۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

رفع فیلتر فیسبوک؛ نظرات شما

کد خبر : ۱۳۳۱۳۱
صراط - "مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد اکنون رفته است." احتمالا این جمله جنجالی‌ترین جمله ای بود که بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم توسط یک عضو کابینه در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.



با آغاز به کار دولت یازدهم، به دلیل حواشی متعددی از جمله انتشار اظهارنظر اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در خصوص فیسبوک، موضوع فیلترینگ این شبکه اجتماعی و نیز نظر دستگاه قضا در خصوص آن به سوژه روز کاربران اینترنت بدل شد.



حضور فعال تعدادی از اعضای کابینه روحانی در فضای مجازی نیز بر این فضا دامن زد. در این میان عده‌ای معتقدند فیسبوک مانند هر پدیده نوینی مزایا و معایبی دارد و نباید به صرف امکان استفاده ناصحیح از آن فیلتر شود. عده‌ای دیگر آن را صرفا ابزاری برای جاسوسی قدرت ها می‌دانند.

در این بین آمارهای غیررسمی گاهی تعداد کاربران فیسبوک در ایران را – احتمالا با اغراق- حتی تا 17 میلیون نفر هم گزارش کرده‌اند.



در میان این اظهارنظرها، عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه موافق رفع فیلتر فیسبوک نیست و می گوید "با توجه به گستردگی سایت فیس‌بوک که از میلیاردها مطلب و صفحه مختلف تشکیل شده، تفکیک محتوای مجرمانه از غیرمجرمانه آن عملاً امکان پذیر نیست."

به گفته او، "متأسفانه در زمینه تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی، اعتقادی و سیاسی این تارنما کمتر به مردم اطلاع رسانی شده اما تلاش خواهد شد تا در آینده اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه انجام گیرد."

نظر شما درباره فیسبوک چیست؟ شما موافق رفع فیلتر این شبکه اجتماعی هستید؟ دلایل خود را برای ما بنویسید.

نظرات بینندگان
لقمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۴۳۱
۲۲۷۵
یکی از بزرگترین مراکز جاسوسی دنیا فیس بوک است که اطلاعات مهمی را دریافت می کند. هیچ کس منکر فواید این گونه سایت ها نیست اما اگر مسئولان کشور به جای استفاده از فیس بوک از سایت های مشابه داخلی استفاده می کردند آیا همان فواید بدون ضرر ها به دست نمی آمد . ضمن این که تبلیغی و تشویقی برای اداره کنندگان این سایت ها در داخل می شود که خود می تواند در آینده به عنوان یک شرکت بزرگ ایفای نقش کند . اگر به این گونه سایت ها م اطمینان ندارند وزارت ارتباطات که می تواند سایت های مشابهی را راه اندازی کند . مگه راه اندازی چنین سایت هایی چقدر کار دارد . امکانات لازم: سرور مناسب که به راحتی در بازار قابل خرید است ، اینترنت مناسب که وزارت ارتباطات در اختیار دارد و یک کمی تخصص که البته شاید ندارند
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دلتمردان برای این در صفحات اجتماعی جهانی نظر می گذارند که دنیا ببیند.
جاسوس!!! نظرات و عکسهای قدیمی و جدید افراد عادی را می خواهد چه کار؟
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا تو ایران وجود داره شما می تونید به آدرس زیر سر بزنید که علاوه بر شبکه اجتماعی خدماتی از قبیل کلاس های آموزشی آنلاین برای بالا بردن سطح سواد کامپیوتری افراد همراه با ارسال مدرک و کلی امکانات فوق العاده
http://www.saramad.ir/index.htm
پورتال جامع فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا به نظرم تویتر نسبت به فیسبوک امن تر و بهتره و رفع فیلتر اون مهمتره

دوما فیلتر کردن یا نکردنش چه فرقی داره وقتی نزدیک 15 میلیون نفر ایرانی عضو فیسبوک هستن؟؟

راستی یه چیزیم بگم ربطی به این موضوع نداره! برادران عزیزمون در یاهو یه کاری کردن که دیگه ایرانیا نمیتونن آیدی بسازن!!
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از دولتی که نامش تدبیر و امید است، یکی از شعارهایش قانون‌مداری است و یکی از موارد انتقادش به دولت قبلی قانون‌گریزی بوده، در خصوص عمل به قوانین انتظار بیشتری می‌رود. وقتی دولت و دولتمردان به قوانین توجه نکنند از دیگران چه انتظاری خواهد بود؟! حرمت امام‌زاده به متولی‌اش است.
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
«فیس‌بوک که فیس دادن ندارد!»/درباره فعالیت این روز های دولتمردان در فیس‌بوک
http://www.598.ir/fa/news/165541
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فیس بوک الان رفع فیلتر شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شبکه اجتماعی تبیان هم هست:
net.tebyan.net
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فیسبوک ظرفیت میخاد
ماشااله ایرانیا که ندید بدید تشریف دارن یاد نگرفتن از تکنولوژی درست استفاده کنن
پس تا فرهنگ استفاده کردن رو آموزش نبینن نباشه بهتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مارک زوکربرگ موسس فیس بوک تو کنفرانس تک کرانچ اعلام کرد که تو نیم سال اخیر دولت حدود ۹ هزار بار از ما درخواست اطلاعات شخصی افراد رو کرده! اونایی که می گن برای جاسوسی نیست پس دولت آمریکا اینهمه اطلاعات رو محض رضای خدا می خواد؟؟؟
سیّد از باقی مانده های خش و خاشاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از اینترنت کشور شما بهتر ... زیر ذره بین یک مشت شرکت اطلاعاتی قرار داره ... و سیستم های شنود مکالمات رو همین شرکت ها وارد کشور کردن
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رفع فیلترش کنید تا همین یه ته استکان عفاف هم از بین بره .......... بعد بگردید دنبال راه حل برای بد حجابی !!!!!!
سئوالات بعدی در خبرگزاری ها :
نظر بدید :
آیا حجاب اجباریه ؟
آیا غیرت چیز خوبیه ؟
همجنس بازی آزاد باشه یا نه ؟
علت زیاد شدن .... تو جامعه رو چی ارزیابی می کنید ؟
حمید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباها منفی دادم .به نظرم یه سایت کاملا جاسوسی هستش هم زمینه جرم رو روابط نامشروع و سوء استفاده رو خیلی زیاد کرده
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۱۵۷
۲۳۸
هر چیزی دو کاربرد دارد شما فقط جنبه بد آن را می بینید، فیلترینگ شبکه های اجتماعی باید رفع شود.
البته خودتان هم می دانید براداران که موارد غیراخلاقی ظاهر برای اعمال فیلترینگ است.
برادران خودتان صبح تا شب در آنجا تشریف دارید حالا این امر به کابینه دولت هم رسیده، اما برای مردم حرام است؟
رطب خورده منع رطب کی کند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
کوچولو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت مردان برای ایرانیان مقیم خارج تو فیسبوک مینویسند.
پس امری جایز است.
هر چند ما نیز باید بتوانیم از این شبکه ی اجتماعی فراگیر استفاده کنیم.
snack
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
chokh ahsant
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه مسئله اینه که این جماعت و دولتمردان و ... گمراه نمیشن. فقط مردم عادی در خطر گمراهی قرار دارن
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۰۳۹
۵۳۹
باید رفع شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فیس بوک رفع فیلتر باید گردد
هنر ایرانی جهانگیر باید گردد
شاعر این شعر اعدام باید گردد
سخن بی ربط افطار باید گردد
هادی
|
UNITED STATES
|
۱۸:۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۲۳۳
۱۴۸
متاسفانه ما دوست داریم ولی بعضی ها دوست ندارن. میبینیم که اینقدر به دکتر ظریف فشار آوردن که امروز با اون postهایی که گذاشتن مشخصه دارن زمینه چینی خروج از فیس بوک رو میکنن. یا بعد از هک شدن صفحه خانم افخم که توسط فردی ضد انقلاب انجام شده و مطالب موهن در ان گذاشته میشه نباید امیدی به رفع فیلتر داشته باشیم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۴۵۷
۲۹۴
رفع فیلتر یوتیوب واجب تر از فیسبوکه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آیاگناه کبیره، بهتر از گناه است؟
فیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۳۵
۱۶۴
فیس فیس
متولد 59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۹۸
۲۹
با سلام
بنده با فیلتر کردن و سانسور کردن هم مخالفم هستم و هم موافق. ولی اعتقاد دارم که باید در هر مسئله ای واقعیت ها را دید و ضعف ها را به قوت تبدیل کرد.
به نظر بنده ، هر چیزی رو که بخواهیم با اعمال زور و محدودیت منع کنیم مطمئنا اثرات سوء و مخرب بسیاری به همراه خواهد داشت که به مراتب بدتر از حالتی است که آزاد باشد.
ولی ، یادمان باشد که ازادی باید همراه با آموزش و فرهنگ سازی باشد . بدون آموزش و فرهنگ سازی مطمئن باشید که به بیراهه خواهیم رفت.
امروزه جوانان و نوجوانان و حتی میانسالان کشور با انواع و اقسام فیلتر شکن ها و راههای غیر قانونی وارد انواع و اقسام سایت ها می شوند ولی مسئولین و متولیان فرهنگی کشور خود را به خواب زده اند و و مگویند فیلتر کردیم و خیالمان راحت است.
در همین فیسبوک ، چون نظارت و اموزش و فرهنگ سازی توسط نهادهای فرهنگی کشور صورت نگرفته است . همین جوانان و نوجوانان در دام هایی می افتند که شاید به بهای از دست رفتن عزت و حرمت و تخریب بنانهای خوانواده باشد . چرا که استفاده از فیسبوک و یا هر سایت اجتماعی دیگری را اموزش ندیده اند و فرهنگ استفاده از ان را نمیدانند. مسئول این اتفاقات و نا هنجاری های درون شبکه های اجتماعی و حتی دنیای واقعی ، دختر و یا پسر 12 و 23 و 35 ساله نیست . مسئولیت تمامی اتفاقات ، ب عهده مسئولینی است که به جای کار سخت که همان فرهنگ سازی و اموزش صحیح است ، راه آسان و راحت را که همان قیلترینگ و سانسور و تهدید میباشد را انتخاب میکنند و ناخواسته باعث اتفاقاتاتی میشوند که اثراتش در شان و شخصیت فرهنگ ایرانی و خانواده ایرانی نیست .
بحث ازادی ،کرامت انسانی ، رعایت حقوق دیگران ، شناخت حقوق خود، رعایت عزت و حرمت و شناخت خود و حتی خداشناسی با زور و تهدید و فیلتر و سانسور و ... قابل حل نیست . تنها و تنها آموزش و یادگیری و فرهنگ سازی میتواند عامل نجات و سعادت و کرامت انسان گردد.

صراط حداقل تو سانسور نکن. هرچند که از 10 نظری که میفرستم شاید یکی را منتشر میکنی . به خدا من اهل توهین و بی حرمتی و بی ادبی و رعایت نکردن مسائلی که ممکن است برای سایت شما بد باشد نیستم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۴۹۳
۱۲۵
رفع فیلتر شود.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۳۱۴
۵۶
وظیفه دولت در همه جای این کره خاکی ایجاد اشتغال و مبارزه با تورم و بهداشت رایگان است نه فیلترینگ و شکستن ماهواره ها . به خدا اگه این وضع ادامه پیدا کنه مملکت میشه مثل مصر. مردم تا یه حدی بیکاری وگرانی رو تحمل میکنن.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۴۵۵
۴
بله
مگر حالا که فیلتره کسی نمیره ؟
همه اکانت دارن !
ما نمی تونیم جلوی دنیا رو بگیریم بلکه باید خودمون سرعتمون رو به غرب برسونیم و از غرب جلو بزنیم
اسکیموی دشت کویر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۲۹
۸
عزیزم فیس بوک چیز بدی که نیست.. یه پایگاه جمعی مجازیه بستگی داره که چه جور ازش استفاده بشه...منتها ما ایرانیا رو که میشناسید! چیزی که نداریم ظرفیت! یهو میبینی یه ساعت بعد از اینکه فیلترش رو برداشتن 20 میلیون صفحه ایجاد میشه رو پایگاه فیس بوک!! بعدشم بیا و سوژه ی واشنگتن پست و دیلی میل شو این وسط!!!
Mimsaad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۷۱
۵
من کار ندارم به اعتقادات شما ولی معنی جمله ای که ظریف نوشته اینه : مردی که فکر می شه هولوکاست رو انکار می کنه رفته یعنی نگفته احمدی نژاد هولوکاست رو انکار می کنه
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۹۹
۴۲۶
همین بسته باشه خیلی بهتره.کارکرد منفیش بیش از مثبته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتي همه با فيلترشكن ميرن , ديگه باز و بسته بودنش زياد فرقي نداره .
آوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نيس كه الان كه فيلتره كسي نميره توش!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۷۳
۷۵
موافق رفع فیلتر فیسوبکم اونطوری از مد هم می اوفته باور کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۶۲
۲۷۲
من زیر بار بدعت های غیر قانونی نمی روم این سخن فراموش نشدنی حضرت آقاست.بهتره مسئولان ما هم به این سخن توجه کنند تا در آینده هرکسی به خودش اجازه قانون شکنی نده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قبول . ولی کجای فیسبوک غیرقانونیه ؟
اگر غیر قانونی هست چرا شبکه های اجتماعی داخلی فیلتر نشن ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بدعت غیرقانونی این فیلترینگ وسانسور بیش ازحد است که نفس همه را گرفته! به جای اینکه هرچقدر از ابتدای انقلاب و شرایط سخت و خطرناک اون موقع دور میشویم آزادیهای اجتماعی بیشتر بشه متاسفانه هر روز شاهد سانسور بیشتر هستیم از فیلم و سینما گرفته تا چاپ کتاب و مجله ،این هم که از شبکه های اجتماعی! این یعنی توهین به شعور مردم!!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هالو منظور رهبری اغتشاشات سال 88 و درخواست برای ابطال انتخابات بود نه فیسبوک
جانباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۶۳
۵
سانسور نکن باوفا
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۹
۷۸
خیلی هم خوبه ولی کنترلش کنن
سیدحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۶۴
۴۴۷
سلام ،فیس بوک عامل تمام ناهنجاری اجتمایی درفضای مجازی وگاهآدرجامعه است.انقدراین شبکه اجتمایی مخرب است که باراک اوباما رئیس جمهورامریکا مانع حضور فرزندانش دراین شبکه اجتمایی شده است(منبع خبرسیما)حالادولتمردان مافیلشان هوای هندوستان کرده است. هرچیزی که بگندد نمکش می زنند، وای ازآن روزی که بگندد نمک. یاعلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه منبع موثقي : خبر سيما , ها ها ها ها ها ها ها
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سیما کیه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۳
۴۸
باور کنید که پایه های نظام ما آنقدر مستحکم و قدرتمند است که محیطی به نام فیس بوک نتواند آسیبی به کشور ما وارد کند مگر آنکه افرادی که آنرا فیلتر کرده اند به این باور نرسیده باشند. رفع فیلتر شود اما باید کنترل شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۱۰
۴
ميبينم برو بچ خودتم كه عضو هستن صراط جان اون تيپ Max fisher منو كشته طرف كل مملكت به باد داد و رفت چيزي نمي گي بعد گير دادي به فيس بوك از چپاول ... يك كمي بنويس
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۵:۰۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۲۰
۶
فیسبوک بصورت کامل در اختیار nsa هست ولی بهتره فیلتر محتوایی بشه مثل ویکی پدیا که بصورت کلی باز هست ولی برخی از صفحات اون فیلتره (هرچند خیلی از صفحات بیخودی فیلتر شده) بهترین نوع فیلترینگ هوشمند هست که باید فیلتر محتوایی داشته باشه ، متاسفانه تو ایران فیلترینگ ... هست تا هوشمند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۸۱
۲
چون مردم از ساده ترین حقوق اجتماعی شون اطلاعی ندارند الان ما درباره ابتدایی ترین حق افراد صحبت می کنیم بجای صرف هزینه های کنترل، فرهنگ سازی کنید. این وظیفه رسانه ماست و در صدر اون خبر گزاری ها ولی متاسفانه سایت های خبری ما اشتباها مبلغ دینی شدند و حتی برای آ سمت و سوی تعیین میکنند. پیشنهاد میکنم فرای مسائل سیاسی به رسالت خود برگردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۰۹
۷۰
رفع فیلتر شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۴۹
۱۱۳
مچکریم روحانی
مریم.ج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مچکریم روحانی نه و روحانی مچکریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۳۰
۶۵
رفع فیلتر شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۸۵
۳۹
صراط اول خودت نظرات رو فیلتر نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۳۲
۲۸
باید رفع فیلتر شود......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۳۲
۹۱
چیز بدی نیست فقط .... خونه هست
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست دارم وقتی پیج آبجی خودت رو دیدی قیافه ات رو ببینم...خیلی خنده دار میشه..نه؟؟
arman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۳۴
۳۵
باید رفع فیلتر شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۳۴
۸
در اوايل اتقلاب در اسفند ماه حاجي فيروزها براي اولين بار بعد از انقلاب به خيابان آمدند. هر چه كردند نتوانستند آنها را جمع كنند. عقلاي قوم نشستند و تدبيري انديشيدند و گفتند منافقين در لباس حاجي فيروزها پنهان شدند و اين بينوايان هم كه براي يك لقمه نان به خيابان آمده بودند بساط خودشان را جمع كردند و رفتند. ظاهراً روش مجربي است و هر چيز را بخواهند ممنوع كنند يا به آن انگ نفاق مي زنند يا انگ فساد يا انگ جاسوسي. البته اگر شبكه هاي بين المللي صدا و سيما در فيسبوك و تويتر صفحه اي داشته باشند، اشكالي ندارد. من و شما، ولينعمتان مسئولين، اَخيم و هيچ حقي نداريم.
بنده خدا 2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۵۸
۱۶۴
فیس بوک به اقرار خود روسای آن و خود اوباما ابزار های قدرت آمریکا و همچنین وسیله جاسوسی هستند
بودن در فیس بوک خوبی هایی مثل تقویت ارتباط های آشنایی و خانوادگی است اما الحق و الانصاف شدیدا وقت گرانبهای ما که باید به کار مضاعف صرف شود
پشت صفحه ها و لایک های فیس بوک صرف می شود
بنده اکانتی در فیس بوک ندارم و اگر باز شود هم نخواهم داشت
و به نطرم فیلتر باشد بهتر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب هرکس فکر میکنه ازش جاسوسی میشه یا دقتش تلف میشه عضو نشه زوری که نیست بقیه مردم هم حق دارن برای خودشون و وقتشون تصمیم بگیرن نه اینکه عده معدودی برای همه تصمیم بگیرن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیکاری داره تو جامعه بیداد میکنه جون بیچاره با این چیزا سرخودش رو گرم میکنه بره سرکوچه واسته معتاد بشه خوبه؟ خیال شما راحت اگه کسی کار مناسب داشته باشه وقتشو برای کارش میذاره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه من چه اطلاعاتي دارم كه ازم جاسوسي كنن ؟
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۴۰
۲
من برای شفاف شدن صحبتم ، با چند سوال شروع می کنم :
1 - آیا فیلترینگ تاثیری بر عضویت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی داشته یا خیر ؟
2 - اگر فیسبوک فیلتر نبود چند میلیون کاربر ایرانی در آن عضو بودند ؟ آیا بیش این آمار 15 تا 17 میلیون می شد
3 - آیا با وجود فیلترینگ در سایر حوزه های سایبری برای کاربران ایرانی دسترسی و استفاده وجود ندارد ؟
4 - آیا ماهواره و استفاده از آن آزاد است ؟
نهایتا با این سوالات می خواهم بگویم که فیلتریگ تاثیر بسزایی بر تمایل و یا عدم تمایل کاربران ایرانی به موارد فلیتر شده ندارد و تجربه نشان داده که الانسان حریص علی ما منع - انسان نسبت به هر چیز که منع شود حریص تر میگردد . پس با توجه به اینکه همیشه پیشگیری از درمان بهتر است باید بجای محدود سازی ، فرهنگ سازی کنیم . مثلا همین ماهواره و مسائل مبتلا به . زمانی آنقدر با داشتن ماهواره سخت برخورد می شد که امروزه هیچکس باور نمیکند که کمتر خانه ای یافت شود که ماهواره نداشته باشد . آیا ماهواره اصلاح شد یا اینکه ما مجبور به پذیرش آن شدیم . و بسیارند چنین مثالهایی که ما مجبور شدیم با فاصله ایم چند ساله آن را به ناچار بپذیریم . لذا تا دیر نشده باید به فکر فرهنگ سازی بود تا افزایش فیلتریگ پر هزینه البته نظارت نباید هیچگاه فراموش شود
و من الله توفیق
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۹۵
۲۴۰
با سلام خدمت شما

فیسبوک حتما باید فیلتر شود
جز فساد چیز دیگری ندارد
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باریک الله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لطفا عقلنی فکر کنید از همه طرف به دقت نگاه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۸۲
۸۱
وقتی 17 میلیون نفر در ایران عضو فیس بوک هستند این بدین معنی است که 34 میلیون نفر با رفع فیلتر فیس بوک موافقند . 17 میلیون نفر که رای خود را اعلام کرده اند و 17 میلیون نفر دیگر هم فقط به این دلیل که فیلتر بوده از آن استفاده نکرده اند. مگر میزان رای ملت نیست ؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
وقتی 17 میلیون رای مثبت دادند و 17 میلیون هم ( به قول خودتان) میزان کدام 17 میلیون خواهد بود ؟
مهناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا بیخود آمار می دی؟کی گفته اگه رفع فیلتر بشه 17نفر دیگه عضو می شن؟ دروغ نگو
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۴
۳
شبکه های احتماعی و بطور کلی اینترنت یک ابزار فناوری با کاربرد های مفید است که میتواند مورد سو استفاده هم قرار گیرد مانند موبایل ماهواره و سایر فناوریهایی که اثرات فرهنگی دارند مبارزه با مظاهر فناوری هیچوقت موفق نمی شود چون با توسعه علم چنان گسترش می یابند که نمی توان جلو ان را گرفت من کاملا مطللعم که اینترنت و شبکه های اجتماعی مورد بهره برداری سرویس های جاسوسی و حنگ قرهنگی بر علیه کشورهای مستقل هستند و ما دبدیم که فیس لوک و تویتر و بوتیوب در انفلابات رنگی ابراری بود برای شورش و خلاصه من کاملا اطلاع دارم که جنبه های منفی هم دارد ولی معتقدم باید فرهنگ استفاده از این فناوری را اموزش داد متاسفانه مردم ما از این فناوری ها اغلب به حداقل و کف ان می پردازند شما صفحات فیس بوک ایرانی ها را ببینید 90 درصد مطالب با ارزش و مفیدی نیست و حای متاسفانه برخی از ان سو استفاده می کنند و مسایل غیر اخلاقی و بی ارزش و لودگی مد و خلاصه فاقد محتوا می پردازند من معتقدم به اینترنت پاک و این اصلا اشتباه نیست که بتوانیم طوری ان را هدایت کنیم که مفید باشد برای جامعه انانی که دم از ازادی کامل و رفع کامل فیلترینگ می کنند متاسفانه به عمق موضوع توجه ندارند خطرات بسیاری در این سایت ا هست که خود غربی ها هم برای کنترل ان ده ها برناکه تولید کرده اند و به خانواده ها اخطار می کنند ولی به هر حال عده ای مجرم و خلاف کار همیشه همه جا و در همه لباسی هستند و این شبکه ها را مورد تهدید قرار می هند و همه جامعه مخاطب را بنابر این بهترین پیشنهاد اینست که اولا فرهنگ سازی کنیم تا مردم به نحو صحیح استفاده کنند و هشیار یتشند از تهدیدات و خطراتی ه دارد برای جوانان و خانواده و جامعه و دوم مدیریت کنیم مثلا بتوان استفاده مفید کرد ولی سایت های غیر اخلاقی و خطرات ان را مدیریت کنیم زیرا با فناوری نمی توان مقابله کرد علم و دانش لطور گسترده ای در حال رشد است باید به چامعه اجازه داد از ان بهره من گردد ولی با فرهنگ استفاده ان اشنا باشند و خطرات ان و در ضمن مدیرت کنیم منفعل نباشیم که ان طرفی ها هرچه خواستند انجام دهند این تنها راه استفاده از این شبکه های اجتماعی و در کل اینترنت و همه فناوری های در حال ظهور و اینده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۸۴
۵۵
خوب مثلا الان که فیلتره مردم نمیرن؟؟
مردم ایران خلاق ترین مردم دنیا هستن.
به نظر من عملا که فیسبوک فیلتر نیست،پس چه بهتر برای حفظ اعتبار در جمهوری اسلامی ایران اسما هم رفع کنید.
مجتبی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۰:۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۴۸
۳۸
در کل فیس بوک سایت مزخرفیه و محیطش جالب نیست. ولی در راستای زادی بیان و اندیشه با رفع فیلترش موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۵۵
۱۱۷
فیسبوک نباید رفع فیلتر شود لطفا تحت تاثیر جنگ روانی افراطی های اصلاح طلب قرار نگیرید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کوته فکر شست و شوی مغزی داده شده ی عزیز:
همونطوری که من حق ندارم که به جای شما نظر بدم شماهم حق نداری به جای من نظر بدی.
شما اگه خوشت نمیاد عضو نشو.
الان نود درصد مردم فیلتر شکن دارن پس فیلتر بودن یا نبودنش فرقی نمی کنه .
من مطمئنم که خود شما فیلتر شکن داری (مثل همون هایی که میان پایین هر چیزی می نویسن:من به جز آرمان های امام راحل به چیز دیگری فکر نمی کنم )
بعدشم این هیچ ربطی به اصلاح طلبی نداره محض اطلاعت.
اصلاح طلب بودن یک طرز تفکره و من نمی دونم شما چه جوری به خودت این اجازه رو می دی که به جای مردم فکر کنی یا حتی نظر بدی.
واقعا برای مملکت خودم متاسفم.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۳۶
۲۷
خدا از شما صراطیهای خوارج و اربابان شما نگذره که با این رفتار قرون وسطایی خود چند نسل متوالی رو از این انقلاب مقدس که حاصل خون بیش از 350000نفر از فرزندان این مملکته مایوس کردین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از دعای گربه .....
فهمیدی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۱۴
۲
جدیدا" یه هنر جدید یاد گرفتن اون هم قطع تعمدی سرورهای دانلود در ساعات اوج استفاده است. ولی خیلی نبرد فیلترینگ با سایتها دیدنیه امروز یه سایت رو فیلتر میکنن فردا دیدی مثلا" سایت فلان فیلم 2 دوباره اومده بعضی از سایتها در این نبرد خنده دار 3 رقمی شدن.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۲۶
۱۴
مگه فیسبوک فیلتره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دلت خوشه ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
:)) شما یه ده سالی می شه از دنیا عقبی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۱۰۱
۷۳
دير يا زود اين مسئله مثل ويدئو و ماهواره معمولي و رفع ميشود آنچه در تاريخ مي ماند كوته بيني فلترينگ كنندگان خواهد بود.
متین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۳
۷
دوستان مطالب زیادی درذیل این خبرنوشته اند اما من ازدوستان موافق با برداشته شدن فیلتر فیس بوک می پرسم آی درشرایط کنونی سوادرسانه ای مردم استفاده کننده از رسانه های نوین مثل همین فیس بوک چقدر است؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده ایم که کسانی که این شبکه را با ایت تعداد کاربر(شنیده ام چندصدمیلیون تا چندمیلیارد کاربر درفیسبوک عضو هستند) چه تجهیزات عظیمی می خواهد که این شبکه را پشتیبانی می کند ؟آن هم با هزینه های سرسام آور امروز دنیا
حال چه منفعتی از این اطلاعات پدیدآورندگان این فضا می برند؟
پس قطعاً استفاده های فروانی برای آنها دارد که سالانه میلیاردها دلار هزینه ایجاد وپشتیبانی و گسترش این فضا را می کنند.
اما نکته دوم اینکه مگر برای برقراری ارتباط با مردم دنیا راههای دیگری وجود ندارد که از این شبکه اجتماعی استفاده شود؟ برای مثال وزارت خارجه امریکا خود سایت دارد حتی برای ارتباط با ایرانیان در بخش معاونت دیپلماسی عمومی ایجاد سفارت مجازی نموده است من از وزیر محترم خارجه سوال می کنم از این طریق نمی توان ارتباط برقرار نمود؟
درپایان می خواهم بگویم با بینش عمومی شهروندان عزیز ازمسائل موجود در فیسبوک درحال حاضر ضرر آن از منفعت برداشته شدن فیلترینگ فیسبوک بیشتر به نظر می رسد.
sepehr
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی واقعا نمیدونی؟تبلیغات و فروشگاه های مجازی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۵۴
۳۷
باید رفع فیلتر بشود.قرار نیست که مسئول های کشوری باین اسرا خودشونو اونجا بذارن این فقط یه سایته واسه واسه ارتباط بیشترمسئولین و مردم همین
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه فیسبوک هک بشه انشاالله...ارتباط مسئولین ومردم قطع میشه؟
واسه واسه ارتباط بیشتر بین مسئولین ومردم راه های دیگه ای هم وجود داره.
...
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۸
۴۴
کاملا موافق.
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۶۲
۵۲
فیلتر یا رفع فیلتر مسئله این است ...
بابا جمعش کنین تورو خدا کشور های دیگه تو چه فکرن ما تو چه فکر....
sepehr
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم که فیس بوک به اندازه ی بیکاری و بی پولی
و تبعیض فوق العاده بین مردم(مسئولین و مردم) اصلا مهم نیست ولی پطوره که مسئولین ما باید از bbc و manoto و voa یا سایر اخبار کشورهای دیگه مشکلات رو به چشمشون بیارن حال که به افکار و نظرات مردم دوروبرشان توجهی ندارن فیس بوک هم یک ابزار اطلاع رسانی به کل جهان است تا مسئولان به اجبار هم که شده گوش دهند
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
۵۲
۵۴
رفع فیلتر شود
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۹۶
۵۴
بذارین مردم خودشون تصمیم بگیرن چی خوبه و چی بد.. بس کنید فک کردن به جای مردم و برای مردم رو !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردم فقط شما17میلیون فیس بوکی نیستین.
63میلیون نفر دیگه ک از فیس بوک استفاده نمی کنن هم آدمن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی فیلتره 17 میلیون ببین وقتی رفع فیلتر بشه میشه 90 میلیون
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۳
۶۳
بحث جاسوسی این حرفاش بکنار، از هر نوع فسادی از با فیلم، عکس، متن، لینک و .... توش هست. خلاصه اگه قراره رفع فیلتر بشه فیسبوک انتظار داریم کلا فیلترینگ برداشته شه چون در غیر اینصورت به بقیه جفا شده. البته با پارتی های کلفتی که فیسبوک پیدا کرده...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۲۲
۴
آزاده منم................
که با فیلتر شکن در هر شرایطی میریم .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت بر تو منم مثل تو اجازه نمیدم چند تا برادر مومن و باصفا به جام تشخیص بدن که چی خوبه چی بده
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون کسی که خوب رو از بد جدا میکنه خود خداست که ما رو آفریده. بحث سر زیر پا گذاشتن عزت و غیرت و شرافت دین و کشوره.
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۳
۰
تجربة تاريخي نشان داده است که رواج روحيه و تفکري که دور زدن قانون را مباح جلوه مي دهد، هزينه هاي سنگيني را بر جامعه و دولت تحميل مي نمايد. هر گامي که در مسير بي قانوني و تخلف های اجتماعی برداشته شود، جامعه گامي به سوي استبداد برمي دارد.
هزينه هاي مادي و معنوي کمر شکن و سنگين را جامعه مي پردازد. شکل حادتر آن، قانون شکنيِ مديران، نظم اجتماعي را که شالوده و بنيان توسعة پايدار و عامل ارتقاي فرهنگي جامعه است در معرض خطر قرار مي دهد.
از نظر اخلاقي، شايد بتوان فیس بوک را نوعي پنهان کاري در برابر عملکرد ظاهری جامعه و گريز از محدودیت های جامعه تعريف کرد.چرا که با وجود انواع و اقسام محدودیت های اجتماعی نسل جوان و نسل دهه هفتاد که متفاوت از جامعه انقلابی و مردان روزگار جنگ است
گریز از قانونهای محدودیت های اجتماعی امثال فیس بوک ماهواره حجاب و . . . طبعات سنگینی برای فرهنگ جامعه دارد واکنش هايي که ما آن را داوري وجدان عمومي مي ناميم، نيز فقط در قالب حاشيه هاي پر خطر و بعضاً هنجار شکن ظاهر مي شوند. در اين برهه است که استانداردهاي عقلاني رايج در جامع مدني فراموش ميشوند.
احسان عامری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۵۲
۴۶
رفع فیلتر
154
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۱۰۵
۱
هر چیزی که منافع جمهوری اسلامی رو به خطر می اندازه باید جلوش گرفته بشه حالا یکی با فیلتر جلوش گرفته میشه.مگه کشورهای اروپایی و غربی که خیلی از آقایون و خانوما دنباله رو اونها عمل می کنن خودشون ممنوعیت ندارن مث ممنوعیت حجاب تو فرانسه و ... تو شبکه های اجتماعی هم هرجا به ضررشون باشه مطلب فیلتر میشه راحت.
یا مثل قطع کردن شبکه های ماهواره ای ما مگه این شبکه ها مخاطب نداشتن پس چرا حذف شدن.ببنید به ضررشونه پس حذف می کنن پس ماهم کا خودمون رو باید انجام بدیم هرچند مخالف همیشه هست مگه امام علی ع مخالف نداشتن؟؟؟؟
در ضمن فقط خواهشا این نظرسنجی نباید معیار صراط باشه واسه آمار دادن خیلیها حتی اسم این سایت رو هم نشنیدن پس نظرسنجی بااهمیتی نیست...
sepehr
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1 مردم اولویت دارن بر نظام
2 نظام برای خدمت به مردمه
3 قطع شبکه ایران در جواب به قطع شبکه ها و پارازیت اندازی بر شبکه ها بود که هزینه زیادی برای آنها داشت
4 این نظرات هر چه که باشد نظر در صدی در مقابل درصدی از مردم هست
صبا
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۴:۴۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۸۷
۵۸
فیسبوک باید رفع فیلتر بشه.این حق ماست که بخوایم از فیسبوک آزادانه استفاده کنیم.فیسبوک یه مکان اجتماعیه.مکانی برای ارتباط با دنیا.نباید مردمو از این حق محروم کرد.ماهواره هم باید آزاد بشه.نمیتونید با مردم دربیفتید.چون خودتونم از فیسبوک استفاده میکنید!این حق مردمه!
امین
|
-
|
۱۴:۴۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۱
۲
منم با نظر دوستان موافقم ما باید فرهنگ استفاده از فیسبوکو یاد بگیریم حالا نه فیسبوک بقیه ی سایت ها هم همینطور ما متاسفنه فرهنگ استفاده از اینجور سایت هارو نداریم به نظر من اصلا نباید فیلتر میشد که حالا بخواد رفع بشه حالا هم دیگه دیر شده اگرم زاد بشه مثل ماهی گلی میمونه که تو دریا رها بشه همون موقع قورتش میدن
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۵۹
۲
جلوشو نمی تونن بگیرن خیلی سخته ولی باید فرهنگ سازی بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۱۰۹
۵۸
خیر.موافق رفع فیلتر نیستم.نوجوونای ما شخصیتشون شکل نگرفته و با وارد شدن به این سایتها به شدت تأثیر میپذیرن.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
۱۳۰
۵۶
نه
محمدحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
سلام قضاوت در مورداین گونه شبکه ها سخت است باید افراد متخصص وجامعه شناس بدون ترس با شجاعت برای پویا شدن جامعه نظربدهند اما صرف اینکه جاسوسی یا استفاده غیر اخلاقی میشود صورت مسئله پاک شود درست نیست اتفاقاَ آنهایی که خلاف عمل می کنند در حال حاضر از این شبکه ها استفاده می کنند از طریق انواع فیلتر شکنهاو حبی میتوان دقیق آمار آنهارا گرفت .
سرباز گمنام08
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
۰
۳
سلام به همه دوستان
اول بايد جنبه و فرهنگ استفاده از شبكه هاي اجتماعي رواج پيداكنه بعد رفع فيلتر بشه
در موذد رفع فيلتر توييتر كه بعضي از دوستان اشاره كردند به شدت مخالفم
علی دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۶
۱
هنوز که فیلتره!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۵۷
۱
نظر واقعی مردم را با مثبتها و منفی های زیر همین خبر ببینید. آنهم در سایت کاملا سمت و سو داری مانند صراط که بینندگانش قرار است خط فکری صراط را دنبال کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۷
۱
نیازی به رفع فیلتر نیست چون با وجود فیلتر باز هم کارکرد خودش رو داره و شاید حتی به دلیل حساسیت ایجاد شده و فیترینگ صورت گرفته تمایل مردم بیشتر هم شد!من وقتی عضو فیسبوک بودم که اصلا فیلتر نبود اما بعدها دیدک که به دلیل فیلتر برای بسیاری از دوستانم جذابیت پیدا کرد
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۱۵
۲
تو رو خدا ببین همه جای دنیا مردم دارن از اینترنت آزاد و پهنای باند بالا استفاده میکنن حالا ما داریم اینترنت 60و30 کیلوبایت رو 11 برابر قیمت جهانی به نام 256 و512 میخریم که به غیر از چند تا سایت ارزشی همش فیلتره. به جان خودم اگه افغانستان و تاجیکستان اینقدر داغون نبودن میلیونها نفر از جوانان ایرانی از زمین و هوا به این کشورها فرار میکردن.
amo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۴۱
۲
فیس بوک آزاد شد !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه خیر
چرا الکی می گی؟
کم تو زندگیت مردمو سر کار بزار.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۹
۵
رفع فیلتر شود
agha mehdi
|
SWITZERLAND
|
۱۹:۴۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
salam .
ba inke kolieh nazarate man ra braye doostan nemayan nemikonid . ama eshkali nadarad va man bayane nazarate khod ra vazifeye ensanie khod midanam va migooyam .

in filtering FB yek kare siasi boodeh va doodesh tooye cheshme ma mardomi mire ke chon az ghabl ba doostan dar ertebat budim mire . chon majbur be kharide filter shekan ha mishavim.

aghayan ham ke kare khod ra mikonand va har dam az in bagh bari miresad va jadidan 12000 ra teye davaye jadide dakhelieshan be elame omumi gozashtand ta biliaghatieshan ra ba sedaye resa tari bayan konand.

khoda ham hast va ma ensan ha ham mimirim bi shak

moafagh bashid
سروش
|
UNITED STATES
|
۲۰:۳۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۵
۹
در ایران متاسفانه اول یه چیز میاد بعد فرهنگش. به.نظرمن رفع فیلتر به صلاح نیست
ناشناس
|
UNITED STATES
اخوي با فيلترشكن اومدي ميگي رفع فيلتر نشه ؟ همون داستان رطب خورده و اينا ديگه ؟
صبااااا
|
UNITED STATES
ببینم خارجی ها که این همه پیشرفت کردن حتما فیس بوکشون فیلتر بوده اره؟؟؟؟ برید بابا با این کارا فقط جوونامونو حریص تر میکنید همین!
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۱۷
۳۹
امروز موضوع رفع فیلتره ... فردا رفع ممنونعیت گیرنده ماهواره...... بعد آزاد بودن بی حجابی...... بعد میشیم آمریکا.....ما به پسرفت عادت داریم.......
(این کامنتو گذاشتم ولی می دونم 90 درصد این کامنت ها از پیش تعیین شدست.....)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمرا بتوني بشي آمريكا , هنوز يه پرايد نميتوني بسازي ميخواي بشي آمريكا ؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۵۹
۶
فیسبوک یعنی=
فضایی برای خالی بندی (بعضا)
و وقت تلف کردن ( غالبا)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
۱۶
۲
کلا خيلي بده که يه عده ديگه واسه آدم تصميم بگيرن که چي بپوشه، چي بخوره، چي ببينه، چي گوش کنه، کجا بره، چطور بره و ....
به نظر شما اين وحشتناک نيست؟!
خود خدا هم اينقدر تو مسائل خصوصي مردم دخالت نکرده گفته آزاديد هر کاري خواستيد بکنيد اون دنيا حساب مي کنيم حالا چطور شما از خدا زدين جلوترً؟؟؟!!!
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۶
۱
انقدرفیلترشکن وجودداره که ارزش این حرف هاراندارد اگه بخوادفیلترشه مردم و جوانان کشورمان بیشترازحدحساسیت نشان میدهند وکنجکاومیشوندکه ببینند چه خبراست ومنحرف میشوند ولی اگرفرهنگ سازی بشه وهمه چی عادی باشه واللاه هیچ جوونی منحرف نخواهدشد.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۲
۰
به نظر من ایران باید خودش هزینه کند و سایت های ملی را پشتیبانی کند. مثلا کسی حاضر نیست از ایمیل های فارسی استفاده کند که امکانات کمی دارند اگر هم امکانی داشته باشه باید پول داد اما سایت های خارجی رایگان است و امکانات دارند. دولت باید برای این سایت ها یارانه قرار دهد
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۱۱
۳
خیلی مسخرس فیلتر کردنش فقط هزینه خرید فیلتر شکن رو دست مردم هت
بووووووووق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۲۲
۰
خو آدم عاقل وقتی همه فیلتر شکن دارن چه فرقی میکنه که حالا فیلتر بشه یانشه؟ بعدشم علت فیس بوک رفتن جوونا اینه که اونا رو توجیچ نکردن که عزیز من تو مسلمان هستی !!!!!!!!!! جوونا محدودن... فکر میکنن با فیس بوک آزادن / به فکر نون باشید خربزه آبه ...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۱۰
۲
همه خوب میدونیم مخابرات و فیلترینگ چند سالیست که دست دولت نیست
The End
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۱
۱
مردم ما طرز درست استفاده از تکنولوژی رو بلد نیستن که هرجا میرن عقده ای بازی درمیارن و اون شبکه اجتماعی رو به گند میکشن.
با رفع فیلتر موافقم در صورت بالا رفتن سطح فرهنگ و شعور مردم.
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۱۹
۰
عوامل و سیاست‌گذاران فیلترینگ باید پاسخ دهند تا کنون چقدر در جلوگیری از آنچه نمی‌خواهند موفق بوده‌اند؟ بیشترین عارضه‌ی فیلترینگ سایت‌های بزرگ و شبکه‌های اجتماعی رونق بازار آنتی‌فیلترها بوده که معلوم نیست سود کلانش به جیب چه کسانی می‌رود.
اگر فیس‌بوک از اطلاعاتی که خودمان در آن شبکه قرار داده‌ایم جاسوسی می‌کند، شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات آنتی‌فیلتر با ایجاد شبکه‌ی مجازی و اتصال به سرورهای نامعلوم اجازه‌ی دسترسی به تمامی اطلاعات یک رایانه را خواهند داشت.
بعلاوه وقتی کسی از آنتی فیلتر برای دسترسی به فیس‌بوک استفاده می‌کند، دسترسی به تمامی پایگاه‌های دیگر هم برای او آزاد شده و عملا فیلترینگ نیز بی‌اثر می‌شود در حالی که می‌توان با فیلترینگ محدودتر نیاز اکثر افراد به آنتی‌فیلتر را رفع کرده و فیلترینگ را موثرتر کرد.

بنابر این با رفع محدودیت از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری مهم موافقم.
ارش
|
UNITED STATES
بهترین نظر (کارشناسی) در مورد این مطلب.
من هم با نظرتان موافقم
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۳۱
۱۵
از اولش هم دلیل درستی برای فیلنرینگ سایتهای اجتماعی نبود .
این کار نوعی توهین به شعور میلیونها مخاطب رسانه های الکتورنیکی در ایران بود
نعیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
۱
۱۸
دیدا مخالفم.چون امروزه فیس بوک فقط وسیله فحشا و بی بند باری شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو خيابونها هم كه فحشا وجود داره , پس خيابونها رو هم ببندن ديگه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۳
۱
ما باید با فیسبوک رقابت کنیم نه اینکه فیلترش کنیم فیلتر یعنی ضعف ما تو مهار کردن جوانان یا اینکه بی جنبه دانستن جوانان کلا جوونارو زیر سوال می بریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۶
۱
آخه واقعا مسخره اس. بسياري از مقامات رسمي و دولتي صفحه فيسبوك دارن. حتي رهبري هم از طرف دفترشون در فيسبوك حضور دارن. اونوقت فيسبوك فيلتر و غيرقانونيه!! وجدانا با عقل جور درمياد؟؟!
syed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
سلام بله چراكه دراين دنياي پهناور مجازي چيزي از ذهن وچشمها دور نخواهد ماند وما بايد خوب مصرف كردن را بياموزيم وآنچه كه به نفع عموم جامعه است را عرضه كنيم
yoni
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۵
۲
هر چند نظر ما تاثیری ندارد اما فیس بوک باید رفع فیلتر شود!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۲
۱
همیشه ما آزموده ایم که اگر کاری را بر مردم قدغن کنیم مثل ویدئو مرم حریص تر میشوند پس اگر آزاد گردد اینهمه حرص آن از بین میرود !
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۲
۱
اقا چه جاسوسي چرا جو ميدي هركي هرچي ميزاره تو صفحش خودش دوست داره انتشار پيدا كنه و بقيه ببينيد .... چاقو هم خوبي داره هم بدي نبايد كه ممنوعش كرد كه .... نميشه اصلا .... نميشه مردم و محدود كرد كه اين كار و بكن يا نكن
احمد7777777
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۲
۰
جالب
تمام نظرهاروخوندم هم نظرات مخالف ها جالب بود هم موافق ها
اماصلاح مملکت خویش خسروان دانند
ازادش کنین ملت کمی ازادی اندیشه داشته باشن
فقط میترسم به قول1ازدوستان بعد از رفع فیلتر سوژه این روزنامه های خارجی شیم با این هجوم براثبت نام
fardin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۳۲
۰
تو مملکت مسله هاییی مهمتر از فیس بوک هستش کسانی هستن که به دلایلی نمیتونن ما یحتاج خودشونو براورده کنن تورم .فقر بیکاری اعتیاد ووو مشکلاتی به وجود امده که این کشور را رو به نابودی میکشونه...امیدواریم دولت تدبیر و امید راحل این مشکلات شود ..امیدواریم
یک جوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر چه فیلتر باشه چه نباشه بی فایده هست.
دلیل دارم...
اونهایی که به فیس بوک میرن فیلتر هم باشه به هر طریق ممکن خواهند رفت
و اونهایی که دوست ندارن فیس بوک برن حتی فیلتر هم نباشه باز هم نخواهند رفت
پس درنتیجه»»»
فیلتر بودن یا نبودن فیس بوک در حقیقت تاثیر زیادی نخواهد داشت
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
فرقی نمیکنه که فیلتر باشه یا نباشه
اونی که بخواد بره میتونه بره
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۱۰
۱
فیسبوک هم مثل چاقو هم میتونه خوب و هم بد باشه
باید به مردم واگذارش کنن و رفع فیلتر شه

من که میگم اصلا فیلتر چیز خوبی نیست
اخه مگه مردم ما خودشون عاقل نیستن
به امید ازادی
حامیتیم روحانی
مهدی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۱
۱
چه فیلتر باشه چه فیلتر نباشه فرقی برای من نمی کنه من هرروز یه سری به فیسبوک می زنم.
فیلترشکن و واسه این روزا ساختن
salar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
باید رفع فیلتر شود در عصر انفجار اطلاعات نمیشود با این کارها جامعه را به بی اعتمادی کشاند فیس بوک یک ابزار بسیار خوبی است که میتوان خیلی ازش بهره برد در همه جهات
حسن
|
UNITED KINGDOM
|
۰۴:۱۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
همانطور که با امدن ماهواره ویدئو ازاد شد .با امدن یک تکنولوژی جدید انحصار اینترنت هم از دست حاکمان خارج خواهد شد.انشالله.ادم خنده اش میگیره وقتی میبینه تو ایران تو همه چی حکمرانان دخالت میکنند.مسئله فقط زمانه.نسلهای جدید زیر بار این محدودیتها نخواهند رفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
فیس بوک یک شبکه اجتماعی است بهتره که مطالب شخصی در آن گنجانده نشود به هر حال مثل چاقوست شما میتوانید + یا - از آن استفاده کنید
نسترن مالکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
وقتی در مغازه ه های کامپیوتر ی راحت می شه خرید دیگه فیلترکردن معنی ندارد هر کسی خودسر باید جنبه داشته باشد و یا به زبانی دیگر ظرفیت و یا نفس مطمئنه اش قوی باشد تا از مطالب مفیده استفاده کند مثل چاقو است دکتر عمل می کند بیماران را نجات می دهد و یکی هم آدم می کشد
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۲
۳۶
۲
فبشر عبادالذین الیستمعون القول و یتبعون احسنه ( بشارت بده کسانی را که گفته ها را میشنوند و بهترین انرا پیروی میکنند ) این کلام خداوند است....... ولی فیلتر کردن یعنی فقط گفته های ما را بشنو و فقط حق پیروی ما را دارید .سانسور یعنی فقط انچه ما مینویسیم را میتوانی بخوانی ولاغیر . پارازیت یعنی انچه ما تشخیص میدهیم ببین .کسی که حق میگوید از باطل گویان نمیترسد . و دهان انها را نمیبندد. بلکه اجازه میدهد با باطل گویی رسوا شوند. مگر..............
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
استفاده از فیس بوک باید تحت کنترل باشه (به هر شکلی). رفع فیلتر از فیس بوک یعنی تأیید همه مطالب غیر اخلاقی که در اون هست ! فیس بوک یک شبکه اجتماعی گسترده و جهانیه که هر کس با هر عقیده ای میتونه نظرات و عقایدش رو در اون به اشتراک بذاره و وای به روزی که این عقاید انحرافی باشن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۱
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...
khan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۱
فیلتر بمونه درست تره.حداقل فیسبوک دیگه بیشتر از این خزززززززز نمیشه
vahid
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۵۷
نه فیلتر باشد ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۷
۵
فیلتر بماند
صبااااا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۴
۱
چه فیلتر باشه چه نباشه جوون ها میرن و بازدید میکنن بنظر من فیلتر نباشه جوونها کمتر حریص رفتن و سر زدن به این نوع سایتها میشنو فیلتر فقط حساسیت ایجاد میکند منع کردن همیشه باعث ایجاد حساسیت شده.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۲۱
۱
باسلام
اگر افراد متدین و معتقد این جور مکان ها را خالی بگذارند این مکان ها پر می شود از فساد.پس نباید اجازه بدهیم جای ما را دیگران پرکنند.ما باید خودمان را در معرض انحراف قرار دهیم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس فیلتر برای چیه چرا فیلتر کردن و فیلتر شکن هم راحت
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۰
۳
کی گفته رفع شد؟!!!!!!!!! پس چرا من میرم هنو فیلتره؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
این به چه درد می خوره بجای این در رفع فیلتر youtube نظر خواهی و پیگیری کنید کلی فیلم آمورشی مقایسه انواع محصولات و جایی برای تبلیغ محصولات به دنیا و کلی امکان دیگه را فراهم آورده ولی بخاطر چند تا فیلم غیر اخلاقی آمدن فیلترش کردن که کسی که دنبال چنین جیز هایی باشه راحت بهتر شو می تون پیدا کنه.
sepehr
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۲
۳
۱
فیلتر نباشه بهتره
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
به هیچ وجه نباید شبکه های اجتماعی گسترده و شبکه های اشتراک ویدیو و عکس و ... فیلتر شوند.هرچیزی راه خاص خودش را دارد.
مقابله با جاسوسی روش های خاص خود را دارد و مربوط به معاونت ضد جاسوسی وزارت محترم اطلاعات می باشد.
فرهنگسازی در زمینه ی عفاف و حجاب و تحریم فیسبوک و ... فقط از طریق فرهنگی و اطلاع رسانی میسر است.فیلترینگ هیچ دردی را دوا نمیکند.همین حالا چندین میلیون ایرانی از فیسبوک استفاده میکنند و ما هیچ مقابله ای نمیکنیم و فقط خیلی احمقانه دلمان را به این خوش کرده ایم که فیسبوک را فیلتر کردیم درحالی که فیسبوک دارد کار خود را میکند و ما را خواب برده.
فیلترینگ نمیتواند مسئولیت مارا در مبارزه فرهنگی از دوشمان بردارد.سالها با این خیال خام که ماهواره را ممنوع کرده ایم در خواب شیرین بسر میبردیم و هیچ اقدام فرهنگی درخوری انجام نمیدادیم.حالا پریشان از خواب پریده ایم و همه داریم نتیجه را میبینیم.دوای درد این مسایل جنبش فرهنگی و مواجهه و مبارزه ی نرم است.
به قول مرحوم آوینی ماهواره خواهد آمد.چه ما بخواهیم و چه نخواهیم.
پس دوستان عزیز به نظر من بهتر است به جای دل خوش کردن به فیلترینگ و اینگونه موهومات بهتر است تکنولوژی های جدید را با تمام معایب و مضراتشان به رسمیت بشناسیم و پادر عرصه بگذاریم و ازین خواب برخیزیم.(البته قضیه سایت های مستهجن و ضدانقلاب و اینها فرق میکنه.)یادمان نرورد ویدیو هم روزی در ایران ممنوع بود و استفاده از آن جرم بود.
حالا قضاوت با شما.
والسلام من التبع الهدی
شیدرخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲
۶
۰
چرا همیشه همه چیز رو باید فیلتر کرد!!!به نظر من هرچیزی باید فرهنگ سازی بشه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۲
۲
۸
مخالف فیس بوک و فسادم
مرگ بر امریکا
درود بر امام
درود بر خامنه ای
روحانی مچکریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر افراطیون بی مخ
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از کی تا حالا اونایی که با فیس بوک و فساد و آمریکا مخالفند افراطی محسوب میشوند
پس اونایی که افراطی نیستند باید جزء کدوم دسته باشند تا از نظر شما افراطی نباشند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همین روحانی تو فیس بوک چیکار می کنه ؟؟؟؟
برای چی مچکری ازش
برای هسته ای
برای ..مالی
برای اشتغال
برای ......
برای ؟؟؟؟؟؟
علی علاقبند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۲
۰
۱
لطفا ارسال فرمایید
aaa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲
۳
۱
رفغ فیلتر شود,آزاد بودن آن عطش راکمتر میکند,ضمن آنکه باید فرهنگ سازی کنیم تا صورت مسئله را پاک کنیم پس اگر این طور باشد باید خود اینترنت را قطع کنیم بهتر است یا چاقوی آشپزخانه را جمع آوری کنیم با چاقو هم می شود آدم کشت هم مصارف مفید دیگری داردپس لیکن با جلوگیری فیسبوک چیزی درست نمی شود
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رفع فیلتر نشود، مضرات آن بیش از منفعت آن است. آره عزیزم اینروی سکه رو هم ببین... در دیزی که باز شد و بوی آن به مشام هرکی برسه وسوسه انگیزه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلاً چه بحثیه کذوم فیلتر ؟؟؟/ بیشتر خنده داره وقتی خود مسئولین استفاده می کنند و فیلتر شکن هم نقل و نباته
همایون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۵
۲
رفع فیلتر شود . افراد جامعه خودشان عاقل هستند و احتیاج به سرپرست عقلی ندارند.

90 درصد افراد جامعه فقط برای ارتباط با دوستان واقعی خود از آن استفاده میکنند و فقط ده درصد استفاده نامطلوب دارند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت حتی اگر استفاده نامشروع هم بکنن باز ربطی به دولت ندارد
محمدطاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۳
۱
بارفع فیلتر مشروط موافق درایران هیچ مرکزی برای آموزش مسائل زناشویی وجود نداره ولی در فیس بوک می تونی پیدا کنی بسیاری از کسانی هستند که بعد از ازدواج هنوز آشنایی با روابط جنسی بین زن وشوهر ندارند ولی من در فیس بوک از این موارد زیاد دیدم که حتی با یک کاریکاتور آموزش های کاملی از این مسائل دادند
استفاده از اطلاعات فیس بوک حق مردم ایران ما چه داریم که از ما جاسوسی بشه مجبوری اطلاعات شناسنامه بدی
مريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۴
۰
ما نبايد با اين نعمت تكنولوژي ها كه الان به وجود اومده موضع گيري كنيم فيس بوك وسيله اي خوب است
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۳
۰
میخوام بدونم اینا که میگن جاسوسی و دزدی اطلاعات آخه این اطلاعات مهم شماها چی هست که به سرقت بره تجربه در این 30 و چند نشان داده که هر کجا سماجت مسئولین وجود داشته جوانان بیشتر هجوم اوردن زنده باد فیس بوک به امید رفع فیلتر هر چه زودتر این شبکه اجتماعی خدا برکت بده به سایفون 3 آقایان دلشون خوشه که فیلتر می کنند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۰
۱
هیچ شرکت غربی که در آن منفعت اقتصادی حرف اول را می زند، به رایگان قدمی برنمی دارد. اگر چنین امری را مشاهده کردید باید به دنبال راه های سوء استفاده و بهره گیری ها بگردید. قطعا اطلاعات حجم گسترده ای از کاربران برای سایت های اجتماعی غربی از جنبه های مختلف هم نوعی قدرت را به آنها می بخشد.
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
سلام
چه فایده وقتی 15میلیون ایرانی توش عضوند و هر روز هم فیلترش میکنن باز اونا یه فیلتر شکن معرفی میکنن و باز روز از نو روزی از نو
اگه فرهنگ سازی بشه که خیلی هم زمان بره بهتره ولی فیلترینک هم کار درستی نیس
یه توصیه هم به اون اقایون فیلترکننده ایرانی بگم اگه میتونید حداقل یه جوری فیلترش کنید که دیگه هیچ فیلترشکنی نتونه بازش کنه حتی دولتی ها!!هم نتونن برن
(هرچه بگنددنمکش میزنن-وای به روزی که...)یا علی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای ول این شد حرف حساب
لب مطلب رو گفتی
سان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
بلی-بهتر است رفع فیلتر شود
سسس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
سلام فیلتر کردن اصلا کار درستی نیست چون فرقی ب حال کسی نداره هرکی بخواد بره با فیلتر شکن میره نذارید جوونا ب سمت فساد بررررررررن لطفا وصلش کنید
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
با کاشتن گل تو لجنزار نمیتونی گلستان بسازی ... ما باید گلستان بسازیم تو این دشت های شوره زار.
فیسبوک و تویتر ذاتاً فاسد و جاسوسی هستند یه زمین بازیه که دشمن ساخته پس هر جور توش بازی کنی باختی دقیقاً مثل شراب، یه مقداری فایده دارن ولی ضررشون خیلی بیشتره پس بهتره کار دیگه ای کرد
zahra_ho_zh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با این مسئولین دولتی که الان خودشون فیس بوکی هستند ؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲
۰
فقط یک خاطره از دوران تحصیلم در انگلستان براتون نقل میکنم، تو خواه پند گیر و خواه ملال؛ یک روز از یک مأمور پلیس پرسیدم: آحه چرا کشیدن گراس و یا همجنسبازی در کشورتون قانونیه؟ در جواب گفت چون وقتی قانونی باشه:۱- دولت در انجامش نظارت داره در نتیجه قادر به کنترلش هم میشه ۲-از مالیات آن در جهت ریشه‌یابی این موارد استفاده میشه
امینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۳
۰
به نظر من باید رفع بشه چون اول و اخر همه میرن ولی این وسط هزینه سرسام اور فیلترینگ است که باید در جاهای بسیار حیاتی صرف شود
کارشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی زمین بازی دشمن است. بهترین ابزار برای کسب اطلاعات و ایجاد تفرقه بین مردم است. بهتر است شبکه اجتماعی بومی خود را داشته باشیم. مثل چین.
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
اشکال نداره کلا ملت رو از همه چی محروم کنی ببینیم اخرش چی میشه
آوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۲
۲
تنها خاصيتي كه فيلتر داره اينه كه فقط سرعت نتو كم كنه و شارژ اضافي هدر بده!!!!!!!!!!!!!! وگرنه هر كي فيسو دوس داره ميره توش اونايي م كه تاحالا نرفتن چون دوس نداشتن. فيلتر هيچ تاثيري نداره پس جون ننتون رفعش كنين انقد كاربرارو عذاب ندين!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۱
۳
موافقیم ...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
من به عنوان یکی از میلیون ها ایرانی که عضو فیسبوکند میگم
فیسبوک رو رفع فیلتر کنیدو تو خودش فرهنگ سازی کنید
دولت مردان هر کشوری از شبکه های اجتماعی برای معرفی کشورشان به سایرین استفاده میکنند،
ولی ما هنوز اندر خو یک کوچه ایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک بام و دو هوا هم فیلتر کردند .... هم مسئولین و مردم راحت با فیلتر شکن میرن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۲
۰
با استفاده درست از فیس بوک توسط کاربر هیچ گونه جاسوسی انجام نخواهد شد
باید به جای فیلتر کردن آن استفاده درست آموزش داده شود
ایدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
داداش
فیلتر شکن نداری؟
محمد حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
به نظر من رفع فیلتر هم خوبه هم بده
از این نظر خوبه که اونایی که عضون راحت تر میرن
از این نظر بده که مشکلات اخلاقی تو جامعه از اینی که هست بیشتر میشه
zahra_ho_zh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه فیلتری در صورتی که همه عضوند !!!!! مسخره بازیه والله
lمجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
حالا شماها بنویسید رفع شود یا نشود مسئولین کار خودشونو میکنند خودتونو اذیت نکنید مگه پارازیت را برداشتند که اینو بردارند راحت باشید
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۲
۰
من باید بگم چرا دولت ما نسبت به بقیه دولتهای جهان خیلی محدودیتها برای جوانان ایجاد کرده است .مثل جدا کردن کلاس دختها و پسرها در دانشگاهها . سینماها و ...
چرا نباید جوانانی مثل من آزادی نداشته باشند . عیبی ندارد هرچه باشد ما یک دولت جمهوری اسلامی هستیم ولی این را باید مسئولان بدانند کشور عربستان با اینکه مرکز تمدن اشلام می شود چنین محدودیتی در مورد اینترنت و خصوصا شبکه اجتماعی فیس بوک ندارد . پس چرا دولت ایران چنین محدودیتی برای جوانان ایجاد کرده است که به سختی می توان وارد فیس بوک شد . مگر هر پنج تای انگشت شبیه به هم است . لطفا در مورد رفع فیلترینگ سایت فیس بوک اقدام شود.
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
چه فیلتر باشه و چه نباشه ایرانیا ازش اسفاده میکنن.دولت بهتره به فکر چرایی استفاده از فیسبوک باشه و راهی پیدا کنه که جای فیسبوک پر بشه.درثانی مگه فیسبوک چیه؟مهم عقل و بینش استفاده کننده ست.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۲
۲
رفع فیلترش کنید تا همین یه ته استکان عفاف هم از بین بره .......... بعد بگردید دنبال راه حل برای بد حجابی !!!!!!
سئوالات بعدی در خبرگزاری ها :
نظر بدید :
آیا حجاب اجباریه ؟
آیا غیرت چیز خوبیه ؟
همجنس بازی آزاد باشه یا نه ؟
علت زیاد شدن .... تو جامعه رو چی ارزیابی می کنید ؟
zahra_ho_zh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فیلتر خوبه در صورتی فیلترش شکن مثل نقل و نبات تو دسترس نباشه همه دارن از vpn استفاده می کنند پس سایت های فیلتر مسخره هستنذ
vahid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
والله بخدا اگه آزادش کنن بهتره/
بابا اگه چیزی بدی بود!اگه عامل جاسوسی بود!اروپایی ها هم اونو فیلتر میکردن!!!!
نه که الان فیلتر کردیید کسی نمیره!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۳
۱
باید بگم چرا دولت ما نسبت به بقیه دولتهای جهان خیلی محدودیتها برای جوانان ایجاد کرده است .مثل جدا کردن کلاس دختها و پسرها در دانشگاهها . سینماها و ...
چرا نباید جوانانی مثل من آزادی نداشته باشند . عیبی ندارد هرچه باشد ما یک دولت جمهوری اسلامی هستیم ولی این را باید مسئولان بدانند کشور عربستان با اینکه مرکز تمدن اشلام می شود چنین محدودیتی در مورد اینترنت و خصوصا شبکه اجتماعی فیس بوک ندارد . پس چرا دولت ایران چنین محدودیتی برای جوانان ایجاد کرده است که به سختی می توان وارد فیس بوک شد . مگر هر پنج تای انگشت شبیه به هم است . لطفا در مورد رفع فیلترینگ سایت فیس بوک اقدام شود.
zahra_ho_zh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب شما دولت و ملت جمهوری اسلامی رو که با هزاران شهید بوجود آمده با رژیم کثیف سعودی که یه سری شهوتران وهابی هستند مقایسه می کنید .
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
با این همه پیشرفت در دنیای علم و ارتباطات نمی توان سد راه گردش آزاد اطلاعات شد. اونی که بخواهد هزاران روش بلده . پس بیخود خودتون رو سبک نکنید و آزادش کنید. آدمی مثل من چون علاقه ای نداره دنبالش هم نمیره. اگه اهلش باشی راهش وجود داره با تمام محدودیت ها.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۲
۱
به عنوان یک برنامه نویس نظر شخصی خودم و میدم کاری هم به مردم و دولت ندارم فقط شخصی
من به دلایل زیادی گاها بعداز وارد فیسبوک شدن مشکلاتی زیادی و دیدم از هک شدن بگیر تا ویروس و وقت طلف شدن زیاد و از درس و کار افتادن ولی تا حالا هیچ مشکل اخلاققی من باهاش برخورد نکردم ولی به خانواده گفتم که استفاده نکنید نظراتم و گفتم و آنها هم از روی آزادی پذیرفتن فقط در زمانی که برای دیدن لینکی در فیس بوک که لازمه نه با عضویت و دوست یابی با توجه به اینکه فیس بوک از الگوریتمی استفاده میکنه که تمام متغییرهایی که میتونه از شما بگیره رو محاسبه میکنه و شما را معرفی میکنه به کسی با نزدکترین حالت با همو.ن متغییرهایی که دارین از ای پی بگیر تا کشور و خواستها و خیلی چیزهای دیگه نمی خوام حالا شلوغش کنند ولی اگر رنگ نوک دماغتونم مهم باشه اونم یک متغییر هستش پس در وتقع کسی و پیدا میکنه که بیشتر به خواستهای شما هم خونی داشته باشه از نظر وجدانی خوب من مرد به زن جذب میشم و خواستهای مردها از نظر معنوی و مادی هم که مشخص تازه قبلا هم متغییرهای خصوصی هم با جملات یا فعالیتها دادم خوب پس درگیر میشیم و بعدش مشکل خیانت منطق و در نظر بیرم پیش میادش حالا باید جلوی این خیانت را هم هر روز با جنگ با خودمونم بگیریم که مشکل روانی هم جلو میادش از این قسمت که کارشناسش نیستم بگذریم از نوع نگاه پیشرفت که همیشه باید به بالا نگاه کنیم تا بالا برویم عملکرد نرمافزار مورد نظر کسی هستش که بیشترین همخونی و باشما داشته باشه خوب پس هم سطح شما نسیبتون میشه به دوستانی که رد میکنند بهتر به فیلمی که در همین مورد خود شرکتش ساخته نگاهی بیندازین تمام صخبتهای من در این فیلم به نوعی ثابت میشه
در پایان تکنولوژی عالیه به شرط اینکه دست انسانهای درستی باشه هرچقدرم انسان درستی باشیم یادمون باشه روزگار این روزها نامرده
با تشکر
Armin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
فيسبوك يا خوبه يا بد أكه خوبه كه فيلترشو بردا ريم أكه بد هستش بافيلتر جلوي ترويج شو نمشيه كرفت بأيد با جايكزين مناسب عطش مشتاقا شو سيراب كنيم و با توجه به أين مطلب فيلتر جوابكوي موج صفحات جديد با أعضا جديد فيسبوك نيست
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
اگر تونستیم با فیلتر جلوی عضو شدن در فیسبوک رو بگیریم پس فیلتر موندن منطقیه ولی الان ما دقیقا عکس این عمل رو میبینیم و اساسا به نظر بنده محرومیت محبوبیت رو به دنبالش داره
zahra_ho_zh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فیلتر شکن وقتی آزاده فیلتر یعمی مسخره
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۱
۳
اگر فیسبوک باز بشه اتفاقی نمی افته
چون الان مردم تقریبا یه اکانت فیسبوک دارن حتی اگر هم ازش استفاده نکنن
در ضمن اگر مسائل اخلاقیشه الان سایت های بدون فیلتر و غیر اخلاقی هم هستن
اگر سیاسی باشه همه سیاسیون غضو فیسبوک هستن
باز بشه خیلی بهتره می شه فیسبوک رو صفحه ای فیلتر کرد
کسی دیگه هم نیست که بگه چرا فیسبوک فیلتره چرا ازادی نیست چرا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۰
۵
می دونید خیلی از سایتهای ایرانی در خارج (؟) قابل دسترس نیست. اغلب این سایتها سایتهایی شبیه فیس بوک است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
۷
۱
الان همه با فیلترشکن میرن!!!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
۶
۱
سلام این چه بساطیه که به راه انداختن از یه طرف فیلتر می کنن بعد بیشتر کاربران با فیلتر شکن وارد می شن و خودشونم این امر رو می دونن
از طرف دیگه اگر مشکل داره چرا دولتی ها هر کدوم صفحه شخصی در اون سایت دارن
بابا والله مردم مسخره نیستن
سجده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
۳
۱۲
فیسبوک نباید رفع فیلتر شود.
یک ایرانی سرافراز
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
۸
۵
درود بر آقای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید.
به امید روزی که بساط افراط و افراطی گری برچیده شده و شما ظالمان در حق ملت از صحنه روزگار محو گردید.
ان شاالله با مدیریت آقای روحانی، مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد. ما به ایشان اعتماد داریم و صبورانه منتظر می مانیم.