۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
مرفاوی بار دیگر به صبای قم بازگشت

یک استقلالی جایگزین دشمن دایی شد!

عبدالصمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید و جایگزین محمد مایلی کهن رسما هدایت تیم صبای قم را ادامه بازی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بر عهده گرفت.
کد خبر : ۱۴۲۱۹۰
صراط: باشگاه صبای قم در پی یافتن جانشین مربی برکنار شده خود یعنی محمد مایلی کهن با مهاجم سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال یعنی عبدالصمد مرفاوی به توافق رسید و بدین ترتیب مرفاوی بار دیگر به صبای قم بازگشت و به عنوان دومین مربی در لیگ سیزدهم سکاندار کادر فنی صبای قم شد.

جلسه ویژه هیئت مدیره باشگاه صبای قم شامگاه دوشنبه در استانداری قم تشکیل شد و تمام اعضای هیئت مدیره در آن حضور داشتند و در خصوص تعیین جانشین سرمربی اخراجی تیم صبا یعنی محمد مایلی کهن تصمیم گیری کردند و مرفاوی را برای جایگزینی وی برگزیدند.

در این جلسه که تمام اعضای هیئت مدیره نیز حضور داشتند، با توجه به جمع بندی نهایی و نظر مساعدی که اعضای هیئت مدیره باشگاه نسبت به عبدالصمد مرفاوی داشتند، قرارداد رسمی باشگاه صبا با این مربی برای ادامه بازی های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه های کشور امضاء شد و مرفاوی که از هفته دهم فصل گذشته لیگ برتر نیز هدایت صبای قم را بر عهده داشت و در پایان لیگ دوازدهم از صبا جدا شده بود، بار دیگر به عنوان سرمربی صبای قم معرفی شد.

همکاری باشگاه صبای قم با عبدالصمد مرفاوی که از مربیان جوان و با دانش فوتبال کشورمان است و می‌تواند از چهره‌های موفق این رشته ورزشی در عرصه مربیگری باشد، قطعی و صد در صد است و این مربی از روز جمعه بیست و چهارم آبان ماه که صبا به جزیره کیش می‌رود تا اردوی آماده سازی خود را برگزار کند، با حضور در تمرینات تیم فوتبال صبای قم رسما فعالیت خود را به عنوان سرمربی صبای قم در ادامه لیگ سیزدهم فوتبال کشور آغاز خواهد کرد.

عبدالصمد مرفاوی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران بوده است که در دوران جوانی خود سابقه بازی کردن در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد و از جمله بازیکنان سابق و مربیان فعلی است که به لحاظ اخلاقی مورد تایید باشگاه صبا قرار دارد و با توافق بر سر مسائل مالی سرمربی صبای قم شد.

عبدالصمد مرفاوی دوازدهمین مربی تاریخ باشگاه صبای قم در راس تیم فوتبال صبا محسوب می‌شود در حالی که در لیگ های قبلی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران و مس کرمان نیز نشسته است و این مربی در اردوی جزیره کیش به بازیکنان معرفی خواهد شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز