشکسالی اصفهان و خشکی آب زاینده رود حضور خواهد یافت.

کامران ابراز داشت: مراسم عصر امروز به عنوان جشنواره مردمی شهید رجایی محسوب می‌شود که در آن از مدیران نمونه استانی تقدیر می‌شود.

وی در ارتباط با شاخص‌های مدنظر برای انتخاب مدیران نمونه استانی، در دسترس بودن مسئول برای مردم را به عنوان یک فاکتور مهم اعلام کرد و البته پیگیر بودن آنها در موضوعات حق از دیگر شاخص‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس متذکر شد: از دیگر برنامه‌های مهم مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت در اصفهان تجلیل از مادر شش شهید بانو واعظی و همچنین شهید زنده آقای نمد فروش که در لحظه دفنش، به دنیا بازگشت و سپس 16 سال به کما رفت.

در پایان لازم به ذکر است که مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت در اصفهان به همت حسن کامران نماینده مردم اصفهان در ساعت 16 تا 18 در مصلای میدان قدس با وزیر کشور و نمایندگان استان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس