۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

مدرکی درباره دوپینگ بانوی اتومبیلران نداریم

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی گفت: مدرکی درباره دوپینگ بانوی اتومبیلران در فدراسیون وجود ندارد.
کد خبر : ۱۳۸۹۲۷
صراط: رضایی درباره جلسه ای که مسئولان فدراسیون اتومبیلرانی با مسئولان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی داشتند، اظهار داشت: پروژ لاله یک پروژه سینمایی است که طبیعتاً یک بخش آن به ورزش اتومبیلرانی برمی گردد. داستان این فیلم مربوط به ورزش اتومبیلرانی و قهرمانان این رشته است و همکاری ما با این پروژه اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: به نظرم ساخت این فیلم یک پروژه ملی است و از زمانی که ما در فدراسیون حضور داریم به دنبال کمک کردن این پروژه ملی بودیم. متولی این فیلم وزارت ارشاد است و اگر در این وزارتخانه اراده ای برای ادامه فعالیت و ساخت این فیلم باشد ما هم در کنارشان خواهیم بود.

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی ادامه داد: جلسه ای با مسئولان ساخت فیلم داشتیم و درباره جزئیات به بحث و گفت و گو پرداختیم. ما نظرات خودمان را ارائه کردیم و به نظرم بودجه زیادی برای این فیلم اختصاص داده شده و اگر این پروژه ادامه پیدا نکند بیت المال حیف و میل می شود.

رضایی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم درایتی وجود داشته باشد تا این پروژه انجام شود.

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی در پاسخ به این سوال که قهرمان فیلم سینمایی لاله، بانوی اتومبیلرانی است که بارها مرتکب تخلف و دوپینگ در این ورزش شده و در درون جامعه اتومبیلرانی هم این شخص منتقدان فراوانی دارد، آیا ادامه چنین پروژه ای به صلاح این ورزش است، گفت: البته وجود تخلفات این ورزشکار برای ما از زمانی که در فدراسیون حضور داریم محرز نشده و هیچ سندی در فدراسیون وجود ندارد. البته ساخت این فیلم با نام لاله صدیق با الهام از نام یک شخص است و ارتباط چندانی با زندگی یک فرد ندارد.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز