۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
افخم: صهیونیست‌ها و مزدورانشان را مسئول انفجار بیروت می‌دانیم

موضع رسمی ایران درباره انفجار بیروت

افخم ضمن اشاره به بیانیه صادر شده از سوی وزارت خارجه ایران در محکومیت انفجار امروز بیروت، ابراز داشت که جمهوری اسلامی ایران صهیونیست‌ها و مزدوان آنها را مسئول این اقدام می‌داند.
کد خبر : ۱۴۳۵۶۲
صراط: افخم ضمن اشاره به بیانیه صادر شده از سوی وزارت خارجه ایران در محکومیت انفجار امروز بیروت، ابراز داشت که جمهوری اسلامی ایران صهیونیست‌ها و مزدوان آنها را مسئول این اقدام می‌داند.

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان  در خصوص انفجار در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، این اقدام غیرانسانی را به شدت محکوم کرد.

بنابراین گزارش، افخم ضمن اشاره به بیانیه صادر شده از سوی وزارت خارجه ایران در محکومیت این اقدام ضدانسانی، ابراز داشت که جمهوری اسلامی ایران صهیونیست‌ها و مزدوان آنها را مسئول این اقدام می‌داند.

وی ضمن اشاره به کشته شدن تعدادی از شهروندان لبنانی و همچنین یک دیپلمات ایرانی در جریان این انفجار، تصریح کرد که با توجه به نزدیکی محل انفجار به سفارت جمهوری اسلامی در لبنان، ایران این مساله را پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است، در انفجاری در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان به شهادت رسید. هنوز هیچ گروهی به صورت رسمی مسئولیت این انفجار را نپذیرفته است.
منبع: فارس