۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸
توصیه یک کودتاچی به بقیه کودتاگران:

به جای لجن مال کردن بیایید بچرید!

قرارمان اين نبود! مدتي است بدجوري داريم شبيه دشمنان مي شويم. ماشين كشاورزي ما، مدتي است به طرز جنون آميزي به جان اين كشتزار افتاده و به جاي داشت و كاشت و برداشت محصول سبز، دارد ريشه هاي اين كشتزار را از بيخ و بن مي سوزاند
کد خبر : ۱۳۱۶۰
صراط - يكي از حاميان سينه چاك و معمولاً عصباني جريان فتنه كه مدتي است به زندگي مخفي در اروپا مشغول است، از دوستان سبز خود خواست يكديگر را به لجن نكشند!

بابك داد كه در دولت اصلاحات به مجيزنويسي برخي دولتيان اشتغال داشت در مقاله اي روي سايت شخصي اش، بي اخلاقي هاي صحنه گردانان خارجي فتنه سبز را به باد انتقاد گرفت. داد نوشت: «قرارمان اين نبود! مدتي است بدجوري داريم شبيه دشمنان مي شويم. ماشين كشاورزي ما، مدتي است به طرز جنون آميزي به جان اين كشتزار افتاده و به جاي داشت و كاشت و برداشت محصول سبز، دارد ريشه هاي اين كشتزار را از بيخ و بن مي سوزاند و كاه نفرت و كينه جويي و انتقام توليد مي كند.
بابك داد كه به «كاتب خاتمي» معروف است و بدجوري از نوازش هاي دوستان سبزش عصباني است، به هم پريدن هاي اهل فتنه را «پروژه جمهوري اسلامي» خوانده و نوشته است: «مدتي است فراموش كرده ايم دشمنان و حاكمان، آنقدرها امكانات و نيرو و مكر و حيله دارند كه در ميان جامعه هاي حقيقي و مجازي ما رخنه كنند، از ما انقلابي تر بنمايند و جلودار صف بشوند و لحن ما را به مرور از سبزي به سياهي تغيير دهند. فراموش كرديم ما مردماني بوديم كه نمي خواستيم به زور به بهشت ببرندمان، آن وقت خودمان تبديل شده ايم به جماعتي كه مي خواهيم به زور ديگران را سبز كنيم و اگر هم سبز نشدند؛ با بي طاقتي آنها را به لجن مي كشيم!»

گفتني است كه برخي نوشته هاي بابك داد با تمسخر فراواني از جانب كاربران سايت هايي مانند بالاترين مواجه شده است و از جمله خطاب به وي نوشته اند «در دولت خاتمي كه بودي با برخورداري از حمايت اصلاح طلبان به زمين و زمان بد مي گفتي و با چاپلوسي درباره «صد روز با خاتمي» سفرنامه مي نوشتي و حالا كه كفگيرها به ته ديگ خورده معلم اخلاق شده اي؟! يكي ديگر از كاربران در فيس بوك خطاب به او نوشته است؛ همه ما متوجه شده ايم كه جنبش سبز! چيزي جز «مرتع سبز» نبوده و موسوي و خاتمي و كروبي ما را به جاي تغيير رژيم براي چريدن به مرتع سبز فرستاده اند، پس درس اخلاق نده! و مانند بقيه ما، به چرا مشغول باش!»
نظرات بینندگان
علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
آقای میرحسین ببین کیا طرفدارتن.....
حزب الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
خاك بر سر موسوي با اين طرفدارانش. خاتمي دومي . سيد امريكايي بعداز خاتمي .منافق دوچهره. خون به دل امام كرد حالا ميخواد اقاي خامنه اي را خون به دل كند كه اميدواريم خدا از عمره او بكاهد بر عمر رهبري بيا فزايد