۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

آخرین نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر+جدول

در حالی که تنها چند روز از آغاز نقل و انتقالات نیم‌فصل می‌گذرد، استقلال و پرسپولیس بیش از سایر تیم‌ها به دنبال جذب اندک‌ستاره‌های لیگ برتر هستند.
کد خبر : ۱۴۲۲۶۴
صراط: فصل نقل و انتقالات نیم فصل در حالی از چند روز گذشته به صورت رسمی آغاز شده است که برخی از تیم ها از چند هفته قبل مذاکرات را با بازیکنان مورد نظر خود آغاز کرده اند.


پرسپولیسی ها که از چند هفته قبل خبر از احتمال تعویض دو بازیکن خود با محسن مسلمان داده بودند هنوز در حال مذاکره با باشگاه ذوب آهن هستند و به نظر می رسد که برای جذب این بازیکن راه زیادی باقی نمانده است.


پرسپولیسی ها قرار است خانزاده و غریبی را با این بازیکن ذوب آهن معاوضه کنند؛ همچنین احتمال به خدمت گرفتن حدادی فر و رضا نوروزی از سوی سرخ پوشان وجود دارد.


در مقابل نیز جدایی هادی نوروزی و غلامرضا رضایی از جمع پرسپولیسی ها قطعی می باشد و برخی اخبار حاکی از افزایش احتمال حضور غلامرضا رضایی در تراکتورسازی است.


در طرف دیگر نیز استقلالی ها بیکار نیستند؛ آنها که در روزهای پایانی نیم فصل تقریباً با یک نیمکت خالی از ستاره وارد میدان می شدند، برای تقویت تیم خود به دنبال مهره های جدید هستند.


قلعه نویی باید در ابتدا بازیکن مناسبی را جایگزین مجیدی کند تا در نیم فصل دوم تیم پر مهره ای داشته باشد.


آبی پوشان با فرزاد حاتمی، ایمان مبعلی، اسماعیل شریفات و میلاد میداوودی مذاکراتی جدی انجام دادند و احتمال حضور این بازیکنان در استقلال وجود دارد.


همچنین حضور بوبکر کبه و مهرداد اولادی در استقلال قطعی شده است و فردین عابدینی و مهران قاسمی نیز قطعاً در نیم فصل دوم در جمع آبی پوشان نخواهند بود.

 

جدول نقل و انتقالات نیم فصل تا صبح امروز به صورت زیر است؛ نام هایی که با قرمز مشخص شده هنوز قطعی نیست.