۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴

چرا آمریکا چراغ سبز نشان داد؟

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: آمریکا اگر در مقابل ایران ازدر مذاکره وارده شده است نشان از اقتدار کشور ما و استیصال این کشور است.
کد خبر : ۱۴۰۱۰۴

صراط: سردار یعقوبعلی نظری ظهر یکشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اقتدار ایران در مقابل استکبار اظهارکرد: آمریکا اگر می توانست از طریق برخورد نظامی با کشور ما وارد شود راه مذاکره را پیش نمی گرفت.

وی در مورد اصل مذاکره با آمریکا بیان کرد: مذاکره یک ابزار و دیپلماسی است که اگر به عنوان ابزار به آنها نگاه کنیم مسئله روشن و حل شده است.

سردار نظری بحث مذاکره را از ماهیت ارتباط با آمریکا جدا دانست و افزود:مذاکره با این شرط که ماهیت آمریکا را در نظر داشته باشیم مشکلی ایجاد نمی کند.

وی تصریح کرد: ما نباید سرنوشت خود را به مذاکرات پیوند بزنیم بلکه با تکیه بر ظرفیت های داخلی خود با مدیریت صحیح وعلم و دانش مشکلات خود را حل کنیم.

وی گفت: ما باید بحث اعتقادات و منویات رهبری و نیز از تجربه تاریخی برای شناخت ماهیت هر پدیده ای که در مقابل انقلاب داریم استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به این سه اصل برای شناخت آمریکا عنوان کرد: از نظر اعتقادی و مبنایی استکبار ظالم است و تجربه تاریخی و بیانات امام خمینی(ره) نشان می دهد که آمریکا جز شیطان نیست.

وی با بیان اینکه سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "ابهت شرق و غرب "را درهم شکستیم، افزود: ما نباید اجازه دهیم که این ابهت به آمریکا برگردد نباید اسیر تزویر آمریکا شویم.

نظری با اشاره به شعار "لا اله الاالله" بیان کرد: بزرگترین شعار اسلام راه ورود به اسلام را استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان نشان می دهد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در مورد حمایت از دیپلماتها گفت: ما از آنها حمایت می کنیم و نباید اختلاف سلیقه باعث اختلاف افکنی شود و ملت ما همیشه هوشیار و در صحنه حضور دارند.


منبع: مهر