۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰

شریعتمداری - رفسنجانی؛ کدام راست می‌گوید؟

با توجه به استدلال های دو طرف، به نظر شما سخن کدام یک از آنها در مورد نظر امام(ره) منطقی تر و به واقعیت نزدیک‌تر است؟ معیار تشخیص نظرات امام خمینی(ره) در مورد مسائلی این چنین بااهمیت چیست؟ نظرات خود را در این زمینه برای ما بنویسید.
کد خبر : ۱۳۶۱۵۳
"گروه سیاسی صراط" - در روزهای اخیر به دنبال بازنشر هدفدار و برنامه‌ریزی‌شده برخی گفته‌های پیشین اکبر هاشمی رفسنجانی در وبسایت شخصی او، بحث نظر حضرت امام خمینی(ره) در خصوص شعار "مرگ بر آمریکا" و اینکه آیا ایشان موافق حذف این شعار بودند یا خیر، در فضای رسانه‌ای و سیاسی مطرح شده است.

به سختی بتوان باور کرد همزمانی اقدام وبسایت شخصی هاشمی در انتشار مجدد صحبت های او، با اوج گیری مباحث مطرح‌شده درباره مذاکره و ارتباط با آمریکا بعد از اتفاقات و رویدادهای مربوط به سفر حسن روحانی به نیویورک، تصادفی بوده باشد.

بی‌شک این همزمانی در راستای تلاش‌هایی تعریف می‌شود که رسانه‌های اصلاح‌طلب و دولتی برای عادی‌سازی روابط با آمریکا در پیش گرفته‌اند.



هاشمی رفسنجانی مدعی است امام با حذف شعار «مرگ بر آمریکا» موافق بودند. او در تعریف فضای سیاسی مربوط به زمان حیات حضرت امام(ره) که از آن صحبت کرده گفته است: "به هرحال موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم. مثلاً در اجتماعات ما «مرگ بر بنی صدر» شعار داغ مردم بود که در نماز جمعه خواهش کردم که نگویند. «مرگ بر بازرگان» بود که خواهش کردم نگویند. «مرگ بر شوروی» بود که گفتم الان با شوروی مشکل آنچنانی نداریم. درباره آمریکا هم گفته بودم. من ذاتاً با حرف‌های تند و فحاشی‌ها مخالفم و آن‏ها را مفید نمی‌دانم."



این در حالی است که ادعای هاشمی توسط حسین شریعتمداری به صراحت رد شد و او در یادداشتی دلایل خود برای مردود بودن این ادعا را این چنین بیان کرده است:  فقط با یک مراجعه گذرا به رهنمودها و نظرات مبارک امام‌‌راحل(ره) که تمامی آن موجود و مکتوب است، می‌توان توصیه‌های فراوانی از حضرتش را مشاهده کرد که در آن بر ضرورت شعار مرگ برآمریکا تأکید شده است، از جمله و به عنوان اندکی از بسیارها؛
✓ حضرت امام(ره) خطاب به یکی از مفتی‌های آل‌ ‌سعود که شعار مرگ بر آمریکا در مراسم برائت از مشرکین را خلاف اسلام دانسته بود؛ می‌فرمایند؛
«باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و شوروی را خلاف اسلام می‌داند گفت تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند آمریکایی فعل رسول‌الله - صلی‌الله علیه و آله و سلم - و امر خداوند را تخطئه می‌کنید، و تأسی به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق‌تعالی را برخلاف می‌دانید؟»
بدیهی است که فقط نقل نظر حضرت امام(ره) در میان است و هرگز در‌پی آن نیستیم که خدای نخواسته آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را با مصداق این نهیب امام راحل مقایسه کنیم.
✓ «از خدا می‌خواهیم این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم»
✓ «همین قول مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی برای آنها مرگ می‌آورد» و نمونه‌های فراوان دیگری که بیرون از محدوده این وجیزه است."


حال با توجه به استدلال های دو طرف، به نظر شما سخن کدام یک از آنها در مورد نظر امام(ره) منطقی تر و به واقعیت نزدیک‌تر است؟ معیار تشخیص نظرات امام خمینی(ره) در مورد مسائلی این چنین بااهمیت چیست؟ نظرات خود را در این زمینه برای ما بنویسید.

پایگاه خبری صراط، هیچ یک از نظراتی را که در آنها بار حقوقی و اخلاقی در مورد افراد در نظر گرفته شده باشد، سانسور نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۱۰
۳۴۹
جفتشون ملت رو گرفتار کردن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط جون، زین پس قبل هر مطلبی که به شریعتمداری مربوط میشه، بنویس که کامنت ها منتشر نمیشه !!!

یکساعته مطلب رو گذاشتی، 10 تا غیرقابل انتشار شده که نصفش مال منه !!!

این شریعتمداری مگه کیه بابا !!! هیچی نیست
مدیر پایگاه مخاطب گرامی لحن جنابعالی در همین نظر، خود گویای علت غیرقابل انتشار شدن دیگر نظرات سراسر توهین و تهمت شماست .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"شریعتمداری و هاشمی، دو لبه یک قیچی هستند" که ریشه اعتدال را میزنند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه عجب این دو نفر (محمد م و امین زنده به عشق ) هر دو در مورد یک موضوع اشتراک نظر دارند
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس من نسبت به آقای شریعتمداری ارادت دارم ، خط ما در حمایت از ولایت مشترک هست ، منتها رویه ایشان را کمی تند ارزیابی می کنم ، و معتقدم برخلاف (نظر حضرت آقا) استراتژی جذب حداکثری و دفع حداقلی حرکت میکنن ... من برخلاف حجتیه و غیرحجتیه با حاج حسین دوست هستم ولی منتقد ...
آقای هاشمی در اساس انقلاب نقش اساسی داشتن ، لذا تا زمانی که مورد تایید حضرت آقا باشن قبولش دارم ، منتها آره دیگه !!!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده.باد.حاج.حسين.شريعتمداري....
آدم.مستدل.هميشه.بيشترين.مخالف.رو.داره...مخالفين.غوغا.سالار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با شریعتمداریه

مرگ بر آمریکا
چون آمریکا جبهه مقابل اسلام نابه . اونا با ایران کاری ندارن جنگشون با نظام اسلامیه
رمضانزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
حجت الاسلام،ایت الله شده خیلی وقته قافیه را باخته از وقتیه از کرباسچی در نمازجمعه دفاع کرد یادتان که نرفته ،اومصداق ........ زمان است.خدماتی که در گذشته کرده خدا بهش عمر داده گذشته خوب اش را ازبین ببره ، عاقبت بخیر شدن خوب چیزیه خدااین توفیق راازما نگیره ،وعاقبت صیادشیرازی و تهرانی مقدم،احمدکاظمی را نصیب ما بفرمایدانشاءالله
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین اعتدال از نظر شما چیه؟نظر شخصیتون؟
اعتدال یعنی ولایت. ولی فقیه (هر دو) هم که نظرشون درمورد امریکا کاملا روشنه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اعتدال یعنی اینکه نه از اینور بودم بیفت (شریعتمداری) نه از اونور بودم (هاشمی)

اعتدال یعنی قمپوز در نکن که آمریکا واسه هرکی لاتی،واسه ما شکلاتی (شریعتمداری)!!! درعین حال، غش نکن تو بغل امریکا و جونت در بره برای داش اوباما (هاشمی)!!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین یعنی امام فرمود امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند از یه طرف بوم افتاده بود؟
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط میگه نظرات امین رو به خاطر تهمت منتشر نکرده!
اگه همین تهمت ها رو مثلا به اصلاح طلبان هم میزد باز هم منتشر نمیکردی؟ واسه من ژست ادب نگیر صراط!
آقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای شریعتمداری در حال تبیین اصول است. اعتدال در برخورد با مسائل اجتماعی لازم است ولی در بیان اصول(اصولگرایی واقعی) نباید جذب حدکثری و دفع حداقلی را ملاک قرار داد. اگر اینطور بود که رسول خدا وقتی حداکثر مردم پس از حکم تحریم شراب آنرا میخوردند می بایست به خاطر دفع حداقلی و جذب حداکثری می رفت پیش خدا می گفت که جون خودت همین حکم تحریم شراب رو بردار بتونم جذب حداکثری کنم و دفع حداقلی. زنده باد شریعتمداری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر هاشمي .اقاي شريعتمداري طي 8 سال مملكت را نابود كرد ولي اقاي هاشمي طي 8 سال سردار سازندگي نام گرفت .حالا به جرات ميشه گفت درود بر هاشمي
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
نامردا.اسم.مارو.دزديدن.....لا.اقل.يه.شماره.اي.چيزي.ميزدي.....
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
هه نظر منم مثل امین منتشر نشد! حتما میخوای بگی واسه منم تهمت و توهین داشت؟؟
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته نباشید بعد از یه روز منتشر کردید!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان جواب شما قاطی اون 43 نظر غیرقبل انتشار شده،بوالله قسم که یه ذره توهین در هیچ کجای کامنتام نیست،ولی خوشایند مدیرمسئول نیست!

جواب شما، حساسیت زیادی میطلبه که با کمی کلمه پس و پیش، یهو بلای ستار سر من درمیاد!!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
این همون هاشمیه که 10سال پیش همتون بهش میگفتید دزد و قاتل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان، با هم دعوا نکنید. ما در ایران دو گروه داریم، گروه انحرافی و گروه غیر انحرافی. گروه انحرافی نه بودجه دارن، نه حزب دارن، نه امپراطور رسانه ای دارن، نه حامی گردن کلفتی دارن، نه در انتخابات تونستن شرکت کنند، خلاصه این گروه شهروند درجه دو محسوب میشن.
اما برعکس گروه غیر انحرافی، سی چهل تا حزب دارن، بودجه تا دلت بخواد، رسانه تا دلت بخواد، حامی گردن کلفت تا دلت بخواد، بودجه تا دلت بخواد، حمایت همه ارگانها تا دلت بخواد، خلاصه اینکه چون شهروند مافوق درجه یک هستند، از حق و حقوق قانون کاپیتالیسیون برخوردار هستند.
حالا ممکنه، بعضی وقتها برای سرگرمی مردم و محض خالی نبودن عریضه ، یه تئاتری هم برای مردم بازی کنن، بزن به تیپ و تار هم، ولی اون پشت با هم میگن و میخندن.
صراط عزیز، امیدوارم منو سانسورم نکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرازهایی از خطبه های نماز جمعه نگین مشعشع انقلاب، نابغه جهان اسلام، شناسنامه انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی دامت برکاته که بعدها به وسیله برخی حسودان و بدخواهان به مانور تجمل نامگذاری شد:


«…اظهار فقر و بیچارگی کافی است. این رفتارهای درویش‌مسلکانه، وجهۀ جمهوری اسلامی را نزد جهانیان تخریب کرده است.

زمان آن رسیده که مسؤولین به مانور تجمل روی آورند. از امروز به خاطر اسلام و انقلاب، مسئولین وظیفه دارند مرتب و باوقار باشند… هرچند ما فقیر باشیم و اقتصادمان به سامان نباشد، اما برای آنکه در دیدگان سایر ملل مسلمان و غیرمسلمان، ملتی مفلوک جلوه ننماییم، لازم است تا جلوه‌هایی از تجمل در چهرۀ کشور و مسؤولین حاکمیتی رویت شود…»

ببینید، ۲۷ سال، ایشون و همفکرانشون با اینکه ما کشور فقیر و اقتصادی نابسامان داریم، ولی برای حفظ آبروی نظام اون چیزی که از دستشون بر میومد انجام دادن؟
اما بیام دکتر احمدی نژاد رو در نظر بگیریم. به عوض اینکه آبروی نظام رو حفظ کنه، بره چند تا ویلای شیک، خونه های شیک ، استراحتگاه تابستونی برای خودش و اعوان و انصارش بسازه، رفته توی کشور فقیری که داریم و اقتصاد نابسامان، یک میلیون و 700 هزار مسکن روستایی و دو میلیون و 203 هزار مسکن شهری ساخته . بعوض اینکه به فکر آبروی نظام باشه، رفته بیست میلیون نفر رو صاحب خونه کرده. خوب که چی؟ بغیر از این هست که این بیست میلیون هم پس فردا بیان سهم خواهی کنن؟

ایشون و همفکرانشون هم با اینکه ما کشور فقیر و اقتصادی نابسامان داریم، توی ۲۷ سال 127 هزار مسکن روستایی ساختند، و هم آبروی نظام رو حفظ کردند.
من وقتی خاطرات حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی رو که در مورد اقامت دو هفته اقامتشون در کاخهای چین و سفرشون به ژاپن در دهه شصت شمسی رو خوندم که از قضا سید حسن، نوه امام رو هم با خود و خانواده به این سفر برده بودند، از اینهمه تلاش و خودگذشتگی مو به تنم سیخ شد، اشک از چشمام جاری شد که ما چنین نگین درخشانی داریم ولی قدر دون نیستیم، ناشکری میکنیم.
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط استاد عظیم الشان حاج حسین شریعتمداری


***مرگ بر آمریکا***
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
مقايسه فيل و فنجون ....
هاشمي كجا و اون شريعتمداري كجا.......
خوشحالين؟؟؟؟؟؟....!!!!!!.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق! مگه نمیدونی مسئول محترم صراط نیوز رابطه فامیلی (خواهرزاده) با آقای شریعتمداری دارن! با این مدل اخبار هم میخوان ایشون رو بیشتر مطرح و محبوب کنن! البته این نظر من هم منتشر نمیشه احتمالا :-(
مدیر پایگاه مخاطب گرامی ضمن تشکر از ارسال نظر شما؛ به اطلاع می رساند هیچ یک از دست اندرکاران و مسئولین پایگاه خبری صراط با حسین شریعتمداری نسبت فامیلی ندارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قبلا رئیس صراط خواهرزاده اقای شریعتمداری بود! حالا ارتباط معنوی دارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط شریعتمداری و بس

هاشمی وقتی احمدی نژاد بود صداش درنمیومد.. حالا چی شده که هر روز نظر میده و...

ای بابا هاشمی جون محبوبیتت پرید دیگه...
میخواستمت بخاطر خدماتت تو زمان جنگ ولی خراب کردی داداش
حمید شمسی
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با آقای شریعتمداری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
بسیجی 92
|
Iran (Islamic Republic of)
اکبر هاشمی رفسنجانی هم مگه داریم ؟
سال 88 از دست رفت .
ای مهدی و فائزه با پدرتون چیکار که نکردین .

آقای صراط میخای نشر ندی من نظر ندم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گفته های این دو را باید به فرمایشات امام و وصیت نامه اش تطبیق داد هر کدوم با آنها هماهنگ بود او راست میگوید
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
علت منتشر نشدن کامنت های مربوط به شریعتمداری ارادت خاصیه مه صراط به حسین آقا داره اگه همین مدل تهمت ها به هاشمی رده بشود صد در صد تایید می شود.
همه میدونن که صراط نزدیک شریعتمداریه
من میگم صراط خود شریعتنداریه
انتقاد به صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۹۶
۳۹۰
هر عقل سلیمی اینو میپذیره که هاشمی از قول خودش و روی هوا خاطره دو نفره تعریف می کنه اما شریعتمداری مستند به صحیفه امام ارجاع داده
خوب به نظرتون کدوم راست گفتن؟
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر میرسه پیری کار دست رئیس مجمع داده و فراموشکار شده اند به ایشون بگید از صحنه سیاست خداحافظی کند
دیگه بسه خسته شدیم هر روز می بینیم جای هر کی اظهار نظر میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا عقل سلیم در نظر شما چه باشد؟؟
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا هاشمی خودش تاریخ انقلابه . شریعتمداری چی میگه این وسط
پيام
|
Iran (Islamic Republic of)
پينوكيو الان دماغت چهار پنج متري شده ديگه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بر كسي پوشيده نيست كه هزينه شيعه كشي در جهان اسلام با دلارهاي كثيف آل سعود ملعون تامين ميشود . خدايا ريشه ملك عبدالله وهابي و برادر ايرانيش را بخشكان آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شریعتنداری اون موقع کجا بوده که حالا نظراتش درومده؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
شعار مرگ بر آمریکا با این انقلاب یکی شده هرکسی دم از حذف آن میزنه خائن به اسلام هست میگی نه وعده ما اول پل صراط اون وقت هاشمی جون بیاد بگه من پدر انقلابم بدون حساب و کتاب من و ببرید بهشت
ذوالقدر
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با هاشمی است
بسیجی 92
|
Iran (Islamic Republic of)
کاربرای محترم همینجوری رو هوا و الکی منفی ندید یه ذره منطقی باشید فکر کنید .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
گیرم که امام نگفته
الان زمان فرق میکنه نمیشه همه حرفهای امام را تا قیامت عمل کرد
حامد
|
Netherlands
|
۱۵:۵۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۲۲
۳۱
به جایی که با هم متحد باشیم داریم دعوا میکنیم تو این شرایط حساس امریکا فقط دنبال بهانه است یک عده به جایه این که ازاد انتقاد کنن با کفش می افتن به جون روحانی بالا خره ما تا ابد نمی تونیم با امریکا دعوایی باشیم باید قبول کنیم امریکا یک کشوربزرگ است به مردم هم خیلی داره فشار می اد یکی از دلایل انتخاب روحانی معتدل نزدیک به اصلاح طلب همین بود چون اصولگرا ها همش تو کار مقاومتن بعد هاشمی نظر شخصیش رو از گفته های امام گفته
ناشناس
|
Netherlands
برادر حل مشکلات مردم رو باید مسئولین جور دیگری چاره کنند.. از طریق مذاکره با آمریکا و کنار اومدن باهاش باور کنید مشکلات یر طرف نمیشه...ما باید کاری بکنیم که اصلا اینها نتونند مارو تحریم کنند از طریق خود کفایی یا چیزهای دیگر..وگرنه با این روش دست ما همیشه زیر سنگ آمریکاست.. هروقت دلشون خواست مارو تحریم میکنندو به ما فشار می آورند.... در ضمن امریکاییها ثابت کردند که با اصل انقلاب ما مشکل دارند و تا نظام رو سرنگون نکنند و ما رو به وابستگی کامل نرسونند دست بردار نیستند....غیر از اینه که نتانیاهو تو مذاکراتش با اوباما گفته که تحریم نسبت به ایران اثر کرده و باید فشار رو بیشتر کرد...به خدا قسم ما هرچه در مقابل اینها کوتاه بیایم آمریکاییها پروتر و بی رحمانه تر جلو میان و هیچ رحمی هم به ما نمیکنند...
بعدش هم این گفته ی آقای هاشمی چیز ناچیزی نیست که دیگران به خاطر وحدت سکوت کنند و چیزی نگویند و منی که نسل سومی هستم و امام رو درک نکردم ممکنه این گفته رو باور کنم و عده ای هم بگن که به خاطر وحدت حرفی نزنیم.. بعد اونوقت باور غلطی که در نسلهای سومی و چهارمی پیش میاد رو چه کسی می خواست جواب بده.
ناشناس
|
Netherlands
در مورد پاسخ ناشناس: آقا شما حالت خوبه؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۱۳
۲۸۴
به نظر می آید که رفته رفته حافظه جناب آقای هاشمی دچار تغییر می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سن شما به قیاس گذشته و حال هاشمی قد می ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان فیلماش هست.
شما مثلا اگه بخواهید زمان انسانهای اولیه رو با امروز مقایسه کنی باید دوران اونها رو هم دیده باشی؟
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۲۳
۳۵۸
درود بر شریعتمداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر هاشمی
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر عمه !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صابر عزیز:

افراط !!! درود گفتن نداره !!!
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی دلاور عزیز
شما و امثال طرفداران هاشمی و اصلاح طلب ها وقتی کم می آورید از واژه آشنای افراط و افراطی استفاده می کنید
یعنی شما میگید حرف های منتسب به امام راست هست و همه مطالب صحیفه امام دروغه؟
از سید حسن خمینی می خواهم در این موضوع لااقل سیاست را کنار گذتاشته و موضع گیری کرده و حق امام مظلوم ما را ادا کنند
نگذارید مطرح شدن و در صدر بودن باعث بشه هر دروغی را به امام امت ببندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امین زنده به عشق احمدی چه افراطی؟؟؟/ یعنی هرکسی هرچی دلش می خواد بگه و به امام نسبت بده بعد اونوقت کسی هم که جوابش رو میده بهش بگن افراطی؟؟؟؟پس به نظر شما هرکه شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سر میده افراطی هست؟؟ که اگر اینطور باشد باید گفت اول افراطی امام است...چون گفته آمریکا شیطان بزرگ است و همچنین اسرائیل باید از صحنه ی روزگار محو شود....واقعا شماها دنبال روی چه کی هستید و چه کسانی برای شما مهم هستند؟؟؟
لازم به ذکر است آقای شریعتمداری نماینده آقا در روزنامه کیهان هستند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شریعتمداری عزیز
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دقیقا مثل شما، که وقتی کم میارید،چماق بصیرت رو میکوبید بر سر ما بی بصیرتان !!!!

حبیب جان:
درد این جماعت، درد دین نیست !!! بوالله نیست !!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین استناد به صحیفه امام افراطه؟!؟!؟! رو هوا حرف زدن اعتداله؟!؟!
اگه اینا رو نگی چی بگی.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین کلا بگو "درد این جماعت" به نظر شما چیه؟!؟! این جماعت رو یه خورده توضیح بده ببینیم دقیقا چه ویژگی هایی دارن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"محسن جان، من کلا نظری درباره مطلب بالا و اینکه حق با کیه ندارم"

کلی دارم میگم که هردویشان دارن برای خودشون گردوخاک میکنند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كافي است گفته هاي اين دو را با فرمايشات بيشمار و صريح امام راحل كه از صدا و سيما پخش شده و نيز در وصيت نامه اين بزرگوار آمده است مقايسه كرد . در آن صورت يقينا به برادر ايراني ملك عبدالله قاتل شيعيان جهان نفرين خواهيد كرد كه ناشيانه تلاش ميكند شعاري كه تاكنون مايه وحدت مردم ايران در برابر گرگ خونخوار آمريكا بوده است ميخواهد به وسيله تفرقه در بين مردم تبديل كند. و اين هم يك نوع استحاله شدن است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی را دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شریعتمداری
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۲۴۲
۱۹
بعيد مي دونم ، كه اسلام فحش و بد حرف زدن رو بپسنده ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درون قرآن خداوند کافران و مشرکان را لعن ونفرین می کند...
ما هم شکی نداریم که سردمداران آمریکا واسرائیل کافر و مشرک هستند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد انسان بله حرفی نداره اما لعن دشمنان دین خدا واجبه

مگه معنی تبری که جزء فروعات دین هست رو نمی دونی
«دشمنی با دشمنان خدا» که این واجبه مثل نماز و روزه
همونطور که تولی یعنی دوستی با دوستان خدا هم واجبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی هاشمی که سند انقلابه وامام دربارش گفته:هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است"مشرکه و توهین بهش شد تبری!!!واقعا که
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعا شریعتمداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حال فعلی افراد است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۲۰۰
۲۷
این هم از نادانی شما و امثال شماست
چه کسی را با چه کسی مقایسه می کنید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
هيچ وقت،افرادي همفکر رجانيوز و کيهان و جبهه ناپايداري و حلقه پرتو، حتي اگه راست و کلمه حق را هم بگويند، باورنکنيد و شک به دل خود راه دهيد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بمیر بابا امین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس عزیز:

شما از اهالی مسجد ارک هستی؟؟؟
ادبیاتت آشناست !!!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
از امام علی علیه السلام هست روایت هست که می فرماید ببین حق چیه برو طرفش نه اینکه ببینی طرف چیه کیه .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان:

در پاره ای از مواقع ،منافع بعضیا (جبهه ناپایداری و حلقه پرتو) ایجاب کنه، سخن قبلی خودشان را نقض میکنند و اسمش را هم میگذارند بصیرت !!!!

اینه که باعث میشه کلام حق از زبان اینها هم شبهه انگیز باشه !!!
_________________________________
ناشناس محترم:

ادبیاتت خیلی شبیه بلندگوی مسجد ارک است !!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایت اله هاشمی هیچ وقت با فردی که همیشه بر طبل تفرقه بدبینی بیمارگونه میکوبد قابل مقایسه نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی نیست بگه آقای شریعتمداری ترا خدا ترا به هرچه میپرستی دیگه بسه مردم از افرادی مثل شما خسته شدند آخه شما باچه معیاری خودتو با آقا هاشمی مقایسه میکنی!!!!!!!!؟؟؟؟
بسیجی 92
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه حاج منصور چشه امین ؟؟؟
اگه حاجی و بچه هاش نبود سال 88 تهران بر باد بود .
صددرصد مورد تاییید حضرت آقاست .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ادبیات دکترتون راهم دیدیم حالم ازت بهم میخورد بدبخت توعددی نیستی بخواهی به پچه های مسجدارگ توهین کنی خداحاج منصور را حفظ کند وکور کند هرکسی که کینه نسبت به حاجی داردو چشم دیدن حاجی ندارد صراط تورا خدا چابکن
مهدی ص
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۷۹
۲۱۹
کاملا مشخصه که حاج حسین راست میگه!!!!
بهتر این سوال رو از پدر و مادر احمدی روشن بپرسید تا ببینید آرزوی مرگ گرگ از طرف ما که این همه شهید دادیم و داریم میدیم راسته یا نه!!!!!
مگه خودمون رو گول بزنیم که دشمنی آمریکا با ما تموم شده بشه!!! اتفاقا تا خود قیامت هم تموم نمیشه ! علت این حرف هم اینه که ذات آمریکا خود شیطانه . و چه وقت یک ملت شیعی میتونه با همچین دولت کودک کش و مغروری صلح کنه!!!!!
ان شاالله همون طور که امام گفته شعار مرگ بر آمریکا در نهایت مرگ واقعی رو براش میاره . چون تنها کسی که هیچ وقت به ما دروغ نگفت خمینی بت شکن بود .
ناشناس
|
-
کینه ای !!!
مهدی ص
|
-
اینایی که گفتم کینه شیطان بود . نکنه شما با شیطان رابطه داری!!!!؟؟؟؟
محسن35
|
-
ناشناس واقعا این همه بی غیرتی آدم رو شگفت زده می کنه. بابا آدم حسابی طرف زده کشته فحش می ده رجز می خونه بعد طرفداریش رو هم می کنی؟
مهدی ص
|
-
وقتی رهبر انقلاب میگه آمریکایی ها دستشون به ما نمیرسه وگرنه مثل میانمار ما رو هم میکشتن!!اونوقت نباید به خنده و تبریک گفتن های اوباما شک کرد؟؟؟؟حتما باید مثل عراق چکمه سربازهای آمریکایی روی سینه ناموسمون باشه تا باور کنیم مذاکره با گرگ بی فایده است!!!!؟؟؟؟؟
رضا
|
-
بله درسته به نظرم هر چقدر هم که آدم سنگ دلی باشیم نمیتونیم این جنایت های خشن آمریکا و اسرائیل رو نادیده بگیریم موندم این ناشناس کیه که انقدر ...
آخه به این میگن کینه واقعا که!!!
ناشناس
|
-
حضرت امام رحمت الله :«بغض و كينه انقلابى تان را در سينه ها نگه داريـد، بـا غـضـب و خـشـم بـر دشـمنانتان بنگريد و بدانيد كه پيروزى از آن شماست.»
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۶۰
۱۴۱
اخر و عاقبت کسی که به لیبرالیسم روی می اورد چیزی بیشتر از این نمی شود که به تحریف سخنان امام خمینی و مبانی دینی بپردازند . امام خمینی در جریان عزل اقای منتظری وقتی که به ایشان نامه زدند در ان هشدار دادند که اقای منتظری کشور را دست لیبرال ها می دهد . لذا امام به خوبی و با اینده نگری دقیق می دانستند اگر التقاط صورت گیرد مبانی دینی ، باورها و اعتقادات زیر سوال می روند و اگر لیبرالیسم در کشور نهادینه شود دیگر چیزی به اسم دین باقی نخواهد ماند !!! لذا با این پیام خود به ما این درس را دادند که تمسک جستن به ایدئولوژی های مدرن نه تنها هیچ ره اوردی برای ما ندارند بلکه ما را به چاه مذلت و خواری می کشانند .
اقای رفسنجانی پدر لیبرالیسم پس از انقلاب هستند که در ظاهر مذهبی به نظر می رسند اما در باطن به شدت به لیبرالیسم گرایش دارند . در دوران ریاست جمهوری ایشان در حوزه های مختلف این ایدئولوژی استفاده شد و تا امروز هم اثرات ان را در سطح جامعه و حتی فردی می توانیم مشاهده کنیم . به عنوان نمونه در اقتصاد از مدل های لیبرالی استفاده می کردند و دائم دم از توسعه ی اقتصادی می زدند . ریشه مشکلات اقتصادی ما امروز به خاطر مبانی ای است که در دوران اقای رفسنجانی پایه گذاری شده اند .
در دوران پایانی جنگ تحمیلی اقای رفسنجانی به همراه برخی از مسئولین نظر خود را بر امام تحمیل کردند و امام خمینی را به تصمیم رساندند . امام خمینی هم پذیرش قطعنامه 598 را به نوشیدن جام زهر تشبیه کردند !!!
با تمام احترامی که برای اقای رفسنجانی قائل هستم باید بگویم اقای رفسنجانی از ابتدای انقلاب تا اکنون در مناصب بالای حکومتی حضور داشتند . ایشان تقریبا تمام مناصبی را که در ایران اسلامی دارای اهمیت استراتژیکی هستند تجربه کرده اند !!!
یک زمان رئیس مجلس ، زمانی دیگر رئیس جمهور در مراحل بعدی هم ریاست مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت و امامت جمعه تهران ......
گویی قدرت و ایشان دو دوست جدایی ناپذیر هستند در صورتی که این دو از هم دور بیافتند به خاطر فراق از یار !!! سرگشتگی و جنون حاصل می شود !!!
شدت علاقه اقای رفسنجانی در حفظ جایگاه خود و همچنین عدم پذیرش دیگران در این جایگاههای رزور شده برای ایشان !!! سبب می شود که ایشان حتی در برابر اصول و مبانی دینی بایستند و به تحریف سخنان امام خمینی بپردازند .
صراط جان این کامنت مقداری تند است ولی این تندی ها گاهی ضرورت دارد پس لطفا منتشر کنید .
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین نظر بود
کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۷۷
۷
مشکل اینست که نتوانیم فرق موحد/منافق/فاسق/وملحد را تشخیص دهیم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وقتی فرق را در یک بصیرت ساختگی !! خلاصه کنیم و چماق کنیم بر سر دیگران !!! بله قدرت و توان تشخیص سخته میشه !!!!

مشکل در اینه که بعضی خودعمارپندارها،مملکت رو ارث پدری خدشان میدانند و از دَم به هرکسی یه لقب میچسباند !!

بازرگان= منافق
موسوی= خائن
هاشمی=فاسق
خاتمی= غرب زده
احمدی دلاور= منحرف حجتیه ای
روحانی = ؟؟ (صبر میکنیم)
_______________________
شما برادران هم که هُلپی از آسمون نازل شدید پایین، کسی بهتون چپ نگاه کنه،فاتحه اش خونده اس!!! کلامتون هم وحی منزله !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امن زنده سال 88 چه کسی هاشمی و ناطق و موسوی و خاتمی و.. کوبید پس ژست متفکر بودن نگیر
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول ناشناس
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
داش.امين...قاطي.كرديا...
حاج.محمود.يه.موي.گنديدشو.با.كل.خاندان.اينا.طاق.نميزنيم!!!!!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
بازرگان : کاراش واقعا خوندن داره مثل پس دادن میگ29 ها به امریکا
موسوی : خود اصلاح طلبها (گنده هاتون نه طرفدارها) گفتند که ظلم کرده و تقلبی نشده بود.
هاشمی: من تا حالا نشنیدم کسی به ایشون بگه فاسق.لابد از طرف خودت نوشتی.ولی عملکرد خودش،مواضع ضد مواضع رهبری در این سالها ،عملکرد فرزندانش و ... خودش گویای همه چیز هست.
خاتمی: این هم تاحلا نشنیده بودم.باز خوبه.وجدانا غرب زده نیست؟ دیگه آخرای دورانش تا زانو جلوی غربی ها خم می شد کم مونده بود دست بوسی هم بکنه.منظورش از گفتگوی تمدنها هم که کاملا مشخصه چی بود .
روحانی : بین حق و باطل حرکت کردن اسمش نمی شه اعتدال. یه جا میگه مرگ بر امریکا یه جا تلفنی حرف می زنه.یه بار انرژی هسته ای رو تعلیق می کنه یه بار میگه تعلیقش موهومه.
این چیزا بصیرت هم نمی خواد.یه روحیه حق پذیر می خواد.راه امام و شهدا مشخصه چیه.دیگه والا من نمی فهمم درد شماها چیه.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت.برادر.محسن.35...جسارتا

ما.دوران.بازرگان.ميگ.29.نداشتيم...اف.16.ها.و.اف.14.هاي.باقيمانده.رو.مدني-.وزير.بازرگان-.به.باد.داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محسن 35 میگ هم مال روسیه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۵۰
۴۰
شریعتمداری که کلا با شاد وبودن مردم ایران و کلا با همه چی مشکل داره،خدایا اگه رهبر نمونه که اینا مارو میخورن،خیلی ازشون متنفرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
OK
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
شریعتمداری با شاد بودن شما مخالفه؟؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!
شما با چی مگه شاد میشی؟نکنه شما اعتدالگرای اصل بودی که با آجر زدی تو سرش؟
واقعا خواهش می کنم توضیح بدید که مثلا کدام شادی شما با حرفهای شریعتمداری به هم می خوره.شما آقای ملت با فامیلی ایران.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۴۳
۱۲۷
سلام
چرا کهولت سن آقای هاشمی را در نظر نمی گیرد واینگونه به او می تازید.گاهی پیش می آید اگر انسان در جوانی خود را آماده نکرده باشد برای پیری این اتفاق می افتد وانسان دچار فراموشی می شود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگه به سن باشه، سن کسانی که در پیامک های بین مردم ردوبدل میشه را درنظر هم بگیرید!!!!!!!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین دقت کن.سن اصلا مسئله نیست. اگر در جوانی یک سری مسائل رو رعایت نکنید و پیشگیری نکنید در سن پیری عوارضش خودشو نشون می ده.
ببین همه پیرها فراموشی نمی گیرن.
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۲۷
۶۰
هیچکدوم نباید نظر بدن . کشور رهبر داره و رئیس جمور مسوول سیاست خارجیه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۵۴
۱۶۸
صداقت حاج حسین خدشه ناپذیر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا صداقت !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه همه منفی
عاشق هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۴۱
۴۵
درود بر هاشمی عزیز
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین توضیح بده چرا.با کدوم فعل هاشمی حال میکنی؟بی سند حرف زدنشو؟واقعا از روی هوا حرف زدن درود گفتن داره.
همین شریعتمداری اگه یه وقتی اشتباهی بکنه خدایی ناکرده، همه اصولگراها نقدش می کنیم.
اگه یه وقتی خدایی نکرده آقای هاشمی یه حرف موافق با اسلام و راه امام و شهدا بزنه همه تحسین می کنیم.
اخه این چیه یاد گرفتید هی شخصیت گرایی میکند.حق گرا باشید.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمي....يه.دفتر.خاطرات.جادويي.داره.كه.هر.خاطره.اي.حال.كنه.توش.ظاهر.ميشه...
جالبه.تمام.خاطراتش.با.امام.هم.هيچ.شاهدي.نداره...!!!!!!!!!!!!!جالبه..نه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمه من بود شعار میداد تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دیگه کارت به جایی رسیده که از تیکه کلام من استفاده میکنی؟
بسیجی همیشه سبز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۲۷
۴۷
کلا شریعتمداری با تند رویهایش ضربه های سنگینی به اصل نظام زده. اگه حرف نمیزد سنگین تر بود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
اگه سهمیه ادارات دولتی نبود که همین تیراژ هم نداشتن!!!
محسن35
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شریعتمداری عین حرف امام رو تکرار کرده.یعنی از نظر شما امام تندرو بودند؟
محسن35
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امین شما برو ببین پول روزنامه های اصلاحاتی از کجا میاد.
اقاي.دل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اگه.حرفاي.امام.رو.تند.روي.بدونيم.و.....هاشمي.رم.اصل.نظام....حرف.شما.درسته!!!!

امام.كه.نشون.داد.هيچ.موقع.تندرو.تبوده...بلكه.دقيق.رو.بوده.....
امام.هيچ.وقت.حرف.مفت.نزده...اما.برادر.هاشمي.تا.بخواي.....

اما.هاشمي.كه.تو.نظام.تمام.مناصبش.رو.به.خاطر.مواضع.به.درد.نخورش.از.دست.داد....
و.فقط.رييس.مجمعه.كه.اونم.انتصابيه...و.الا.اگه.براي.اونم.انتخابات.ميبود.الان.هيچ.سمتي.نداشت..
و.الان.فقط.ازش.يه.ابهت.پوشالي.مونده...كه.به.نظر.مياد.اونم.ميخواد.به.باد.بده....
اما.حاج.حسين.هميشه.درست.گفته.و.چشم.نفاق.و.فتنه.رو.زده.و.اين.همه.مخالفم.به.خاطر
راستگويي.شه...
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۳۷
۱۱۶
به قول فرزند احمدی نژاد :
فردا هاشمی میگه این حرف امام که گفته آمریکا شیطان بزرگه ؛امام گفته آمریکا عجب شیطونی هستی

وای بر شما دنیا پرستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آن مرد رفته است . پسرش که دیگه جای خود دارد . از قول یکی حرف بزن که ارزش خوندن داشته باشه .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس جون، سوختن که نداره:

یهو دیدی فردا هاشمی میاد میگه:

امام نگفت با سطل آب، اسرائیل رو سیل میبره!!! منظورش این بوده که آب بازی خوب نیست،آدم سرما میخوره !!!

آمریکا هم که شیطان نیست، شیطون بلاست !!!

خخخخخخخ
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ميشل.فوكو....نظريه.پرداز.بزرگ.فرانسوي..
امام.خميني.مرده.است.اما.سربازانش.رو.از.اون.دنيا.داره.هدايت.ميكنه...
صداي.چكمه.هاي.سربازان.خميني.را.پشت.مرزهاي.فرانسه.ميشنوم....

آن.مرد.بزرگ.رفته..است....آن.سرباز.آن.مرد.بزرگ.هم.رفته.است....اما.ما.هنوز.نرفتيم....هنوز
هستيم...
آن.مرد.بسيار.پر.قدرت.تر.بر.خواهد.گشت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به پسر احمدی نژاد بگین اعصابت خورده امسال نشده با همسر مکرمه به نیویورک برید ...داری میسوزی چرا به هاشمی بند میکنی ؟حرف بابارو گوش کن از اب استفاده کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۹۳
۲۰
برو بابا توهم با حاج حسین گفتنت . مگه این اقا کیه که اینقدر بزرگش کردید . این کشور امام زمانی که این حسین میخواد واسه ما درست کنه وای به حالمان . این اقا بیخود دم از رهبر و این جور چیزا میزنه این اگر به رهبر اعتقاد داشت اینقدر بی پروا صحبت نمیکرد . این ادم بهتر بود اظهار نظر نمیکرد اونوقت میدیدی شیطون بیکار میشد . این جور ادما دارن واسه شیطون اشتغال درست میکنن . وقتی رهبر هست شزیعتمداری کیه .؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبر فرمودند این عمار؟
اگر هاشمی نبود می دیدی که کشور همه یکدل و یکصدا بودند.
یه زمانی مردم همه با هم می گفتند مرگ بر امریکا تا وقتی که آقای هاشمی ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خمینی کبیرهم فرمودند نهضت زنده است تاهاشمی زنده است حال شریت نداری ویاهرکس دیگه تحمل بزرگی ووالامقامی معظم له راندارندمشکل ازخودشان است ویاحسادت چنان کورشان کرده که حقایق مثل روزروشن رانمی بینندای کاش برای یک باره هم شده این شریعت نداری دریک انتخابات شرکت می کردونتیجه ان راماننداقای باظرفیت میدید
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
علی حرف امام مال یه زمانیه و ما داریم از الان حرف میزنیم.مث اینه امروز بری به مولات آب بدی بگه نمیخوام.روز بعدش بگن برو آب بده به مولات بگی دیرمز گفت نمیخوام و تو نمیدونی نخواسته چون دیروز روزه بوده و تو امروز آب رو ازش دریغ میکنی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۲۱
۳۶
اقای رفسنجانی راست میگوید. عمرا منتشر کنی
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امام فرمود که فقط صوت یا دستخط هست که قابل استناده.
بعد یعنی منظرورت اینه که شریعتمداری داره دروغ میگه؟ واقعا عجب دارید.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي.هاشمي.ديگر.مستمع.آزاد.است...
مواضعش.ديگر.نه.خوب.است.نه.بد....
فقط.عبرتيست.براي.همه.....كه.سرداران.جنگ.هم.ميتوانند.ذليلانه......درخواست.زندگي.كنن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اگرقراربرصوت یا دستخط امام باشدپس اظهارات شفاهی حضرت ایت الله هاشمی درروزانتخابات خبرگان رهبری درموردرهبرفعلی نیزغیرقابل قبول وجعلی می باشد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون حرفهایی هم که اقای هاشمی در مجلس خبرگان زدند صوت یا دستخط داشت؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلمش هست که امام خودشون حضرت آقا رو پیشنهاد کردند.
خواستی بگو تا آپلود کنم.
هاشمی چه حرفی میزد چه نمی زد آقا انتخاب می شدند.اصلا اونموقع هم اشتباه کرد که باز خاطره تعریف کرد.
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم آقای هاشمی رفسنجانی درموردحرفی که درجلسه مجلس خبرگان زدتنهانبودوشاهدداشت مرحوم حاج سیداحمدخمینی مرحوم آیت الله سیدجلال الدین طاهری حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی سرکارخانم دکترزهرامصطفوی دخت گرامی حضرت امام هم شاهدبودنداصلابه فرض همه این هانعوذبالله دروغگووجاعل حدیث بودنددیگرکسی نمی توانداین راانکارکندکه حضرت امام تنها70 روزمانده به رحلت آیت الله منتظری راعزل کردندوتنهادوسه هفته مانده به رحلت مبادرت به تشکیل شورابازنگری قانون اساسی کردندکه عملانوعی زمینه سازی برای رهبری آیت الله خامنه ای بودچون طبق قانون اساسی سابق ایشان نمی توانستندرهبرشوندچراقبل ازآن حضرت امام این شوراراتشکیل نداده بودند؟وتنهادوسه هفته مانده به رحلت این کارهاراکردند؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۳۴
۹۱
از فرزندانش چیزی نمیگوییم!
کسی که ادعای نوه هایش اینه که "ایران ارث بابا اکبرماست" بیش ازاین انتظار نمی رود!
والسلام
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
راست.ميگه...رفقا.يه.قطعه.زمين.داشتن.كه.ايران.افتاده.وسطش....
اما.يه.شعري.هست.كه.ميگه...
ذات.حق.باتو.مداراها.كند...
چون.كه.از.حد.بگذري.رسوا.كند...
برادر.هاشمي.از.حد.گذشته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۴۲
۱۰۳
درود خدا بر سرباز ولایت مدار حاج حسین شریعتمداری و تـــمامی مردان و زنــانی کـــه با خمینی بیعت کـردند و بر ســـر پیمان خود مـــاندند تــــــــاریخ مملو از افرادیست که نان را همواره به نـــرخ روز می خورند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
از منفی ها معلومه راست میگی
اقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
منفي.ها.به.هيچ.عنوان.ملاك.نيست....
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
تــــــــاریخ مملو از افرادیست که نان را همواره به نـــرخ روز می خورند...
درست مثل امروز
عجب حب به دنیا چه ها میکند که فرزند مجرم خود رو هم حمایت کنی!!!!!
اینه که از قدیم میگن عاقبت به خیر بشی برای همین روزهاست دیگه!!
پناه برخدا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقاجواد:

آیا آیت الله علم الهدی، هم جزو مصادیق خط اول شما قرار میگیرند؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۶
۲۷
جفت شون گل هست
حالا چه گلی خدا میداند
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۹۱
۲۷
آقای هاشمی به امام نزدیکتر بوده یا آقای شریعت مداری؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"شما هم دیگه سواستفاده نکن آقا"

اگه قرار به نزدیک بودن باشه، منتظری از هاشمی هم به امام نزدیک تر بود !!!
دیدی که سرنوشتش چی شد!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
تلحه زبیر ... و ... و ... .تاریخ اسلام پر از این نزدیکهایی که خیلی دور رفتن.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ابو.جهل.عموي.پيامبر....ابولهب.عموي.پيامبر...
سلمان.فارسي...يك.ايراني....
بلال.حبشي.يك.سياه.اتيوپيايي
قاتل.امام.حسن.زنش...قاتل.امام.جواد.زنش...

عجب.استدلالي.داريا...
همنشينان.امام.با.باراك.فالوده.ميخورند
....چه.طنز.تلخي......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۷۴
۲۸
خدا شر شریعتمدار را از سر مردم ایران کوتا کند چون متحجر تر ازایشان مگر خودش هاشمی که دروغ نمیگوید امام به ایشان اعتماد کامل داشته وهر چه راجب امام ایشان بگوید درست است امام در زمان حیا تشان تفکر که امروز بر مملکت حاکم است رد تنموده بود
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امام فرمودند فقط خط و صوت هست که قابل استناد است.
بعد توضیح بده کدام اصل نظام هست که با نظر امام فرق داره؟
حضرت آقا که فرمودند انقلاب در همان مسیر روزهای اول حرکت می کند.
nohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شر شیطان را از افکارتان بردارد نه کسی که با دلیل و مدرک حرف میزند.
احمد 1300
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۸۷
۱۷
جالبه !!! تو همین نامه منتسب به امام خود حضرت امام شعار مرگ بر شوروی هم کنار مرگ بر امریکا اوردند ولی الان روسیه بزرگترین متحد ماست پس این نشون میده حرف امام ابدی نیوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرت دیپلماسی شوروی وروسیه درمناسبات وطرز رفتارباایران یکیه؟؟؟؟؟
یه کمی بینش سیاسی وتاریخی تون و زیادکنید لطفا
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
شوروی کو؟ کجا رفت ؟
مگه مرگ بر آمریکا رو به شما میگن (مرگ بر ...)
آمریکا هسته شما چرا کاسه داغتر از آشید گور پدر آمریکا
یه جو غیرت هم خوبه واسه بعضیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شوروی که از هم پاشید پسرجان .
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین مرگ بر امریکا مرگ بر طاغوته.مرگ بر فکر شیطانیه.مرگ بر استکباره.حالا هر کسی که میخواد باشه.شعارهای جدیدی که چندسالی هست اومده رو نشنیدید؟مرگ بر آل خلیفه؟!
بله خود امام گفتند که اگر امریکا توبه کند ...
آیا دشمنی امرکا هر روز بیشتر نمی شود؟آیا نیرنگهاش هر روز بیشتر نمی شود؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ايشون.نظريه.پرداز.بزرگ.قرن.هستند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیا شعور سیاسیتون همین قدره! شوروی مرد تموم شد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۸۲
۱۷
کلا آقای شریعتمداری به همه چیز و همه کس مشکوک است.آسمان ریسمان زیاد میکند.امام خمینی فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است اما نگفتند تا ابد میش باشید.در زمانجنگ هم طرفین با هم مذاکره میکنند.صحبت نکردن با دشمن نشانه ترس است.
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
الان شدیم بدتر از میش
بگذارید آنها التماس کنند
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
یکم منطقی صحبت کنید.
صحبت نکردن با امریکا یعنی تو در شان ما نیستی.تو اصلا انسان نیستی تو یک حیوان پستی که جز نیرنگ و خیانت سابقه ای نداری.
بله امام فرمودند هر وقت امریکا غیر امریکا شد.
وقتی ما غیر ما شدیم که دیگه واویلا.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
دم اقای شریعتمداری گرم با این روشنگری هایش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بی همه چیز پس فطرت بیخود میکنی با اسم من نظر میذاری !!

اون روز روز مرگ منه که از شریعتمداری حمایت کنم"

صراط 30 تا کامنت منو انداختی غ ق !!! خیالی نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دونستم منظور امام از این حرف یعنی گرگ(مستکبر) بشیم!
حمید طالبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۱۸
۴۲
سلام دوستان
نظر من اینه که آدمیزاد از آفتابگردان سریعتر تغییر چهره و تغییر روش میده
اما کتب و نوشته های تاریخ غیر قابل تغییرند
مگر اینکه همین آدمیزاد دستی توش ببره و تحریفش کنه
من کاری به شعار و راست و دروغ حرف های این آقایون محترم ندارم
اما به وضوح نتیجه دخالت دوستانه آمریکا رو در کشورهایی چون عراق و افغانستان و مصر و .... می بینم.
فقط خدا سایه رهبر عزیزمون رو روی سرمون حفظ کنه
فاطیما
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۶۲
۲۴
هاشمی یار شفیق امام بود از اول که امام به ایران امدند،امام شریعتمداری رو قبول نداشت.بعد از رحلت امام شریعتمداری همه کاره شد.
محسن
|
-
همه کاره ؟به غیر از صراط و چند تا نهاد دولتی که روزنامه کیهان رو بالاجبار میخرن کی به شریعتمداری اهمیت میده؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
جون داداش چقدر حال میده، گروه بندی ما تو جام جهانی اینجوری بشه :

گروه مرگ:
انگليس (سيد اول)
آمريکا (سيد دوم)
اسرائيل (سيد سوم)
ايران (سيد چهارم)

روزهای بازی،یه نمایشگر بزرگ، بذارن تو دانشگاه تهران !!!!

"شعار نیروهای خودجوش همگی مرگ بر استکبار"
روز بعد بازی هم حاج حسین شریعتمداری بازی رو برامون توی سرمقاله اش تحلیل کنه!!!

تقابل کیروش بسیجی و کلینزمن استکبار !!!
محسن35
|
-
شما از کجا میگید امام شریعتمداری رو قبول نداشت؟در ضمن تحولات زندگی شریعتمداری رو هم بخونید.
با شما موافقم.هاشمی یار شفیق امام بود ولی دیگه ...
فاطیما
|
-
ازین نظر میگم قبول نداشت که تو هیچ کاری دخالت داده نمیشد.اون ولی دیگه هم که نوشتید ...تا امام زنده بودن که یار امام بودن ،حالا کی میتونه بگه نیستن،غیر از خود امام یا فرزندانشان...
آقاي.دل
|
-
ايشون.همون.فاطمه.هستند.....چون.با.كدخدا.بستيم....فاطيما.شدند...خارجي.فاطمه.است...
بعد.از.اظهار.نظر.بسيار.گهربارم....بايد.عرض.كنم.كه....حاج.خانم.هركي.سبيل.داشت.كه.باباي.من.نيست.كه

اون.شريعتمداري...كاظم.شريعتمداري.بود....
اين.حسينه....حسين.شريعتمداري....كاظم.شريعتمداري...
امشب.100.بار.بنويس
محسن
|
-
امین جون احسنت من هم مدتی دقیقا" به این فکر میکنم که مسئولین دوست دارن تو جام جهانی همچین چیزی پیش بیاد تا با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی 9 بازنده اعلام بشیم و به برزیل نریم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
۲۲
۳۹
سلام
باتوجه به سخنان رهبری در دیدار اخیر با مجلس خبرگان(نقل به مضمون)برای موفقیت در کارهای کشورباید یک الگو داشته باشیم که بحمدالله سخنان ومواضع امام راحل موجود است پس برای پیشرفت باید به همان ها عمل کنیم .
ودر مورد متن منتشر شده ی بالا ما باید براساس مستندات قضاوت کنیم
1-اقای هاشمی میفرمایند که این سخن به صورت خصوصی مطرح شده که چند نکته قابل توجه است
الف) اگر امام(ره) این موضع را قبول داشتند انقدر شجاع بودند که خود باصراحت در زمان حیات یا در وصیتنامه انرا مطرح میکردند
ب)در مورد چنین موارد مهمی باید بر اساس مستندات صحبت کنیم نه اینکه نقل اقای هاشمی درست نیست
ج)ما زمانی میتوانیم این صحبت رانقل برصحت کنیم که فرد مذکور مسبوق به سابقه باشد ولی وقتی اقای هاشمی در مورد انتخابات ریاست جمهوری سالهای 92،88،84 سه موضع متفاوت میگیرند ونظر ایشان در موردرژیم صهیونیستی و افتخار ایشان به عنوان پیشنهاد دهنده پایان جنگ تحمیلی به امام و.... نشان دهنده عمق اختلاف نظر در مورد سیاست خارجی وکشور داری با امام راحل ومقام معظم رهبری میباشد پس نقل قول ازچنین فردی برای بندهد پذیرفته نمی باشد
2)ما نباید در مورد موارد تاریخی احساسی برخورد کنیم
3)در مورد نظر اقای شریعتمداری باید گفت که به این علت قابل پذیرش است که دارای مدارک ومستندات میباشد
4)در مورد نظرات دوستان باید گفت که نبینید چه کسی میگویید ببینید که چه میگویید
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۴۳
صراط جان بیا تو هم کمی رو به انصاف باش هاشمی 35 سال است انواع خیانتها را به این مملکت کرده از ریاست طلبی تا پشیمان از گذشته خودش همیشه ملت را تشویق به فحش دادن به امریکا تحریک میکرد ولی الان میگه غلط کردم امریکا بهترین است امام که چند جمله تاریخی مثل امریکا را له میکنیم و غلطی نمیتواند بکند رابطه گرگ و میش را مطرح کرد اما این ........ انقلاب میگه امام موافق مر گ بر امریکا را خوب نمی دانست ولی بعد از دومخرداد که هاشمی باعث شد با عملکرد افتضاهباعث زوی کار امدن خاتمی شکل بگیرد از روز اول ریاست جمهری که می خواستند ریشه ولایت را بزنند شریعتمداری مثل مالک اشتر علی هر چه اون خیانتکاران برنامه علیه انقلاب ریختند ایشان به هم زد او با قلم خود ص برابر هاشمی و هم فکران هاشمی برای انقلاب و مخصوصا ولایت مثمر ثمر بود خداوند هر بلایی که برای حاج خسین میاید را به سر هاشمی خود فروخته بیاورد
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به هیچ وجه حق ندارید به بزرگان نظام توهین کنید.
مخالفت بوسیله هایی غیر از توهین هم می رسه.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر صراط که نظرات توهین آمیز تورو منتشر میکنه و نظرات منو که توش یک کلمه توهین هم نیست رو نه
منصف!
|
Iran (Islamic Republic of)
منصف!!!!!
دادا یه چی بنویس به نوشته هات(که نشان شخصیت شماست) یه کوچولو بخوره:)))
منصف واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاربر محترم لطفا از عنوان کاربری من جعل نفرمایید فکر نمی کنم کار درستی باشد
منحرف!
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه هاشمی یکی از بزرگان نظام است مربوط به یک دوره خاص بود!
مثل: انکه مجلس در راس امور است مر بوط به یک دوره خاص بود!
این جمله هارو باید با طلا نوشت قاب کرد و بالای سر کسانی که خودتون بهتر می دونید زد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۵۰
۱۰
جه طور أية ألله هاشمي رو كه در تمام جنك نماينده امام بوده و إز قبل إز انقلاب در همه جزيئات قرار داشته و همراه با أية الله خامنئي بيشترين زحمت رو براي كشور كشيده با يك روزنامه نكاري كه تنها راه معروفيتش رو در افراطكري ميداند مقايسه ميكنيد به قول عربها خالف تعرف يعني اكر ميخاهي مشهور شوي با همه مخالفت كن و حرفهاي إفرادي بزن
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
آیت الله هاشمی شما توسط آیت الله خامنه ای عزیز حجه الاسلام خطاب شد.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ببين.حجت.الاسلام...نه.آيت.الله...
از.حجت.الاسلامي.تا.آيت.اللهي.خيلي.فاصلست....بايد.چند.سال.درس.بخوني.و.....مجتهد.بشي.تا.بهت.بگن.آيت.الله....
تازه.بايد.از.يه.مرجع.تقليد.اجازه.ي.اجتهاد.داشته.باشي...

به.يه.سروان.نميشه.گفت.سرتيپ
ناشناس
|
-
|
۰۴:۲۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۴۷
۲۸
شریعتنداری
درود بر موسوی و کروبی و رهنورد
سانسور کن
محسن
|
-
رهنورد نه کاظمی مگه اینجا آمریکاست که واسه خودش اسم هنری
محسن35
|
-
lol
آقاي.دل
|
-
چرا.اين.جوري.ميگي....
اينجوري.بگو...درود.بر.رجوي.و.بني.صدرو...اسراييل.و.صدام.و...طالبان.و...عيدالله.سعودي.و....
كاظمي.و.موسوي.و.كروبي.و.هاشمي.و..
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۵۳
۱۹
مقایسه یار امام ورهبری با وجود برخی اشتباهات با شریعتمداری شرم آوره
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه یار رهبری رو یکم تشریح کنید؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان چیزی که عوض داره،گله نداره !!!

یادتونه زمان برگزاری جنبش غیرمتعهدها،بعد از رهبر، چه کسی وارد شد؟؟؟
چرا رییس جمهور سوم وارد شد؟؟؟؟


یادتونه خودزنی کردید؟؟؟؟؟ وچه رفتاری در قبال احمدی دلاور داشتید؟؟؟

صبرکن،اون شاخه شکستن نتیجه ای داره که طیف شما پشیمانی دردآوری خواهید داشت !!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۵
هزار بار از صراطیهای عزیزممنون فکر کنم بعد ازقرنها مشکل مثبت و منفی ها حل شد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۳۳
سلام
آقای شریعتمداری از خاطرات شخصی خودشون ننوشتن همه حرف هایی که زدن با یه جستجوی ساده تو آثار امام قابل مشاهده است .
آقای رفسنجانی هم باید به هر قیمتی شده تو صحنه بمونند.... . امام اینقدر شجاع نبودند که صراحتا حرفشون رو بزنند؟؟؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
نه.ديگه...اما.كه.روراست.نبوده.كه.....ميومده.به.مردم.يه.چيز.ميگفته......به.هاشمي.يه.جور.ديگه
ميگفته....
لعنت.بر.معاويه.ابن.ابي.سفيان...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۴۳
نظرات امام رو کسی نمیتونه تحریف کنه. مسلماً در این مورد حق با آقای شریعتمداریست.
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
هه بنده خدا! كجاي كاري؟
پيغمبر به اون بزرگي حرفهاش توسط وهابيون كثيف تحريف شده! امام كه جاي خود داره!
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۴۵
۲۷
معلومه که هاشمی راست میگه.البته اگه منتشر میکنی صراط!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی صحیفه امام دروغ میگه؟!؟!؟!
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن 35 استغفرالله!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
میانه رو
LOL
امیر
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۶
۲۸
درود بر استاد قلم بابام
محسن
|
-
ابویتون دیزی و کله پاچه رو هم به خوبی قلم ...
قنبر
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۸
۲۷
سلام
ابتدا باید مستندات را خواند و بعد به سوابق دو طرف نگاه کرد که چه شخصی و چه خانواده هایی دارند آقای هاشمی اگر راست می گوید ابتدا از خانواده خود شروع کند بعد به قضیه کشور و دین و قران بپردازد که مرگ در قرآن درست است و نباید مرگ را گفت مگر ما در قرآن نداریم که با کفار مبارزه و آنها را نابود کنید. ما که در آرزوی ........... هستیم !!!!!!
عنابستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۳۵
۱۷
تنها حرفي كه به اين افراطيها مي شود زد ( اذا خاطبهم ........) درود بر هاشمي همان بزرگ مردي كه امام زنده بودن هاشمي رابه زنده بودن نهضت پيوند زد
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۴۱
۱۶
صراط خواهشا انقدر شریعتمداری رو بزرگ نکنید .
در حدی نیست که بخواد با آیت الله مقایسه بشه .
اگه قصد بزرگ کردن داری و نیاز به پشتیبان خواهشا علنا بگو
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
آیت الله شما توسط آقا حجه الاسلام خوانده شد.
بشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
خوداقای شما همیشه ازطرف امام حجه الاسلام خوانده میشد ولی همان شب فوت ایشان یکه شبه ایت الله شدند
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم اینه به درجه آیت اللهی رسیده باشن
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم اینه که الآن خلع درجه شدن.
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
با وجود امثال شما و شریعتمداری دیگه نیازی به اسراییل و صهیونیست نداریم
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
بشیر تکلیف تو که مشخصه.
اصلا خود آقاست که میزانه برای ما.ما همه رو با آقا می سنجیم.برا من اصلا فرق نمی کنه هاشمی حجه الاسلام باشه یا آیت الله.مهم اینه که جدای از خط رهبری و امام و شهداست.آقا هم این رو با حجه الاسلام خواندن هاشمی مشخص کرد.
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
همین شماها برید دنبال شریعتمداری و امثال احمدی نژاد و همون ایل و تبار
تا ببینیم کجا رو میگیرید
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم دردرون حوزه های علمیه یک عرف نانوشته وجودداردکه اگرکسی حتی اگرعلامه دهرهم باشدولی زیز60سال داشته باشدیااصطلاحاریشش سیاه باشدبه اوآیت الله نمی گویندمتاسفانه درعقدنامه حضرت امام وبانوخدیجه ثقفی تهرانی هم عنوان ثقه الاسلام برای حضرت امام بکاررفته است!حال آن که حضرت امام درسن24سالی به درجه اجتهادرسیده بودندودرسن27سالی ازدواج کرده بودندیاهمین الان سیدحسن نصرالله که تنهابدلیل جوانی سن به اوآیت الله نمی گویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیت الله؟ من بمیرم پشتش نماز نمی خونم میگه آیت الله!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۴۰
۲۱
مسلما آقای شریعتمداری راست نمی گوید.
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه حرف شما قبول ! ولی جون مادرت تاحالا یک با فقط یک باروصیت نامه امام و خوندی؟؟؟
اگر یک بار بخونیش دستت میاد کی راست میگه !!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه شریعتمداری مثل هاشمی از رو هوا حرف زده؟
صحیفه امام حاضره برو ببین کی راست می گه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تا عمر داريد و نفس ميکشيد:
دل در گرو و دست دوستي به اين جماعت خودعمارپندار ! ندهيد،ندهيد،ندهيد،ندهيد،ندهيد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۸
صراط جان!دیدی شهامت چاپ مطلب قبلی را نداشتی (در حالیکه هیچ تهمت وتوهینی در آن نبود)؛بیینم شهامت چاپ این را داری .
خود + و - کامنت ها گویای همه چیز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۳۷
۱۹
شخصیت هاشمی فرای قیاس با این موجوده
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگید حیف حاج حسین
بعضی خودشون رو هم با آب کوثر بشویند ...پاک نمیشن
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۱۵
ملاک حرف ها وصیت نامه الهی سیاسی امام است که کاملا شفاف همه چیز را بیان کرده است.
امریکا شیطان بزرگ است و ارتباط با شیطان که دشمنی خود را با اسلام اشکارا بیان میکند عین ساده لوحیست.
خدا اخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر بنماید ان شاء الله
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۱۰
معلوم است كه هنوز بسياري درك صحيحياز حوزه اجتهاد انهم اجتهاد سياسي ندارند باور فتواي حلال بودن شطرنج از سوي امام كه صدها سال حرام بوده وروايات بسياري بر ان وارد است بسيار سختتر از حذف يك شعار سياسيست مگر نه اينكه در مقاطع مختلف برخي شعارها مانند مرگ بر شوروي / فرانسه و گاها انگليس حذف گرديد وهمين باب باز بودن اجتهاد است كه نياز به مجتهدين والامقام مانند ايت ا... هاشمي را درمقاطع مختلف ضروري مينماياند بنا براين مقايسه حرف فردي چون شريعتمداري با مجتهدي مانند ايت ا... هاشمي حكيمانه نيست ومانند مقايسه عملكرد حضرت موسي و خزرنبيست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مجتهد ؟؟؟؟؟؟

آیت الله هاشمی ؟؟؟؟؟

داری جوک میگی؟؟؟؟؟!!!!!!!!

میخوای مارو بخندونی ؟؟؟؟؟
________________________________
برو به اخرین حکم رهبری به ایشان نگاهی بنداز، ببین که هاشمی رو حجت الاسلام خطاب کرده!!!!!!
اعتدال به معناى واقعى
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر اين اجتهاد خود هاشميه پس چرا به دروغ اون رو به امام نسبت داده ؟
و اگر اجتهاد خود امامه پس چرا خود امام درزمان حياتش به کسي غير از هاشمي نگفته ؟
با اون صراحتى که همه از امام سراغ دارند مسلما اگر نظر خود امام بود در زمان حياتش اعلام ميکر يا در جايي مي نوشت
به نظر من دوستان آقاى هاشمى در حال اجراي سناريوى تحريف شخصيت ضد استکبارى امام هستند تا به منافع سياسى و اقتصادى خود برسند
نياز به گفتن شريعتمدارى هم نبود کسى که يه ذره امام رو بشناسه ميفهمه که هاشمي اين نسبت رو به دروغ به امام بسته
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مساله اینه که ایشون مگه کیه که بخواد این جور نظرات رو بده؟
تغییر این سیاست ها دست رهبریه.
هاشمی با این کارش می خواد بگه من از رهبری بهترم.رهبری خلاف امام رفتار می کنه و ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان نمیدونم مطلب رو برات باز کنم !!!!(کاش میشد جای دیگه بحث کرد)

این نکته ای که شما گفتی، رو من از قبل دنبالش بودم !!!
از سه سال پیش که پشت احمدی دلاور خالی شد !!!

هیــــــــــــــــــــس !!!!
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محسن35 در اوایل انقلاب اگر آقا به هاشمی رفسنجانی گفتن حجه الاسلام آقای هاشمی رفسنجانی هم اولین کسی بودن که لقب رهبر و پیشوا رو به حضرت آقا دادن.دوما آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خامنه ای هردو دست راست و چپ آقای خمینی بودن.اگر آقای خامنه ای حرفی میزنن به همون میزان آقای هاشمی هم حق اظهار نظر در خیلی زمینه ها دارن.فقط اگر امثال شما متعصب ها اجازه بدین دولت مسیرشو طی کنه.حالا من نمیدونم این وسط آقای شریعتمداری چرا نظرشونو تحمیل میکنن؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مهسا خانم به هیچ وجه اقای هاشمی در سطح حضرت آقا نیستند.
شما نمیتوانید حتی یک نمونه از حضرت آقا پیدا کنید که مخالف راه امام و شهدا باشد.در مورد آقای هاشمی چطور؟
در حال حاضر ولی امر ما آقا هستند.همه باید از ایشون اطاعت کنیم.وقتی حضرت آقا به این شدت در برابر امریکای لجن جبهه می گیرند راه برای همه مشخص می شه.آیا آقای هاشمی پیرو ولی امر هستند؟پیروی کسی که اطاعتش شرعا و قانونا واجب است.
همه و همه و همه حرف من همینه.
این اشتباهه؟تندرویه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۶
۷
شعار مرگ بر امریکا چندان مساله اساسی نیست که نیاز به نظر امام باشد بلکه مساله فرعی است که نیاز به زمان شناسی دارد. اگر شما راست می گویید چرا سخن امام که گفت ما اگر از همه بگذریم از آل سعود را یادتان رفت و مراوده با ال سعود را با جان و دل خریدید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بقول بایرام باقالی (اخراجی ها):

خدا قسمت کنه تو جام جهانی بخوریم به این امریکای استکبار !!! بچه ها هم با چفیه وارد بشن و بخوابونیم تو دهن مَهن این استکبار !


ياد فرمايش يه سردار افتادم که موقعي که بسکتبال ايران با آمريکا (ستاره هاي ان بي اي ) بازي داشت، گفت روزه بگيريد،همه چي حله، مي بريم !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هدرسته نياز به زمان شناسى داره و الآن بهترين زمان براى گفتن اين شعاره
مگه نميبينيد که آمريکا حتي بعد از نرمش ذليلانه ى ريس دولت باز هم ايران رو تهديد و تحقير کرد ىا نمي بينيد که هر روز در نقاط مختلف جهان مردم به دست مزدوران تحت حمايت آمريکا کشته ميشن يا اسلام ستيزى حکومت آمريکا رو نميبينيد
و نمونه هاى بسيار ديگر...
پس هم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ما با آل سعود دوستی نداریم بلکه تا نابودی آنها از روی زمین لحظه شماری میکنیم
لیکن ملک عبدالله هاشمی را برادر خود خوانده که این امر بیانگر چگونگی پیچاندن حرفهای امام توسط هاشمی را میرساند
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 15:43 لازمه خدمتتون عرض کنم که اتفاقا الان بدترین زمان برای بیان این شعار آبکیه!که چی؟مرگ بر آمریکا چی رو عوض میکنه؟چه کمکی به مردم و دولت میکنه؟بانک مرکزی تحریم،فروش نفت تحریم،دلار 3000 تومن،خزانه خالی دولت.حقیقت اینه که برای پایین اومدن قیمت دلار باید دلار به بانک مرکزی تزریق بشه.حالا که فروش نفت تحریمه دلار تزریق نمیشه و قیمت دلار همچنان بالاست و ارزش پول ملی هم چنان پایین.و خزانه دولت رو به اتمام.برای رفع تحریما باید باآمریکا مذاکره کرد.برای مذاکره باید اسراییل رو هم به رسمیت شناخت.چون هم پیمان اول آمریکاست(همینی که هست).حالا اوباما نمیتونه به خاطر مذاکراتی که معلوم نیست نتیجه بده یا نده پشت پا بزنه به این همه سال دوستیش با اسراییل!اینجا دیگه درایت ایران باید چاره ساز باشه که نقشه های اسراییلو نقش برآب کنه.اگر شما کارشکن های افراطی بذارید.اگر دست از شعار دادنای رابطه خراب کن بردارید.اگر دست از این ادبیات تاریخ گذشته بردارید.اگر دست از تخریب و توهین به نماینده مردم بردارید.اون کسی که میگه با آمریکا مذاکره نکنید جیبش زیر پوست تحریم پر شده.که دیگه نه فکر مردمو میکنه نه فکر دولت که باید پول مردمو پول اداره کشورو بده!مکالمه بین آقای روحانی واوباما اولین قدم برای نقش برآب کردن نقشه های اسراییل برای به هم زدن رابطه سازنده بین ایران و آمریکاست.پس صبور باشید و از این اقدام درست به عنوان نرمش ذلیلانه یاد نکنید!برقراری رابطه با آمریکا کمک به اقتصاد خود ایرانه و نوکر و ذلیل بودن برای آمریکا نیست.چون نفع این رابطه بیش از همه برای خود ایرانه!اگه اشتباه میکنم بهم بگید.
بابک÷یربوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم تجربه معمرقذافی نشان دادکه حتی تسلیم شدن وتحویل همه تجهیزات هسته ای وهماهنگی وهمراهی باآمریکاورژیم صهیونیستی درتمام مسائل بین المللی نمی تواندجلوی حمله نظامی آمریکارابگیردچه رسدبه تحریم درضمن مهساخانم درموردمشکلات مردم گفتی مشکلات غزه وفلسطینی هاقابل مقایسه نیست که مابخواهیم بایمان راروی حق بگذاریم واسرائیل رابه رسمیت بشناسیم دراین موردهم نمی توانی ازضرب المثل"چراغی که به خانه رواست به مسجدحرام است استفاده کرد"چون اولااین ضرب المثل درموردکمک به فقیرونیازمنداست نه کمک به مظلوم دربرابرظالم والازن وبچه ماکه اززن وبچه امام حسین(ع)عزیزترنیستندونمی توان گفت امام حسین درقضیه کربلابه زن وبچه اش ظلم کردثانیاخانه وخانواده انسان به طورژنتیکی وطبیعی به خانواده انسان تبدیل شده اندنه باخطوط فرضی قراردادی مصنوعی به نام مرز.ضمنابرخلاف حرف شماخیلی ازکسانی که وضعشان خوب است موافق نظرشماهستندوبعضی ازکسانی که هشتشان درگرونه است موافق نظرمن هستند
نادري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۱
۳۳
مرگ بر آمریکا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از شعار مرگ خسته نمیشید؟؟؟؟؟

چرا بجای اینکه صلح و دوستی و محبت ر برای همه مردم دنیا بخواهیم،هرجمعه باید گردهم بیایید،علیه نصف مردم دنیا،شعار مرگ بدید؟؟؟

برادر سری به همین افغانستان و پاکستان بزن ببین کدوم پرچم با عکس چه کسی سوزانده میشود!!!!
آمریکا و انگلیس و کانادا پیشکش !!
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امین خان
اشکال نداره تو که باهاشون خوبی بهشون بگو اموال ایران رو آزاد کنند با ما کاری نداشته باشن ماهم کاری نداریم
اونها تحریم ؛ ترور ؛ قطعنامه و هزاران بلای دیگه سر ما آوردند شما میگی کاری نداشته باشیم
یهود و نصارا از تو راضی نمی شوند تا که دین آنها را قبول کنی
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین وقتی طرف همه جوره داره علیه تو فعالیت می کنه.تحریمت می کنه ، دانشمنداتو ترور می کنه،بهت توهین می کنه، با این که همچنان بر همون ره مونده میری طرفش دست دراز می کنی؟
خدا؟!ائمه؟!امام و شهدا؟! رهبری؟!غیرت؟! عزت؟!
تا وقتی میگیم سلام بر حسین ع همچنان ادامه می دیم مرگ بر امریکا.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان، سه کشور فوق پیشرفته (ایران-کره شمالی-کوبا) راهشون درسته، وبقیه غلط؟؟؟

من میگم نه ذلیل باشیم که از ما خرسواری بکنند !!!!
نه قمپوز درکنیم و براشون شاخ و شونه بکشیم!!!

رابطه با کل دنیا، در عین حال احترام متقابل!
مثلا همین رابطه روس ها و آمریکا !
دوتا رییس جمهور میشینن تو فست فود،همبرگر میزنند!!
ولی اونیکی رندی میکنی وجاسوس میفرسته اونور!!!

روسیه که سریع الله اکبر نمیگه، تمام موشک های بالستیک رو روانه واشنگتن کنه و بگه ای امریکا پدرتو درمیارم!!!

میشینه،امتیاز ازش میگیره!!!نه خر آمریکا هست،نه قمپوز الکی درمیکنه
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امین باور کن من هم همین عقیده رو دارم.ولی مسئله اینجاست که هر وقت ما نرم تر رفتار می کنیم اونها گستاخانه تر و بی ادبانه تر رفتار می کنن.اینا زبون خوش حالیشون نیست که.تا می خندی پررو می شن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
برای ملتی که نمیتونه نیازهای غذایی و دارویی خودش رو تامین کنه شعار مرگ بر شرق و غرب مضحک است
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن از کجا می دونی اگه اگه با امریکا ارتباط بگیریم وضع بهتر می شه؟فعلا هر جا ما کوتاه اومدیم فشار اونها بیشتر شده.
بالا برید پایین بیاید قضیه اینه که کمر بستند که محرم و رمضان رو حذف کنن.حاضرید؟می ارزه؟
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم روسیه درآن مواردی که به قول شماتعامل می کندبرای منفعت ومنافع ملی خودش وجدانش راکنارمی گذاردوبه کشورهای دیگرخیانت می کندومثلادرتحریم هاعلیه ایران باآمریکاهماهنگ می شودآیاایران هم می تواندچنین کاری کند؟بازهم تجربه قذافی رایادتان می آورم که حتی تسلیم شدن وتحویل همه برنامه های هسته ای وهمراهی باآمریکاواسرائیل درهمه مسائل بین المللی نمی تواندجلوی حمله نظامی آمریکارابگیردچه رسدبه تحریم درضمن مرگ برویروس ومرگ برمیکروب عین شعارزندگی وسلامتی است آن بقیه دنیاکه تومی گویی خوشان راهی ندارندبلکه ازترس قلدردنیاهرخیانتی می کننددرضصمن خداازآمریکابزرگتراست وقضیه طبس نشان دادکه دردعواایران وآمریکاخداوندطرف ایران است
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۴۴
حاج حسین استدلالهاش کاملاً درست و منطقیه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
استدلال !!!!!

منظورت همون انگ چسباندن به کسانی هست که مخالفشن؟؟؟؟
صراط زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۶
اللهم العن الجبت و الطاغوت و نعل
مطیع ولایت فقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۲۰
فقط باید پشتیبان ولی فقیه بود و بس . این یکی از بزرگترین یادگارهای امام راحل بود . ببینید حضرت آقا چه می فرمایند نه آقای هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد خاطره هم؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی..
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
همینه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۹
۲
دم آتیلا پسیانی به خاطر بازی در نقش ... در فیلم زندگی خصوصی گرم
امیر ع
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۱۱
کلا شما نسبت به هر موضوعی که بخواید
به اقای ... بگید
یه خاطره یا خواب از امام براتون تعریف میکنه

موضوع بگید
خاطره تحویل بگیرید
محمدی فر
|
United States of America
|
۱۳:۲۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۴
۱۰
مقایسه شریعتمداری با آقای هاشمی ظلم به تاریخ انقلاب است . هاشمی سند انقلاب است . یار رهبری و نزدیک ترین فرد به امام خمینی . هاشمی مرد لحظات سخت و بحرانی است . سیاستمداری برجسته و بی نظیر .انقلابی اصیل و خار چشم دشمنان . امام فرمودند نهضت زنده است چون هاشمی زنده است . چرا چنین مقایسه نابجایی رو مطرح می کنید. رهبری فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود .کمی عاقل باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۱۷
اخي چقدرشريعتمداري زيباست وسخنانش هم قشنگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۱۴
جناب اقاي هاشمي كه اينقدر از امام وحرفهاي امام ميزند لطف كند نظر امام را در مورد ولايت فقيه و اطاعت از ولايت فقيه را براي ما ابراز نمايد.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی فهمم دوستانی که به ناشناس رای منفی دادن منظورشون چی بوده.
به این میگن افاط و تفریط.
مهدی
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۲۱
خانواده حاج حسین هر ساعت تو دادگاه و فرودگاه توقیف نمیشن.مثل خودش تربیت شدن.همین برای اثبات راستگوییش کافیه.ضمنا واسه به قول شما تهمت هایی که میزنه همیشه سند داره.نماینده ولی فقیه تو روزنامه کیهان هم هست.این یعنی مورد اعتماد کامل رهبری.برای همین همه رسانه های اصلاح طلب داخلی و کفار خارجی مسخره ش میکنن.چون هیییییییییییچ وقت جوابی بجز ترور شخصیتی براش نداشتن.ضمنا انحرافی ها هم همینطور بودن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
ما آخر نفهمیدیم این انحراف (بزرگترین خطر جهان اسلام از صدر تاکنون=خخخخخخ) رو کی اختراع کرد؟

شریعتمداری و هاشمی، هردوتاشون سر اینکه کی اول گفته وبصیرت داشته، دعواشونه !!!
مجتبی
|
-
ببینم وقتی میگی (حاج حسین نماینده ی ولی فقیه تو روزنامه کیهان هم هست.این یعنی مورد اعتماد کامل رهبری) اونوقت هاشمی نماینده و منصوب عمه ی منه تو مجمع؟ کیهان مهمتره یا مجمع؟
ناشناس
|
-
اشتباه مثبت دادم از مردم معذرت می خواهم و خود را نمی بخشم
مهدی
|
-
کسی اختراع نکرد.مشایی نفوذی ابروی جمع شده ی احمدی نزاد رو برد. و افراد بصیری مثل شریعتمداری دستشو نو رو کردن.ضمنا من از سند هم صحبت کردم.واسه همین منفی خوردم.چون تمام موضع گیری های شریعتمداری برعکس فتنه و انحراف مستند بوده و هست.واسه همین همه مسخره ش میکننن.تو مجمع احمدی نزاد هم هست.هاشمی هم هس.دوتاشون منصوب رهبری هستن.دو تا دشمن سرد تو یه مجمع و منصوب یک نفرن.حالا کی راس میگه؟شریعتمداری بازتاب عقاید رهبره.اینو همه میدونن.کیهان به اندازه ی مجمع مهمه.چون واسه حفظ انقلاب همه کاری میکنه.
ناشناس
|
-
توقیف هم که دست خود کیهانه
محسن35
|
-
امین این انحراف رو بعضیا علکی بزرگش کردن.ولی نگو چیزی نبوده و همش توهم بوده.
چی شد که آقای احمدی نژاد همه دوستان ولایی خودش رو به خاطر آقای مشایی پس زد؟
آقای جعفر فرجی که از عزیزترین دوستان آقای احمدی بودند چرا پس زده شدند؟
آقای هلوی خوشمزه چرا پس زده شد؟
همه و همه پس زده شدن و فقط آقای مشایی و بقایی موندن.قضیه چیه؟
چی شد که احمدی متعهد به ولایت 11 روز خانه نشین شد؟
در کل ایشون بهترین رئیس جمهور تا الآن بودن.در این هم هیچ حرفی نیست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
"اندکي صبر نزديک است"

اناني که جريان موهوم و تخيلي انحرافي رو در بوق و کرنا کرده اند !!! و شاخه اي که خود روي آن نشسته بودند را شکستند و خبر از بزرگترين خطر جهان اسلام ميدادند !!

ميفهمند که چه خطايي کردند !!
_________________________________
راستي جان برکفان بابصيرت ((علامـــــــــه)):

مواظب باشيد يه وقت جريان انحرافي و نيروهاي کماندويي اش،از توي جنگل هاي شمال بهتون حمله نکنه !!!!
بعدشم مواظب باشید که 90% سحر نشوید!!!

خخخخخخخخخخ
مهناز
|
Spain
|
۱۴:۱۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۲۵
هنوز اونقدر کند ذهن نشدیم که خیانت های آقای رفسنجانی را فراموش کنیم. این حرف هم در راستای همون هدف تعریف شده.
مجتبی
|
Spain
همین که هاشمی رو خائن میدونید دال بر این داره که کند ذهن نیستید چون اصلا ذهن و مغزی ندارید که بخواد کند باشه یا نه
محسن35
|
Spain
وقتی آقای هاشمی توسط پادشاه خبیث عربستان(که به خون همه ماها تشنس و اینو بارها و بارها اعلام کرده) برادر!!! خونده میشه و ازش شخصا دعوت می شه که به حج بیاد تکلیف روشنه.
وقتی صراحتا اعلام می کنه که ما با اسرائیل(که دشمنیش با ما دیگه کاملا مشخصه)سر جنگ نداریم (دقیقا خلاف حرف امام) تکلیف مشخصه.
وقتی حتی یک موضع موافق رهبری نداره
وقتی با این همه خیانت واضح بچه هاش حتی به روی خودش هم نمیاره.
وقتی ...
الآن هم که برگترین آرزوشون اینه که همه عزت مملکت بعلاوه خون شهدا رو بریزن به پای امریکا.
اینا اسمش چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۴
۴
باشرایط روز باید تصمیم گرفت مادام العمر نباید مرگ و یا درودگفت
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۸
۷
لعن و نفرین در قران
براساس آموزه هاي قرآني، هركسي را كه خداوند لعن كند، مجاز است كه انسان نيز در حق او دعاي بد و نفرين و لعن زباني نمايد. از اين رو افرادي چون ابليس (نساء 117 و 118، حجر 32 و 35)، ستمگران (آل عمران 86 و 87؛ اعراف 42)، كافران (بقره 88 و 89)، قاطعان رحم و ترك كنندگان صله رحم (رعد 25محمد 22 و 23)، پيمان شكنان (مائده 12 و 13؛ رعد 25)، دروغگويان (آل عمران 61)، شايعه پراكنان عليه نظام و جامعه اسلامي (احزاب 60 و 61)، مؤمنان به جبت و طاغوت (نساء 51 و 52)، بت پرستان (مائده 60) بيماردلان متعرض به زنان مسلمان (احزاب 60 و 61)، اذيت كنندگان پيامبر (احزاب 57)، قاطبه بني اميه (اسراء 60؛ مجمع البيان، ج 5 و 6، ص 443)، فرعون و فرعونيان (هود 97 تا 99)، مشركان (فتح 6)، مرتدان (آل عمران 86 و 87)، منافقان (توبه 68؛ احزاب 60 و 61)، عالمان كتمان كننده حق و احكام و معارف الهي (بقره 159) و گروه ها و افراد و اشخاص حقيقي و غيرحقيقي كه از سوي خداوند لعن و نفرين شده اند مجاز است كه مومنان نيز آنها را لعن و نفرين كنند (همان)

در آيات قرآني آمده است كه پيامبراني از جمله حضرت ابراهيم (انبياء 67)، حضرت صالح (مومنون 31 تا 39)، حضرت موسي (يونس 87 و 88)، حضرت محمد (آل عمران 119)، حضرت نوح (نوح 26 و 27) و مانند ايشان عليه افراد و قوم يا اشخاصي نفرين و دعاي بد كردند. حضرت عيسي(ع) و حضرت داود(ع) بطور خاص قوم يهود را به سبب كفرورزي، تجاوزگري ، عصيان، ترك نهي از منكر و فسق و فجور لعن كرده اند. (مائده 78 و 79) به هر حال، سنت لعن و نفرين، سنتي اسلامي است و نمي توان آن را غيرمجاز شمرد، بلكه براي اعلان رسمي بيزاري از غيرخودي ها لازم است كه نفرين و لعن انجام گيرد تا انسان با دل و زبان و عمل خويش از علل و عوامل منكر تبري جويد.
بهتر است در وايهای که به کار میبریم کمی تامل کنیم حتما راه صحیح را خواهیم یافت
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای پارسا آیه تفسیر میکنی.این درگیریها فقط برای پول و قدرت است و چیز دیگری درش نیست.ماها عادت داریم تیشه به ریشه هم بزنیم ودر این میان خدا و قرآن و ائمه را مستمسک قرار میدیم...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا پارسا اولا اصل اینه که توهین گناهه دوم اینکه چرا در مورد حق الناس توهین رو مجاز نمیدونید؟ مگه حق الناس مهمتر از حق الله نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۱۶
امام صحیفه نور دارند و خودشان گفته اند فقط این صحیفه و فیلم های بجا مانده معتبر است والسلام و دیگر نیازی نیست هرکسی هر خوابی می بیند فردایش ان را به امام نسبت دهد امام حرفهایش در مورد امریکا را محکم گفته
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
امام در صحیفه نور، فقط رابطه با اسرائیل و افریقای جنوبی (به خاطر حکومت نژادپرستانه اش) را غیرممکن دانسته اند، که دومی هم بعد از روی کارآمدن نلسون ماندلا حذف شد. فقط اسرائیل، آن هم به خاطر غاصب و غیرقانونی بودنش. ضمن این که رهبری هم مخالف ایجاد رابطه نیستند؛ البته بر پایه عزت حکمت و مصلحت که خواست مردم و دولت روحانی هم هست.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم میترا وصیت نامه امام رو بخوانید.

من تعجب می کنم بعد از قضیه تلفن و خیانت دوباره امریکایی ها به اعتماد ایران باز هم از رابطه با امریکا حرف می زنید؟!؟!؟!؟!؟!
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۵
۱۵
شما تا به حال چند بار از آقاي شريعتمداري حرف راست شنيده ايد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
حسین خیلی از گفتگو امام که ثبت نشده بطور مثال امام با همسرش با فرزندانش گفتگو داشته که خیلی از این گفتگوها در یاد فرزندانش است همانطور گفتگو با هاشمی چو ان زمان که امثال شما ها عددی نبودید امام بالا ترین مسولیت را با توجه به وجود ریس جمهور به هاشمی داد انهم جانشینی فرماندهی کل قوا حالا مرگ بر امریک که جز بدبختی برای مردم ایران نتیجه نداشته چیزی بوده که هاشمی به دروغ به امام نسبت دهد هر که موافق مرگ بر امریکا باشد به ملت خیانت کرده است
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا میگید مرگ بر امریکا برای ایران بدبختی آورده؟مثلا زمان آقای خاتمی امریکایی ها ایران گل و بلبل شد؟نخیر تازه فحش هم دادن و محور شرارت خونده شدیم.انگ تروریست هم بهمون زدن.
یکم فکر کنید چرا امریکا از ایران خواست تا مردم رو از امریکا متنفر نکنه؟
در مورد هر چیزی خواستی سرچ کن و رتبه ما رو در دنیا ببین.ببینم بازم می گی ما چیزی نشدیم.
رتبه علمی،پزشکی،نانوتکنولوژی،هوافضا،نیروی دریایی و هوایی،صنعت و ...
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم این خودخواهی وخیانت به مظلومین وستمدیدگان دنیاوسازش باظالمین به بهانه حفظ منافع ملی است که عین بدبختی است این خودخواهی وتنهاانسانهایی راآدم دانستن که داخل خطوط فرضی مصنوعی قراردادی به نام مرزقراردارنداست که عین بدبختی است
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۷
۱۶
اون روزی که ایران به قله ها برسه همه دشمنی ها تمام می شود(رهبر معظم انقلاب) و تا آن زمان بر باعث و بانی دشمنی ها مرگ باد.
مرگ بر آمری گاو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۳۱
۱۲
دروغگویی شریعت مداری که واضح است نمونه اش سخنان دروغی که در راهپیمایی روز قدس از زبان روحانی تیتر روز نامش کرد برید بخونید
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۱۲
ببینم یعنی آقای هاشمی زیارت عاشورا نمی خونه؟ اینطور که میگه انگار زیارت عاشورا رو بی ادبی هم می دونه نعوذ بالله.
خیلی خیلی نعوذ بالله یعنی قرآن هم ؟!؟!
اصلا یکی از اساسی ترین مسائل در تشیع همین بیان حب و بغض هست. تولی و تبری.
مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر طاغوت. مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر عمل زشت امریکا.
اصلا دین رو هم در نظر نگیریم وجدانا نباید گفت؟ همه جای دنیا رو به گند کشیدن هر جا رفتند فساد و تباهی و کشتار بجا گذاشتن.اگه اینا مرگ بر نداره پس چی داره؟ اصلا سر ندادن این شعار تفریط محضه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
چندتا مسئله رو داری با هم قاطی میکنی!!!

عزیزمن،باید بدونی وقتی فلان یوم الله شماها !! پرچم یک ملت رو به آتیش میکشیدفبفهمید که ما رو چیجور در دنیا نشان میدهند!!!

مگه عقب مانده بودن چیجوریه؟؟؟ مگه جهان سوم بودن یعنی چی؟؟؟؟

یعنی همین کارها دیگه" کجای دنیا دیدی پرچم اتش بزنند؟؟؟؟
جز ما و افغانستان؟؟؟؟؟

مرگ رو حتی برای دشمنت هم نخواه!

دنیا شیفته اتیش زدن پرچم و مرگ گفتن ما نمیشه" دنیا شیفته تمدن و فرهنگ ایران میشه"
این خزبازی ها و ضایع بازیای ماها،باعث تمسخر اوان میشه!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
-من دیدم که از هر ابزاری برای بد نشون دادن مسلمونها استفاده کردن. فیلم موهن ساختن،می خواستن قرآن سوزی را بندازن و ...
-من دیدم که انگشتش رو گرفت طرف ما گفت محور شرارت، تروریست و ... .
من دیدم تو فیلم ترنسفورمرز 3 پرچم ایران رو سر و ته نصب کرده بودن.
اینا توهین نیست؟اینا رفتارهای عقب مانده ها نیست؟
-آقای خاتمی در نماز جمعه گفتند این حرف های امریکا مال عهد بوقه.
پرچم آتیش زدن که در برابر کارهای اینها چیزی نیست که.
-جالب توجه که اوباما نسبت به سوزاندن آبلیسک هم واکنش نشون داد و گفت نماد تمدن ما رو سوزوندن.بین تمدن و پیشرفت اونها با سنگ شیطان چه رابطه ای هست؟
نتیجه اینکه این کارها ربطی به تکنولوژی و پیشرفته بودن نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای زنده به عشق احمدی اگر این کارهایی شما میگد اشتباهه چرا تو این 34 سال رهبری نگفتند انجام ندید؟؟؟؟؟
نظرت را برای خودت نگهدار
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن35 اولا اینکه اگر اونا فیلم موهن میسازن قصدشون ساخت یه اثر هنری نیست!فیلمشون فاقد اثر هنریه و صرفا بخاطر انتقام جویی از مسلمونهاست!یا همون قرآن سوزوندن!اینجور وقتا گفت و گو با آرامش یا حتی سکوت کردن بهترین جوابه برای اینجور اقدامات.چون چیزی که حقیقت نداره وقتی نسبتش میدن به تو اصلا لازم نیست از خودت دفاع کنی!حقیقت نیازی به دفاع نداره!حالا شما ببین یه سریا تو افغانستان و پاکستان چقدر وحشی بازی درآوردن سر این جریانات که مثلا خواستن محکوم کنن.نتیجه اش چی شد؟اگر ما مدعی هستیم اسلام دین آرامش و صلحه اون کارا چه معنی میداد؟آخرش این شد که گفتن دیدین فیلم ما دروغ نبود!ضمنا اونا اگر این کارا رو کردن خودشونو نشون دادن.چون خیلیا این فیلم موهن درباره حضرت محمدو محکوم کردن.یا همین قرآن آتیش زدنو.جواب این اقدام آرامش بود.شما هم اگر بخوای اینکارو تکرار کنی و پرچم آتیش بزنی میشی مثل اونا.ولی اونا هیچ وقت درمورد آتیش زدن پرچمشون و مرگ خوندن بهشون هیچ اهمیتی قائل نشدن.نتیجه اینکه خود کسایی که تو ایران شعار میدن و پرچم اتیش میزنن محکوم میشن!اگه اشتباه میکنم بهم بگید.
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
مهساجان سلام
آره عزیزم اشتباه می کنی.اسلام دین اعتداله نه فقط آرامش .اماهرکسی هرجوری که دلش می خواد این اعتدال وتعریف می کنه.ازنظراسلام اعتدال یعنی آرامش بجا وبه اندازه خشونت هم بجا وبه اندازه یعنی:
محَُّمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَ الَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلىَ الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنهَُمْ
محمد رسول خدا (ص)و همراهانش در برابر كفار سختگير و با يكديگر مهربانندسوره فتح-آیه29
مشکل اینجاست که ما برای سرعقد قرآن می خریم میذاریمش پیش باقی یادگاری های عقدوعرمسی مون.یادمون رفته که این قران برای آدم ها کتاب آموزش درست زندگی کردنه. مطمئن باش اگر یک قدم ازمواضعمون کوتاه بیایم حتما شکست می خوریم.اگرمسئولین ما معنی نرمش قهرمانانه رو بفهمند اجازه نمی دن حریف ضربه فنی شون کنه.اگرقرار به برقراری رابطه با امریکا باشه باید با اقتدار وکوتاه نیومدن ازمواضعی باشه توی این34 سال باخون دل خوردن بدست اومده.ماتوی اسلام چیزی به نام کوتاه اومدن درمقابل دشمن نداریم.خودپیامبر (ص)هم درمقابل دشمنان اسلام هیچ وقت کوتاه نیومد.جنگید،مذاکره کرد،صلح کرد اما با اقتدار کامل.هیچ وقت کاری نکرد که اقتدار حکومت اسلامی متزلزل بشه.ماهم که ادعا می کنیم مسلمونیم باید به سیره پیامبر وائمه تأسی کنیم.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مهسا خانم واقعا عجب دارید.این همه سطحی نگری واقعا عجب داره.
شما درخواست امریکا رو ندیدید که گفتند حکومت ایران یه کاری کنه مردم ایران از امریکا متنفر نباشن؟!
ندیدید امریکا به سوزاندن آبلیسک واکنش نشون داد گفت اینا نماد تمدن ما رو آتش زدن؟!
از صحبت هاتون کاملا مشخصه که اصلا پیگیری نمی کنید و مثل آقای هاشمی از مخیلات کمک می گیرید (با نهایت احترام عرض می کنم)
مهسا خانم دعوا رو کی اول شروع کرد؟برگردید یه سری به تاریخ معاصر بزنید ببینیم بازهم می گید امریکایی ها دارن طلافی می کنن؟ چی شد که ما گفتیم مرگ بر امریکا؟چی شد که ما همچنان ادامه می دیم مرگ بر امریکا؟ شما چرا در نقش وکیل مدافع امریکایی درومدید؟!
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
تسنیم جان بحثی که تو میکنی که مربوط به انرژی هسته ایه!من که تو حرفام نه در مورد انرژی هسته ای حرف زدم نه در مورد کوتاه اومدن در مقابل دشمن!محسن35 اولا اینکه مردم ایران از آمریکا متنفر نیستن و حتما منظور آمریکا تنفر شماهاست که صبح از خواب بلند میشید میرید نماز جمعه علیه دیگران شعار میدید پرچم لگد میکنید.هنوزم معلوم نیست این کارا چه فایده ای داشته!اگه توهین کردن بده تو چرا توهین میکنی؟مثل کسی که فحش بد میده تو بهش میگی بی ادب.بعد جواب فحش اونو با فحش بدتر میدی.پس یعنی خودتم بی ادبی!دوما من نگفتم واکنش نشون دادن بده.گفتم در کمال آرامش اگر حرفی هست بزنید که گوش دنیا بشنوه.نه با مرگ خوندن به این و اون.حالا تو همین واکنش نشون دادن آمریکا در مقابل سوزاندن آبلیسک رو مقایسه کن با رفتار مسلمونها تو افغانستان و پاکستان یا مشابه همین رفتارها تو کشور های دیگه موقعی که فیلمی توهین آمیز در مورد پیامبر ساختن.در ضمن اشتباه میکنی.حرفای من از مخیله ام نیست.چطور میشه در مورد این مطالب از مخیله کمک گرفت؟کودتای 28 مرداد.گروگان گیری کارمندای سفارت آمریکا در ایران.کمک آمریکا به صدام(که البته جنگ میتونست 8سال ادامه پیدا نکنه).و تمام اقدامات آمریکا تو خاورمیانه!همه اینها ریشه دشمنی بین ایران و آمریکاست.ایران هم کارایی کرد که مطمئنم اگر بنویسم کامنتم منتشر نمیشه.انگار شما تاریخ رو درست نخوندی یا اون بخشی شو دادن بخونی که دلشون خواسته.ایران هم تو مواردی خودش موقعیت خودشو خراب کرد!ولی الان تو وضع فعلی پیش کشیدن این اختلافات چه کمکی به ایران میکنه؟آقای محسن35 الان شرایط دنیا فرق کرده با گذشته.سیاست مدارایی که این تنش ها رو درست کردن الان دیگه رفتن.درسته این بی اعتمادی رو به وجود آوردن ولی میشه بازم اعتماد سازی کرد.چون به نفع هردو کشوره و بیشتر از همه ایران.البته اگر تندروهای افراطی بذارن که دلیل مخالفتشون بهانه ای بیش نیست!اگر آمریکا دشمن درجه یک ماست مگه همین عراق نبود که این همه سال رو سر مردم ما بمب شیمیایی ریخت پس چرا باهاش دست دوستی دادن؟مگه چین نیست که ایران شده سطل آشغالش.میدونی چقدر به اقتصاد ایران ضربه زده؟پس چرا باهاش دست دوستی دادن؟روسیه که این همه داره ایرانو چپاول میکنه تا یه ذره ازش حمایت کنه چرا با اون دست دوستی دادن؟چرا کسی به این اعتراض نمیکنه؟دشمن فقط آمریکاست؟بعدم تو حرفای منو طرفداری از آمریکا میدونی؟چطوری به این نتیجه رسیدی؟نکنه فقط خودتو ایرانی میدونی و مخالفتو به عنوان یه ایرانی قبول نداری!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
من فقط اينو ميدونم كه هر كس بگه مرگ بر ايران بايد يه مشت بزنم توي دهنش فكر ميكنيد مردم امريكا راجع به ما چي فكر ميكنند
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
صزاط چرا کامنتی که من اینجا گذاشتم نمایش داده نشد؟مگه به کسی توهینی شد؟چرا دست از سانسور برنمیدارید؟
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
مهسا جان من دقیقا منظورم برقراری رابطه با امریکابود که باید کاملا اقتدار ایران توش حفظ بشه . الان اگه باعراق رابطه داریم به خاطر عوض شدن حکومت عراقه وگرنه زمان زنده بودن صدام که رابطه درحد مسافرت مردم به کربلا بود و تبادل اسرای جنگ اونم توی سالهای آخر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فحش دادن کار بدی هست و بد تر از اون به نام مردم یه عده رو پیدا کردن و شعار نوشتن است
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینید من نخواستم این قضیه رو باز کنم چون جاش نیست.
همه فکر می کنن امریکا یه نظام دین از سیاست جداست.من خدمت شما عرض می کنم که اتفاقا بزرگترین و موفقترین حکومت دینی تا الآن امریکا بوده.
امام دین اونا چیه؟ خداپرستی؟نه
ایلومیناتی.
همه صنعت،معماری،رسانه ها همه و همه در راستای ترویج آیین ایلومیناتی هستند.تمام سازه ها از کاخ سفید گرفته تا بانک ها و خانه های مسکونی و ... از هواپیما گرفته تا چیپس و پفک جایی نیست که دین امریکایی درون اون دیده نشه.
امریکا توسط این افراد شکل گرفت و رشد کرد.آیین اونها مثل جادو شرق و غرب عالم رو گرفت و دل و ذهن همه رو مجذوب خودش کرد.فرهنگ ها همه نابود و فرهنگ غرب جایگزین شد.حتی همه لباس هاشون رو همه امریکایی کردند.
دنیا به جایی رسید که گفتند وقت برپایی نظم نوین جهانیست.وقت حکومت فرعون جدید مقام فرماندهی انگلیسه.
تا اینکه بطور غیرقابل تصوری جایی که اصلا کسی فکرش رو هم نمی کرد معادلات رو بهم زد.حکومتی شکل گرفت که نه تنها دین امریکایی نداشت بلکه به آن مرگ می خواند.حکومتی که علیه حکومت شیطان بود.حکومت اسلامی.از همان لحظه موجی از بیداری نه تنها منطقه بلکه دنیا رو فرا گرفت.حالا تمرکز مبلغان ایلومیناتی روی دوباره خوابوندن مردم بیدار شده است. ولی صدای مرگ بر امریکا که امروز از همه جا (حتی در دل خود امریکا)شنیده میشه مانع این شده.
امریکا حتی تا حدی مانع از این می شود که مردم خود امریکا این صحنه ها رو ببینند.صحنه های مرگ بر امریکا و سواندن پرچم.چون برای دنیا سوال میشه چرا؟مگه امریکا چه کاری کرده؟
چند وقت پیش همه رسانه های غربی شروع کردند به معرفی آقا!!! چرا؟چون مردم امریکا و دنیا می خواستند بدونند.بهتر اینکه ما بهشون بگیم تا خودشون بفهمن.
ولی فایده نداره.مردم امریکا نه تنها پرچم ایران رو نسوزوندن بلکه عکس آقا رو هم تو دستشون گرفتن.همین طور در انگلیس.مردم انگلیس چفیه بر دوش شدند در حالی که حتی مسلمون هم نبودن الله اکبر می گفتند.چرا؟
(هر کی در مود هرچی سند خواست بگه واسش آپلود کنم)
مرگ بر امریکا مرگ بر مردم نیست.مرگ بر امریکا مرگ بر حکومت طاغوت است.امام خیلی زیبا فرمودند که امریکا شیطان بزرگ است.

مرگ بر امریکا.مرگ بر شیطان بزرگ.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مهسا خانم در ضمن
این همه ما شکایت کردیم به سامان ملل.در کمال آرامش.در مورد تحریم ها در مورد ترورها در مورد فلسطین در مورد اسرائیل در مورد میانمار و ... .چی شد؟
در زمان آقای خاتمی چقدر دست دوستی دراز کردیم؟زمانی که اوباما رئیس جمهور شد احمدی نژاد چه پیامی داد؟زمانی که آقای روحانی رئیس جمهور شد ما چه کار کردیم و اونها چه کاری کردند؟ما گفتیم نرمش اونا چی جواب دادن؟غیر اینه که دوباره به اعتماد ما خیانت کردند؟
شما داری خودتو گول می زنی که امریکا عوض شد توبه کرده بچه خوبی شده و ...
در صورتی که کاملا مشخصه که امریکا از دیروز هم کثیفتر و خبیث تر و غیر قابل اعتمادتر شده.
من گفتم باز هم می گم.اگه امریکا عوض شد و به قول امام توبه کرد گزینه دوستی ما همیشه روی میزه ولی اونها همیشه گزینه نظامی رو میز دارن.پس مرگ بر امریکا.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۳۰
۱۱
راست می گویید بین دو طرف در بین مردم نظر سنجی برگزار کنید هاشمی در قلب مرد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو نخواه مگه با نظر شورای نگهبان که پیروز شریعتمداری خواهد بود چون هاشمی رد صلاحیت میشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وقتی یاد ((ردصلاحیت))، اصلح ترین فرد در روی زمین و هفت آسمان میفتم،ناخودآگاه قهقهه ای میزنم و از شدت آن،اشک بر چشمانم حدقه میزند!!

ممنون که موجبات شادی مارو فراهم میکنید!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۶
۷
ولی عاشق اخلاق بعضی از اصولگراها هستم: هر کی باهاشون باشه:
مالک اشتر-شعیب بن صالح-عمار و میثم زمان
رقبا: طلحه-زبیر-یزید-معاویه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دمت گرم خداوکیلی منم همینو چندبار گفتم ،اما صراط منتشر نمیکنه !!!

برادران هرچی اشخاص نیک و خوش نام هست،لقب میدن به خودشون !!

هرچی جانی و ملحد توی تاریخ بوده،ضرب میکنن بر پیشانی مخالف !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
والا!حالا نمیدونم تو این دوره زمونه به کار بردن این اسما و تشبیهشون به آدمای حکومتی چه ربطی داره!الان کی مالک اشتره کی طلحه!اصلا چه معنی میده؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مالک اشتر و عمار و ... از اول تا آخر یار وفادار مولاشون بودن. طلحه و زبیر و ... مسیر وفا و ایمان رو تا آخر نرفتن.
از این جهت هر کس در مسیر امام و شهدا و در مسیر حضرت آقا حرکت خودشو ادامه داد وجه شباهت دارد با مالک اشتر و ... .اگر کسی از مسیر زد بیرون و شد مخالف حرف و راه امام و شهدا و رهبری وجه شباهت دارد با طلحه و زبیر و ... .
شما هم هر وقت تونستید از این وجه شباهت ها پیدا کنید استفاده کنید.فقط وجدان و روحیه حق پذیر داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق چرا خودتو به نادونی زدی داره محمود شعیب بن صالح می گه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
35 این بزرگان تکرار نشدنی هستن و مقایسه آنها زشت ترین توهین است.اون عزیزایی که تو کلاس یصیرت افزایی این چرندیات رو به خورد شما میدن بعد از دریافت تراولهای سبز و صورتی به امثال شما قاه قاه میخندن
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن خداوکیلی دیگه خیلی داری بیراه میگی. مثل اینکه شما از این اسکناس ها زیاد خرج کردی.نتیجه اش که معلومه.
خدا راست میگه.پیامبر راست میگه. صحابی راست می گه. فلان بنده خدا راست می گه.
اینا همه راست می گن.حالا وجه شباهت اینا در چیه؟ راست گویی.حالا اون بنده خدا آخری مثل پیامبر راستگو هست؟نه.پیامبر صدیقند.
هر صفتی درجاتی داره ولی با وجه شباهت هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اورین به اقا محسن تازه با مزه اش اینه که دو زار تاریخ نمیدونن همه چی رو با برخی از وقایع تاریخی مقایسه میکنند نتیجه هم این میشه که همه دنیا در کفر و جهالت به سر میبرن
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن آقا فرمودند این عمار؟
این یعنی چی ؟یعنی کسی بیاید و عمار گونه رفتار کند.
خداوکیلی بعضی از این استدلالهاتون آدمو دیوونه می کنه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان ایشون فرمودند أین عمار !!

ولی مشکل انجاست که خیل کثیری تندرو، خود را عمار میدانند!

خودعمارپنداری،نون داره مگه؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه کسی معنای حرف محسن 35 رو فهمید واسه من هم ترجمه کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۸
۴
من به مملی فشفشه رای میدم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۹
۱۹
دوستان عزیز دقت کنید ! شریعتمداری منطقی حرف زده ایشون گفته نظر خود حضرت امام درباره مطالبی که به ایشون نسبت میدن اینه که باید مستند باشه واین درحالیه که تمام فرمایشات حضرت امام به طور مکتوب موجوده ÷س بهتره آقای هاشمی آدرس بده تا ببینیم حضرت امام چه زمانی این حرف رو زده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی خاطره اش از امام رو نقل کرده تقریبا بالاترین مقام در زمان امام بوده خودش یه سند محکم تلقی میشه برای کسانی که دنبال نظر امام هستند
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت امام نظر شما رو نداشتند.ایشون نگفتند خط و صوت و تصویر و هاشمی.
حامی احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
آقایون دست از سرکچل ملت بردارید
زنده باد بهار
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۸
۱۴
آيت الله هاشمى رفسنجانى راست مى گويد
محسن ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۶
این آقا شریعتمداری اگه راست میگه اون 4 تا پرسنلشو بیمه کنه کامنت منو بذار صراط
سامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۸
نمیدونم این اقای شریعتمداری چی از جان ملت ایران میخواد بابا تو رخدایکی به این شریعتمداری بگه بیخیال بشو با این نظرات چرندت صراط تو هم کم از این اشخاص طرفداری کن وسنگ اینا رو ب سینه بزن میدونم ک این نظر من تاید نتمیشه ....شما کسانی هستید که تو این هشت سال اخیر ایران رو تو پرتگاه بردی و اموال بی المال رو به حسابهای بانگکی خودتون ریختین مردم از شما متنفرن کم خودتون بزنین به کوچه علی چپ
احمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۲
۱۷
۶
سلام خیلی جالبه با توجه با اینکه سایت صراط معلومه به کدام جناح نزدیکتره ولی با بررسی امتیازاتی که به نظرات دادند معلوم میشه حرف کدوم یکی از بزرگواران به حقیقت نزدیکتره خدا آخرو عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۲۹
۱۱
تا حالا كسى از شريعت مدارى حرف راست شنيده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا كسى از شريعتمدارى حرف دروغ شنيده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر جلبک سبز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به جای مرگ کاش ملت سواد داشتن میتونستن کتاب بخونن مجبور نباشن هر چی شریعتمداری میگه تکرار کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۹
۶
راستگویی آقای شریعتمداری شهره شهر شده و آوازه اون در هر کوچه و پسکوچه شنیده میشه، آخرین نمونش تحریف سخنان ظریف که داد خود ظریف رو هم دراورد.
http://www.asriran.com/fa/news/299143/%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D9%87%D9%85-%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF
فقط خدا میتونه این آقا رو به راه راست هدایت کنه...
لبیک یا امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۱۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
حساس نشو، حساس نشو!
نشکنی یه وقت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عقل هم که تعطیل!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
با این هم مخالفید؟!؟!
لابد فکر کردید اقای هاشمی هم در این زمره قرار می گیرند.
بابک÷یرباوقارمردکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم اتفاقاحرف های ولایت همه شان تاحالا عقلائی بوده واین لج ولج بازی باایشان است که ریشه غیرعقلائی داردوالامعتقدنبون باضدیت خیلی فرق داردبعضی هاهستندکه معتقدبه ولایت فقیه نیستندولی ضدیتی ندارندوباهمه حرف های ایشان لج نمی کننداین ضدیت باولایت فقیه است که عقل راتعطیل می کند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۱۳
حق با اقای رفسنجانی هست؟!!
ولی اینو میدونم حق با اقای شریعتمداری نیست!!!!!!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۵
۳
من فرد سیاسی نیستم و اتفاقی وارد این سایت شدم در خصوص نظرات دوستان نسبت به مطلب مورد اختلاف آقایان هاشمی و شریعتمداری باید عرض کنم هر مطلبی که افراد بیان می کنند حکم عقل و منطق این است که مستند ارائه نمایند بهرحال از منظر حقوقی حسب قاعده فقهی المدعی علی البینه حاکم است لذا هر فرد که مدرک و سندی بر اثبات ادعا ارائه نمود واقعیت گفته است و نمی توان بر اساس خبر واحد به حقیقت رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جان خبر واحدی که امام بهش اعتماد داشت از صد تا سند کتبی هم اثر روانی بیشتری داره در مورد واقعیت هم همه عقل دارند معقول نیست تقلید کنند
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم خودحضرت امام فرمودندباکسی عهداخوت نبسته اندوتمام حرفهای منقول ازایشان بایدباخط وصوت باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۳
۱
این وسط مهم نیست کی حرف راست زده فقط مهم این است هرکس دنبال این است که کدامیک حرف مطابق میلش را زده در غیر این صورت مشکلی نبود !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۲۶
۱۱
شریعتمداری دلسوز این مردم نیست
فقط از روی عقده و کینه حرف می زند
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده چی؟ کینه چی؟ چرا بیخود ... ؟
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۲
۵
سلام
دوستان عزیز توجه کنید که نقد بادعوا و بزن بزن فرق میکنه این طوری که شما مطلب می نویسید من تصور می کنم اگه قرار باشه یه روزی دورهم جمع بشیم هر کی یه لنگه دمپایی باخودش میاره !
یه کمی هم به املای واژه هاتون توجه کنید فکر می کنم که حداقل همه دیپلم دارید دیگه نه!!!
امامطلب خیلی مهم اینه که همتون بارها اززبان مبارک حضرت امام (ره) شنیدید که
"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد"
اگرنشنیدید حداقل روی دیوارهای شهر که دیدید . دیگه این وکه کسی نمی تونه انکار کنه .
وحالا به گزارش دیروز باشگاه خبرنگاران جوان (www.yjc.ir) آقای هاشمی گفتند که
"شعار مرگبر ضد ولایت فقیه هم باید حذف شود."
حالا خودتون قضاوت کنید که آقای هاشمی اصلا دلبستگی به این انقلاب و مملکت دارن؟تاچه برسه به راست ودروغ حرفهاشون!!!
بازم دم امیرجعفری گرم بانامه ای که برای نتانیاهو نوشته یه کم از آمپاس فضای سیاسی این روزها دراومدیم ودلمون شاد شد.آفرین به غیرتش.
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۵
۶
من ازشما دوستان می خواهم از این آقای مداری سئول شود چند بارامام را ازنزدیگ دیدنند یا درکدام جلسه خصوصی امام شرکت داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش ندیده ولی دوستان و مرشدانش شاید دیده باشند!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۹
۱۰
اگه این نظرسنجیه؟
من آقای هاشمی را یکی از باصداقت ترین ودانا ترین افراد میدونم،وبه حرف ایشون اعتماد دارم....
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مسئله اصلا فرد نیست مسئله فعلی هست که سر زده.
فلانی در گوشم گفت و چه می دونم خودش بهم گفت و ... درسته
یا سند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسئله ساختن یک امام خیالی بر خلاف امامی است که دوستان امام میشناختند!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
مسئله اینه که اگه نخوایم بگیم بعضیا قصد تحریف شخصیت امام رو دارند باید بگیم معرفتشون نسبت به امام خیلی کم بوده.
صدا و سیما دیشب در این رابطه خیلی خوب بررسی کرد.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۵
این که سایت صراط وابسته به اقای شریعتمداری هستش و با اعتدال گرایان و اصلاحطلبان مشکل دارد هیچ شکی نیست ولی چرا این سایت اینقدر طرفداری نا بجا و ناحق از تهمت های شریعتمداری دارد؟؟ایا این رسم مسلمانی هستش؟چرا به مردم احترام نمیذارید؟چرا باور نمیکنید مردم به نظر اقایان هاشمی و خاتمی لبیک گفتند و به اقای روحانی رای دادن؟چرا باور نمیکنید اقای هاشمی ستون نظام هستند و مورد اعتماد مقام معظم رهبری؟ یعنی اقای شریعتمداری بیشتر از شخص رهبری به فکر کشور هستش؟چرا باور نمیکنید که کاندیدای شما فقط 4میلیون رای داشت؟ چرا قبول نمیکنید احمدی نزاد که همین اقای شریعتمداری اونجوری ازش حمایت مکرد مملکت رو به اینجا کشوند؟ چرا زمان دولت قبلی اینجوری از گرونی مطلب نمیذاشتید؟ چرا مردم رو حساب نمیکنید؟هر چند مطمئن هستم نظر من رو که کاملا هم محترمانه نوشته شده رو چاپ نمیکنید ولی فقط این رو به شما میگم که کمی انصاف رو رعایت کنید همین.با تشکر
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا شما ندیدید مردم دو بار به احمدی نژاد لبیک گفتند.چرا ندیدید رهبر فرمودند نظر من به احمدی نژاد نزدیک تر است(نه به هاشمی).چرا مردم 9دی رو ندیدید که به هاشمی و فرزندانش چی گفتند؟چرا نمی گید دلالهای سکه و دلار گفتند تا هاشمی نیاد ما فلان ... . چرا نمی گید پسرای هاشمی ......................................؟ چرا نمی گید اقای هاشمی از براندازی نظام در سال 88 حمایت کردند؟ چرا نمی گید مردم گول اعتدالگرایی روحانی رو خوردند و بهش رای دادنو دیدن هرکی تو فتنه بود آورد سر کار؟ چرا نمی گید وعده های آقای روحانی همه دروغ شد؟(من دارم مثل خودتون حرف می زنم قصد ندارم علیه آقای روحانی حرف بزنم.)مگه نگفته بود من کلید دارم نه داس.مگه نگفته بود من دوماهه 100 روزه تو اقتصاد غوغا می کنم؟ مگه نگفته بود ...
اینا رو نمی بینید؟انصاف داشته باشید.
میثم صفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۱۴
ماکه از هردوشون دروغ شنیدیم
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۱۶
آقاي هاشمي شما من رو ياد طلحه ميندازيد.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم منو یاد ابوموسی اشعری می اندازی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۵
۷
با این تخته گازی که هاشمی داره میره و مرگ به آمریکا نگفتن و سر جنگ نداشتن با اسرائیل، ولش کنید دو روز دیگه ادعای توانایی مذاکره با ابلیس رو هم می کنه و میگه ما می تونیم کاری کنیم که دیگه آدمها رو گول نزنه و بذاره همه برن بهشت!!!!!!!! حتی می تونه ادعا کنه که من تونستم راضیش کنم بره قبر حضرت آدم رو سجده کنه و خلاصه همه قصه های بد این دنیا تموم شه و اونم با ما بیاد بهشت... اونجا که جا زیاده یه خرده اش رو هم میدهیم به ابلیس جان!!!
خدا! پیری بد دردیه، بد دردی....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
با این سرعت لاک پشتی هم که بعضیا میرن،شب نشده نرسیده به دوراهی روسیه و امریکا، باید توی روستای بین راهی؛کوبا یا کره شمالی توقف کنیم !!!
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم چه رادوراهی روسیه وآمریکاراه دیگری هم وجودداردوآن حرکت درصراط مستقیم الهی است هرچندموانعی داشته باشدیادرقسمتی ازمسیربعضی ازراه هاخودشان راموقتا به این صراط نزدیک کنندمهم نیست
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۵
۸
برام سواله با این همه مدرک چطور بعضیها مرگ بر دشمنای اسلام و میهن رو بد میدونن...!
اگه کسی این همه ظلم به خانواده این افراد بکنه اروم میشینن و هیچی به زبان نمیارن...
یادمه قدیما بزرگترها میگفتن مرگ بر شوروی مرگ بر صدام و ... برام سوال بود که چرا این حرفها رو میزنن بعضی میگفتن با این مرگ بر .... گفتنها مگه اتفاقی میفته! زمان گذشت و یه روز از اخبار شنیدم صدام به جهنم واصل شده اونم از طرف کسانی که خودشون(امریکا) به اینجا رسونده بودنش که اومده بود ایران رو یه هفته ای مال خودش بکنه... یا این جمله قران افتادم که و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.
شوروی از هم پاشید و صدام به جهنم رفت و به زودی امریکا و اسرائیل هم به درک واصل میشون این وعده قران است. در سوره انبياء، آيه 105 مى خوانيم :
((يقينا (بدانيد كه ) ما در زبور (كتاب حضرت داود عليه السلام ) نوشتيم پس از آنكه اين مطلب را در ذكر (تورات ) نيز نوشته بوديم كه : حتما بندگان صالح وارث زمين مى شوند.)) (4)
در انتها مجاهد با دشمن خدا دوستي نمي كند
يَأَيهَُّا الَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا تَتَّخِذُواْ عَدُوِّي وَ عَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ تُلْقُونَ إِلَيهِْم بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ كَفَرُواْ بِمَا جَاءَكُم مِّنَ الْحَقّ‏ِ يخُْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِيَّاكُمْ أَن تُؤْمِنُواْ بِاللَّهِ رَبِّكُمْ إِن كُنتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَادًا فيِ سَبِيليِ وَ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتيِ تُسِرُّونَ إِلَيهِْم بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَيْتُمْ وَ مَا أَعْلَنتُمْ وَ مَن يَفْعَلْهُ مِنكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِيلِ(ممتحنه/1)

اي كساني كه ايمان آورده‏ايد، دشمن من و دشمن خود را به دوستي اختيار مكنيد. شما با آنان طرح دوستي مي‏افكنيد و حال آنكه ايشان به سخن حقي كه بر شما آمده است ايمان ندارند. و بدان سبب كه به خدا، پروردگار خويش ايمان آورده بوديد، پيامبر و شما را بيرون راندند. اگر براي جهاد در راه من و طلب رضاي من بيرون آمده‏ايد، در نهان با آنها دوستي مكنيد و من به هر چه پنهان مي‏داريد يا آشكار مي‏سازيد آگاهترم. و هر كه چنين كند، از راه راست منحرف گشته است.
با افتخار به ایرانی بودن و مسمان بودنم بازمیگیم مرگ بر حکومت شیطانی آمریکا و همه ظالمان جهان
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۶
۱۲
ملت رو آمریکایی کرده رفته پی کارش این آقا حسن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۶
سأالتان غلط است! باید می پرسیدید: هاشمی یا شریعتمداری، کدام یک به امام نزدیکتر بوده اند، امام به کدامیک بیشتر اعتماد داشته است، کدامیک بیشتر طرف مشورت امام بوده است و کدامیک جزء السابقون السابقون، اولئک المقربون است؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
بله سوال کلا غلطه.
باید می پرسیدن
هاشمی یا صحیفه امام
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
امام: ملاک حال فعلی افراد است . فردی که فرزندانش از سران فتنه هستند و نظام کریمانه با انها برخورد میکند باید کمی خججججججججججج
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ای نادان یعنی تو .... شریعتمداری رو با صحیفه امام یکی میدونی؟
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه در صحیفه نور امام هم که بعید می دونم تو اصلاً حتی یه صفحه شو خونده باشی، فقط ارتباط با اسرائیل منع شده و افریقای جنوبی هم تا قبل از پیروزی نلسون ماندلا.
احکام اسلام اولیه و ثانویه داره ، آیات قرآن ناسخ و منسوخ داره، سخنان امام هم همین طور.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن بالاتر گفتم که شریعتمداری با سند حرف زده و سندش موجوده.
منظورم از کامنت کاملا مشخصه.یعنی هاشمی داره خلاف صحیفه امام حرف می زنه پس راست نمی گه.شریعتمداری با استناد به صحیفه حرف زده پس راست می گه.قضیه به همین سادگی و به همین خوشمزگیست.
اگر بگید هاشمی راست گفته با استناد به صحیفه مشخص می شه که شما کذب را تصدیق می کنید.
اگر بگید شریعتمداری دروغ گفته با استناد به صحیفه امام در میابیم که شما صدق را تکذیب نمودید.

D:
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه در مورد آقای هاشمی السابقون هم صدق نمی کنه که بهش می چسبونید !!!
فیلم های روز 12 بهمن، ورود امام به تهران وببینید همه هستد جز آقای هاشمی !!!
توی خاطراتی هم که دیگران از اون روز نقل می کنن اسمی از ایشون نیست.
این مسأله برای من سوال بود تا چند سال پیش توی یه مصاحبه تلویزیونی مجری همین سوال و از آقای هاشمی پرسید . ایشون هم با اعتماد به نفس کامل گفتند : اون موقع من درحال تالیف تفسیر قرآن بودم به همین دلیل توی اون جریانات حضور نداشتم !!!
خودتون قضاوت کنید روز 12 بهمن 57 ورود امام مهم تر بود یا نوشتن تفسیر قرآن ؟
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم موافقم اصلا سوال غلطه!
باید میپرسیدن:
هاشمی یا امام
یا هاشمی و قران
اخه چقدر شخص پرستی...
کمی به خودتان بیاید. یعنی ممکن نیست کسی اشتباه کند و هاشمی معصوم است؟! و شما مقلدانی که کورکورانه پیروی میکنید؟!!!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
از حذف این شعار به چی می رسید؟چه چیزایی رو ازدست می دید؟
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۶
اول ثابت کنید که شریعتمداری اصلاً همسنگ و همتراز هاشمی هست و کدامیک لیاقت بیشتری برای کارشناسی و اظهارنظر درباره نظریات و سخنان امام راحل دارد تا بعد به جواب این سؤال مغرضانه برسیم! مقایسه شما درباره این دو ، مانند مقایسه تپّه خاکی با کوه سنگی و کوزه با دریاست! ضمناً جایی که آب هست، تیمم جایز نیست؛ بلکه احمقانه است.
154
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۶
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر شوروی مرگ بر منافقین و کفار شعار همیشگی ماست میگم که بدونید ما همیشه هستین حتی اگه تو این سایت نیایمو و کامنت نذاریم.اگه دست خیلی از شماها بود که تا الان ایران رو از دست داده بودید و دودستی تحویل غرب و شرق داده بودید!!!ما همیشه هستیم حتی اگر در سکوت باشیم....
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
ایراد اینجاست که امثال ما کار برای انجام دادن زیاد داریم کارهم نداشته باشیم یه کاری برای خودمون می تراشیم و برای سرزدن به دنیای مجازی خیلی وقت نداریم .دوستان مخالف هم همگی بیکار و همیشه پای اینترنت به همین دلیل وضعیت + و - های صراط به این روزی افتاده که می بینید.
فقط من هنوز نفهمیدم که این دوستان سایتی موافق افکارخودشون ندارن که هر روز اسمشون تو صراطه ؟!!!
حتما ندارن دیگه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۸
۸
این جمله هم از امام معروف است:
هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۹
۲
«همین قول مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی برای آنها مرگ می‌آورد»
اگر اين قول امام است پس چرا مرگ بر شوروي(روسيه امروزي) را حذف كرديد و اعتراضي نداشته و نداريد؟ الان به آقاي هاشمي معترض مي شويد كه چرا و چه مي گويد!!!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا چرا کسی نمی خواد باور کنه شوروی فروپاشید!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تسنیم جان خودتو با این حرفا گول بزن که چون تقسیم شده، پس روسیه شده برادر ما !!!

فقط پالون عوض شده !!!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خیر سیاست خارجی اش عوض شده
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
به غیر از پالون دیپلماسیش با ایران هم عوض شده
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین از شما بعید بود.شوروی کجا روسیه کجا.
فدای ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۸
شاید منظور امام این بود که هر وقت آمریکا بچه ی خوبی شد و سر عقل اومد و دیگه با ما دشمنی نکرد این شعار رو حذف کنیم...
آقای هاشمی هم شاید فکر می کنه که الآن آمریکا به خاطر اینکه با مقامات ما مذاکره داشته حتما اون دشمنی های قبلی رو کنار گذاشته و به گفته ی اوباما به فکر براندازی نظام ما هم نیست، وقتش رسیده که این شعار حذف بشه..
به خاطر همین به نشر این خاطره پرداخته...
ولی باید گفت که آقای هاشمی زهی خیال باطل... از این آمریکاییها بعید است که دشمنی خود را با ما به پایان برسانند..
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۵
دوستان عزیز معیار برای قضاوت درباره افراد حال فعلی اونهاست امروز هاشمی عملا مقابل ولایت فقیه است و با تاکید بر نقل قول از امام سعی در بی اهمیت نمودن فرمایشات رهبری دارد ایشان تلویحا خودش را همتراز ویا بالاتر از رهبری میدانند وهیچ گاه به ایشان تمکین نکردنند و حتی در مواقع حساسی همچون فتنه 88 نه تنها حمایتی از اقا نکرد بلکه درصدد تضعیف نظام برامدند یا روابط او با حاکمان شیعه کش عرب عملکردامروزهاشمی قابل دفاع نیست منطق امروز هاشمی این است هر چه مطابق میلش بود خوب است والا خیر حالا چه رییس جمهور باشد چه رییس دانشگاه ازاد متاسفانه هاشمی اگر هم در گذشته خدمتی کرده باشد گذر زمان او را به این روز در اورده وقطعا این از ضعف ایمان و دنیا دوستی اوست که اخر عمری نیز توبه نمیکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد همه معیار رفتار فعلی اونها هست یا استثنا هم دارد؟ ملاک شرع و قانون است یا فرد؟
دیوانه
|
-
|
۰۱:۲۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۲۱
شریعتنداری راس میگه
فرهاد
|
-
دیوانه چو دیوانه ببیند، خوشش آید!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۰۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۱۹
به نظر من شریعتمداری راست میگوید . علیچناب را ما خوب می شناسیم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
هردو را خوب میشناسیم که دلشان برای ملت نسوخته و جوش خودشان را میزنند!!

دعوا بین اهالی منطقه ورود ممنوع قدرت هست !!
مردم مهم نیستند داداش؛اینو بفهمید لطفا
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
مشکل ما در حال حاضر ، متاسفانه دنیا طلبی اکثر مدعیان ولایتمداری ، اصلاخ طلبی و مفرحین است که متاسفانه به قدرتمند شدن خودشان به هر قیمتی حتی نابود کردن نطام اسلامی و کشور رفتار می کنند زندگی برای نتیجه گرفتن خیلی کوتاه است آقایان .
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
اگه بنا به قبول کردن حرف آقای شریعتمداری باشه پس چرا الان شعار مرگ بر شوروی که همین روسیه فعلی هست از نماز پر برکت جمعه حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟
از طرفی آقای هاشمی جزو نزدیکترین یاران امام راحل بودند نباید این طور با آقای شریعتمداری که اصلا در تراز مقایسه با آقای هاشمی نیست مقایسه شود
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
شوروی باروسیه خیلی فرق داره !
روسیه فعلی بخشی از شوروی سابقه با شیوه حکومت داری کاملا متفاوت باشوروی سابق.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
اون شوروی بود این روسیه.سیاستهاشون کلی فرق داره.
بعد شما با نماز جمعه مشکل داری؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۹
۳
با این نظرات نظر سنجی نمیشه . شما سه یا چهار تا گزینه بگذارید تا مردم با انتخاب آن گزینه ها نظر سنجی کنند.
قرآن کریم
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۱
الا الی الله تصیر الامور...
تسنیم
|
-
خوشم میاد خجالت نمی کشید به آیه قرآن هم منفی میدید!!!!
محسن35
|
-
آیه51 سوره مائده رو بخونید و در ادامش آیه های بعدی رو.خیلی خیلی مناسب این بحث هست.بعدش هم که به آیه ولایت امام علی می رسه(وهم راکعون).یعنی قشنگ به همین جا می خوره.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۰
با این نظرات نظر سنجی نمیشه . شما سه یا چهار تا گزینه بگذارید تا مردم با انتخاب آن گزینه ها نظر سنجی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۹
هاشمى
ملا نصرالدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۷
۲
آقای شریعتمداری غیر خودش کسی دیگه ای رو قبول نداره !(توجه به نظرات ایشان در زمان احمدی نژاد)راستی گروه انحرافی کجاست؟و... وهاشمی هم به خانواده اش می نگرد وبس!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مگه نمیدونی برادر؟؟؟

جریان انحرافی !! داره تو جنگ های شمال آموزش نامی میبینه،میخواد حمله کنه به پایتخت !!
جومونگ هم منتظر دستور لب کارون وایساده !!

یکی نبود بهشون بگه آقاجون جنبه ندارید،چرا فیلم کره ای میبینید؟؟؟
هادی
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۶
۳
به نظر من اگه امام هم الان زنده بودند موافق حذف این شعارها بودند چون این شعارها آخره جنگ طلبی هستند
من نمیدونم چرا با این روزنامه کیهان برخورد نمیشه چون حتی سخنان آیت الله خامنه ای رو هم تحریف میکنه اونوقت روی چه حسابی میاد در مورد امام صحبت میکنه
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Germany
بسم الله الرحمن الرحیم درمقابل جنگ طلبان که اتفاقابقیه ازآن هاترسیده اندبایدجنگ طلب بودتاترس بقیه هم ازآن هابریزددرضمن امام وصیت نامه رابرای وقتی که زنده نیستندنوشتندتاکسی نگویداگرامام زنده بود....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۵
معلومه رفسنجانی راست میگه.اما صراط تو دلت میخاد ملت بگن شریعتمداری راست میگه.اخه اون سنش به این چیزا قد نمیده.قربونت برم جرات نداری نظرم رو تو سایت بذاری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میخاد نه میخواد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۱۱
فقط حسین شریعمتداری
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
اهم اهم..........
بعله!!!!!!!
شفاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۹
واضحه که آقای شریعتمداری درست می گویند و سند موثق حرفشون موجود است . اما آقای هاشمی باید برای حرفشون سند موثق ارائه بدهند وگرنه با این ادعایشان خودشان را نشانه رفته اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۴
۱
درهرحال ممنون از هردو که باعث شدن گرانی و قسط هایمان یادمان برود !!!!!
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ناشناس!
اين درد هميشه رو دوشمونه چه تو شادي چه تو دعوا چه تو غم فرقي نداره!
محمود نه از جنس محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۶
۴
شماهايي كه هي آيه قرآن مياريد و ميگيد كفار واز قول امام ميگيد كفار.امريكاييها كافر نيستن اهل كتابند ولي همين چين وشوروي كمونيستند وكافر0حال تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
آمریکایی ها اهل کتابن اما کدوم کتاب ؟فعلا که گوش به فرمان اسراییلی هستن که یهودی های دنیا هم قبولشون ندارن.اماچین وروسیه (نه شوروی) فعلا قصد موش دوانی تو کارهای مارو ندارن پس فعلا بی خطرن.
ماکه آزار نداریم سربه کشورهای بی آزاربذاریم
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
افرين در حده لاليگا باهات موافقم!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا بعد دو روز نظرات بدون تهمت وتوهینم نیست؟!
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا اینجا بحث کفر و ایمان نبود که شما (وکیل مدافع امریکا)بهتون بر می خوره.
ولی حالا بگم
اگه روسیه(نه شوروی) و چین و ... رو ضالین در نظر بگیریم،امریکا مغضوب علیهمه.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۰
۶
دست اين آقا و ......... بخون هاي ريخته شده در سال ٨٨ آغشته است.
من نميدونم حالا چه اتفاقي افتاده كه باز .......!
ميانه رو
|
Germany
فضولي نكن! لولو ميخوردتا!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
منظورت کسی هست که کشت یا کسی که سکوت کرد؟
محسن35
|
Germany
هنوز درگیر سال 88 هستید؟بابا خود فتنه گرا که گفتن کی بود کی بود ما نبودیم.آقای عارف خیلی واضح در رسانه ملی گفت که سبزی ها ظلم کردن.
وقتی پرچمدارهای فتنه کشیدن عقب و حالا اسم عوض کردن شدن اعتدالگرا(منظور وزرا و اطرافیان آقای روحانی هستند نه خودشون) شما چی می گید؟
بدون شک آقای هاشمی به خاطر حمایت از فتنه و عدم جلوگیری از مافیاگری و خیانت فرزندانشون باید جواب ملت و شهدا و امام رو بدهند.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
۶
۵
آيت الله هاشمي رفسنجاني بزرگ رو كنار حسين شريعتمداري ميذارين و ميگين ""كدام راست ميگويد""؟؟؟؟؟ برين خجالت بكشين....
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
راست ميگه ديگه!!!!!!!!!!!!!!!! اه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی تفنگ داشته باشند قد و اندازه رو عقل و علم تعیین نمیکنه بلکه قدرت تعیین میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۲
اگه اینقدر حرف های امام وحی منزل محسوب میشه پس چرا مرگ بر شوروی رو کنار گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
چون شوروی فرو پاشید!!!
مثل صدام که مرد و دیگه نمیگیم مرگ بر صدام!
اماهنوز هم آمریکا هست هم ضد ولایت فقیه. پس بازم میگیم :
مرگ برآمریکا و مرگ برضدولایت فقیه
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
بیخود از خودت تاریخ نتراش! شعار مرگ بر شوروی قبل از نامه امام به گورباچف و فروپاشی سوسیالیسم در این کشور از شعارهای مردم حذف شد.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
چون شوروی مرگش بهش رسید.فکر کردی شوروی از هم پاشید باید اونجا گودال میشد و کسی اونجا نمی موند؟مگه مشکل ما با زمین خداس؟مشکل با حکومتش بود که از هم پاشید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
روسیه،شوروی نیست"" از شوروی بدتر و پست تر است !!
بابک ÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم شوروی باآمدن گورباچف وبروستاریکای اوبه غیرشوروی تبدیل شدوهمان موقع مرگش شروع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۳
۴
همه میگن آیت الله هاشمی چرا آقا می فرمایند حجت الاسلام هاشمی؟؟؟؟؟
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودشو درگير نكن!
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
چون.همه.اي.كه.ميگن.اشتباه.ميگن.....ايشون.حجت.الاسلام.والمسلمين.هستند....
يعني.حداقل.چندين...سال.ديگه.بايد.درس.حوزوي.بخونن.تابشه.بهش.بگي.آيت.الله...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه وقتهایی این عناوین به قدرت ارتباط پیدا میکنه! قاعدتا کسی که رئیس مجلس خبرگان بوده نمیشه مجتهد نباشد چون بر اساس قانون اساسی همه اعضای خبرگان باید مجتهد باشند
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
این چیزا زیاد مهم نیست.مهم خط بود که آقا داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۸
به نظر من اگه سخنرانيهاي امام ره رو گوش كنيد متوجه ميشيد كه شريعتمداري دريت ميگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مگه امام رو هم میشناسید فکر نکنم امثال کیهان و شما امام رو بشناسید چون با منافعتون در تضاد در میاد
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
اونهایی که منفی دادن منظورشونو نمی فهمم.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۴
۰
نصایح امام راحل (ره) به کارکنان کیهان:
«باید توجه به این معنا بکنید که ما یک روز دیگر هم داریم (قیامت و یوم الحساب). این را شک نکنید. ما یک روز محاسبه داریم، از همه چیز‌ها محاسبه مى‏شود. آن روز خود انسان خودش را محاسبه مى‏کند، آن روز قلم‌ها مى‏آیند شهادت مى‏دهند، دست‌ها شهادت مى‏دهند، چشم‌ها شهادت مى‏دهند. انسان خودش آن روز محاسبه خودش را مى‏ کند. ما یک همچنین روزى را داریم. دیر و زودش خیلى مهم نیست، اما هست یک چنین روزى...»
(سخنرانی در جمع کارکنان روزنامه کیهان ـ خرداد ۱۳۶۰)

«... شما هیچ کس را دشمن‏ خودتان حساب نکنید. نمى‏گویم صدام را هم دشمن حساب نکنید اما اینهایى که الآن متکفل امور کشور هستند، هیچ کدام دشمن نیستند با هم؛ سلیقه‌‏هاى مختلفى دارند. این سلیقه‏‌هاى مختلف، روى یک ـ مثلا ـ انگیزه‌‏هایى که هست در نفس انسان، این سلیقه‏‌هاى مختلف به صورت مخاصمه درمى‏آید. روزنامه‏‌ها نباید صورت مخاصمه با کسى داشته باشند، صورت ارشاد داشته باشند. مطالب را بگویند. انتقاد باید بشود. تا انتقاد نشود، اصلاح نمى‏شود یک جامعه. عیب هم در همه جا هست؛ سر تا پاى انسان عیب است و باید این عیب‌ها را گفت و انتقادات را کرد؛ براى اینکه اصلاح بشود جامعه...» (صحیفه امام، ج‏۱۴، ص: ۴۰۱)
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
این متن ربطی به اینجا نداره.مرگ بر امریکا اصول هست.اصول جای نظر نیست.
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۵
خطیب امروز نماز جمعه تهران بیان داشت: این شعار (مرگ برآمریکا ) در 10 سال زمان امام(ره) داده شد و امام در آخرین پیامی که برای حجاج دادند 46 بار از آمریکا به نفرت یاد کردند.

وی با بیان این مطلب که آمریکا شیطان بزرگ است و امام هم همین را فرمود تصریح کرد:‌ در این 35 سال آیا آمریکا شیطان کوچک‌تری شده است و یا 35 سال شیطنتش بیشتر شده است؟ اگر آمریکا تا دیروز در عرصه‌ توطئه علیه ایران مار بود هم اکنون به یک افعی تبدیل شده است. هر توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی شکل می‌گیرد، یک پای ثابت آن آمریکا است.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت:‌ با منطقی که داریم می‌گوییم مرگ بر آمریکا و آمریکایی‌ها بدانند و آنهایی که آرزوی رخت‌بربستن را از بین مردم دارند هم بدانند این شعار رمز مقاومت ملت ایران است و تا شیطنت‌های آمریکا است این شعار با شکوه در بین ملت ایران باقی خواهند ماند.

وی به این مسئله که دیپلمات‌های ما باید کار خود را انجام دهند اظهار داشت: وزارت خارجه ما کار خود را کند هر کس کار خود را کند و اتفاقاً این شعارها مشت مسئولان ما را پرتر می‌کند و می‌توانند با قدرت بیشتری با آمریکا مقابله کنند و برخورد داشته باشند و این حتی به نفع سیاست‌خارجی کشورما هم است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر روزی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری که پرونده آمریکا دست ایشان بوده است و خواهد بود و در این عرصه نیز حرف آخر را ایشان خواهد زد، کار به مذاکره و رابطه کشید، نفرت ما از آمریکا از بین نخواهد رفت.

دیگه دعوا نکنید!!!

والسلام.
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
البته رهبری فرمودند که
دست آهنی زیر دستکش مخملی در کارنباشه
اول حسن نیتش رو نشون بده.یعنی لغو همه تحریم های بیخود و غیرقانونی
امام خمینی هم که فرمودند مگر وقتی که امریکا توبه کند.
احمد 0017
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۴
۸
بابا اینو که دیگه همه میدونن. . .
کسی که اصلا از سیاست هم سر در نیاره شبکه 1 بذاره میبینه که سخنرانی امام(ره) رو پخش میکنه و میگن "مرگ بر آمریگاه"

آقای هاشمی هم بعضی وقتا زن و بچه هاش یه چیزهای عجیبی ازش می خواد که بگه . . . .
خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه
ایرانی
|
Germany
|
۱۶:۲۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۷
اگه امام گفتن مرگ بر آمریکا اسرائیل و شوروی پس چرا الان روسیه شده یار و غار ما روسای باجگیر که از ذو طرف میخورن و مارو کردن کیسه نگید اینجوری بگید الان منافع ما با رابطه آمریکا در خطر می افته پس مرگ بر آمریکا پا برجا بمونه ولی با روسیه منفعت بیشتری نصیب آقای شریعتمداری میشه پس گوربابای ملت
فرزند ایران
|
Germany
شوروی فنا شد ب همان مرگ بر شوروی ما
ایا الن کشوری بنام شوروی وجود دارد که بخاهد یار غار ما باشد برای شما متاسفم که اطلاعاتت ناقص است رفیق جونم.
ميانه رو
|
Germany
فرزند ايران!
بشين تا به دعاي گربه سياه بارون بياد!
فرزند ایران
|
Germany
عزیز میانه رو!
بارون آمد اما فکر کنم شما خواب تشریف داشتید یا اینکه نخواستید بارون را ببینید!
محسن35
|
Germany
امریکا دیگه الآن اصلا وجهه گذشتشو نداره.اگر شیر بود دیگه الآن یالو دندون نداره.اگه عقاب بود الآن فقط یه مشت پره سوختس.
هر چه ما روز به روز قوی تر می شیم(نظامی،علمی و ...) امریکا روز به روز ضعیفتر می شه.اینو دیگه دنیا شاهدشه.
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Germany
بسم الله الرحمن الرحیم اتفاقامنافع بشریت وهمه مظلومین دنیادرگروادامه دشمنی ماباآمریکاست روسیه راهم بی خودی علم نکن بعضی ازکسانی که هشتشان گروی نه است نیزموافق نظرمن هستندودرمقابل خیلی ازکسانی که وضعشان خوب است هم موافق نظرشماهستندبنابراین ربطی نداردکه می گوییدمنافع
ميرشجاعي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۱۱
از اين همه تغيير هاشمي متأسفم، خدا آخر عاقبت كشور رو ختم بخير كنه، اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۴
اگر یک روز بر علیه هاشمی نفرت پراکنی نکنید مریض میشید مثل ضحاک ماردوش که فقط با خوردن خون آدمها میتونست خود را آروم کنه شما هم با ابراز نفرت و غیبت و تهمت به هاشمی و وابستگان و نزدیکانش به آرامش موقت میرسید. اما صبر و متانت و بزرگی و درایت هاشمی روزبروز شما رو بیشتر شکست میده . مطمئنا" در ته دلتون اینه که "نرمش قهرمانانه" هم جام زهری است که هاشمی به رهبری خورانده است! اما چون آقا خودش در قید حیات هستند جرئت بیان اون را ندارید...!!! اثری از مودت و وحدت و امید و مهربانی در سایتهاتون نیست فقط نفرت و دشمنی و دروغ و تخریب و تهمت و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا با هر کس که پتانسیل مقابله با دیکتاتوری داشته باشه مخالفن
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجا فقط جک دیکتاتوری شما رو کم داشت.
بذار یه جک هم من بگم.
یه روز به آقای هاشمی می گن چیه اینقدر عصبانی هستید هی بهونه می گیرید.
اقای هاشمی جواب می دهند که والا ما یه باغ داشتیم این ایران افتاده توش.هر چی میگیم جواب نمی گیریم.
محمود اشرافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۷
هاشمی اقلا چند بار حرف راست گفته، شریعتمداری حتی یه بارم حرف راست نزده!

پس به هاشمی بیشتر از شریعتمداری اعتماد داریم
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
دقيقا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲
۹
۳
شما مرد نیستید
تا به حال 10 تا کامنت گذاشتم که هیچچچچ کدامش توهینی درش نبوده اما چون ته حقیقت بوده جرات نکردید بذارید
راستگویی شریعتمداری رو میخوای؟ تیتر 2روز پیشش راجب محمد جواد ظریف رو بخونید تا دستتون بیاد این آدم چجوری در روز روشن دروغ میگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۳
۸
بابا امت حزب الله همچنان ميگن مرگ بر آمريكا /
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
همش همون 3 میلیون نفر رو میگی؟؟؟؟؟؟؟
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
18 میلیون به آقای روحانی رأی دادن+3میلیونی که شما میگی = 21میلیون نفر
ببخشید بقیه جمعیت ایران کجا است؟
یاشماجمع وتفریق بلد نیستی یامرکز آمار دروغ میگه.
13آبان نزدیکه بعدش هم 22 بهمن .همه خوب چشماشون و باز کنن.تمام اون کسانی که میگن:
مرگ برآمریکا
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ برمنافق
گوش به فرمان توییم خامنه ای
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
همگی جزء امت حزب الله هستند .فرقی هم نمی کنه که مال کدوم جناحن وبه کی رأی دادن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تسنیم جان،بجای شعار دادن و هوچی گری !!

من جای شما بودم، میرفتم فکر میکردم که چطور شده 7 میلیون عدم شرگت در سال 88 ، رسید به 14 میلیون عدم شرکت در سال 92 !!!!

14 میلیون عدم شرکت،درصورتیکه گفته شد هرکس اعتقاد داره بیاد !!!

شما از بقیه ملت ایران،آمار نده ! چون واجد شرایط نبودند !
_________________________________
تا دیروز،امت حزب الله، فقط خلاصه میشد دور وبر جبهه ناپایداری و علامه ها !!!

و اقایان روحانی و عارف، رو چه نسبت هایی نمیدادید!!!!!

الان یهو همی شدن امت حزب الله؟؟؟؟؟؟؟
_________________________________
شما 3 مییون همفکر خودت رو مثال بزن عزیزم!!!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
شعار نیست اعتقاده
علت کم شدن جمعیت رأی دهندگان هم روشنه ! اشتباهات آقای احمدی نژاد که بزرگ ترینش انحراف پیدا کردن از خط مستقیم ولایت فقیه بود.
ازنظرمن (ازهمون دیروز به قول شما) تمام کسانی که قلبشون برای اسلام وایران میتپه جزء امت حزب الله هستند حتی شما .چون این جوری که حرص میخوری معلومه که عاشق ایرانی.
درضمن مردم ایران فقط واجدین شرایط رأی دادن نیستن.
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان
جوابی که اینجا گذاشته بودم کو؟
باورکن توهین وتهمت نداشت !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تسنیم جان:

جوابت خیلی خنده داره !!!!

یعنی شما میفرمایی، اشتباهات !!! تخیلی ذهن شما از سوی احمدی دلاور باعث شده، امت حزب الله !!!! از آمدن برای رأی دادن خودداری کردند !!!!

بابا چرا نمیخوای بفهمی !! بخدا مسئله خیلی ساده اس !!

قبل از انتخابات (( گفته شد ))!!

هرکس اعتقادی داره بیاد !!!

چرا نمیفهمید؟؟؟؟
_________________________________
نه داداش، ما بی بصیرت هستیم و منحرف و فراماسونر و بهایی !

ما جایی در میان امت حزب الله نداریم داداش!

منحرفان را چکار به شماها!!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما باید تذکر بدم منتشر بشه؟
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جمعیت 9 دی، 22 بهمن ، نماز جمعه ها.
اقای احمدی نژاد که خودشون مواضع محکمی علیه امریکا داشتند.شما که ابراز محبت به ایشون می کنی چرا؟
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم آن هایی که درانتخابات شرکت نکردنداشتباه خودشان بوده واشتباه کردن افتخارندارددرضمن شماازکجاکمی دانیداگرباآمریکاآشتی کنیم آن هایی که شرکت نکردندموافق نظام می شونداتفاقاازهمان فردای آشتی به مردم عادی طرفدارنظام می گویند"دیدیدبالاخره چگونه دوشادوش هم نشستند؟آخوندبرای بقائ خودش هرکاری می کند"
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
امین خان
دیدی وقتی هم که می خوایم باهات دست دوستی بدیم بازم پس می زنی
اشکال از خودته که به غیر از خودت کس دیگه رو قبول نداری!!!
اگر جناب احمدی نژاد مرتکب اشتباهاتی نمی شد که بزرگترینش انحراف از ولایت فقیه بود به پشتوانه مشایی جونش بود 24 میلیون رایش تبدیل به 18 میلیون دکتر روحانی شد.
راییس جمهور قبلی با24 میلیو ن راییس جمهورشد راییس جمهور فعلی با 18میلیون!!!
این یعنی گند زدن دکتر احمدی نژاد به اعتماد آحاد مردم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۴
۶
فقط یکی از دلایل تاکید امام خمینی بر گفتن مرگ بر آمریکا این بود که جهان بداند و مردم جهان آگاه باشند که کفار از طریق امریکا تزریق دنیا میشود و ای مردم برخیزد وبا استکبار جهانی مبارزه کنید این کار امام همان عزت حزب الله است همان چیزی شد که یک امریکایی در خاک امریکا فریاد میزند زنده باد ایران و ایرانی . بیدار باشید ای مردم که با این کلمات زیبا میخواهند اسلام شما را بگیرند و هویت وشرف شما را زیر سوال ببرند . امریکا هیچ وقت دست دوستی به ما نمیدهد برای اینکه هدفش نابودی اسلام است همان اسلامی که اسراییل را یک ملت حساب نمیکند همان اسلامی که صهیونیسم میلیاردها دلار به امریکا تزریق میکند تا ایران را نابود کند و متاسفانه دولت مردان ما فکر میکنند با کلماتی چون تدبیر امید امریکا را میتوانند ساکت کنند و به خق مردم ما احترام بگذارند . از دولت مردانی که فکر میکنند چنین کاری تحقق میگیرد تاسف میخورم هوشیار باشید که اگر مرگ بر آمریکا را برداشتن 13 آبان و 22 بهمن را هم بر میدارن یعنی دیگر خون شهیدا فدای تکه نان شد و الفاتحه بر اسلام و نابودی اسلام برای امریکایی ها پس از سالهای آتی که این شعارها وجود ندارد محقق میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادمی که تا ابد یه حرف رو بزنه در واقع عقلش رو تعطیل کرده
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم اتفاقاحرف های ایشان عین عقلانیت است شماهم به جای توهین درمقابل حرف های ایشان دلیل بیاوریداگرراست می گوییدقل هاتوبرهانکم ان کنتم صادقین
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۷
۱
لعنت خدا بردل سیاه شیطون
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۷
۴
احتمالا شما فقط نظراتی که به سود آقای شریعتنداری است را قابل انتشار می دانید.خوب پس چرا نظرخواهی می کنید .وقتی بیطرف نیستید و هو پیاله خود را
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۴
۶
واقعیت اینه که کاخ نشینی خلق وخوی آدمها راعوض می کنه وازاصول اولیه دور میکنه دقیقا مانند صدراسلام مثل طلحه ها ،زبیرهاو.....غربیها درعمل ما رامیکشند وماباید درشعار شک کنیم !!!!!
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
بسه بابا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو همه کشورهایی که بعد از انقلاب دیکتاتوری حاکم شده مثل چین و شوروی و کوبا و لیبی همیشه همه اهالی انقلاب میشن طلحه و زبیر!
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۲
۲
اگر دست دزدان غارتگر از اموال بيت المال گوتاه ميشد و دزدي از اين مملكت رخت بر مي بست ميتونستيم در احقاق حقمون تو دنيا جلو هر زور گو و زور گيري بايستم ....خانه از پاي بست وىران است..... اينايي كه اينجا عنوان ميشه هواشي انحرافي بيش نيست كه ماها سرگرم جنگ زرگري بشيم.....
ادیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۴
۵
اینجور که شما گفتین معلومه حق با شریعتمداریه.گرچه من نمیشناسمش.نظرخواهیبرای وقتیه که آدم بی تعصب حرف بزنه.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۷
۳
آقای امین زنده به عشششششششششششق!
مگه زندگی نداردی شب وروز داری می نویسی!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"زندگی من با اینترنت میگذره"
فکرنمیکنم جای شما رو تنگ کرده باشم !!!

شما هم شب و روز چنبره بزن رو صراط !!!

اگه از نظرات میسوزی،،اون بحثش جداست عزیزم !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب کارمند:

شما با اجازه کی، در ساعت اداری که باید وقتت رو برای ارباب رجوع بذاری، میای توی صراط کامنت میدی؟؟؟؟؟؟؟

مگه شرف و انسانیت نداری؟؟؟ این پولی که میگیری برای خدمت به ارباب رجوعه نه برای کامنت گذاشتن در صراط و گرفتن یقه دیگران !!!

حلاله بنظرت؟؟؟؟
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای کارمند نظرات این ادم ارزش خوندن هم نداره چه برسه به پاسخ دادن اصلا معلوم نیست چکاره است با همه درگیره حق به جانب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره، تو راست میگی، نظرات ممل و شخصیت های کارتونیش و نظرات بقیه کاربران غیر انحرافی که صبح تا شب دارن به احمدی نژاد فحاشی میکنن، ارزش خوندن داره!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
البته سوزش کاربر منصف بخاطر نتیجه انتخابات است !!!

منصف جان: اگه نظرات من ارزش خوندن نداره !!

طیف درپیت لنگه کفش به دست و مُهر پرت کن شماها هم ارزش طرفداری نداره !!!

اصلح رو یکشبه تعویض میکنند و صلاحیت هم ندار!!!!
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرات حامی متعصب اقای دکتر سابق توصیه میکنم پشتیبان ولایت فقیه باشید چرا که تنها راه سعادت پیروی از ایشان است تحت تاثیر جریانات قرار نگیرید معیارتان سخنان رهبری باشد از اهانت و اتهام زنی هم خودداری کنید با ارزوی بهترین ها برای شما کاربر گرامی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"تنها راه سعادت، دوری از افراط و تفریط و همچنین دوری از خودعمارپندارهای بابصیرت است"

"ملاک دکتر احمدی نژاد است"با بدخواه او،دشمنم، با دوست او دوستم"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منصف عزیز، نظراتت ارزش خوندن هم نداره چه برسه به پاسخ دادن اصلا معلوم نیست چکاره هستی، با همه درگیر هستی و همیشه حق به جانب.
منصف عزیز، بعد از این تصمیم گرفتم مثل شما با متانت پاسخ بدم و ولایتمدارانه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
منصف جان اینو اول به خودتون بگید:

کدوم ادمای بابصیرت بودن که موسی را یکشبه به فرعون تبدیل کردند؟؟؟؟؟

این گوشه ای از اتهامات شماست به دولت و شخص احمدی دلاور:

منحرف،حجتیه ای،کافر،بهایی،فراماسونر،سکولار !!؛بی ولایت،و...!!!

شما یادتون رفته چطور جو گرفته بودنتون؟؟؟؟

تز برادر داوود بسیجی فراموش کردی؟؟؟ که گفت نیروهای کماندویی احمدی نژاد و مشایی توی جنگل های شمال آموزش نظامی میینند؟؟؟میخوان حمله کنند به پایتخت؟؟؟

"اون موقع یادتونه چقدر موج سواری میکردید"

شاخه ای که روش نشسته بودید،شکستید،نتایج بدی به دنبال داره.

صبرکن"این حرفا رو واسه خودت نگه دار عزیزم!
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای احمدی دلاور مثل این که شما بنده را منتسب به پایداری میدانید که اینطور نیست تکلیف این جبهه با موضعگیری رهبری درباره حادثه قم مشخص شد ودرباره ی اتهامات باید عرض کنم عملکرد خود دکتر باعث ان بود اتهام انحراف زدند چون اطرافیان عزیزشان ادعای ارتباط با امام زمان داشتند وعدم نیاز به ولی فقیه واین یعنی انحراف از اصل قانونی وشرعی که منجر به جدایی دکتر از علما شد و در نتیجه شهید نامیدن یک غیر مسلمان و بحث رجعت که ناشی از بیاطلاعی ایشان بود اتهام عدم ولایتمداری زده شد چرا که دستور خیرخواهانه رهبری درباره ی انتصاب مشایی منجر به خانه نشینی دکتر به نشانه اعتراض شد که به روایتی انتظار داشت مردم به خیابان بریزند وحمایتش کنند دو سال اخر دولتش را به پیروزی مشایی در انتخابات پرداخت تاکید میکنم با بیت المال این ها برای همین چند سال قبله ودر باره افراط و تفریط هم همه شاهد بودن که دکتر افراط و تفریط را عملا تعریف کرد دوباره عرض میکنم تنها راه سعادت دنیوی واخروی عمل به وصیت شهدا یعنی ولایتمداری وملاک دانستن حق است نه شخص خواهش دارم تعصب را کنار بگذارید و تعقل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منصف جون، منصفانه یه نگاه به خالی هایی که تو کامنتت بستی بنداز، بعد ببین خالی هایی که بستی شبیه خالی های کدوم گروهک هستش. گرچه بهتون حق میدم، الان شما گروهکهای زیر شاخه گروه غیر انحرافی مثل پایداری، اصولگرا، مؤتلفه، اصلاحطلب، کارگزار، رهپویان، اعتدال، ایستادگی، و ....چند سالی هست طوری هماهنگ سفسطه و فحاشی میکنید که تشخیصتون سخت میشه. بطور مثال وقتی آدم کامنتهای امثال شما یا ممل یا شخصیتهای کارتونی ممل رو میخونه، آدم شکی نمیکنه که شماها مال گروهک پایداری باشید.
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس امان از تعصب که به فرموده علی ع ادم رو کور وکر میکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۸
زنده باد حماقت، ما سیاست نداریم و نمفهمیم منافع چسیت، فقط و فقط بفکر منافع حزبی خود هستیم. آقای شریعتمداری یک روزنامه نویس ساده است چرا بیخودی بزرگش میکنین.
ميانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
والااااااااا همين و بگووووووووو!=)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون منطق شریعتمداری قویتره از خاطرات دونفره امام و هاشمی هست.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۸
۹
بیانات امام خمینی مربوط به سالهای اول انقلاب است که امریکا شیطنت می کرد در حالی که اظهارات آقای هاشمی مربوط به اواخر عمر امام است که نظرشان تغییر کرده بود.
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم درباره بیانات امام تنها4روزبعدازنامه هاشمی به امام وبیانات بعدی شان چه می گویید؟درموردوصیت نامه شان چه می گویید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۸
۱۳
هاشمی راست میگه ولی زمان بیان این حرفها گذشته!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
با استناد به کدام سند راست میگه
فرزند ایران
|
Germany
|
۱۸:۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۹
من میخواهم از آقای هاشمی یک سوال به پرسم : آقا چرا هیچ یک از فرزندان شما در زمان جنگ تحمیلی شهید نشدند . واقعاُ چرا
حال میخواهی بگویی که درخط اول مبارزه بودید واقعاُ متاسفم چون من و امسال من هم خون دادیم هم خون خوردیم تا شما وآقازادهایت راحت باشید و اعتقاد مارا زیر سوال ببرید
ما تا آخرین نفس میگوئیم :مرگ برآمریکا
ناشناس
|
Germany
امین! جرات داری منطق بیار؟
عارف
|
Germany
احسنت درود بر تو.
اقازادهها داشتن اقتصاد و درست میکردن.
ایشون و دوستان دنبال جام زهر بودن.
ناشناس
|
Germany
فرزند ایران!
درود بر تو
حرف دل ما را گفتی! شیر مادرت حلالت باد
ناشناس
|
Germany
بیست سال از جنگ گذشته. هفتاد سال از هلوکاست گذشته هنوز صهیونیستها دارند نونشو میخورن اونهایی هم الان حرف جنگ رو میزنن بیشتر کاسب جنگ هستند تا اهل جبهه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
ناشناس محترم:
منطق میارم بفرما!

چرا فقط دنبال بچه های هاشمی هستید!! آمار بچه های مقامات رو دربیارید که چه جان برکفانی، با تسبیح و ریش و چفیه صف اول نامزجمعه بودند"اما بچه هاشون در مملکت کُفر و پر از گناه،مشغول بسترسازی برای اسلام است!!!

خون ها رو کسان دیگر و بی ادعاها دادند، پُزش را کسی دیگر میدهد !!!

شرف داشته باشید و لیست آقازاده های طیف خودتون، از نماینده های مجلس بگیر تا قضا و ... هم بیارید!!!
میترا
|
Hong Kong
|
۰۰:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۳
۲
واکنش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) درباره اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی :
http://www.asriran.com/fa/news/299608
مولانا بدپیله
|
Hong Kong
|
۰۰:۴۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۳
۲
اگه واقعاً دنبال پاسخ سؤالتون هستین، برین سایت جماران ، جواب دکتر حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) رو در این مورد بخونین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۵
۷
اين شعار يكى از اصول انقلاب ماست وبه فرموده مقام معظم رهبرى هنوز آمريكا از مواضع غلط خود دست بر نداشته وتنها شخصى كه صلاحيت حذف اين شعار را دارند مقام معظم رهبرى هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو کشورهای دیکتاتوری همه چیز جزو اصوله فقط حیف که یه دفعه همه اصولتون خرد میشه میریزه پایین! نمیشه که اصولتون بیشتر از فروعتون بشه عزیز برادر
بابک÷یرباوقارمردکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم شماکه این همه بادیکتاتوری بدهستیدچرامی گوییدبرویم بادیکتاتوربین المللی(آمریکا)صلح کنیم؟فقط به دلیل این که زورداردوزورمی گوید
چنارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۷
۷
یادمان نرود بلاهایی را که امریکا برسر ما اورده یک نمونه اش کشتار مردم در خلیج فارس
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۷
۴
اين شريعتمداري همونه كه درانتخابات 86مجلس شديداازهاشمي حمايت ميكرد.حالا چي شده !!حتما ازنون خوردن افتاده.ارتباط با آمريكا به ضررامثال كيهاني هاست.همجنان كه سرقضيه استيضاح دكترمهاجراني حاج حسين شديدا كنف شدسرقضيه اخير هم كنف ميشودبه ياري حق
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم من کاری به کارشریعتمداری وکیهان ندارم ولی تسلیم دربرابرآمریکابه ضررهمه مظلومین وستمدیدگان دنیااست درضمن خیلی هاکهوضعشان خوب است موافق نظرشماهستندوبعضی هاکه وضع اقتصادیشان بداست بانظرمن موافق هستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۸
۶
راستي زماني كه به نقل از امام در باره رهبر انقلاب حرف زد شما ها نگفتيد كه در صحيفه و.. نيست ؟پس در جهت منافع شما باشد نقل قولهاي ايشان معتبر است ودر غير اينصورت خير!!!!!!!!!!!!؟ درود بر هاشمي
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم درقضیه رهبرانقلاب آقای هاشمی رفسنجانی شاهدداشتندوتنهانبودندمرحوم حاج سیداحمدخمینی مرحوم آیت الله سیدجلال الدین طاهری حضرت آیت الله موسوی اردبیلی وخانم دکترزهرامصطفوی دخت گرامی حضرت امام گذشته ازاین حضرت اما تنها70روزمانده به رحلت آیت الله منتظری راعزل کردندوتنهادوسه هفته مانده به رحلت مبادرت به تشکیل شورائ بازنگری قانون اساسی کردندکه عملازمینه سازی برای رهبری آیت الله خامنه ای به حساب می آمدچون طبق قانون اساسی سابق ایشان نمی توانستندرهبرشوند
syed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۲
۰
عليرغم اختلاف نظرها بايد پذيرفت هاشمي يكي از ستونهاي اصلي نظام وكشور وبراي رهبري ياري ديرينه اي است كه نبايد اجازه داد اينگونه قلمداد شود كه شكافي دربين مسئولان نظام وجوددارد واز اين شكاف دشمن بهره برداري سياسي خود را كرده وهمين رو تو سرمردم به عنوان اهرمي كه ما را از صل وحدت دورخواهد كرد استفاده ببرد فارغ از اينكه به مديريت ورفتار وي هم انتقادي جدي دارم ليكن امام فرمود وحدت كلمه موجب واكسيناسيون كشور مي گردد پس درراستاي اين وحدت واهداف رهبري همه بايد مطيع رهبر باشيم واز گزند دوربمانيم شريعتمداري هم از نيروهاي خوب ودلسوز هستند ولي جامع الشرايط بودن وچگونه قلم زدن وبه تبعيت از رهبري نبايد فراموش گردد وخودزني معنا ومفهومي در مقابل دشمن ندارد اقتدار توام با كياست رمز پيروزي است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۹
۰
من درسال57 انقلاب کردم برای احیاء ارزشهای اسلامی.برای مطرح کردن مذهبم شیعه.برای دفاع ازآرمانهای مقدس رسول الله ویازده امام برحقم که همگی ناجوانمردانه کشته شدند.برای اینکه همیشه حرف حق زدند وازحق دفاع کردند حتی اگر به ضرر خود وپدر ومادر وفرزندانشان بود...من هم این طرز سلوک وزندگی راپسندیده بودم وخواستم دنبال کنم..بعدازاین طرز تفکرم ترسیدن اومدن باهام واردجنگ شدن من دست خالی بودم واونا دنیائی پشتیبانی داشتند اما چون عزم راسخی داشتم بااینکه بارها وبارها مظلومانه شهیدم کردند مجروحم کردند اما آخرسرنتونستند من را ازاعتقاداتم از حرفم برگردونن وباخفت وخواری رفتند سراغ نقشه های دیگه.من قوی هستم قوی هم خواهم موند چون به قرآن اعتقاددارم کلام به کلام اون را خوندم ومیدونم که راست ودرسته.درسوره مائده به من میگه که"یهود ومشرکین ومنافقین"دشمنان من هستند این یعنی که زهی خیال باطل اگر فکرکنی روزی اونا باتو آشتی خواهندکرد وتورابه رسمیت خواهندشناخت.پس من هیچگاه هیچگاه ازاعتقاداتم برنخواهم گشت ودراین راه مبارزه خواهم کرد.تاوقتی که زنده هستم.بزرگترین دست آورد من وقتی به هردلیلی مردم این خواهدبود که مغرور وپرافتخار وسربلند میمیرم وخوشحال خواهم بودازاینکه هیچکس وهیچ چیز نتونست من راازراهی که انتخاب کردم وازچیزی که بهش اعتقاددارم منحرف کنه.
دولت آمریکا دولتی هست صددرصدیهودی ویهود اولین دشمن سرسخت وقسم خورده ماست ودرطول تاریخ بانقشه عمل کرده وهدفش نابودی ماست.بنابراین:
مرگ اگر مرد است گو نزد من آی--
تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهدی گل از تعبیر زیبای شما از مقاومت ملت ایران در برابر استکبار واقعا لذت بردم درود بر این ملت ازاده ومقاوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۴
۶
هردوشون دروغ زیاد گفتن . عاقبت هردوشون به خیر نخواهد بود.

مجید(سوارغریب)
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۹
۴
اقای شریعتمداری قوی وبااستدلال مطلب می نویسد وباخواب دیدن وخاطره تعریف کردن مطالبش رانمی نویسد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
برادر عزیز:

در یک نوشته قوی و بااستدلال، حرفی از مرگ و نفرین و انگ چسبانی (خائن و منافق و خودفروخته ) بر پیشانی مخالف نمیبینی!!!
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
افشا گری از شخصیت های خائن به ملت ورهبری همراه با سند ومدرک انگ چسبانی نیست شریعتمداری کسی است که اقا او را سردار قلم نامید صداقت حاج حسین قابل قیاس با هاشمی کذاب نیست لطفا بفهمید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کدام سندومدرک؟

سند جرج سوروس کو؟؟؟

سند انحراف کجاست؟

سند نقل قول دروغ از ظریف کجاست؟
_________________________________
افشاگری فقط واسه خودتون خوبه؟
افشاگری مجلس همراه با فیلم و مدرک مستدل چرا قبول نداشتید؟

پرونده اش چی شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۴
۴
نتیجه این مرگ بر آمریکا چی بوده ؟ تا کی؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"تا وقتی که مردم نخوان جلوی عده ای خودسر افراطی رو بگیرند،این جماعت همین رویه را ادامه خواهند داد"

نتیجه مرگ بر آمریکا،منفعت بردن عده ای خاص، از تحریم !!
نکنه خیال کردی شریعتمداری نگران بنزین ماشین و دیرواریز شدن یارانه و گرانی کاغذ یارانه اش است ؟؟؟
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم جوجه راآخرباییزمی شمارندنتیجه اش نتیجه همان شعارمرگ برشوروی ومرگ برمنافقین وصدام خواهدبودنتیجه اش ریختن ترس بقیه خواهدبوددرضمن خیلی ازکسانی که وضعشان خوب است باشماموافق هستندوبعضی ازکسانی که وضع اقتصادی شان بداست بامن موافق هستندبنابراین موضوع منافع نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۲
۰
فقط یک جمله مرگ بر دروغ گویان تفرقه افکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۲
۰
نظرات توهین آمیز را منتشر نمی کنید؟!
معدل سنی اعضای سایت شما چند ساله؟!
مخاطباتون چی؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۳
۰
بسم الله
سلام
انصافا صراط نیوز طرفدار شریعتمداری نیست؟؟؟؟؟!!!!!!
اما رویه آقای شریعتمداری عزیز ،تخریب دیگران نیست ...
شما صراطی ها معلوم نیست دارید چیکار میکنید.....
حضرت آقا اینجور از شما مطالب نوشتن را می پسندن؟
یک مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۴
۵
من به هاشمی کاری ندارم ولی شریعتمداری رو اصلا قبول ندارم باید به نظرم کلا از همه فعالیت ها سیاسی و اجتماعی و ... محروم بشه مادام العمر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۶
۴
آخه بدبختا اگر مي دونستيد كي راست مي گه اين حال روزتان نبود .
صبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۷
۵
دم دم مزاجی هاشمی باعث شد ابرو واعتباری را که انقلاب بهش داده بودازدست برود.اقاحسین ان مطالب را ازخودش درناورده که بگیم راست گفته یانه-
اظهاراتش ازصحیفه نور هست مگراینکه دوستان کم بصیرت مامنکر کلام امام باشند
عبد خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۱
۴
گمان میکنم خود حضرت امام (ره ) نیز قائل به شرایط زمان ومکان بود نمونه اش پذیرش قطعنامه 598 بهتر نیست با حفظ اصول دینی وانقلابی چهره رحمانی از اسلام به نمایش بگذاریم واقعا پس از 35 سال شعار مرگ بر ... چه عاید این تنها کشور شیعه جهان کرده است مانباید خوش ایند غرب و شرق باشیم اما لزومی بر دشمن تراشی بیشتر هم نمیبینم حفظ این این میهن با شعور محقق میشود نه با شعار ما تنها مخالفان امریکا نیستیم برخی کشور ها هم با امریکا روابط دارند هم از اصولشان کوتاه نمی ایند اگر فریاد کشیدن نتیجه ای داشت تا کنون محقق شده بود
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم حضرت امام قبول598رانوشیدن جام زهرتوصیف کردندتازه آن هم درآخرین لحظه انجام دادندنه فوری ودم دستی مادشمن نتراشیدیم بلکه آنهاخودشان دشمن ماشدندامروزهم تنهامتعلق به خودمان نیستیم بلکه رهبری یک حرکت ضداستعماری وضدامبریالیستی وضدآمریکایی رادرمیان ملتهای دنیابرعهده داریم ونبایدباشکستن برستیژمبارزاتی خودمان به آن هاخیانت کنیم درموردنتیجه هم جوجه راآخرباییزمی شمارندنتیجه این فریادهاریختن ترس بقیه است انشاءالله نتیجه"مرگ برآمریکا"هم همان نتیجه"مرگ برشوروی"و"مرگ برمنافقین وصدام"خواهدشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۹
۹
هاشمی خیلی راستگو تر از شریعتمداری افراطی است
امثال شریعتمداری با افراطشان مردم را گرفتار کرده اند
Deimos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
۴
۷
من احمدی دلاور را به خاطر گذاشتن کامنت های نامیربوط محکوم میکنم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تکبیــــــــــــــــــــر !!!

4 تا مرگ هم برام میفرستادی؛دلت خنک شه داداش !!!
اجرکم الله !!
سید بیژن
|
Lithuania
|
۰۰:۰۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
چرا آقایان هر وقت می خواهند نظرو خواسته خود را در جامعه القاء کنند از امام مایه می گذارند مگر خودشان جرات ندارند رک و راست بگویند ما مرعوب امریکا هستیم امام مسائل مهم را گفته بخصوص شیطان بزرگ را مگر آیت الله هاشمی فکر میکنند مردم نه حافظه دارند و نه عقل و همه منتظرند تا اون یکمرتبه یک خاطره که خودش دوست داره بیادش بیفته و از امام هزینه کند این فقط باعث میشه ما متاسفانه از آیت الله هاشمی که ستون انقلاب بود یواش یواش قطع امید کنیم و در پایان لا زم است بگویم به نظر هاشمی چند نفر کم عقل یا بی حافظه در ایران است که داستانهای بی پایه و اساس ایشان را باور کنند در پایان توصیه میکنم که آقای هاشمی فکر این چند روز عمرش باشد که تمام عمرش را خراب نکند و ما هاشمی پس از فوتش با خاطره هاشمی دهه 60 داشته باشیم نه طلحه و زبیر شدن او واقعا بعنوان یک جانباز شیمیایی دلم برایش میسوزد خدا کمکش کند که این باقی عمر سابقه خوبش را خراب نکند
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۶
۱۳
درود بر هاشمی قهرمان
آقای هاشمی از شما حمایت می کنیم نمک به حرام نیستیم ما هیچ وقت جنگ ئ فراموش نمی کنیم فداکاری شمارو فراموش نمی کنیم اقای شزیغتمداری تو ÷ول داری چرا به فکر مردم نیستی تا کی بذ بختی تا کی فساذ به خدا شما ذر برابر این بد بختی ملت مسولید بذارید اقای رو حانی کارشو انجام بده ما دولتممن رو دوست داریم
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
ماهم دولتمون ودوست داریم اتفاقا منتظریم ببینیم این دفعه کاری که از عهده بقیه برنیومد از عهده ایشون برمیاد.
ان شاءالله تو حل مشکلات اقتصادی موفق میشن
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
این بالایی (ت) مال منه یادم رفته اسمم و بنویسم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تسنیم جان:

حمایت تون و دوستی تون ،مثل دولت احمدی دلاور نباشه داداش !!!!
که به رییس جمهور پیغام بدید، اگه پاتو از گلیمت درازتر کنی، پدرتو درمیاریم!!!!!
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم مریم خانم شماهم مثل من دراین مملکتی چه می دانی مردم غزه وفلسطین چه می کشند؟آیابه نظرشمافقط وضع مردمی که داخل خطوط فرضی مصنوعی قراردادی به نام مرززندگی می کنندمهم است؟وبقیه اگرمردندسگ مرد؟که باازبین بردن برستیژمبارزاتی به آنهاخیانت کنیم درضمن تجربه قذافی نشان دادکه حتی تسلیم شدن وتحویل همه تجهیزات هسته ای وهمسوشدن باآمریکاواسرائیل درهمه مسائل بین المللی نمی تواندجلوی حمله نظامی آمریکارابگیردچه رسدبه تحریم
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
من به احمدی نژاد رای دادم وبه روحانی رای ندادم .اما از هردوشون به یک اندازه حمایت می کنم چون رهبرم فرمودند "راییس جمهور منتخب راییس جمهور همه مردم ایران است "
اما از سر اشتباهات هیچ کدوم نمی گذرم .همون طور که به احمدی نژاد به خاطر انحرافش از ولایت فقیه انتقاد دارم ، روحانی هم رهبرم وآزار بده بهش انتقاد می کنم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"این انحراف مسخره، ساخته ذهن پریشان شماست"

"ما خودمون عقل و قدرت تعقل داریم"اونقدرها هم پَرت نیستیم که بخوایم واسمون تحلیل و برداشت شخصی کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۰
۱۰
دوتاشون راستگوند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حیله گرند !
عبدالکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۶
حضرت امام فرمودند از سر صدام هم ار بگذریم از ال سعو د نخواهیم گذشت بالاخره با ال سعود رابطه بر قرار شد
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم اولاآل سعودبعضی مواضع خودرااصلاح کردندوارتباط باآن هابه خاطرآن بودکه بیش ازاین به آغوش آمریکایی هانروندوآمریکاازاختلاف ایران وسعودی سوء استفاده نکندثانیاحج یکی ازواجبات اولیه اسلام است که نمی شدبه صورت طولانی آن راتعطیل کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۲
۷
مگه صحیفه نور نعوذباله قرآنه که نشه جابه جاش کرد .
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خیر قران نیست از زبان نویسنده اش حرف هایی زده شده که مطابق واقع نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۳
آخه آقای هاشمی شما که نمی تونی سایت خودتان را کنترل کنید و بدون هماهنگی با شما مطالب را نشر میدهند!! چطور میخواستید رئیس جمهور این مملکت شوید؟؟؟ واقعا باید بگیم دم شورای نگهبان برای رد کردن شما گرم که خوب شما رو می شناخت و می دونست که توانایی اداره کشور رو ندارید...
اگر هم که لاشما هماهنگ کردنده بودند و شما از روی خجالت و شرمندگی دارید این کار رو به مسئول سایتتون نسبت میدید بازهم دم شورای نگهبان گرم که فهمید شما آدمی نیستید که مسئولیت کارهای خودتان را بپذیرید و تقصیر را گردن این وآان می اندازید.. انشاالله که شما دروغ نمی گوییدو ما هم میگیم بدون هماهنگی شما این کار صورت گرفته....
حالا خودمونیم واقعا امام همچین حرفی به شما زد؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بدنیست همین گفته خود را به آقای جلیلی بفرمایید که چطور میخواستند رییس جمهور شوند، درحالیکه توان کنترل مسئول ستاد حیات طیبه(صادق شهبازی رو نداشتند؟؟؟؟

اگر قرار بر دمت گرم باشه !!!
پس دم شورای نگهبان رم، بابت ردصلاحیت اصلح ترین فرد بر روی زمین و هفت آسمان بعضیا !!!
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
دوستانی که میگن آیه ها درباره کفاره وآمریکاییها اهل کتابن یه کم تاریخ بخونین.مگه پیامبر بایهودیان مدینه که اهل کتاب بودند و علیه اسلام توطئه می کردند نجنگید ؟
آمریکا برای اسلام وجامعه اسلامی خطرناکه .
چراهمه دارن خودکشی می کنن که با آمریکا رابطه برقرارکنیم.یه قدم اونابردارن یه قدم ما.
خیلی راست میگن برای اعتماد سازی و نشون دادن حسن نیت به جای هدیه دادن یه تیکه آهن پاره یکی ازتحریم ها رو لغو میکردن نه اینکه تازه اعلام کنن گزینه جنگ هنوز رومیزه تحریم ها اثر کرده که ایران حاضر به مذاکره شده.
ماکه نمی خوایم تا قیامت قطع رابطه کنیم.انتظار دارید بریم به دست وپاشون بیفتیم . توی همین قدم اول که دکتر روحانی برداشت بازم آمریکایی ها دنبال خراب کردن ایرانن.
چندساله دارن التماس میکنن بیایید باهم دوست باشیم (البته تادوستی از نظر اونها چی باشه !!!!) بعد که دکتر روحانی رفتند وصحبت کردند بدو بدو ازاتاق مذاکرات اومدند بیرون و گفتند ایران تقاضای مذاکره کرده بود!!!
بعد از چند روز هم جان کری شون اومد گفت با وزیر امور خارجه ایران مذاکرات محرمانه داشتیم بعدا جزئیاتش واعلام می کنیم!!!
حالا هی دکتر ظریف بیچاره بگه مذاکرات محرمانه ای در کار نبوده.
شما ها کی میخواین باور کنید آمریکا فقط وفقط دنبال منافعشه. اونا که تو تحریم نیستن خیلی عرضه دارن مشکلات اقتصادی خودشون وحل کنن وجلوی انحلال دولتشون وبگیرن.
لازم نکرده غصه مارو بخورن
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۴
۴
دوستان توججججججه کنید!!!

دو تن از شبه اصلاح‌طلبان فراری و فعال در فتنه سبز به ارزیابی بیانات رهبر معظم ‌انقلاب درباره نابه‌جا بودن برخی پیشامدها در سفر هیئت ایرانی به نیویورک پرداختند.سایت روز آن‌لاین که از پاریس به روزرسانی می‌شود در تحلیلی به قلم «حسین-ع» - دیپلماتی که در فتنه سبز پناهندگی گرفت - نوشت: جمله کوتاه رهبر جمهوری اسلامی که «برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد، به‌جا نبود» در مقام تذکر بود که گرچه کوتاه و در حد یک جمله بود اما واجد عناصر شدّت و حدّت و اخطار است.

وی می‌افزاید: معمولا مقام تذکر دهنده نقش موثری در قوت تذکر ایفا می‌کند. در مورد بحث ما، تذکر داده شده به سکانداران سیاست خارجی، توسط شخص رهبر جمهوری اسلامی داده شده است. رهبر در ساختار قدرت جمهوری اسلامی، نایب امام زمان (عنصرمعنوی) و فرمانده کل قوا (عنصر مادی) است. جمع بودن این دو عنصر در رهبر، در ایدئولوژی انقلاب اسلامی موجب می‌شود وی «شخص اول نظام»، «ولی‌مطلق فقیه» و «ولی‌امر مسلمین جهان» تلقی گردد.

این فعال فتنه سبز درباره اهمیت تذکر رهبر معظم انقلاب می‌افزاید: ضرب و قوت تذکر داده شده وقتی مضاعف می‌شود که در نظر آوریم این تذکر به صورت علنی و نه پنهان داده شده است. علنی و آشکار کردن تذکر به منظور «جدی» بودن آن تذکر است که دیگر بار تکرار نشود.

این تحلیل خاطرنشان می‌کند: بار واژگان هم‌معنا لزوما یکی نیست. مثال معروف، آن است که «بفرما و بنشین و بتمرگ» گرچه هر سه، دلالت بر یک فعل (نشستن) دارد اما بار معنایی آن‌ها متفاوت است. «بفرما» حاوی معنای احترام، «بتمرگ» حاوی معنای توهین و «بنشین» فاقد بار احترام و توهین است. اندکی دقت کافی است که رهبر انقلاب اسلامی در تذکر خود واژه «نابجا» را به کار بست که معادل معنایی واژگانی همچون «نسنجیده» و «ناپخته» را به ذهن شنونده متبادر می‌سازد.

اگر عناصر چندگانه بالا را کنار هم بگذاریم، دانسته خواهد شد که سخن ‌[آیت‌الله] خامنه‌ای هر چند کوتاه ولی حاوی اخطاری بس قوی بود که ناگزیر باید آن را کارت اخطار محسوب کرد.یادآور می‌شود رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مورد اشاره تأکید کردند که از دیپلماسی دولت و وزارت خارجه پشتیبانی می‌کنند اما به دولت آمریکا که غیرمنطقی، غیرقابل اعتماد، خودبرتربین و عهدشکن است بدبین هستند.
در همین حال گویانیوز در تحلیلی به قلم «اکبر-گ» از همکاران متواری اصلاح‌طلبان و نشریات زنجیره‌ای نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای در چارچوبی مشخص برای حل نزاع هسته‌ای به حسن روحانی «اختیار تام» داده است. از نظر او، حل مسئله هسته‌ای به معنای حل مسائل میان ایران و آمریکا و برقراری روابط دوستانه میان این دو کشور نیست.

وی در ادامه مدعی شد: اگر دیدار ظریف-کری و گفت‌وگوی روحانی- اوباما دستاورد ملموسی برای ایران داشت (حداقل اوباما به حق غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران اذعان می‌کرد)، آیت‌الله خامنه‌ای از برخی حرکات «نابجا» سخن نمی‌گفت. ضمن آن که سوزان رایس اعلام کرد که آمریکا غنی‌سازی اورانیوم را حق ایران به شمار نمی‌آورد، با این که جان کری به گونه دیگری سخن گفت.گویانیوز نوشت: اگر اوباما در دیدار با نتانیاهو از وجود گزینه نظامی سخن نمی‌گفت، احتمالا باز هم شاهد واکنش تند آیت‌الله خامنه‌ای نبودیم. از نظر او به هیچ‌وجه معقول و منطقی نیست که وقتی ایران و آمریکا در حال مذاکره برای تفاهم و سازش هستند، اوباما به طور همزمان ایران را تهدید به حمله نظامی کند. آن هم برای «باج»دهی به نتانیاهو و لابی طرفدار اسرائیل در آمریکا. اوباما در عرض چند روز «عهدشکنی» خود را نشان داد. در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل از «عدم تغییر رژیم» سخن گفت، ولی در دیدار با نتانیاهو از «گزینه نظامی» که معنایی جز «تغییر رژیم» ندارد حرف زد.

منبع : صراط
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۸
۹
در صداقت کلام شریعتمداری شکی نیست چرا که همیشه مستدل حرف میزند در این باره هم دیدید که هاشمی چطور عقب نشینی کردو تاکیدی روی گفته اش نکرد سید حسن خمینی هم سر رودربایستی غیر مستقیم حرف هاشمی رو ماست مالی کرد در هر صورت رفته رفته ملت بیشتر هاشمی را خواهند شناخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۸
۹
شریعتمداری حرفاش به عقل نزدیک تره.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یه چیزی رو به یه چیز دیگه تشبیه کردی، که کلا به هم نمیخورن !!!!!

این کجا و اون کجا !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق
زیاد حرف می زنی ها کوپنت تموم شد..
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم عقل اگه عقل داشتید 8 سال مملکت به گند نمی کشیدید
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۲۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۲
۶
۷
شریعتمداری نگو پوارو بگو که از تمام رازها باخبر است. زمانی هاشمی برای این کشور عذاب کشید این آقا...
میدونم انتشار نمیشه دلم خنک میشه بهتون بگم خیلی مردین
ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۶
۱۰
زنده باد دولت تدبیر و امید
آقای شریعتمداری تو را به هر که عقیده داری دست از تندروی بردار و به مردم بپیوند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حماعت خودعمارپندار مدعی بصیرت !! خود را مساوی با مردم میدانند !!

همین توهم در انتخابات کار به دست علامه های اصلح عوض کن داد !!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم هم ولایتی
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۳
۳
مشکل کشور ما اینه که مسولینی برای 70 میلیون تصمیم می گیرن که توهم دشمن دارند 34ساله به این ملت میگن دشمن دشمن در حالی که خودشون با این مدیریتهاشون بیشترین ضربه رو به این ملت زدند مثلا نفت داریم گاز دایم کشور ثروت مندیم اما مردم ما فقیرن کمیته امداد دارند. چرا چرا اینا رو رو سایت نمی ذارنین اگه واقعا به ازادی معتقدین خوب بذارین منم نظرم و بگم
امریکا درسته قبل کاراییی کرده ولی ما باد بدونینم منفعت ملت ما تو چیه اقا فساد بالا گرانی جونا نمی تونن ازدواج کنن درس میخونی کار نیست نخونی هم کار نیست چرا نمی ذارید با امریکا رابطه جزئی داشته باشیم چرا ما باید به امید بهشت بدبخت زندگی کنیم خدا هیچ وقت اینو نمی خواد درود بر هاشمی خاتمی و روحانی قرمان درو
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
منافع عده ای در داخل، با ایجاد ارتباط با امریکا به خطر میفته برادر !!!

بخاطر همین نیروهای خودجوش، سخنرانی طرف رو نیمه تمام میذارند !!!


خاتمی و احمدی دلاور گفتند:
( نمیگذارند !!! )
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم توهم چیه همین که شماحل همه مشکلات رادرگرورابطه باآمریکامی دانیدنشان می دهدمنبع همه مشکلات دشمن بوده ونمی شودیک چیزتوهمی منبع همه مشکلات باشدبایدیک چیزواقعی باشدمابایدیادبگیریم دنبال حق وحقیقت باشیم نه الزامادنبال منفعت ومنافع ولوباقیدملی بایدبه دنبال منفعت بشری وهمه مظلومین وستمدیدگان دنیاباشیم مخصوصاکسانی که درحرکت مبارزاتی ضدآمریکایی دنباله روی ماشدندنگذاریدخطوطفرضی مصنوعی قراردادی به اسم مرزانسانیت راازماوتصمیماتمان بگیرد
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم خوشبختی وبدبختی ماربطی به رابطه باآمریکانداردتجربه قذافی نشان دادکه حتی تسلیم کامل وتحویل همه تجهیزات هسته ای وهمسوشدن باآمریکاواسرائیل درهمه مسائل بین المللی نمی تواندجلوی جمله نظامی آمریکارابگیردچه رسدبه تحریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۶
۴
از ده کامنت دو تاشون گلایه از صراط که چرا حرف مخالفین را منعکس نمی کنی در حالی که هیچ توهینی نداشته چون صراط هم یه خود پرست دروغگو مثل کیهانه مگی نه این کامن رو قرار بده این پنجمین کامنته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۶
۵
تفکر و راه شریعتمداری و امثال ایشان همان تفکر القاعده و طالبان است که هر چه زود تر باید تعطیل شود این آقا همیشه در توهم و تردید و ایجاد نفاق است دقیقا کپی احمدی نژاد ! کرکره اینها باید بیاد پائین خدایا مردم را از شر امثال شریعتمداری نجات بده ! آمین یارب العالمین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس محترم:
"این تشبیه شما کاملا اشتباه و مغرضانه و بدور از انصاف است"

"دکتر احمدی نژاد،راهش از اول از امثال شریعتمداری و مصباح و علم الهدی و احمدخاتمی وامثالهم جدا بوده"

انصاف نیست که احمدی دلاور رو با آنها در یک خط بیاورید
عشق وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۱۰
۵
مرگ بر ضد ولايت فقيه
مرگ بر ضد اعتدال
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
**زنده باد زندگی بدون تحریم**

**زنده باد صلح و دوستی**

**زنده باد بهـــــــار**
بابک÷یرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم اولااشتباهی منفی دادم معذرت می خواهم ثانیازنده بادآن چیزهایی که آقای امین زنده عشق احمدی دلاورمشروط براین که برای همه مظلومین وستمدیدگان عالم باشدنه فقط آن دسته ازمردم که داخل خطوط فرضی مصنوعی قراردادی به نام مرززندگی می کنند
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۷
۵
آقا دیگه تموم شد.آقای هاشمی عقب نشینی کرد. به قیمت تخریب وبسایتشون.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هدف هاشمی،همینی بود که واکنشش در جامعه رو دیدیم!!

"عقب نشینی معنی نداره عزیزم"اونم با هجمه سنگین رسانه بی طرف !!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۱۲
زنده باد سردار قلم ، استاد حسین شریعتمداری. طبق گفته امام(ره) ملاک حال فعلی افراد است. آقایان بجای نظر دادن در مورد مملکت بروند بچه های خودشان را جمع کنند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آره طرف 30 سال پیش شلاق زن بوده
حال فعلیش شده استاد قلم و رمان نویس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
۸
۷
شریعتمداری و هاشمی؟ چرا میخواهید القا کنید که شریعتمداری هم سطح سردار سازندگی است؟ آقای هاشمی سردار سازندگی هستند و آقای شریعتمداری سردار تخریب. آخه ایندو چه سنخیتی میتونن باه داشته باشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سردار سازندگی بودند!!!! یک زمانی!!!1
مواظب باشند سردار خراب کنندگی نشوند با این نظرات شاذ!!!!
احسنت به شریعتمداری که مستند به صحیفه صحبت کردند.
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۹
۷
مممممممممرررررررگگگگگگگگگگگ یر امریکاااااااا
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۱
۴
پس اپن موسسه سورن جه کاره است
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۲
۳
۵
ای داد و بیداد هاشمی و شریع مداری . الله اکبر
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۸
۹
هاشمي درست ميگه.شريعتمداري بچه امروزه وهاشمي هم آهنگ باانقلاب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه جوری میگی بچه امروزه انگار بیست سالشه!!
هاشمی 79 سال است و شریعتمداری 13 سال کوچیکتره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۳
۲
بی شک حسین شریعتمداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲
۲
در تاریخ اسلام هرگز شنیده نشده که پیامبر یا امامی با بی احترامی نسبته به قومی سخن بگوید و این حرکت از ابتدا بدعت در دین بوده است و چه امام گفته باشند که قطعا نقل قول آیت الله هاشمی صحیح است و چه نگفته باشند این اقدام خلاف دین و سنت نبی مکرم اسلام است چون توهین به انسانها توهینی به پروردگار است
سید
|
Netherlands
|
۱۵:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۰
۴
جفتشون مشکل دارند
سوال هوش
|
-
|
۱۶:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۰
۳
من 18 تا مرغ دارم. احمدی دلاور دیروز 5 تا از غازامو دزدید. حالا من چند تا خروس دارم؟
محسن
|
-
ابله
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۲
۳
حق با آقای هاشمی هستش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۴
۴
شریعتمداری خودش رو تافته ای جدا بافته از مردم میدونه و دوست داره مردم تو غم و غصه باشن از درد مردم با خبر نیست
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۴
۱
خداراشکر که حکم دست من نیست وگرنه افراطی های دوطرف را به شلاق میبستم
آسیدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
نظرات جالب بود ممنون صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۲
۵
۲
فقط انچه در صحیفه نور امده درست است و بس
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وحی مُنزَل نیست !
vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۳
۵
من با هاشمی رفسنجانی موافقم این مرگ بر آمریکا معنی نداره...
بابا مگه ما ادعادی شیعه علی رو به گردن نمیکشیم؟؟
پس چرا مرگ دیگران رو طلب میکنیم؟
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۸
۳
مرگ بر آمریکا
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۵
۳
شک ندارم کسانی که از رفسنجانی همایت میکنند تا کنون یک قدم برای انقلاب اسلامی بر نداشته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۵
۱
معلومه شریعتمداری راست میگه.جون عمه صراط
محمدامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۶
حق با آقای هاشمی می باشد چون ایشان از ارکان انقلاب است و از افرادی است که بیشترین زحمت را برای انقلاب کشیده است. بیشتر صحبت های آقای شریعتمداری بر اساس هوا و هوس و بدون پشتوانه می باشد. و تهمت و غیبت در نوشته های ایشان موج می زند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۳
۱
توجه دوستان موافق و مخالف را به کتابهای خاطرات همفر ، شکار جاسوس ، تاریخ سیاسی معاصر ایران ورنجنامه جلب می نمایم قطعا شناخت لازم از اوضاع و احوال فعلی به دستتان می آید چون تاریخ تکرار می شود !!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
۴
۲
با سلام .ایا واقعا از زمان حضرت امام (رض) انقدر گذشته که نتوانیم با وجود حضرت امام خا منه ای راه را تشخیص دهیم راه امام همان راه ولایت مطلقه فقیه میباشد چرا راه را اشتباه دیده بانی می کنیم با وجود نور پر فروق ولایت بعضی که در دنیا گم شدهاند این را بهتر از ما میدانند خودشون را به خاطر شاید منافع خودشون و اطرافیانشان ادرس غلط می دهند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۳
۰
به نظر اينجانب با حلوا حلوا گفتن دهن شيرين نميشه ! ملت ما مثل ملت چين ، مثل ملت ويتنام ، بايد با كار و تلاش و دوري از فساد و غيره ولا اثبات عملي و واقعي سيماي يك جامعه اسلامي و ايراني وبا پيشرفت هاي اقتصادي در عمل خود را اثبات نمايد حكايت ما شده حكايت كشتى گيري كه در روي تشك امتياز از دست ميدهد اما طرفدارانش با صلابت! به حريفش ناسزا ميگن !!!
سمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۳
توی فرمایشات امام(ره) مرگ بر شوروی هم دیده مشه چرا هیچکس درموردش حرفی نمی زنه؟!!
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۷
۴
آقای هاشمی وقتی پسرشان به انگلیس فرار کرد ایشان به دورغ گفتند که برای سرکشی و ادامه تحصیل در دانشگاه به انگلیس رفته! کسی که سابقه دروغ گویی دارد باز دورغ میگوید
عمار
|
Japan
|
۱۵:۴۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۱
سلام
خیلی سایت ضعیفی دارین
یکم فکرم خوب چیزیه
من راجع به این مطلب نمیگم
من کل سایتتونو میگم بهتره که یه مقدار اهل بصیرت باشین
یا علی
محسن
|
Japan
اگه یه حلقه صالحین یا گروه تواشیح مجازی تشکیل بدیم راضی میشی؟
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۸
۶
من همیشه شیشه های خونه مونو با کیهان پاک می کنم!!!
فکر کنم به غیر از این کار،به درد کار دیگه ای نمی خوره:)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
موارد استفاده از روزنامه کیــــــهان:

1- پاک کردن شیشه !

2-پیچیدن دور سبزی !

3-زیرانداز 2لایه مناسب !

4-پشه پراندن و تو هوا زدن !

( لامصب،وقتی پشه رو تو هوا،با روزنامه کیهان میزنی،حس زمین گیر کردن پهباد آمریکایی بهت دست میده!!! )
مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۱
۵
هاشمی واین اقا دو تیغه یک قیچی بودند وهستند این اقا چرا تا زمانی خانومش وزیر بود دولت دلخواهش زین اسب وخوروهای سوپر لوکس وارد میکردند انگشتاشا اونوری میشمرد همه پولدارها وبجایی رسیده ها دنبال ادامه تحریمند دولتکهای خلیجفارس دنبال ادامه تحریمند شاهزاده عربستان با اقایان تویک جبهند یقه سفیدها نه از شهدا خجالت میکشند نه از روح مطهر امام هاشمیزاده ورساییزاده ومشایی هم نداره
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۳
۳
به گزارش پارسینه؛ حاج عیسی جعفری فرزند اسدالله ، پیرمرد فرزانه ای که در میان مردم ایران به «خادم امام» اشتهار دارد در گفت‌و‌گو با دانا در خصوص نقل قول‌های منتسب به امام(ره) از سوی برخی‌ها طی روزهای گذشته اظهار داشت: نباید به سخنان بعضی‌ها اهمیت داد؛ چرا که این سخنان بیخود است.

وی افزود: اگر امام به دلیلی غیر از اسلام و دین و قرآن قیام می‌کرد هیچ کس به سخنان وی گوش نمی داد؛ حرف هایی که این روز‌ها به نقل از امام مطرح می‌شود بر علیه نظام و دین است لذا نباید به این حرف‌ها اهمیت داد.

حاج عیسی ادامه داد: من پیامی به نوه امام ندارم و وی باید آن چیزی را که می گویم عمل کند.

وی گفت: نوه‌ امام که کسی نیست؛ اگر خود امام هم خلاف دین و قرآن حرف می‌زد کسی به آن توجه نمی‌کرد به همین خاطر نباید به این حرف‌ها اهمیت داد.سخنان برخی ها علیه‌ دین و قرآن و جمهوری اسلامی است.

خدمتگزار امام در مورد نقل خاطره در مورد امام از سوی هاشمی گفت: آقای هاشمی در آن زمان در دروازه دولت سکونت داشت و از همان زمان خطی را دنبال می‌کرد که این خط غیر از جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: در آن زمان امام آقای هاشمی را خواست تا هم وی را از ادامه طی مسیر درخطی که دنبالش بود بازدارد و هم اینکه از سیاست وی استفاده کند و به همین دلیل بود که آقای هاشمی به مکان فعلی که متعلق به یک سرهنگ بود نقل مکان کرد تا نزدیک امام باشد.

وی تاکید کرد: ما از ریشه همه این مسائلی که مطرح می شود آگاه هستیم.

حاج عیسی با تأکید بر مواضع ضد استکباری امام افزود: امام امریکا را مثل سگ درنده‌ای می‌دانست که اگر پا روی دمش بگذاریم پارس می‌کند و در کل ایشان هیچ اعتقادی به رابطه با آمریکا نداشت و اگر کسی خلاف این بگوید دروغ گفته است.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲
۲
۳
به مهسا خانم بفرمایید همشهری بهتره!
در ضمن کمی از اون کسی که کیهان میخره و داخل منزل شما میاره راهنمایی بخواین انشاالله متوجه می شید.
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲
۱۱
۶
مگه شریعتمداری راست هم میگه؟
پویادرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۲
۴
اقای صراط اذعان کن دیگر مردم گول ابن بازی شمارا نمیخورندکه ازکسی مثل شریعتمداری که درطول انقلاب جزتفرقه افکنی وبی حرمتی به نوع بشروخواسته یاناخواسته درمسیراهداف نتانیاهو عمل میکندحمایت میکنیدواین شخص راهمسنگ شخصیتی که باتاریخ انقلاب گره خورده قرار میدهیداگرتمام عالم راجستجوکنیدحاج حسین یک خواهان نداردوهردولتی که باج بایشان ندهدباهمه وجودتخریبش میکند.من ازشماسوال میکنم این درخط ولایت است یاروحانی.صحبت بسیاراست سیاه بینی این شخص بیرون ازحداست.اینکه توهین نیست منتشرش کن
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۲
۴
صراط جون کی رو با کی داری مقایسه میکنی
هااااااااااااااااااااااااااش_________م___________________ی رو باشریعتمداری؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۲
۳
آرزوی مرگ برای هرکسی بد دهنی است واین از اسلام ومسلمانی بدور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
۲
۴
شريعتمداري را كه آقاي ظريف هم گفت كه دروغ نوشته كيهان خريداري جز ادارات دولتيندارد ومردم براي شيشه پاك كردن و... استفاده مي كنند ولي روزنامه هاي اصلاح طلب گرانتر هستند وخواندني ودقيق
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از قدیم گفتن:
هر ارزانی،بی دلیل نیست !!!

حکیت کیهانه!
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
۳
۷
شریعتمداری واونایی که همفکرشن تو این کشور بیشتر از3میلیون نیستند شایدهم کمتر ولی دارن برای 70میلیون نفر تصمیم میگیرند وجاشون حرف میزنن مردم دیگه از طرز فکر شما خسته شدن هاشمی سند انقلابه و شریعتمداری واطرافیانش حسود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جمعیتی قلیل !!!

اما:

با تریبون های زیاد ! و جاروجنجال های وسیع!
_________________________________
توهم سونامی زده بودند توی انتخابات،سروته اش شد 3 میلیون!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
۷
۵
جرم روحانی از دید شما اینه که مرید هاشمیه. به خدا حیف هاشمی
اگرهاشمی نبود شریعتمداری ها و ارضی ها تا همین الان جنگ رو اداره میدادن و ایران رو ویران میکردن.
اگر هاشمی 2 فرزندی رو نهادینه نمیکرد الان جمعیت کشور 130 میلیون نفر رو رد کرده بود و بیکاری به جای 30 درصد 90 درصد بود البته لشگر امام زمان هم چند برابر شده بود و رویای آقایون به واقعیت میپیوست
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۲
۳
۵
«باید به آن آخوند مزدور گفت» این تیکه رو خوب اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
۱
۵
با همین مرگ گفتنتونه که دنیا فکرکرده مشلمون تروریسمه آبرومونو بردید به حرف شما باشه یه بمب اتمم بسازید میزنید کلی زن و بچه بیگناه امریکاییو که کاری به دین و سیاستم نداشته باشن میکشید همونه ازمون میترسن نمیزارن انرژی هسته ای داشته باشیم
حب حرفاتون مثل تروریستاس خحالت بکشید
یک ایرانی سرافراز
|
United States of America
|
۱۸:۵۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
۷
۸
شان و شخصیت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خیلی بالاتر از این حرفاس که بخواد با امثال شریعتمداری مقایسه بشه.
محبوبیت آیت آلله نزد مردم هم بر هیچ کس پوشیده نیست. پس بیخودی سعی نکنید افراد منفوری مثل شریعتمداری رو در حد مقایسه با آقای هاشمی بالا بیارید.
ناشناس
|
United States of America
چي مصرف كردي؟؟!!!!!!
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲
۰
۱۰
هیچگدوم از این دو آقایون در حد و اندازه ای نیستند که در باره افکار امام نظر بدهند
سید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲
۸
۳
کی این ناگفته های اقای هاشمی از امام تموم میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
حق با كسي نيست.
بررسي‌ها و ادله نشان مي‌دهد شريعتمداري با حق است و هاشمي هم در پيمودن راه باطل شكي ندارد.
چه خوشتان بيايد، چه نيايد.
حسن ناييني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲
۷
۵
با سلام
آيت اله هاشمي اصلا" قابل قياس با آقاي شريعتمداري نيست كه متاسفانه آنها را در يك رده با هم مقايسه مي كنيد خجالت بكشيد و ياران صديق امام را تخريب نكيند
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲
۵
۲
با توجه به فرمان رهبري
نرمش قهرمانه
مرگ بر ضد ولايت فقيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲
۴
۲
كدامشان اهل دنيا هستند ؟ هرچه وابستگي به دنيا كمتر باشد راستگويي بيشتر است .
مش هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱
۱۱
هر دو تاشون تاریخ مصرف شون تمومه
آره صراط جونی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز