۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
هاشمی پست روحانی را به ولایتی داد

حق‌الزحمه ولایتی در انتخابات پرداخت شد!

حرکت نرم ولایتی در انتخابات بخشی از آرای اصولگرایان را به نفع روحانی می گرفت و از طرف دیگر با شکستن اتحاد اصولگرایان و یک کاسه شدن آرای اصلاح طلبان همه چیز به نفع روحانی پیش می رفت که رفت.
کد خبر : ۱۳۹۳۶۴
"گروه سیاسی صراط" - سرانجام با گذشت سه ماه از جلوس حسن روحانی بر صندلی زرین کاخ پاستور، جانشین او در مرکز تحقیقات استراتژیک تعیین شد تا  مطابق پیش بینی ها، دست علی اکبر ولایتی نیز از پست های حکومتی خالی نماند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، علی اکبر ولایتی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، به ویژه در جریان مناظرات، به طور غیرمستقیم بخشی از بار پاسخگویی حسن روحانی در خصوص عملکرد او در مذاکرات هسته ای دولت اصلاحات را از دوش او برداشت و عملا فرصت مانور بیشتر در دیگر حوزه ها را به روحانی داد.

در کنار این موضوع، کنار کشیدن عارف از انتخابت نیز آرای انتخاباتی اصلاح طلبان را یک کاسه به صندوق روحانی واریز کرد. در آن مقطع حمایت بی چون و چرای هاشمی رفسنجانی از روحانی بر کسی پوشیده نبود؛ اما قدردانی خاصه رییس مجمع تشخیص مصلحت از عارف به دلیل کناره گیری از رقابت های انتخاباتی و همزمان حمایت ویژه او از علی اکبر ولایتی در حالی که همچنان در رقابت با روحانی در صحنه مانده بود، سوالات فراوانی را در اذهان ایجاد کرد.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی درباره کناره گیری عارف و کاندیداتوری ولایتی گفته بود که «آقای عارف مانند رئیس جمهور محبوب خواهد ماند. آقای ولایتی را هم قبول دارم هم سالم است و هم با تجربه ولی رای من روحانی است.»

در این شرایط باقی ماندن ولایتی در صحنه انتخابات تردید باقی نگذاشت که او در جهت خواست اصلاح طلبان، کارگزاران و طیف موسوم به اعتدال گرا گام گذاشته است.

بر اساس این تحلیل حرکت نرم ولایتی در انتخابات بخشی از آرای اصولگرایان را به نفع روحانی می گرفت و از طرف دیگر با شکستن اتحاد اصولگرایان و یک کاسه شدن آرای اصلاح طلبان همه چیز به نفع روحانی پیش می رفت که رفت.

پیروزی روحانی در انتخابات با مدیریت و صحنه گردانی دقیق هاشمی رفسنجانی که از همه پتانسیل های خود مانند نفوذ روی ولایتی و استفاده از نفوذ خاتمی روی اصلاح طلبان و شخص عارف نهایت استفاده را برده بود، باب گمانه زنی ها را در خصوص سهم عارف و ولایتی از این پیروزی باز کرد.

در این میان دو گزینه بالقوه برای ولایتی وجود داشت که هر دو، پست های پیشین روحانی به شمار می رفتند. یکی از این گزینه ها، دبیری شورای عالی امنیت ملی بود که به علی شمخانی واگذار شد اما گزینه دیگر یعنی ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع که اختیار آن بی واسطه در اختیار هاشمی قرار داشت، به ولایتی رسید.

غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام این موضوع را تایید کرده و گفته است: آقای ولایتی از سوی آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همکاری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شده است.

به این ترتیب ولایتی که حاضر شده بود برای پیروزی روحانی در صحنه بماند، امروز سهم خود را از این اقدامش گرفت. آیا تردیدی در این موضوع وجود دارد؟

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲۸۰
۱۹۵
مزخرف نگو صراط
چه ربطی داشت

یکم فهم و شعور داشته بشید با بزرگان کشورتون درست صحبت کنید..

چرا آقای جلیلی کنار نرفت؟
چرا رضایی نرفت؟
جلیلی رفت مجمع تشخیص کسی گفت حق الزحمه انتخاباتش بود؟
طهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چه مقایسۀ بی ربطی!
مگه رهبر عزیزمون جزو احزاب هستن؟ ولایتی رو هاشمی گذاشته سر کار، که عالم و آدم سمت و سویش ذا می شناسند و عملکردش در انتخابات هم بر کسی پوشیده نیست. ولی برای خود من مثل روز روشن بود که آقای روحانی دکتر جلیلی را برمی دارد و یقین داشتم که حضرت آقا او را در مجمع تشخیص منصوب می کنند.
چون رهبر عزیزمون از تجربه های باارزش طیف های مختلف در مجمع استفاده می کنند.

البته اینم بگم که درست نمی دونم با یقین گفته بشه ولایتی سهمش رو گرفت و از این حرفها. چون دکتر ولایتی نیروی باتجربه و دانشمندی هستن. خودشون لیاقت چنین مناصبی رو دارن. احتیاجی به سهم خواهی نیست.

ای کاش تمام خدمتگزاران نظام، هرجا و در هر پستی که هستن، موفّق باشن.
جواب ناشناس 10:35
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس 10:35 :
اقای ولایتی اولا کارهای دولت قبلی رو زیر سوال برد و چیزی جز سیاه نمایی ارائه نکرد .
ثانیا حرکت تیم شورای عالی امنیت ملی در قضایای هسته ای رو هم ناچیز و بیهوده شمرد .
ثالثا حرفهایی را به زبان می اوردند که بیشتر به طرف های مقابل کمک می کردند . ایشان کاندیداهای اصولگرا را عوض اینکه تقویت کنند تخریب کردند . در واقع کاری که اقای ولایتی انجام دادن و مواضعی که گرفتند کمک زیادی به جریان کارگزارانی و اصلاحاتی برای پیروزی در انتخابات کردند .
رابعا اقایان حداد عادل و قالیباف و ولایتی با هم ائتلاف کرده بودند که در نهایت یکی از انها به عنوان خروجی این ائتلاف در عرصه انتخابات باقی بمانند اما با وجود کنارکشیدن اقای حداد عادل ایشان کنار نرفتند . در ضمن جلیلی یا رضایی جز این ائتلاف نبودند که بخواهند کنار بروند .
خامسا اقای ولایتی رو ............ !! به عنوان رئیس مرکز تحقیقات منصوب کردن نه حضرت اقا . اما اقای جلیلی را امام خامنه ای به عنوان عضوی از مجمع تشخیص مصلحت تعیین کردن .

در ضمن خیلی بزرگان بودند که به خاطر عافیت طلبی به ارزشها و اعتقادات پشت کردند و برای کسب مقام به هر حربه ای دست زدند اما در نهایت چیزی نصیبشان نشد .
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
چند بار مقاله بخونی و یکم تفکر و واقع بینی به این واقعیت مقاله میرسی..

رضایی که هیچ وقت عددی نبوده چه کنار بره چه بمونه ..

ضمنا عضویت در مجمع با حکم رهبره عزیزجان
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب این ناشناس آخری
اولا دوران دولت قبلی نیازی به سیاه نمایی ندارد وقتی همه از دوران سیاه ازش یاد میکنن
دوما مذاکرات تیم هسته ای رو زیر سوال برد چون جز n عدد قطعنامه و تحریم هیچ دستاورد دیگری نداشت
ثالثا همیشه حرف حق تلخه!!!
رابعا چرا قالیباف که جزو ائتلاف بود کنار نکشید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز اکبر! بهتره یه فشاری به اون ذهن معیوبت بیاری . همین آقای ولایتی .و همه اعضای اون ائتلاف گفته بودن توی نظرسنجی ها هر کی اول باشه بقیه به نفعش میرن کنار . اونوقت قالیباف که دوم شد باید به نفع این آقای یکی مونده به آخر (در واقع آخر) میرفت کنار؟
بیخود نبود که روز منتهی به انتخابات ولایتی خودشو از دسترس آیت الله مهدی کنی خارج کرد چون داشت تو زمین روحانی و هاشمی بازی می کرد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وای از دست این آقای الاف الصراط
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
علاف با "ع" نوشته میشه!
من علافم! تو اینجا چکار میکنی!
در ضمن ولایتی مگه چقدر رای آورد که به خاطر قالیباف بره کنار ناشناس با عقل!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زیاد به دل نگیر این سرباز اکبر زیاد نمیفهمه فکر کنم نباید بیشتر از 15-16 سال سن داشته باشه. ولی امیدوارم اگر پاش بیاد واقعا سرباز آقا امام زمان باشه. این حرفها و جرو بحث ها همش دعواهای تو خونه هست. با نا محرما و بیگانه ها ان شاالله هممون متحدیم و اجازه دخالت و دست اندازی نمی دیم.
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا یاد نمی گیریم از ادبیات سخیف استفاده نکنیم
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
یه پیشنهاد برای سرباز11:38
شما کنار در یا برج دیده بانی پست بدی بهتره تا اظهار نظر کنی، الان ما تو این مقطع که بیش از 100 روز گذشته، تحریمی لغو شده گه هیچ چندین و چند توهین زشت نیز بخاطر کرنش! قهرمانانه نه نرمش قهرمانانه خوردیم،شما الان تصویر رو سفید میبینی که دوره قبل رو سیاه دیدی؟! در ضمن قرار بود در ائتلاف هرکس طبق نظرسنجی مقبولیت بیشتری داشت بقیه به نفع وی کنار برند،دکتر قالیباف بیشترین رای رو تو نظرسنجی اورده بود،همه سران اصولگرا به ولاینی گفتند کنار بره ولی نمیدونیم چرا ایشون به حرف ناطق و هاشمی گوش کرد،البته الان معلوم شد!!! حالا تلخی حق رو مزه مزه کن تا بعد!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی باحالی ممل جان حتما"سرباز دداش دوقلوته
چون عین تو علامت تعجب میذاره
وطرفدار باقره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکشید ایشان مشاور حضرت آقا هست
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
مبارک باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم ولایتی فردای قیامت جواب شهدای هسته ای که تو منازره ارزش کاراشون توسط ولایتی به باد رفت را چطور می خواهد بدهد .....خدا همه را به را راست هدایت کنه..یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
خیلی برای من جالبه که از نظر بعضی از کسایی که نظر دادن انتصاب جلیلی از طرف آقا به عنوان عضو مجمع تشخیص تایید بی چون و چرای جلیلی هست ولی با اینکه حضرت آقا هاشمی رو بعد از اون همه تخریب شدن توسط احمدی نژاد و دار و دسته اش به ریاست مجمع تشخیص منصوب کردن باز هم جای هرگونه تخریب و ترور شخصیت و توهین و ... براشون بازه ککشون هم نمی گزه
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت حاجی بازاری عزيز بايد عرض کرد در موقع خطر همين سرباز های عزيز ديده بانی و پست از مملکت خودشان دفاع می کنند نه امثال شما آقازاده های عزيز که سربازی خود را در بهترين اداره ها با رانت خواری گذارانده ايد پس بهتر است ادبيات خود را درست کنيدشما زمان جنگ هم فقط مسئول ثبت نام بوديد و حتی عکس تفنگ وتوپ را هم نديده بوديد.
امید 18ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه آقای ولایتی تندرو نیست پست جدیدش مبارکش باشه!
من یه امضا هم ازش دارم :-D
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۷۰
۱۱۶
دمش گرم که اسپانسر شما رو به خاطر عملکرد فجیعش در پرونده هسته ای تو مناظرات متلک بارون کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی تربیت!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
روانی
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
سخنان جناب دکتر ولایتی در مناظرات ریاست جمهوری

بدون تردید ، همچون خنجری زهرآگین بر پیکر نیمه جان انحرافی ها

خورد و کار جریان انحرافی را یکسره کرد.


بی تردید حضرت آیت الله هاشمی بنابر وظیفه شرعی خود

می بایست از عملیات دکتر ولایتی قدردانی می نمود.


درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
در رابطه با متلک و شخص محسن، از کوزه همان برون تراود که در اوست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی جون جریان انحرافی مگه اصلا" وجود خارجی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت محسن
یوسف و فاطمه از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین عمو جون انرژی هسته ای ماله دکتر جلیلی نبود که ولایتی مسخرش می کرد ... مال 75 ایرانی و من و شماست ..بعدشم یادتون نره که دکتر جلیلی با حرفای خودش و استنادات رهبری ولایتی رو لوله کرده بود... خدا به داد ولایتی برسه که فردای قیامت جوای شهدای هسته ای رو چطور می خواد بده ..یا حق
آسیدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
تتو دیگه شاهکار این جماعتی ایوال خخخخخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
محمود پشت کوهی فارسی حرف بزن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت محصول مشترک انرژی هسته ای حق مسلم ماست ولی دلار 3000 تومانی و بیکاری 25 درصد حق ما نیست
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۴۷
۱۰۰
حالا شما دیگه دارین حسابی می سوزین! نه؟! خیلی عالیه! تا باد، چنین بادا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میترا خانم بی ادب اگر حرفی داری بزن. اینجا کسی بدنبال توهین نیست. ادب داشته باش. ادب مرد به ز دولت اوست
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا نمیدونم شماها چه علاقه ایی به سوزش دارین البته شاید عادت به سوزش دارین،دوما کسی که انتظار دیکه ایی از جناب استوانه نظام نداشت،این مطلب هم برای اثبات کفته های اصولگرایان نوشته شده در اخر مواظب باش باد نبرد!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ادب مرد به زدولت اوست نه ادب زن ناشناس جان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۲۲
۱۰۷
زنده باد ائتلاف اکبر به توان 2
درود براین 2 بزرگوار اگه زحمات اینها نبود الان همفکرهای شما تا الان جنگ رو ادامه میدادن
اگر زحمات اینها نبود تا الان اسرا در زندانهای عراق بودن
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
اره می دونم اگه ایشون جام زهر رو به امام نمی نوشوندن الان عراق جزئی از ایران میشد .
اتفاقا همین کار اقای رفسنجانی و فشاری که به امام برای پذیرش قطعنامه اوردن باعث شد در اواخر جنگ تعداد زیادی از رزمندگان به اسارت دشمن بعثی در بیان .
شما از همه جا بی خبر سرتون رو کردین زیر برف و فکر هم می کنین خیلی بلدین .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
رسول به قول شما ............ جام زهرو بنوشه
بهتر از اینکه ناموس شیعه خودشو به افغانی بفروشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا همین 2 میلیون مهمون افغانی بسمونه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا محسن این بحثی که شما مطرح میکنی ربطی به موضوعی که من گفتم نداشت . در ضمن ناموس شیعه رو در دوره خاتمی می بردن دبی میفروختن صدای امثال شما در نمیومد حالا چی شده ناموس دوست شدین .
نکنه شما دوست داشتی که امریکایی های صهیونیست بیان به ناموس شیعه تجاوز کنن . احتمالا اگه یه سرباز امریکا به یه زن شیعه تجاوز کنه شما خوشحال میشی اما یه مرد افغانی با یه زن شیعه ازدواج کنه شما ناراحت میشی !!!
حداقل مرد افغانی مسلمون سنی هست و زن ایرانی شیعه و اگر خوف انحراف از مذهب نباشه اشکالی نداره .

اما اون کسی که اجازه میده به ناموسش تجاوز بشه بی غیرته و اون زنی که تن فروشی میکنه فاحشه است نه ناموس شیعه .
در ضمن ناموس فقط در زن خلاصه نمیشه عقیده و سرزمین هم جز ناموس انسان شیعه به حساب میان .
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
با درود بر شما جناب محسن



خدمات حضرت آیت الله هاشمی و خانواده بزرگوار ایشان آنقدر وسیع و

گرانبهاست که ملت ایران همواره مدیون این خانواده خواهد بود.


آنچه شما به آن اشاره کردید فقط گوشه کوچکی از خدمات حضرت

آیت الله هاشمی است.


آیت الله هاشمی شخصیتی است بمراتب والاتر و عظیم تر از

کوروش کبیر و میرزا تقی خان امیر کبیر.


تاریخ از آیت الله هاشمی نه بعنوان یک دولت مرد ایرانی ،

بلکه بعنوان یک یک ابر مرد جهانی نام خواهد برد.



درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جون نترس اگه جنگ هم بشه مولا انقدر فدایی داره تا نذاریم ترسوها برن جنگ . قورخما بیژن
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی نیست به این مرعشی بگه اگه یه دفعه رو اینتر فشار بدی مطلب میره خط بعد،شاید هم میخوای مطمئن بشی رفتی خط بعد!!!
دیدی من یه بار زدم اومدم خط بعد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی شما لطف کن در هر بحث سیاسی اینقدر با نظرات وزینت در فشانی نکن. ممنون میشیم.
آقای ولایتی هم خوب خودشونو نشون دادن.. واقعا توی همین انتخاباتا میشه بعضیا رو شناخت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
گمنام فیلتر شکن ندیده بودیم که دیدیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
گمنام اولین بمبی که تو جنگ رو خاک ایران فرو بیاد همین امثال تو میرید تو سوراخ موش و باز هزاران جوان مظلوم دیگه مثل اون هشت سال( یکیش عموی خودم) رو میفرستید رو میدون مین و جلوی توپ وتانک بعد هم میشید فرماندار و شهردارهای بعد ازجنگ.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا یا خانم مرعشی :
اقای رفسنجانی بارها در قدرت بودند اما هنوز با وجود کهولت سن انقدر علاقه دارند که به قدرت برسند که حد و اندازه ندارد مروری به تاریخ بکنیم :

مناصبی که اقای رفسنجانی بعد از انقلاب در ان حضور داشتند به شکل زیر است :
ریاست مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
ریاست مجلس خبرگان رهبری
ریاست مجمع تشخیص مصلحت
امامت جمعه تهران
و مناصب ریزتر دیگه .

احتمالا اقای رفسنجانی طمع این را هم داشته و دارند که جایگاه رهبری را هم برای خود تصاحب کنند .

اما بخشی از حرکت ها و رفتار هایی که اقای رفسنجانی انجام دادند و همچنین عوارضی که بار اوردند را در زیر دنبال کنید :

1- ایشان لیبرالیسم را در دولت نهادینه کرد که تاثیر ان را در جامعه تا به امروز شاهد بوده و هستیم . لیبرالیسم اقتصادی مهم ترین موضوعی است که در دوره ریاست جمهوری ایشان نهادینه شده و در جامعه پیاده سازی شد .
2- فکر کنم اگر سن شما قد دهد که شعار فرزند کم تر زندگی بهتر را روی جلد انواع مواد غذایی چاپ می کردن و این یه امر عادی و روتین شده بود . ایشان طرح های کنترل جمعیت امثال وازکتومی و توبکتومی حمایت تمام قد می کردند . این اصلا جزئی از سیاست های اقای رفسنجانی شده بود . ایشان مسحور نظرات مالتوس شده و با تمام وجود تلاش می کرد انها را در کشور به اجرا در اورد . نتیجه کار ایشان این شد که الان با افت رشد جمعیت مواجه شده و رفته رفته با مشکل کاهش جمعیت جوان و پیری جمعیت روبرو می شویم .
3-ایشان طرح های عمرانی که پشت انها کارشناسی چندانی صورت گرفته نشده بود را به اجرا در می اوردند و که این طرح های عمرانی بعدها برای مردم مشکل افرین شد .
مثلا ایشان بدون رعایت قوانین استاندارد جاده ها ، اقدام به احداث جاده می کردند اما در ان جاده کامیون رو با بارش می دزدیدند .
4- تورم در دوره ریاست جمهوری ایشان تا 49 درصد پیش رفت که احتمالا شما در ان دوره نبودی یا خیلی کوچک بودین و یا اینکه فراموش کرده اید .
5- ایشان در تئوری های اقتصادی که مطرح می کردند ، می گفتند که برای توسعه اقتصادی اگر اقشار ضعیف جامعه زیر چرخ توسعه له شوند نباید کسی را سرزنش کرد !!!! یعنی قشر فقیر و ضعیف جامعه باید به خاطر طرح های جنابشان پایمال شوند .
6- ایشان با وام هایی که از خارج گرفتند کشور را در ابتدای کارش با بدهی های خارجی سرسام اور روبرو کردن .
8- خفقان سیاسی که در دوران اقای رفسنجانی وجود داشت باعث شد که مردم از سیاست های وی خسته شده و روی به کاندیدای مخالف اقای رفسنجانی رای دهند .

و ....

از این مشکلات که اقای رفسنجانی برای اقتصاد ، مسائل اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی و .. در دوران ریاست جمهوریشان به بار اوردند زیاد است .

لذا تلاش نکنید ایشان را بی نقص و عیب نشان دهید چون اصلا حرفهای شما قابل پذیرش نیست .

صراط جان لطفا منتشر کن . اگه جایی از متن به نظرت مشکل داره جاش نقطه بذار لطفا کل متن رو به خاطر مطالب دیگه حذف نکن .
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ناشناس ۱۷:۵۳

اینکه نظرات بنده ، وزین است یا سخیف است،

به شما مربوط نیست.

باید دید نظر علما و بزرگان در خصوص بنده چیست.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی جان این اخویها حالیشون نیست چه خبره
نون اینها تو تحریم و جنگ و دعواست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی جان. خانواده هاشمی؟ کوروش کبیر؟ میرزا تقی خان؟ قرص اکس نخوردی ؟ شیشه چی؟ فکر کنم کراک ؟ یه چیز تو همین مایعا........ ای شیطون
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۴۴
۹۸
شان آقای ولایتی به عنوان مشاور مقام معظم رهبری خیلی بالاتر از رییس یک مجمع است لطفا به نویسنده بگویید که اطلاعاتشان را برای خودشان هم که شده بالا ببرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در رسانه ها آمده است که دکتر ولایتی همچنان مشاور عالی مقام معظم رهبری خواهند ماند و همزمان این دو پست را خواهند داشت. این یعنی کماکان رهبری به ایشان اعتماد دارند.
lمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مرعشی چرت نگو برو فوت کن عمو ! این اقای ایت اللهی که شماها ایت اللهش کردین !خدمت کردنش پیشکش خیلی بیل زنه جلوی بچه هاشو بگیره خدمات ایت الله رو که گفتی ایشون از امیرکبیر بالاتره !!!اگه میشه یه کم هم از خدمات خانوادش افاضه بفرمایید در ضمن اقارسول دمت گرم با جوابی که به محسن دادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۵۷
۸۴
دمش گرم.درد و بلاش بخوره تو سر اونایی که همه میدونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۶۱
۸۳
به حال آخرتت میترسم صراط.چرا با آبروی مردم بازی میکنی
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم به حال آخرت دکتر ولایتی می ترسم.


چرا دکتر ولایتی (آن هم با این سن و سال) ، با آبروی مردم بازی می کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۹۰
۸۳
آب و بریزید اونجا که سنبل تون احمدی نژاد منظورش بود تندروها
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲۸
۶۹
خیلی باحالین تیترهایی که راجع به شریعتمداری و آملی لاریجانی هست رو صد تا درمیان و باکلی ....... و 40-30 درصد نظرات غیر قابل انتشار چاپ می کنید حالا اگه راجع به بقیه باشه نظرها 3 سوته منتشره
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۸۷
۱۸
حرف حق تلخه-
آدمیرال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۶۳
۷۷
می بینم که هنوز جاش می سوزه!
سوختگی ناشی از نتایج انتخاباتو میگم!
کرم ضد سوختگی استعمال کن صراط!
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۸۱
۱۹
حرف حق تلخه-
علی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۸۷
۴۶
آقای ولایتی می دانی به چه قیمتی به این پست رسید . وقتی زمزمه باج دادن به کدخدا را می شنوم از شهدا و جانبازان خجالت می کشم .اگر جنابعالی این حرکت انتخاباتی را نمی کردی ما امروز توهم خالی بودن خزانه کشور را نمی شنیدیم. که دشمن احساس کند واقعا ما تسلیم شدیم .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
زمزمه باج دادن به افغانستان و آذربایجان و فلسطین رو چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باج دادن! یه کمی دور و ورت رو نگاه کن، احمدی نژاد خون شهدا و رنج ایثارگران رو با اختلاص 3000 میلیاردی به تمسخر گرفت. الان ما به همه دنیا باج میدیم. شهدا نرفتند جنگ خاک کشور رو با چنگ و دندون پس بگیرند که حالا جوونای این مملکت نتونند این خاک خودشون رو با قیمت های میلیونی بخرند یا اجاره کنند!

یه نگاهی به مجتمع های مسکونی نظامی ها در تهران بیاندازید، همه جای تهران به برج سازی و پاساژ سازی مشغولند. اینها اساسا دوست دارند که قیمت مسکن سر به فلک بزاره.

حالا شما به یک انتصاب گیر دادی؟

احساس دشمن هیچ اهمیتی نداره، مهم اینه که اقتصاد ما ظرف دو سال گذشته فروپاشیده و ما به تندروی های آقایون احمدی نژادی باختیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر ولایتی هم کنار می رفت ، تمام رایش به سبد جلیلی یا قالیباف ریخته نمی شد بلکه اکثر آراء ایشان به سبد روحانی ریخته می شد .
آقا علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون زمانی که همه زمزمه میکردند ما تحقیر شدیم( پرتاب کوچه به احمدی نژاد ) شما کجا بودید ...
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
حق داری اینطوری حرف بزنی! به حد کافی از خزانه بخور بخور کردی! شکم و حسابی بانکیت پره! در طول هشت سال گذشته مملکتو به بیگانه فروختی و سهمتو گرفتی و انباشت کردی خیالت راحته حالا داری الکی از شهدا دم میزنی
ايراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت هم خوب چيزيه كه شماها نمي كشيد!!!! مملكت رو به اين روز انداختين هنوزم از مردم طلبكارين!! يه كم حيا كنين!!
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۵۳
۸۱
آقای جلیلی!
"دیپلماسی این نیست که شما فقط بری تو مذاکرات برای طرف مقابل خطابه بخونی"
جلیلی متخصص کش دادن مناظره تا قیام قیامت!
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
دیپلماسی تدبیر وامید!! هم یعنی باج دادن و ذلت به هرقیمتی ...
اسم اینا رو باید بزارن "دولت فرافکن و ترسو"
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
وجود داشته باش با نام خودت نظر بده سرباز قلابی ترسو تویی که با اسم دیگران نظر میدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا شما کوتاه بیا اشخور
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۸۰
۴۴
حرف دل مارو زدی صراط دمت گرم

زمان همه چیز رو ثابت کرد ...

دولت اعتدال !!!
فراجناحی !!!
وعده کاهش مشکلات در 100 روز !!!
و ...!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکلات که کاهش پیدا کرده . به این زودی دلار 4000 هزار تومنی محصول احمدی نژاد یادت رفت.

نوسان 500 تومنی دلار رو یادت رفت. پدیده نوسان روزانه 500 تومانی قیمت ارز می توانست میلیاردر های یک شبه ، صد برابر ثروتمند تر از بابک زنجانی ایجاد کند. شما اصلا می دونی عدالت یعنی چی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس شاهنامه اخرش خوشه !حالاتازه چند ماه بیشتر نگذشته احمدی نژ اد 3سال یارانه دادیه بار نگفت پول نداریم و جزو وز نکرد اونم وقتی که میخواست بره امریکا اینا دوماه یارانه دادن زاییدن توش ! البته شماها اونقدر بی انصاف هستید که اگه روحانی نتونست کار ی بکنه قطعا خواهید گفت گندکاری احمدی اونقدر زیاد بود که روحانی نتونست پاکش بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 7:14 آخر سادگی تا کی؟
خواهر یا برادر عزیز همین نمایندگان اصولگرا معترفن که منابع پرداخت یارانه در زمان احمدی نژاد از محل چاپ اسکناس بدون پشتوانه بوده.
این یعنی گرانی . تورم .. فساد ... هم میهن عزیز.مسلموون.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۶۶
۶
سرباز=غلام= آقای الاف الصراط
علامت تعجباش شما رو یاد کی میندازه؟
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست دارم میام تو این سایت نظر میدم جای تو رم تنگ نکردم.
در ضمن من و غلام 180 درجه در عقیده با هم فرق داشتیم فقط علامت تعجبامون مشترکه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
من نگفتم نیا میگم واسه خودت نوچه اختراع نکن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان شرمنده نمیخواستم پیمان صلحو بشکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن که عموت جانبازه و اجرش با خدا.
توهین نکن داداش گلم.
من موافق نظرات سربازم و به تو هم احترام میذارم.
ایرانی
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۳۱
۷۷
الکی حرف نزنید همه میدانن وضع مملکتت چیه و احمدی نژاد و همفکرانش چه برسر این مملکت آوردندشما باید هم ازمملکت خجالت بکشید چون مفتخورید و مخالف سازش با دنیا و به فکر منافع شخصی هستید ما مردم ایران به فکر رابطه و سازش با کل دنیا و خواهان بهترینها برای مردممان هستیم و برخورداری از رفاه و تکنولوژی آزادیهای مدنی حق ملت ایران است لطفاً شرتان را از این مملکت کم کنید
حاجی
|
Germany
دمت گرم تو دیگه عجب سوژه ایی هستی!!! عزیزم وقتی میخوای حرفای یکی دیگه(خاتمی) رو بدون اینکه بفهمیشون تکرار کنی اینجوری میشه:
تکنولوژی ازادیهای مدنی!!!
دمت گرم که باعث انبساط خاطر شدی
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۷۰
۱۱
دکتر قبول باشه !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲۰
۶۳
صراط ،کلا فکر کنم تو رو برای این به وجود آوردن که سر مردم رو گرم کنی تا اصل قضایا همچنان پنهان بماند.
تاریخ ساز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۹
۶۷
بنده نمی دانم کی و چه موقع باید صراط دست از این رفتارهای خود بر دارد که پشت سر دیگران صفحه نگذارد و یک کلاغ چهل کلاغ نکند این رفتار صراط رفتار سخیف برخی زنان ناقص العقل ست نه رفتار یک خبرگزاری تحلیلی به اصطلاح بازهم برای این سایت ارزوی اعتدال و بصیرت مینمایم و قدرت تشخیص بین انقلابی گری و افراطی گری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط هست تا یک جنگ نهروان راه بندازه و بعد به خوارج نهروان می پیونده!
133
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۴
۴۹
سلام
کاش بجای اینکه همه افراد را به نوعی ضد ولایت کنیم بیائیم در کنار بدیها خوبیها را نیز بگوئیم.
بزگترین مشکل در کشور ما این است که اگر کسی را قبول داشته باشیم اشتباهاتش را توجیه میکنیم و اگر قبول نداشته باشیم خوبیهایش را به شدت میکوبیم .
ما در دنیا تنها کشور شیعی هستیم و خوب است که اتحاد خود را در زیر لوای رهبری حفظ نمائیم در غیر اینصورت هر کس به نحوی ترد شود نظام و رهبری ضربه خواهد خورد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
کشور جعلی آذربایجان هم شیعی هست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد شیعیان در 5 کشور ایران و عراق و آذربایجان و بحرین و لبنان اکثریت هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۹
۵۲
خیلی بی ادبانه و گستاخانه بود
صراط بی صراطان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۷
۵۲
... مفت نخور صراط نيوز
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی ادبی نکن

متاسفانه ، حامیان جنبش بنفش به هر نوع ناسزاگویی عادت کرده اند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
چی مفت؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲۱
۵۳
صد حیف اسم صراط که روی خود گذاشتید
بتهوون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۵
۵۲
صراط جان آقای ولایتی که همه او را مخزن الاسرار سیاست خارجی ایران میدونن حرف نداره!!
یاد مناظره سوم و طعنه های طبیب دیپلمات به جلیلی افتادم که صراط از همینجا دچار سوحتگی شدیدی شد و این طعنه ها در واقع پاسگلی بود که طبیب دیپلمات به روحانی فرصت طلب ارسال کرد و ارباب اصلاحات با شوتی محکم تمام آرزوهای صراط را بر باد داد!!!!! جایی که ولایتی خطاب به جلیلی گفت دیپلماسی این نیست که انسان برود برای ملل جهان خطابه بخواند دیپلماسی کلاس فلسفه نیست که بگید منطق ما قوی بود و منطق غربیها ضعیف!!
به قول شاعر:
چه خوش گفت این طببب دیپلمات زیبا کلام /که بر دندریت مغزش سلام / پیچیده گشت کار سعیید/ ولایتی طومار جلیلی را پیچید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا خوبه کروالالی؟
کسی که چرت و پرت های صراط رو میفهمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۵۲
آره تردید وجود داره ، اصلا به فرض محال حرف تو درست ولایتی خیلی کار خوبی کرد که کنار نرفت
اگر کنار می رفت قالیباف یا جلیلی می شدند رییس جمهور بعد معلوم نبود اوضاع کشور چی می شد
درود بر روحانی ، ولایتی ، عارف
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه کنار میرفت طرفداراش اصولگرایان میانه رو قطعا" به کاندیدای اصولگرایان رادیکال آقای جلیلی رای نمیدادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲۲
۵۲
خوب شد آخش!!! داری جون میدی صزاط؟
سینیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲۸
۵۲
زنگ بزنید 125 و 115 بگید یه مورد سوختگی داریم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۵۲
صراط چرت پرت میگی چرا؟
گمنام
|
Canada
|
۱۶:۱۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۴۷
۲۱
روزی که اقای ولایتی کاندید خوشحال شدم چون ایشان را مشاور حضرت اقا میشناختم ولی در کوران انتخابات ونوع جهت گیری نامبرده مقابل دکتر جلیلی وزیر سوال بردن عملکرد تیم ایشان وسیاه نمایی انگونه پاک ناامید شدم وومظلومیت ولایت را دیدم انسانها در هنگامه امتحان من واقعی خود را نشان میدهند.
رضا
|
Canada
آخ آخ ! استفاده از فیلتر شکن هم حرام عست
محسن
|
Canada
واقعا" خدا حفظش کنه
انتقال مکان مذاکرات از تهران به آلماآتی و استانبول
n عدد فطعنامه و بیانیه و تحریم
شرکت 5 کشور اروپایی در حد معاونتهای سطح پایین و.....
توی برنامه های انتخاباتیش هم یه کلمه راجع به اقتصاد و اشتغال حرف نزد و سخنرانیهای وحشتناکش در جمع هواداران....... اگر الان رییس جمهور میشد میتونست تو این وضعیت حساس فاجعه خلق بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۵۱
۲۲
هاشمی وخاتمی دیکتاتور هستند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
از وضعیت دانشگاه ها و فیلترینگ اینترنت مشخصه کی دیکتاتوره
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای هاشمی را با دیگران مخلوط نکنید
حساب حضرت آیت الله هاشمی از حساب خاتمی جداست


آقای هاشمی هرگز دیکتاتور نبوده و نیستند


درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۶
۴۷
متاسفم پشت سر آزمون پس داده ها این طور قضاوت می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پشت سر ازمون ردیها صحبت میکنن،شما خودت رو ناراحت نکن
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی هر کی قبلا توی آزمون نمره قبولی گرفته، حالا تا قیام قیامت باید هر کاری دلش خواست انجام بده
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا چون ازمون دادن و رفوزه هم شدن این قضاوت ،قضاوت بجا و درستی بنظر میرسه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۴۹
تدبیر هاشمی , شما را به این تحلیلهای بیهوده مشغول نموده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تدبیر؟!!! تکبییییر.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جوک بود؟


اگه لطیفه های دیگه هم بلدی، بگو تا با هم بخندیم.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۴
۴۷
صراط جان از نظر شما کی خوبه ؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مهران



یک کامنتی بذار که ارزش خوانده شدن داشته باشه.



لطفا وقت خوانندگان سایت رو نگیر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو سوال داره؟ حسین شریعتمداری
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
شریعتمداری -جلیلی و............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۴
۱۶
تدبیر هاشمی - تجلیل ولایتی
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲
۱۵
حالا مگر این مجمع تشخیص چه آش دهن سوزی است؟
محسن
|
Germany
به خدا اگه همینجوری پیش بره باید جلساتشونو تو استادیوم آزادی برگزار کنن
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۱۲
جواب ناشناس 10:35 . مگه احمدی نژاد سیاه نمایی گذشته رو نکرد . چرا شما انحصار طلبها هرچی از طرف شما باشه خوبه ولی برای بقیه بد . چطور صدا و سیمای شما می گذاره دولت قبل جواب دولت فعلی رو بده ولی اون زمان که شما هاشمی رو می کوبیدید حق نداشت جواب بده . حق الناس ظاهرا خوبه به شرطی که برای ما باشه !!!!!
امید
|
Singapore
|
۲۰:۰۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۴
۱۵
صراط نیوز منافق و مدیرانش سرا پا دروغ و افتراء هستند.از سیاه نمایی و گمراه کردن مردم دست بردار. لعنت خدا و رسولانش و چهارده معصوم به موسس و مدیر و کارکنان و وابستگان صراط نیوز.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۷
۰
از صراطیهای عزیز خواهش میکنم به این محمد ممل اجازه ندن با این همه اسم کامنت بذاره
غلام-سرباز-حاجی ........
درود بر خاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۴
۱۵
صراط جان حالا صبر کن وایسا مجلس رو هم که گرفتیم دستمون اون وقت از غصه دق ق ق ق میکنی .... به امید روزی که صراط از دنیای مجازی محو و نابود بشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
شورای نگهبان عمرا" بذاره نامزدهای مطرح اصلاح طلب تایید بشن و انتخابات عادلانه باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۱۴
۶
من طرفدار احمدی نژاد بودم اون هم که نماینده نداشت رای ندادم هیچ وقت هم ناراحت نیستم احمدی نژاد هم نماینده معرفی کرد تلاش هم کرد نشد دیگه خدا همینجوری گفته حالا ببین خدا شورای نگهبانرو چطوری رسوا میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۲
۱۶
... به صراط
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۷
۱۵
خدا را شکر که بازهم داره امور روی غلطک می افتهو بازهم فرماندهان بزرگوار جنگ تحمیلی دارن اداره امور کشور رو بدست میگیرن.ثانیا آیت ا... العظمی هاشمی رفسنجانی شخصیتی نیست که برای خدمت بزرگ دکتر علی اکبر ولایتی که چهره واقعی افراطیون رو تو مناظره برای مردم عیان ساخت پاداش دنیوی قراربده چون این حرکت انقلابی دکتر ولایتی دارای پاداش اخروی است و این مقام برای استفاده از دانش کثیر این فرد عالم است
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۵
۱۵
درود بر دوستان.حتما انتظار داشتید اسفندیار جونتون این مقام رو میگرفت یا میدادن به سعید تا با بیان و مکتب ایرانی رو تبلیغ کنن و یا سعید طرحهاشو برای ظرفیت سازی اجرا کنه.ولی در آخر به قول قهرمان افسانه ایتون آب رو حالا حالا ها باید بریزید اونجا که میسوزه
سلام بر رهبری درود بر هاشمی
سلام بر روحانی درود بر خاتمی
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی شیخ اکبر رو در کنار رهبری زنده نگهدار نظام اسلامی رو از شر تندروها نگه دار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۴
اگه یه بار باحاتون حال کردم این یه مورد بوده....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۶
۱۵
حالا ما بی بصیرت هستیم سید حسن نصرالله این مرد بزرگ و دلاور هم بی بصیرته که در انتخابات از ولایتی حمایت کرد؟؟
کامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۸
۱۵
شما که می گفتید رای دهندگان به روحانی اصولگرا بودن! حالا چطور شده که از کناره گیری عارف و حمایت خاتمی و رفسنجانی و کناره گیری ولایتی که "بخشی از آرای اصولگرایان را به روحانی داد" حرف می زنید؟!
آسیدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۵
۵
اایشون پیش پیش گرفتن از انتخاباتهای قبلی الان پورسانت کاراشونو میگیرن
آسیدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۲
۷
« اگر همه شما با هم نباشيد و از باطن بپوسيد، شك نكنيد كه بعد از چندى همان مسائل سابق به يك صورت بدترى پيش خواهد آمد؛ همان اسلام شاهنشاهى دوباره برمى‏گردد. آنها مى‏دانند كه بايد بگويند اسلام، امريكا هم براى اسلام دلش مى‏سوزد، اما اسلام امريكايى در زمان شاه هم بود، اسلام امريكايى بود، كسى حق نداشت دخالت در هيچ امرى بكند. اسلام امريكايى اين بود .»
صحيفه نور ج‏17 533 ص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱
۱۴
از نقش سونامی های انتخابتی که با عث به زیر بردن اصول گرایان و به رو آوردن اصلاح طلبان شد نیز بحث میکردید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۶
۶
آقای دکتر ولایتی پس از انتخابات در پیامشان اشاره می فرمایند که بنده به تکلیف انقلابی خود عمل کردم.
بنده نمی دانم این مسئولیت حق الزحمه بوده یا خیر ضمن اینکه اینگونه قلم زدن را هم خیلی مناسب نمی دانم ،اما برای بنده هنوز جای سوال است که منظور آقای دکتر ولایتی از آن تکلیف انقلابی که در انتخابات بدان عمل کرده اند چه بوده است.
نکته ی با اهمیت دیگر اینکه ببینیم بسیاری از افرادی که در صدر اسلام از صحابه و نزدیکان شخص پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم و امیر المومنین و یا دیگر حضرات اهل بیت علیهم السلام(در زمان حیات مبارک و یا پس از ایشان) بوده اند همگی در مسیر این بزرگواران گام برداشته اند؟
اگر چنین نباشد این جفای به رهبری نظام است که فعل و ترک فعل افرادی که به نحوی منتسب به ایشان باشد را دارای به ایشان بازگردانیم و برای توجیه اقدامات و موضع گیری ها از آبروی رهبری خرج کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۶
۷
بی وفایی وخیانت ایشان ظلمی به آرمانهای اصول گرایانه نظام بود ایشان بداند بودن با هاشمی دوروزه است با بصیرت وبیداری مردم هیچگاه لذت بخش نخواهد بود
من از اول هم به ایشان تردید داشتم والان در حریم ولایت ایشان را محرم نمی دانم رفتار نشانگر آنست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو اول معنای خیانتو یاد بگیر و بعد حرف بزن- درود بر ولایتی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۶
۱۵
واقعا" تو مستندش گل گفت که اگر این گروه در قدرت بماند عقب ماندگی ما از کشورهای همسایه به صورت تابع هندسی و لگاریتمی باید محاسبه بشه
عبدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۶
۷
ولايتي سرباز مطيع تفكر هاشميست. نميگم با هاشمي هماهنگي كردهبود ولي طوري عمل كرد كه دقيقا مطابق خواست هاشمي بود. اقاي ولايتي نشان داد چقدر ولايتيست! خداوند از اين جماعت حتما بازخواست خواهد كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۷
۱۷
درود بر آقای ولایتی-
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۷
۹
صراط دقیق دقیق زده تو هدف
مزدشو گرفت ولایتی
ولایتی رای که نداشت هیچ رای های بقیه را هم خراب کرد...ولایتی ساکت است ولی علم و دانش خوبی دارد/
حیف که چسبیده به ........
بی طرف
|
Germany
|
۱۸:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۸
۱۷
آقای ولایتی مردی معتدل وفهمیده است انتخاب ایشان معقول .منطقی است
هدایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۸
ولایتی تو مسیر هناشمی قدم برمیداره و مزد کارشو گرفت
هاشمی از اول یک نفوذی بوده تو انقلاب اینو چند سال دیگه همه میفهمن و مکرو و مکروالله و الله خیر الماکرین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۵
خیلی با حالین ،با تیترتون حال کردم ،تمام انتخابات گذشته با این تیتر خلاصه شد...
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۳
۲۱
باعرض معذرت بدون هیچ دلیلی خاک تو سر .....بقیه ش خودت بگو
حامی جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۴
محض اطلاع دوستان عرض می کنم مجمع تشخیص به نظر من جایی است که افراد با سابقهی نظام با حکم رهبری به ان جا می روند تا هم از تجربیات ان ها استفاده شود هم به حیات سیاسی خود ادامه دهند هم همی طیف ها و جریان ها در اداره ی کشور حضور داشته باشند