۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
اکبریان: از وزیر کشور درباره انتصابات استانداری البرز سوال خواهم کرد

انتصاب اقوام استاندار و دردسر وزیرکشور

دولتی که تدبیر و امید نام دارد چرا باید مدیرانی در خود ببیند که هیچ تجربه‌ای نداشته، غیربومی بوده و از اقوام استاندار هستند.
کد خبر : ۱۳۶۱۲۹
صراط: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصاب‌های صورت گرفته در استانداری البرز گفت که در همین زمینه از وزیر کشور سؤال خواهد کرد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی انتصابات صورت گرفته در استانداری البرز گفت: برخی انتصابات در این استانداری انجام شده است که فاقد هر گونه شایسته سالاری است.

وی اضافه کرد: دولتی که تدبیر و امید نام دارد چرا باید مدیرانی در خود ببیند که هیچ تجربه‌ای نداشته، غیربومی بوده و از اقوام استاندار هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس نسبت به انتصاب معاون منابع انسانی استانداری استان البرز، معاون برنامه‌ریزی، معاون سیاسی، بازرسی ویژه استاندار، رئیس حوزه ریاست و معاونینش انتقاد کرد.

اکبریان با ابراز تاسف نسبت به اینکه هیچ یک از نیروهای بومی در استانداری به کار گرفته نشده‌اند، خاطرنشان کرد: برای انتصابات در استانداری هیچ مشورتی با نمایندگان استان و ستاد آقای روحانی در استان البرز نشده است.

وی ادامه داد: استاندار البرز برادر و پسر خود را در استانداری منصوب کرده است که این اقدامات جای تاسف دارد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت از لزوم انتصاب مدیرانی توانمند، کارآمد و بومی در استانداری‌ها به ویژه استانداری البرز سخن گفت و این سؤال را مطرح کرد که آیا در جمع نخبگان این استان فردی پیدا نمی‌شد که معاون استاندار شود؟

اکبریان در همین زمینه گفت: با معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با انتصابات استانداری البرز صحبت کردم که وی قول پیگیری داد، البته سؤال از وزیر کشور را هم در دستور کار قرار می‌دهد.
منبع: فارس