۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

نظر آیت‌الله سیستانی درباره مذاکرات ژنو

حضرت آیت الله سیستانی با بیان این که وضعیت ایران در مذاکرات هسته ای مناسب است، گفت: وضعیت ایران خوب است و مردم با حمایت همیشگی از مقام معظم رهبری آینده بهتری خواهند داشت.
کد خبر : ۱۴۴۱۲۱
صراط: حضرت آیت الله سید علی سیستانی از مراجع تقلید در دیدار محمد دلبری شهردار قم اظهار داشت: از وضعیت قم با خبرم و می دانم چه تلاش هایی در این مدت صورت گرفته است که دعا می کنم تحت توجه خداوند متعال موفق تر باشید.
 
این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت ایران در مذاکرات 1+5، ضمن مطلوب خواندن وضعیت ایران، کشورهای مذاکره کننده با ایران را دارای اختلاف دانست و افزود: ما از اوضاع نقاط مختلف آگاهی داریم، لذا وضعیت ایران خوب است و مردم با حمایت همیشگی از مقام معظم رهبری آینده بهتری خواهند داشت.
 
حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه هر روز بعد از نماز صبح برای همه مسلمانان دعا می کند، خاطرنشان کرد: درباره این وقایع مطالعه کرده ام و و اگر کسی مقداری شم سیاسی داشته باشد متوجه اختلاف و مشکلات بین غربی ها می شود و این به نفع ایران است و دخالت های آنان کاری از پیش نمی برد.
 
بر اساس این گزارش شهردار قم نیز در این دیدار گزارشی از روند برنامه های مدیریت شهری در قم ارائه کرد و گفت: با حمایت علما و پشتیبانی مردم و تلاش مدیران روند روبه رشد در عمران و آبادانی شهر قم مشهود است.
 

منبع: رسا