۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

تذکر نمایندگان به فعالیت های فیسبوکی وزرا

یکی از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی خود در خصوص اظهارنظر وزیر ارشاد در مورد عضویت و فعالیت در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تذکر داد.
کد خبر : ۱۴۳۵۳۹
صراط: ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را امروز در صحن علنی قرائت کرد.

متن بخشی از تذکرات بدین شرح است:

طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت در خصوص برخورد نامناسب پرسنل برخی از بیمارستان‌های دانشگاهی و به وزیر ارشاد در مورد انتصاب افراد دارای محکومیت قضایی در جریان فتنه 88 در سازمان سینمای کشور.

نبویان، منظری توکلی، جعفری، شریعت‌نژاد و آقاجری نمایندگان تهران، بافق، بجنورد، تنکابن، بندرماهشهر و امیدیه به وزیر ارشاد درخصوص جلوگیری از تشویش افکار عمومی و توهین و تفرقه‌افکنی بین قوای سه‌گانه به ویژه مجلس و دولت توسط روزنامه جهان صنعت.

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس جمهور با گذشت حدود 2 سال از تشکیل کارگروه دریاچه ارومیه هیچ نوع فعالیت عملیاتی آغاز نشده است.

سلطانی و نظری‌مهر به وزیر نیرو در خصوص ارتباط با گرانی انشعاب برق بدون مطالعه و در نظرگرفتن اقشار محروم.

آلیا نماینده تهران به وزیر امور خارجه تذکر به همتای آلمانی خود در اعتراض به حمایت آن کشور از سرکرده گروهک تروریستی پژاک ساکن در آلمان و استرداد آن برای محاکمه در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران.

بهمنی نماینده سراب به وزیر اقتصاد در خصوص اعمال نظارت بیشتر بر بانک‌ها و پرهیز از تصمیمات خلق الساعه در تعطیلی بانک‌ها در شهرستان‌ها با توجه به تعطیلی بانک تجارت شعبه سراب.

خجسته نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص توجه به پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش.

آلیا نماینده تهران به وزیر ارشاد در خصوص اظهارنظر مغایر قانون در مورد عضویت و فعالیت در شبکه اجتماعی فیسبوک وابسته به استکبار جهانی.

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر نفت در خصوص جلوگیری از خرید پمپ‌های چینی به جای پمپ‌های داخلی.

نقوی‌حسینی نماینده ورامین به رئیس جمهور در خصوص گرانی غیرقابل قبول خدمات و کالاها به ویژه آب شرب و کشاورزی و امتیاز برق و نهاده‌های دامی.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس‌جمهور، جهاد دانشگاهی یک موسسه تحقیقاتی است و متاسفانه طیبی رئیس جدید ماموریت جهاد را اشتباه فهمیده و دنبال انتصاب افراد مسئله‌دار در این نهاد است.


منبع: تسنیم