۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

ایران فردا یکپارچه "هیهات منَّا الذّله" و "مرگ بر آمریکا" می‌شود

ملت بزرگ ایران اسلامی اکنون در تب و تاب برگزاری راهپیمایی سراسری علیه استکبار جهانی هستند تا ثابت کنند اگرچه در عاشورا نبودند اما این‌ روزها تمام قد در برابر شیطان بزرگ زمانشان ایستاده‌اند.
کد خبر : ۱۴۰۰۸۴
صراط: این‌روزها کشور حال و هوای دیگری دارد. نزدیکی یوم‌الله 13 آبان با ایام محرم‌الحرام باعث شده تا برگزاری این راهپیمایی مردمی رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

13 آبان ماه در تاریخ ایران یادآور حادثه‌های تلخی است. تلخی‌هایی که اینک در دهه چهارم از انقلاب همچون عبرت‌های پند‌آموز در پیش روی نسل جدید خودنمایی می‌کند.

13 آبان 1343 تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه ،13 آبان 57 روز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و برجسته‌تر از همه 13 آبان 1358 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست جمعی از دانشجویان پیرو خط امام،  همه از جمله رخدادهای مهمی است که این روز را برای ایرانیان برجسته کرده است.

با این حال بن مایه اشتراکات موضوعی در این سه واقعه مهم که در 13 آبان رخ داده‌اند را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد و آن تلاش مردم برای مقابله با استبداد و استکبار است.

چه در کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و چه در موضوع تبعید رهبر کبیر انقلاب به خارج و چه در تسخیر لانه جاسوسی مهمترین رکن جوشش هویت ایرانی اسلامی برای آزادشدن از بندهای اسارت بیگانگان است.

و اینک در آستانه 13 آبان سال 1392 و ماه محرم، مردم ایران علی‌الخصوص دانشجویان ، دانش‌آموزان ، فرهیختگان ، معلمان و دیگر قشرها خود را آماده می‌کنند تا یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند تا به دنیا اعلام کنند هرگز از موضع ضعف با آمریکای جنایت‌کار روبه‌رو نخواهند شد.

مردم ما در 13 آبان امسال بلند‌تر از همیشه فریاد «هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را سر می‌دهند تا به همه گروه‌های سیاسی و دولتمردان اعلام کنند هیچ نوع عقب‌نشینی را مجاز نشمرده و همچنان کاخ سفید را مظهر سیاهی و مصداق بارز شیطان بزرگ می‌دانند.

مردم ما در 13 آبان امسال حماسه دیگری در دفاع از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) رقم می‌زنند تا به آنانی که بیش از حد به دولت آمریکا خوشبین هستند هشداری جدی دهند.

مردم ما یکپارچه در سرتاسر ایران اسلامی  شعار ضدیت با استکبار سر می‌دهند تا دستان تیم ایرانی در مذاکرات پر باشد و دشمنان بدانند که مجبور هستند با اقتدار ایران اسلامی کنار بیایند.

در همین چند روزه نیز بیانیه‌های متعددی از سوی تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی‌، نهاد‌ها و علما و مسئولین در سراسر کشور منتشر شده است که حاکی از تبلور شور و شعور حسینی در مقابله با جریان استکبار جهانی دارد.

دانشگاهیان تبریز: 13 آبان روز تاختن بر تن جرثومه‌های‌ استکبار است

دانشگاه تبریز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان، ضمن اعلام آمادگی کامل دانشگاهیان برای شرکت پرشور در این راهپیمایی، از عموم مردم، به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان خواست با حضور در این حماسه عظیم، بار دیگر تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و مخالفت با مستکبران به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را به جهان نشان دهند.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی ایران صدای خروش مظلومان جهان و طنین آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار بود که با خون پاک هزاران پرستوی در خون خفته به ثمر رسید و 13 آبان 58 پژواک خوش آهنگ این استکبارستیزی بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال تقارن 13 آبان، روز تسخیر لانۀ جاسوسی با طلیعه ماه محرم و قیام سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) علیه ظالمان، فریاد هیهات من‌الذله را با شعار بیزاری از مستکبران گره خواهد زد تا به دنیا نشان دهد که معیار تعامل ما با جهانیان، همان سیرۀ عاشوراییِ حفظ افتخار، اقتدار و عزت است.

دانشگاهیان دانشگاه تبریز تصریح کرده‌اند: 13 آبان و اشغال لانه جاسوسی از اوراق پر افتخار تقویم انقلاب است که به تعبیر سکاندار کشتی آزادیخواهی، خمینی کبیر(ره)، انقلاب دوم نام گرفت، اشغال لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو امام، تنها اشغال یک سفارتخانه نبود، بلکه اعلام شعار «استقلال جمهوری اسلامی» به تمام زیاده خواهان و شیاطین جهان بود، از این رو بزرگداشت این روز، بزرگداشت فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی است.

در ادامه بیانیه دانشگاه تبریز خاطرنشان شده است: در جهان کنونی که جرثومه‌های فساد، از تمام توان خود برای به اسارت کشیدن آزادگان در اقصی نقاط جهان استفاده کرده و کشورهایی مانند عراق، سوریه، افغانستان و دیگر بلاد اسلامی را محل تاخت و تاز و زیاده‌خواهی‌های خود قرار داده‌اند، لازم است شعار کوبنده مرگ بر آمریکا پرشورتر از همیشه طنین‌انداز شود.

 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اعلام برائت از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در آستانه 13 آبان

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را مبنی بر برائت از آمریکای جنایتکار اعلام کرد.

دانشجویان در این بیانیه آوردند: ملت عزیز ایران، زخم‌های کهنه که سر باز می‌کنند همراه با درد‌هایشان خاطراتی از مجاهدت‌های خرد و کلان و پیر و جوان این ملت را به یاد می‌آورند. اکنون درآستانه یکی از این خاطرات ماندگار و کم‌نظیر هستیم، که امام راحل امت آن را انقلاب دومی نامیدند که از انقلاب اول مردم نیز مهمتر بود.

این بیانیه افزود: در 13 آبان سال 1385، دانشجویان انقلابی، عاشق و جان برکف در حرکتی خودجوش یکی از لانه‌های بزرگ و تاثیرگذار فساد و جاسوسی را پاکسازی کردند. این واقعه که در نوع خود مثال زدنی بود، همراهی و حمایت امام راحل (ره) و آحاد امت حزب‌الله را در پی داشت که هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا، این شیطان بزرگ را به سخره گرفت و امروز می‌بینیم که سرافکندگی افشای اطلاعات و تبعات حاصل از آن هنوز هم دامن‌گیر آنهاست.

بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با اشاره به فضاسازی‌های انجام شده برای حذف شعار مرگ بر آمریکا خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا از اعماق جان یکایک مردم بر آمد. حال عده‌ای در گوشه و کنار پیدا می‌شوند و مورد سؤال قرار میدهند که چرا؟ چرا شما این چرا را به جایگاه خودش به کار نمی‌برید؟ چرا نمی‌پرسید که چرا رژیم آمریکا با ملت ایران به جرم اینکه خواسته است مستقل باشد این همه کینه‌ورزی و دشمنی کرد و باز هم میکند؟

این بیانیه افزود:این در حالی است که امام خمینی(ره) نیز فرموده بودند از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنها که در داخل یا خارج مرعوب و مجذوب به خانه سست و عنکبوتی این جنایتکاران بین‌المللی نگاه می‌کنند و خوی شیطانی آنها را ندیده و این گردنکشی‌ها را که نشان ضعف و واماندگی آنهاست، قدرت می‌دانند بدانند باطل به خدعه و فریب دست دوستی به سوی ما دراز کرده است.دستی که به خون امثال بهشتی‌ها و مطهری‌ها و چمران‌ها آلوده است و چنگی که خون جوانان متعهد و دانشمند ما از آن می چکد.

شورای اسلامی قم:«مرگ بر آمریکا» شعار محوری مردم در 13 آبان است

شورای اسلامی شهر قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: این ملت با یاد تبعید امام سفر کرده خود و خروش شهیدان دانش‌آموز همچنان معتقد به شعار محوری «مرگ بر آمریکا» است.

در این بیانیه آمده است: استکبار ستیزی درسی است که ما از مکتب مولا علی (ع) فرا گرفته‌ایم که ایشان فرموده‌اند؛ همیشه یاور مظلوم باشید و دشمن ظالم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: شعار مرگ بر آمریکا شعاری است که از وجدان تک تک ایرانی‌ها برخاسته است و بی‌ارتباط نیست در جریده‌ای به محوری‌ترین اعتقاد تشیع اهانت می‌شود و حماسه غدیر زیر سئوال می‌رود، کاری که عده ای از بدو ظهور اسلام بر آن کوشیده‌اند ولی هیچ موفقیتی به دست نیاورده‌اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ولایت رکن رکین اعتقاد دینی ماست که دشمن کاملاً به نقش اساسی آن در حیات تشیع پی برده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: برای اعلام انزجار و تنفر از ام الفساد قرن، آمریکای جنایتکار و به تاسی از رهنمودهای مراجع معظم تقلید در راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهیم کرد تا ضمن محکوم کردن حرکات مذبوحانه برخی دشمنان در اهانت به ساحت قدسی مولا علی (ع) و حماسه ماندگار غدیر به آمریکا گوشزد کنیم این ملت با یاد تبعید امام سفر کرده خود و خروش شهیدان دانش‌آموز همچنان معتقد به شعار محوری «مرگ بر آمریکا» است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

13 آبان فریاد رسای استکبارستیزی، عزت و آزادگیِ ملت ایران است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت 13 آبان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در تاریخ سراسر شور و حماسه انقلاب اسلامیِ ملتِ بزرگ ایران، فراوان‌اند روزهایی که به لطف حوادث تعیین کننده و سرنوشت‌ساز چراغ‌هایی روشنی بخش فراروی مسیر انقلاب هستند.

این بیانیه می‌افزاید: در این میان 13 آبان ماه درخششی خیره‌کننده دارد، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت دانش‌آموز 13 ساله شهید فهمیده، همه حوادثی است که روح آزادگی و استکبارستیزیِ امام راحل عظیم‌الشأن و یاران و یاورانش را بر هر صفحه از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نقش زده است.

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: ما دانشجویان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، ضمن گرامیداشت یوم الّله سیزده آبان،  با آرمان‌های امام راحلِ عظیم‌الشأن (ره)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهیدان و دانشجویان آگاه و حماسه‌سازِ پیرو خط امام عهدی دوباره می‌بندیم و بر ادامه راه آنان و آرمان‌هایشان توسط همه مسئولان و دانشگاهیان تاکید می‌کنیم.

جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد

حضور دشمن‌ستیز مردم در مراسم 13 آبان

جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مردم ولایت‌مدار این شهر خواست که در مراسم بزرگداشت 13 آبان حضوری فعال و دشمن‌ستیز داشته و انقلابیون جهان را بیشتر از پیش برای مبارزه با استکبار جهانی دلگرم کنند.

در بیانیه جامعه روحانیت این شهر که به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد،با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «دولت آمریکا ملتی که شهادت را شرف خود می‌داند، از چه می‌ترساند»، آمده است: 13 آبان ماه یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمع کثیری از دانش‌آموزان و فریاد استکبارستیزی امام راحل در مقابل رژیم منحوس پهلوی در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون و روزی است که آن پیر سفرکرده آن را انقلاب دوم نامید.

در این بیانیه اضافه شده است: امروز در حالی در سالروز این وقایع، بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر می‌دهیم که جنایت‌ قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا حتی گریبان برخی از هم‌پیمانان آنها را نیز گرفته است و مردم جهان از ظلم و ستم آنها بیشتر از همیشه به ستوه آمده‌ و راه نجات را در مقاومت و ایستادگی می‌دانند. جامعه روحانیت شیراز در بیانیه خود تصریح کرده است: واضح است که روحیه استکبارستیزی و حق‌طلبی ملت قهرمان ایران ناشی از دیروز و امروز نیست، بلکه طنین خروش سید و سالار شهیدان در سرزمین کربلا است که ندای «هیهات من‌الذله» را سر داد و طریق حسینی را بر تمام جویندگان حق و عدالت و آزادگی تا به ابد روشن کرد که «إِنِّیْ لا أَرَیَ الْمَوْتَ إِلَّا سَعَادَةً وَالحَیاةَ مَعَ الظّالِمِینَ إِلّا بَرَما».

حزب موتلفه اسلامی استان ایلام:

فریاد مرگ بر آمریکا در یوم‌الله 13 آبان در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود

حزب موتلفه اسلامی استان ایلام با صدور پیامی اعلام کرد: فریاد مرگ بر آمریکا در یوم‌الله 13 آبان در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود

در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم الله 13 آبان یادآور سه خاطره به یاد ماندنی در تاریخ معاصر است. خاطره‌ای که عزت و عظمت و استقلال ایران را در نگاه جهانیان به نمایش گذاشت.

این بیانیه ادامه می‌دهد: یوم‌الله 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به جرم دفاع از شرف و استقلال کشور است. امام با فریادهای انقلابی خود در علیه معاهده ننگین کاپیتولاسیون در مقابل آمریکا مردانه ایستاد و اجازه نداد رژیم وابسته پهلوی استقلال کشور را در معرض فروش قرار دهد.

این بیانیه اضافه می‌کند: یوم الله 13 آبان روزی است که دانش آموزان قهرمان در برابر رژیم شاه در سال 57 ایستادند و با خون خود انقلاب را یاری دادند.

این بیانیه خاطر نشان می‌کند: یوم الله 13 آبان روزی است که دانشجویان خط امام و رهبری لانه جاسوسی آمریکا در تهران را تسخیر کردند و به جهانیان اعلام کردند اجازه ندهید آمریکا از لانه جاسوسی برای تبهکاری‌های سیاسی و تحکیم سلطه خود سود جوید.

این بیانیه ادامه می‌د‌هد: حزب موتلفه اسلامی در کنار ملت ایران در یوم‌الله 13 آبان به خیابان‌ها خواهد آمد و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرخواهد داد. امیدواریم راهپیمایی امسال پیام‌های روشنی برای دشمنان نظام داشته باشد و آنها را از ادامه خصومت با ملت ایران پرهیز دهد.

حوزه علمیه خراسان رضوی:

مردم در 13 آبان بی‌اعتنایی خود را به آمریکا نشان می‌دهند

حوزه علمیه خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای در آستانه 13 آبان اعلام کرد: ملت هوشمند ایران با شرکت در تظاهرات 13 آبان، دیگر بار نشان خواهند داد که هرگونه چراغ سبزی از سوی جرثومه فساد، آمریکای جنایت‌کار را نادیده می‌انگارند. 

به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان رضوی،‌ در این بیانیه آمده است: سیزده آبان 1358 یادآور رشادت و شجاعت ملتی است که مردانه قدم در مسیر رهایی از یوغ استکبار نهاده بودند و هر روز در فرو ریختن هیمنه پوشالی آمریکا، این شیطان بزرگ در ایران اسلامی همت نهادند. این روز به عنوان حرکتی عظیم در آغازین سال به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران، نشان از عزت‌طلبی و اعتلاخواهی جوانان دانشجو و دانش‌آموز در مبارزه با استکبار جهانی بود. حرکتی که منجر به فضاحت آمریکا و متحدانش شد و صدها سند جاسوسی از طرح کودتا و غائله‌های مرزی گرفته تا سیاه‌نمایی و جنگ روانی علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی برملا شد و جوانان غیرتمند و آزاده ایران با همه وجود ثابت کردند که مردانه پای قراری که با مقتدای زمان خویش، خمینی کبیر(ره) گذاشته‌اند، هستند و ایران را چون جان خویش پاسداری می‌کنند. این بیانیه می‌افزاید: اینک و در آستانه ماه محرم، ماه معرفت به مقام شامخ امام حسین(ع)، این اسوه حقیقت‌طلبی و عزت‌مندی، بار دیگر در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ ملت هوشمند ایران با شرکت در تظاهرات 13 آبان، دیگر بار نشان خواهند داد که هرگونه چراغ سبزی از سوی جرثومه فساد، آمریکای جنایت‌کار را نادیده می‌انگارند و با بصیرتی برگرفته از هشدارها و منویات مقتدای فرزانه ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) پرشورتر و با صلابت‌تر در این نمایش عمومی و دشمن‌شکن شرکت خواهند نمود. چراکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آمریکا ثابت کرده است که غیرقابل اعتمادترین دولت است و اینک در میان سایر ملت‌ها نیز از هیچ وجهه قابل قبولی برخوردار نیست. حوزه علمیه خراسان در آستانه ماه شور و شعور حسینی، ماه محرم، ضمن دعوت از آحاد ملت خداجو و عزت خواه ایران، جهت شرکت گسترده در تظاهرات 13 آبان اعلام می‌دارد که حضور روحانیت بصیر و انقلابی نیز در این راهپیمایی همچون ملت شریف ایران تمثیل و تفسیر شعار «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) خواهد بود. باشد که این حضور پرشور، برگ زرین دیگری بر افتخارات و حماسه‌آفرینی‌های این ملت را رقم بزند.

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت یوم‌الله 13 آبان 

به مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه مشترک آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان صادر شد.

در این بیانیه آمده است، 13 آبان ماه روز بزرگ پیروزی برای ملت ایران و ندامت و یأس برای آنانی است که با همه اقدامات نتوانستند کوچک‌ترین خدشه‌ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد کنند. در این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا تاثیرگذار بود.

در این بیانیه تاکید شده است: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که توانست در اقصی نقاط جهان با وجود نقشه‌های شوم دشمنان تاثیرگذار شود و 13 آبان امسال در شرایطی است که ایران اسلامی با اقتدار و قهرمانانه همزمان با مذاکرات مورد تایید و پشتیبانی همچنان به آرمان‌های خود در مسیر استکبارستیزی و حقانیت ندای آزادیخواهان ادامه می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: با گرامیداشت این روز باشکوه و بار دیگر با شرکت عموم مردم هوشیار و بصیر در راهپیمایی 13 آبان بیش از گذشته به جهانیان ثابت می‌کنیم که انقلاب اسلامی مردم ایران در مسیر اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید پوینده و بالنده در راستای اهداف بلندش پیش می‌رود.

جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

حضور حداکثری در راهپیمایی‌ 13 آبان نقش مهمی در کاهش مطالبات دشمنان نظام دارد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بر ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ماه تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری در این راهپیمایی نقش مهمی در کاهش مطالبات دشمنان نظام دارد.

نقی مجتهدی روز 13 آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: 13 آبان روز سرنوشت سازی در تاریخ معاصر ایران محسوب می‌شود. وی با مرور اتفاقات روز 13 آبان از سال 42، 57 و 58 افزود: نخستین اعتراض در این روز بر ضد امریکا در مورد تصویب کاپیتولاسیون بود که توسط امام انجام و منجر به تبعید ایشان شد. دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان کشتار دانش‌آموزان مظلوم را در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی امریکا که دراعتراض به اقدامات این کشور در ایران را دیگر حوادث سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب ایران دانست و گفت: همه این حوادث به نوعی در تاریخ معاصر ایران نقش ایفا کرده‌اند. این فعال سیاسی با اشاره به اقدامات امریکا طی دهه‌های اخیر در برابر ایران تصریح کرد: آنها هر کاری که از دستشان بر می‌آمده بر ضد دولت و ملت ایران انجام داده‌اند که هر کدام می‌تواند دلیل خوبی برای تنفر ایرانی‌ها از دولت امریکا باشد. مجتهدی بر لزوم اطلاع رسانی از حوادث تاریخی به ویژه اقدامات امریکا بر ضد انقلاب ایران به نسل جوان تاکید و اضافه کرد: اگر دلایل نفرت از امریکا به نسل جوان منتقل نشود، ضرر می‌کنیم. وی با بیان اینکه دیگر دولت‌ها از جمله دولت‌های اروپایی هم به مردم و دولت ایران ظلم کرده‌اند، ادامه داد: نقش دولت امریکا در ظلم به مردم و دولت ایران از همه بیشتر بوده است. 

وی بر حضور گسترده نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه تاکید کرد و اذعان داشت: ما هرگز فجایعی را که آنها بر ضد ملت ایران مرتکب شده‌اند فراموش نمی‌کنیم.

دعوت احزاب سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان

دبیران احزاب سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

سید علی‌محمد دانشی به همین منظور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه روز 13 آبان یکی از روزهای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این روز در طول بیش از سه دهه اخیر با شکوه هر چه تمام و با حضور گسترده مردمی برگزار شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این روز نماد استکبارستیزی است که لازم است هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود و اگر ایران اسلامی تاکنون در این جایگاه رفیع قرار گرفته به واسطه استکبارستیزی است.

این فعال سیاسی اصولگرا از همه مردم و احزاب و تشکل‌ها و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر استان خواست تا حضوری گسترده در این راهپیمایی داشته باشند.

در همین حال غلامرضا پناه دبیر حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه روز 13 آبان نماد استکبارستیزی است اضافه کرد: مواضع ما در برابر استکبار جهانی همانی است که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

وی گفت: بر همین اساس این روز باید همانند سال‌های گذشته گرامی داشته شود و مردم نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب از همه مردم و تفکرات سیاسی و گرایش‌ها خواست تا در روز 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته حماسه‌ساز شوند.

دبیر جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با فارس از مردم و تفکرات سیاسی خواست تا در روز 13 آبان یکبار دیگر استکبارستیزی خود را به منصه ظهور برسانند.

سید علی موسوی‌نور افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به مانند سال‌های گذشته در این روز استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و بار دیگر مشخص می‌شود که این مردم پرچمدار حضور بصیرت‌مندانه در کشور خواهند بود.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از مردم استان و همه فعالان سیاسی خواست تا حضوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی داشته باشند.

بهرام موحدزاده متذکر شد: امسال با توجه به مباحثی که در عرصه بین‌الملل مطرح است باید برای پشتوانه هر چه بیشتر و کمک به عملیاتی کردن اهداف جمهوری اسلامی در این راهپیمایی حضوری پرشورتر از گذشته داشته باشیم.

جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان ورامین:

یوم‌الله 13 آبان یادآور از خودگذشتگی و رشادت است

جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان ورامین به ‌مناسبت هفته دانش‌آموز و یوم‌الله 13 آبان با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: جوانان ایران اسلامی ادامه‌دهنده راه شهیدان دانش‌آموز هستند.

 در این بیانیه آمده است: هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله 13 آبان یادآور از خود گذشتگی، شجاعت، رشادت و شهادت مظلومانه دانش‌آموزان بسیجی همچون شهید محمد حسین فهمیده است. جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان ورامین اظهار داشتند: دانش‌آموزان شهید همواره میراث‌دار خط سرخ امام حسین (ع) و رهرو نهضت پایدار امام خمینی (ره) بوده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر بار دیگر دانش‌آموزان ایران اسلامی فریاد ضداستکباری سر می‌دهند.

دعوت نهادهای مختلف گیلان برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان

نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای مردم این استان را به حضوری گسترده و یکپارچه در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان روز تحقیر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و روز وحدت تمام جناح‌های سیاسی درون نظام است و در این روز ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد و شعار امام (ره) که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تجلی یافت.

در ادامه بیانیه سپاه قدس گیلان آمده است: 13 آبان تجلی سه پرده از داستان مبارزات ملت ایران و نهضت امام خمینی است.

سپاه قدس گیلان با گرامیداشت وقایع تاریخ‌ساز، تاثیرگذار و ماندگار 13 آبان و تجلیل از 36 هزار شهید دانش‌آموز و تقارن سالروز سه واقعه مهم و تاریخی، تبعید امام در سال 42 و کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58، از عموم مردم این استان خواست در رزمایش بزرگ و همگانی 13 آبان حضور فعال داشته باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 17 «گیلان» نیز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان عنوان کرد: 13 آبان خاطرات حماسه‌های بزرگی را برای ملت غیور ایران زنده می‌کند که الهام بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و امام (ره) است.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان یادآور حوادث مهمی  است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های آمریکا به عنوان نماد واقعی امپریالیسم نقش اساسی داشتند.

بیانیه مذکور اضافه کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشور شرایط را برای اوج‌گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم کرد و همزمان با این تحولات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در 13 آبان 1358 ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران با آمریکا را رقم زد به طوری که این روز روز ‌‌ملی «مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

در ادامه بیانیه آمده است: درایت و هوشمندی ولی فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و برومند ایران، نه تنها نظام انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در تمام عالم کفر زده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است، دستاوردی سترگ و حقیقتی انکارناپذیر به گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی قرار گرفته است.

بیانیه مذکور اضافه کرده است: به جرأت می‌توان گفت امواج ساختار شکن بیداری اسلامی نشأت گرفته از دعوت فراگیر بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، خودباوری و حرکتی عظیم در عمق تاریخ و گستره جهان پدید آورد و مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی بوده که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت امام و مقام معظم رهبری آموخته است و در این راستا ضمن رصد هوشمندانه رویکردها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنها به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی‌شمار تاریخی خود اقدامی نکنند همچنان مردم ایران آنها را دشمن خود می‌دانند و مبارزه با مستکبران و زورگویان را ادامه می‌دهند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: ما دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی «گیلان»، ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان همچنان به دفاع از حقوق ملت عمل به آرمان‌های امام خمینی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در تداوم رسالت خود تأکید داشته و ضمن دعوت از آحاد مردم به ویژه نسل بالنده و فرهیخته کشور و گیلان همراه و همگام با مردم و فرهیختگان دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ روز  13 آبان شرکت می‌کنیم و بار دیگر بر اصول انقلاب اسلامی تأکید داریم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار نیز با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: اکنون زمان آن رسیده است که بصیرت خود را تقویت کنیم و همه باید دشمن را بشناسیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما جوانان بسیجی هم‌قسم می‌شویم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های امام (ره) و رهبر انقلاب ایستاده‌ایم و از خون شهدا دفاع می‌کنیم و با علم و بصیرت و حضور در صحنه نمی‌گذاریم حرف رهبرمان زمین بماند.

بیانیه مدیریت حج و زیارت گیلان نیز اعلام کرد: در راهپیمایی روز 13 آبان با مشت‌های گروه کرده و عزمی راسخ‌ انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی آمریکا اعلام کرده و حمایت از استکبارستیزی شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

 بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد:

شعار «مرگ بر آمریکا» تداوم هیهات منا‌الذله امام حسین(ع) است

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین و ظالمان جهان است که امسال این روز با اول محرم ماهی که حسین(ع) برای مقابله با زورگویی حاکمان، خون خود و 72 تن ازیارانش را در این راه نثار کرد، مقارن شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است:امسال گویی عده‌ای برای ملت ایران خواب‌های شومی دیده‌اند که می‌خواهند 34 سال مقاومت مردم را به خاطر برخی مشکلات اقتصادی کنار بگذارند و با خاطره‌گویی‌های 100 درصد کذب می‌خواهند به صلح و مذاکره با آمریکا تن دهند اما این جماعت اگر از جنایاتی که آمریکا در حق ملت ایران کرده از جمله انهدام هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی علیه ایران، ترور بهترین افراد در زمان انقلاب، انواع فتنه‌ها، تحریم‌های اقتصادی و ترور دانشمندان هسته‌ای غافل هستند بدانند که ملت ایران از این جنایات به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و مطمئن باشند خوابشان تعبیر نخواهد شد و در راستای تحقق سخن امام که فرمودند: "ما آمریکا را زیرپا خواهیم گذاشت"، گام بر خواهند داشت.

این بیانیه می‌افزاید: ما از نمایندگان مجلس می‌خواهیم با توجه به مسائل اخیر که برخی مدعیان در خصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا بیان کردند روز 13آبان را علاوه بر این که مبارزه با استکبارستیزی است، روز ملی مرگ بر آمریکا نیز نامگذاری کنند تا خیال باطل حذف این شعار از ذهن کسانی که این روزها 180 درجه متفاوت با مشی امام سخن می‌گویند، پاک شود.

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب در مجلس:

خشم انقلابی ایرانیان به‌دلیل عملکرد آمریکا هنوز باقی است

علی جلیلیان اظهار داشت: آمریکا باید بداند خشم انقلابی مردم ایران به‌دلیل عملکرد آمریکا هنوز باقی است.

جیلیان تصریح کرد: تمام دنیا متوجه شده آمریکا در راه رسیدن به منافع خود و سلطه بر جهان از هیچ توطئه‌ای علیه ملت‌ها کوتاه نمی‌اید.

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان را سدی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکای جنایت‌کار اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد آمریکا در قبال ملت ایران اسلامی هیچ تغییری نکرده، اذعان داشت: تا رویکرد آمریکا تغییر نکند، شعار مرگ بر آمریکا محکم و پابرجاست.

جلیلیان 13 آبان امسال را صحنه نمایش استقامت و مقاومت 35 ساله مردم ایران در مقابل ظلم و استکبار توصیف کرد و گفت: ایرانیان با حضور گسترده در مراسم 13 آبان و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، انزجار خود علیه ظلم و جور را نشان می‌دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان:

شعار همیشگی ملت ایران «هیهات منا الذله» است

آیت‌الله میراحمدرضا حاجتی پیش از ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در طرح صافات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: شعاری که همیشه بر زبان ما ایرانی‌ها جاری است «هیهات منا الذله» است.

وی با بیان اینکه در ایام حساسی قرار گرفته‌ایم و باید بصیرت داشته باشیم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اجازه دادند رئیس جمهور، دولت و تیم دیپلماسی در عرصه دیپلماسی نرمش قهرمانانه داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: آنچه مد نظر رهبر معظم بوده است نرمشی از روی قهرمانی و اتکا به سیاستی درست بوده که این را در دانشکده افسری این را بیان و حمایت هم کردند.

این روحانی مسجدسلیمانی با یادآوری این نکته که در سفر به آمریکا بعضی از کارهای نادرست انجام شده بیان کرد: امروز بسیج و بسیجی بیدار است.

وی ادامه داد: این را به آنهایی می‌گویم که از‌‌ همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، خواب ذلت ملت ایران را دیده‌اند.

به گفته وی، برخی از زمانی که بهنام محمدی‌ها مردانه در مقابل دشمن ایستادند خواب‌هایی را برای ملت ما دیدند، می‌خواستند ملت ما ذلیل شود و این جوانان و رزمندگان به جبهه نروند.

حاجتی با بیان اینکه ملت ما راه خود را انتخاب کرده است خاطرنشان کرد: ملت ایران، راهشان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشیرت حضرت امام زمان (عج) است و می‌دانند که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.

به گفته مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان، ما در دوران دفاع مقدس شرایطی را پشت سر گذاشتیم که به قول رهبر معظم انقلاب حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند.

استاد حوزه علمیه اهواز گفت: هنوز بچه‌های خرمشهر در قید حیات هستند و خاطره آن شبی که شهید جهان‌آرا آن چراغ نفتی را خاموش و اعلام کرد که هر کسی می‌خواهد برود زیرا هر که ماند و مقاومت کرد شهید می‌شود که بچه‌ها گفتند ما شهادت را انتخاب می‌کنیم به خاطر دارند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

«مرگ بر آمریکا» شعار محوری و اصولی ملت ایران است

فرج‌الله عارفی اظهار داشت: 13 آبان در حقیقت یوم‌الله و روزی است که ملت ایران برائت و مخالفت خود با زورگویان و تجاوزها و وحشی‌گری‌های استکبار را اعلام می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مرگ بر آمریکا به عنوان شعار محوری و اصولی ملت ایران است و تا زمانی که زورگویان و تجاوز و تفکرات ضد بشری وجود داشته باشد، همچنان ملت ایران به آن تمسک می‌جوید تا ریشه ظلم و ستم را در جهان برکنند. عارفی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کنونی در سال جاری بیش از هر زمانی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا سرزنده بودن و روحیه نشاط را به جهانیان اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تقاضا می‌کنیم، همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.

بیانیه‌ شورای اطلاع‌رسانی قزوین

قدرت و کینه ایرانیان در 13 آبان ماه دوباره تجلی می‌یابد

به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در بیانیه شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین به مناسبت یوم‌الله 13 آبان آمده است: وقایع الهام بخش سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در شمار رخدادهای آموزنده و عبرت‌انگیز قرار می‌گیرد و نیازی حیاتی برای ملت‌های آزادی خواه جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال 58 به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) جزو خاطراتی از نظام پر صلابت و مقدس جمهوری اسلامی است که هر ساله ضمن یادآوری جنایت‌ها، خباثت‌ها و خیانت‌های آمریکای جنایت کار، روح استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی می‌کشد و همواره از آن به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر در انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

 این بیانیه خاطرنشان می‌کند: اخذ تاکتیک نرمش قهرمانانه فرصتی برای راستی آزمایی و اثبات صداقت آمریکا در خصوص پرونده هسته‌ای است اما اظهارات و موضع‌گیری‌های مقامات و نهادهای آمریکایی در هفته‌های اخیر حاکی از ناتوانی حاکمان کاخ سفید برای پذیرش حقوق قانونی و مسلم ملت ایران است و با وجود در اختیار داشتن چنین فرصت طلایی همچنان بر طبل تشدید تجریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کوبند.

این بیانیه می‌افزاید: جنایات و توطئه‌های آمریکای جنایتکار از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و قدرت و کینه ایرانیان در 13 آبان ماه امسال دوباره تجلی می‌یابد و این بدان معناست که با زبان زور نمی‌توان با جمهوری اسلامی ایران سخن گفت بلکه با این نظام مقدس باید از درب احترام و تکریم وارد شد و حقوق قانونی ملت ایران را به رسمیت شناخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: قطعاً مردم استان قزوین در یوم‌الله سیزدهم آبان ماه امسال پر صلابت‌تر از سال‌های گذشته در راستای تحقق منافع ملی خود که حقوق هسته‌ای مصداق بارزی از آن است ندای آزادی خواهی سر می‌دهند.

آیت‌الله ممدوحی:

هیچ شبهه‌ای در سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» وجود ندارد

آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: بهترین پیام تسخیر لانه جاسوسی این بود که آمریکا به هیچ وجه قابل اطمینان نیست.

وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد در جایی که آمریکا باید به عنوان نظام مدیریتی و سیاسی دقیق کار کند، تبدیل به لانه جاسوسی شده زیرا آمریکا در ذاتش نادرستی، ناپاکی و جاسوسی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اخیرا دنیا پیام تسخیر لانه جاسوسی را فهمیده است، گفت: اخیرا یکی از کشورهای اروپایی بیان داشته که سفارت آمریکا لانه جاسوسی بوده که درست است و جهان این موضوع را فهمیده است.

وی خاطرنشان کرد: موضع کنونی ما نسبت به آمریکا تفاوتی با گذشته نکرده است، ایران یک خط مستقیم دارد و خط مستقیم کشور به عنوان صراط مستقیم و پیروی از رهبری روشن است.

ممدوحی یادآور شد: اینکه شعار مرگ بر آمریکا مقطعی است، حرف نادرستی است، مگر اینکه خود آمریکا برگردد و به طور رسمی از گذشته‌هایش توبه و عذرخواهی کند و تمام دارایی‌های ما را پس بدهد و گرفتاری‌هایی که با ما دارد، کنار بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هیچ شبهه‌ای در زمینه تبیین شعار مرگ بر آمریکا نداریم و تا زمانی که آمریکا موضع خود را ادامه دهد، این شعار وجود دارد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
۴
۱۶
فردا مومنین و مومنات به خیابان ها می آیند...بر علیه آمریکای جهانخوار و زمین و زمان شعار مرگ بر...سر میدهند...ساندیسشان را میخورند!!! بعد هم خوشحال به خونه هایشان میروند و بعدش امثال من فتنه گر مزدور غربزده و رفتگر-راننده-بنا-کارمند ساده و در کل اکثر مردم جامعه چوب جو زدگی عده ای را میخوریم...!!!
صراط مرد باش و منتشر کن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
۱۲
۷
دنیا پیام ملت ایران را در 24 خرداد شنید.
بیش از 50 درصد به افراطی گری نه گفتند و حدود 30 درصد هم با نیامدن به پای صندوق باز هم نه گفتند.
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
۷
۱۲
مرگ بر آمریکا

آمریکا با سخنان کوبنده و انقلابی و با سیاست و محکم و مقتدر رهبرمون لولـــــــــــه شد .
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
۶
۱۳
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا یعنی پاسخ به هل من ناصرنی امام حسین هست
مرگ بر آمریکا یعنی مرگ و لعنت بر یزیدیان زمان

خطاب به کسانی که منفی می دهند
آمریکا به شما چه چیزی داده است که منفی میدهید
ما هم مشکلی با حذف مرگ بر آمنریکا نداریم ولی به شرطی که آمریکا حسن نیت خودش را نشان دهد
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۲
۶
۱۳
مرگ بر آمریکا
بنده هر سال تو راهپیمایی 13آبان شرکت نمیکردم ولی امسال حتما شرکت می کنم چون واقعا می بینم که سازشکارها چه برنامه هایی برای نظام دارند
آنها می خواهند زحمات 30 ساله شهیدان را پایمال کنند پس ...