۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

وزارت ورزش دو تکه می‌شود؟

عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: نمایندگان مجلس معتقدند برای اینکه حوزه جوانان بتواند به استقلال مدیریتی خوبی برسد باید از ورزش جدا شود و احیای سازمان ملی جوانان باید دوباره در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر : ۱۴۲۷۲۲

صراط:  محمد حسن نژادگفت: با توجه به تعطیلات این هفته و حضور نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نتوانست با تعداد زیادی از نمایندگان جلساتی را برای ارائه برنامه‌های خود داشته باشد اما در صحبت‌های تلفنی که با هم داشتیم احتمال می‌دهیم که وی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مجلس رأی اعتماد اخذ کند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه مدیریتی گودرزی در حوزه ورزش و تجارب خوبی که در این حوزه دارد نکته بارزی که در برنامه‌هایش به چشم می‌خورد این است که تلاش دارد تا اعتدال را در میان تمام رشته‌های ورزشی برقرار کند و از سوی دیگر مهلت مقرر برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان به اتمام رسیده است و باید وزیر از این پس سکاندار این وزارتخانه باشد.

این عضو فراکسیون جوانان در خصوص برنامه‌های حوزه جوانان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: نباید انتظار داشت شخصی که به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب می‌شود بتواند در هر دو حوزه به خوبی ایفای نقش کند چون دامنه و حاشیه‌های ورزش به قدری گسترده است که هر شخصی در این جایگاه قرار گیرد بازهم ورزش حوزه جوانان را به حاشیه می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس معتقد هستند برای اینکه حوزه جوانان بتواند به استقلال مدیریتی خوبی برسد باید از ورزش جدا شود و احیای سازمان ملی جوانان باید دوباره در دستور کار قرار گیرد بنابراین نباید انتظار داشت وزیر ورزش و جوانان بتواند در حوزه جوانان نیز مانند ورزش عمل کند.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز