۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷

تلویزیون رضا پهلوی خاموش شد+عکس

پس از تعطیلی سایت ها و رسانه های ماهواره ی معاند در خارج از کشور، این بار یکی دیگر از تلویزیون های وابسته به سلطنت طلبان پایان فعالیت های 13 خود را اعلام نمود و رسما تعطیل شد. تعطیلی تلویزیون NITV متعلق به «ضیا اتابای» خواننده و فعال سیاسی ضدانقلاب پس از آن روی داد که نشریه کیهان لندن نیز به سبب عدم جلب مخاطب و مشکلات مالی بوجود آمده اعلام تعطیلی نمود.
کد خبر : ۱۳۶۹۶۴
صراط: به نقل از ما هستیم؛ از ابتدای تاسیس تلویزیون ملی ایران توسط «ضیا اتابای»، او کاری به سیاست نداشت اما چندی بعد که تلویزیون (ان.ای.تی وی) مخاطبان و هوادارانی پیدا کرد، «ضیا اتابای» با سواد اندک سیاسی سعی در پاسخ به سوال های مختلف سیاسی می کرد.

  کارنامه سیاسی اولین مدیر تلویزیونی سیاسی

فرزان دلجو [مجری سابق یک تلویزیون لس آنجلسی و مدیر فعلی تلویزیون تماشا] در واکنش به اظهارات «ضیا اتابای» که او را «خائن وخود فروخته» خوانده بود، دست به پخش تصاویری آرشیوی زد! فرزان دلجو ابتدا قسمتی از برنامه خودش که متعلق به سال های جنگ ایران و عراق بود را پخش کرد و بعد از پخش آن گفت که در همان سال ها ضیا اتابای مشغول کارهای دیگری بوده!  وی تصاویری از شوی ضیا را پخش کرد که مشغول رقصیدن و خواندن ترانه «حسنی بده، بد بد» بود.

حمید شب خیز [مدیر تلویزیون لس آنجلسی] با اینکه بارها و بارها مورد حمله ضیا قرار گرفته بود اما همیشه سکوت می‌کرد و جوابی نمی‌داد تا اینکه یک بار در برنامه‌های نوروزی اش ویدئویی از ضیا پخش کرد که در استودیو تلویزیون شب خیز ضبط شده بود و با این آهنگ لب زد و بعد به همراه خنده‌های تمسخرآمیز عنوان کرد که کاش بعضی‌ها گذشته خود را فراموش نمی‌کردند و یادشان بود که تا همین چند سال پیش برای ضبط ویدئو آواز خوانی و رقاصی به او رو می‌انداختند!

اختلاف ضیا اتابای با سایر مدیران شبکه های ماهواره ای و موضع گیری های غلط سیاسی تا به جایی پیش رفت که او در تلویزیون ملی ایران تنها شد، او برای پر کردن ساعات تلویزیون مجبور بود خود جلوی دوربین رفته و با انواع و اقسام روش ها برنامه سیاسی تحویل مخاطب دهد!

در همین رابطه مه لقا فخرآور [خواهر امیرعباس فخرآور] نوشته است: «جای تاسف دارد که رضا [ربع] پهلوی دوستداران خود را نادیده گرفته و دشمنانش را پروبال می دهد، تلویزیون شهرام همایون کلاش لیاقت نامه شما را داشت تا حمایتش کنید و تلویزیون میهن پرست و دوستدار خاندان [منحوس] پهلوی این ارزش را نداشت؟ البته احتیاجی به حمایت شما نداشت. خوشبختانه روز به روز شخصیت واقعی شما برای دوست و دشمن مشخص می شود و این بهترین کمک به اپوزسیون سرگردان است!

منبع: ماهستیم