۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶

پاسخ بانوی جودوکار به تقدیر رهبرانقلاب

ملی‌پوش بانوی جودو و کوراش در پی پیام مقام معظم رهبری گفت: نمی‌دانم باید چه بگویم، زبانم از گفتن آنچه که باید بگویم، قاصر است، لیاقت این همه محبت را ندارم.
کد خبر : ۱۳۳۶۸۸
صراط: سمیه حیدری در پی نامه اخیر مقام معظم رهبری  اظهار داشت: خیلی خوشحالم، باورم نمی‌شود که از من اینگونه تقدیر شده، هر چیزی که از دفتر حضرت آقا می‌شنوم، حس عجیبی به من دست می‌دهد. باید سجده شکر به جا بیاورم.
 
وی ادامه داد: قبلا هم از دفتر رهبری نامه تشکر داشتم، مرا فرا خواندند و مورد تقدیر قرار گرفتم. تنها کسی که در این مدت مرا حمایت کرده‌اند، مقام معظم رهبری هستند. واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. زبانم از گفتن آنچه که باید بگویم، قاصر است. لیاقت این همه محبت را ندارم.
 
این ورزشکار بانو که بعد کسب مدال نقره بازی‌های داخل سالن کره‌جنوبی با چادر روی سکو حاضر شد، تاکید کرد: این روزها شبانه‌روز تمرین می‌کنم تا دوباره بتوانم موفقیتم را تکرار کنم. همه هدفم حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات است.
 
سمیه حیدری خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش بانوان کمتر اعزام برون‌مرزی داریم، در حالیکه بانوان ایران قابلیت‌های فراوانی دارند. اگر به همان میزان آقایان از بانوان هم حمایت کنند، حتما می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.
 
وی ادامه داد: اولین مسابقه برون‌مرزی که در آن شرکت کردم، مسابقات گزینشی ازبکستان بود که تجربه اول من بود و از سطح بسیار بالایی هم برخوردار بود، بازی‌های داخل سالن دومین مسابقه‌ام بود که در آن مدال نقره گرفتم.
منبع: فارس