۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵

سیاست فتح‌الله‌زاده درباره جباری

مجتبی جباری، هافبک اين فصل تيم فوتبال سپاهان در ترکیب این تیم به میدان نمی رود و قصد جدایی دارد از طرفی پرونده حضور وی در استقلال، روی ميز مدیرعامل این تیم قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۳۴۵۰۸
صراط: مجتبی جباری، هافبک اين فصل تيم فوتبال سپاهان در ترکیب این تیم به میدان نمی رود و قصد جدایی دارد از طرفی پرونده حضور وی در استقلال، روی ميز مدیرعامل این تیم قرار گرفته است.

جباری در ابتدای فصل با علی فتح اله زاده دچار مشکل شد و این تیم را ترک کرد اما در سپاهان نیز شرایط ایده آلی ندارد و جدایی اش از این تیم تقریباً قطعی است.

گفتنی است: این بازیکن برای حضور در تیم استقلال مشکل خاصی ندارد و به همین دلیل وساطت برخی اعضای هیئت مدیره تیم استقلال را نیز به همراه خود دارد.

از طرفی عنوان شده است که این وساطت و حمایت ها به اطلاع فتح اله زاده رسیده است و مدیریت تیم استقلال در این خصوص نظر مثبتی ندارد و به هیچ عنوان  نمی پذیرد که هافبک سابق استقلال به این تیم بازگردد.

شایان ذکر است: پرونده حضور جباری در استقلال روی میز علی فتح اله زاده قرار گرفته است و مدیریت استقلال در زمان مناسب آنرا مورد بررسی قرار می دهد اما هر زمان که بحث حضور وی در استقلال مطرح شده مدیریت آبی ها سکوت اختیار کرده است و بحثی را در این خصوص مطرح و عنوان نمی کند.
وی صراحتاً اعلام کرده است که هیچ بحث و حرفی در این خصوص ندارد./مح