۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۲
خانواده های‌مان در حال متلاشی شدن است

طومار شهروندان نكايي علیه محله حاشيه نشين عباس آباد

فقر فرهنگي منطقه اي يا معضلات اجتماعي نظير دارا بودن تعداد زيادي معتاد، ازدياد فحشا و منكرات، بيكاري، بزهكاري، افزايش بيماران مبتلا به بيماري هاي مسري ناشي از رفتارهاي پرخطر همچون ايدز و حتي گسترش اين موارد در جامعه شده است كه بايد چاره انديشي شود.
کد خبر : ۱۳۶۷۱
صراط - شهروندان نكايي با ارائه طوماري به استاندار مازندران محله حاشيه نشين عباس آباد را تهديدي جدي براي شهرستان نكاء دانستند كه بايد ساماندهي شوند.

به گزارش صراط نیوز در اين طومار كه به امضاي شهروندان نكايي رسيده، آمده است: با توجه به وجود منطقه حاشين نشين، محروم و پرخطر عباس آباد نكا واقع در ضلع شرقي با دارا بودن يك هزار و 200 نفر جمعيت و 300 خانوار سكنه، فقر و محروميت هاي مادي و نيز آداب و رسوم و فرهنگ خاص، همچنين برخورداري از بافت هاي فرسوده اين منطقه نيازمند توجه جدي است.در قسمت ديگري از اين طومار تاكيد شده است:
از طرفي فقر فرهنگي منطقه اي يا معضلات اجتماعي نظير دارا بودن تعداد زيادي معتاد، ازدياد فحشا و منكرات، بيكاري، بزهكاري، افزايش بيماران مبتلا به بيماري هاي مسري ناشي از رفتارهاي پرخطر همچون ايدز و حتي گسترش اين موارد در جامعه شده است كه بايد چاره انديشي شود.

امضاءكنندگان اين طومار يادآور شدند: تجمع افراد معتاد از اطراف در اين منطقه، تكدي گري كودكان و زنان موجب رنجش خاطر و تألمات روحي و نگراني شهروندان شده است. اين طومار به امضاء صدها نفر از شهروندان نكايي رسيده و براي پيگيري اين امر به استاندار مازندران ارائه شد.
نظرات بینندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا باید پیگیری شود
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز