۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
خواندن این مطلب به همگان توصیه می‌شود

با "سگ هار نجس منطقه" بیشتر آشنا شوید +تصاویر

"سگ هار نجس منطقه" توصیفی است که رهبر معظم انقلاب برای برملا کردن ماهیت رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند. تنها راه مطمئن دوری از بیماری هاری، پیشگیری است.
کد خبر : ۱۴۴۱۴۰
"گروه سیاسی صراط" - مقام معظم رهبری در دیدار دیروز فرماندهان بسیج کشور با ایشان، ضمن اشاره به ادعاهای کذب مقامات برخی کشورهای غربی درباره برنامه هسته ای کشورمان فرمودند: "جمله‌ای که از دهان سگ هار نجس منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود که ایران تهدیدی برای جهان است.تهدید جهان آنهایی هستند که جز شر چیزی برای دنیا نداشته‌اند، مانند همین رژیم نامشروع."

به گزارش گروه سیاسی صراط، رژیم نامشروع صهیونسیتی که 65 سال از عمر آن می‌گذرد، تا کنون دولتمردان مختلفی را به خود دیده که بسیاری از آنها علاوه بر روحیات جنگ طلبانه، خشونت گرا، بی رحمی و قسی القلب بودن در مواجهه با همه غیریهودیان و حتی یهودیان مخالف آنها، مشکلات اخلاقی عدیده ای نیز داشته اند و نکته عجیب اینکه برخی از آنها نه تنها از بیان آن ابایی نداشتند بلکه به آن افتخار هم می کردند!

"سگ هار نجس منطقه" توصیفی است که رهبر معظم انقلاب برای برملا کردن ماهیت رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند.



سگ در اسلام نجس است و بیماری هاری که غالبا از طریق این حیوان می تواند به حیوانات دیگر و انسان ها منتقل شود، یکی از بیماری‌های خطرناک است که درمان مشخصی برای آن کشف نشده است.



میزان کشندگی بیماری بسیار بالا و صد درصد است، به طوری که پس از ظهور علائم بالینی چه در انسان و چه در حیوان، درمان امکان‌پذیر نبوده و مرگ اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

گاز گرفتن و پنجه کشیدن توسط حیوان هار اصلی‌ترین راه انتقال بیماری هاری است. پنجه‌های آلوده به بزاق، پوست خراشیده یا زخمی شده توسط حیوان هار، ترشحات حیوان هار که از طریق لیسیدن به لب، چشم و بینی کودکان منتقل می‌شود، دیگر راه های رایج انتقال بیماری است. همچنین دندان سگ می‌تواند آلوده به ویروس هاری و در نتیجه عامل انتقال باشد.

حیوان هار بسیار خطرناک است و هر لحظه احتمال گازگرفتگی توسط او وجود دارد و اگر چنین اتفاق رخ دهد احتمال مرگ شخص به 50 درصد می رسد.

تنها راه مطمئن جلوگیری از دچار شدن به این بیماری، پیشگیری است. جالب است که این ویژگی‌ها دقیقا بر مشخصات رژیم صهیونیستی منطبق است و نزدیکی به این رژیم می تواند احتمال آلوده شدن و مرگ(!) را به شدت افزایش دهد. به همین دلیل تنها راه مطمئن جلوگیری از این وضعیت، دوری از این رژیم از طریق شناسایی دام های این رژیم است.


با کابینه "سگ هار نجس منطقه" آشنا شوید

کابینه رژیم صهیونیستی در حال حاضر کابینه ای ائتلافی است که حزب راستگرای لیکود بیشترین سهم را در آن دارد. با توجه به نقش هریک از اعضای کابینه به ویژه در مسائل بین المللی به عنوان مشتی نمونه خروار به سوابق 4 نفر از اعضای موثر کابینه فعلی "سگ هار نجس منطقه" اشاره ای گذرا می کنیم:

شیمون پرز

ریاست رژیم صهیونیستی که مقامی نسبتا تشریفاتی است چند سالی است که بر عهده شیمون پرز است. او که پیشتر رهبر حزب کارگر – مهمترین رقیب حزب لیکود - بود، مدتی بعد از نخست وزیری آریل شارون – جلاد صبرا و شتیلا- به حزب جدید او کادیما پیوست. این حزب که به نظر می رسد هدف از تشکیل آن وانمود کردن صلح پذیری (!!) صهیونیست ها در لفافه الفاظی چون میانه روی و اقداماتی مزورانه مانند تخلیه شهرکهای صهیونیستی غزه در دهه گذشته بوده، بعد از چند سال با شکست مواجه شد و عملا قدرت خود را از دست داد.





روبوسی رییس "سگ هار نجس منطقه" با هیلاری کلیونتون


مدونا (خواننده و بازیگر معروف) و رییس "سگ هار نجس منطقه" در آغوش یکدیدگر

یکی از مهمترین رویدادهای زندگی سیاسی او که بیشتر به طنز شباهت دارد و اعتبار مجامع بین المللی را خدشه‌دارتر می کند، دریافت جایزه صلح نوبل در سال 1994 است! شیمون پرز این روزها نقش یک مقام میانه رو اسراییلی(!) را بازی می کند که گهگاهی اعضای کابینه را تندروی بر حذر می دارد و انها را به صبر(!) دعوت می کند.

بنیامین نتانیاهو

نتانیاهو اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که در اراضی اشغالی به دنیا آمده. قبل از او تمامی نخستوزیران این رژیم در خارج از سرزمین های اشغالی متولد شده بودند. نتانیاهو در چند مقطع مختلف از دهه 1990 تا کنون نخست وزیر شده است.
برخی تهدیدات بی محتوا و متناوب نتانیاهو را به دلیل مسائل سیاسی داخلی این رژیم می دانند. چراکه بسیاری از طرفداران لیکود از افراطی های این رژیم به شمار می روند و نتانیاهو احتمالا قصد دارد خود را میان آنها موجه نشان دهد.


نقاشی مضحک نخست وزیر "سگ هار نجس منطقه" در سازمان ملل که سوژه رسانه های غربی هم شد






مضحک ترین نمایش نتانیاهو دو سال پیش در مجمع عمومی سازمان ملل اجرا شد و طی آن، او با در دست گرفتن طرحی ابتدایی و کودکانه تلاش داشت تا جامعه جهانی را متقاعد کند که ایران قریب به اتفاق راه ساخت بمب اتمی را رفته است!
نمایش او به قدری کودکانه و ابلهانه بود که تا مدتها سوژه و مضحکه رسانه های غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز قرار گرفت و مدتها کاریکاتوریستها را مشغول کرده بود.!

آویگدور لیبرمن

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را را به دلیل دست داشتن در رسوایی‌های اخلاقی و مالی و سیاسی بی‌شمار «مرد ماموریت‌های ناپاک» نامیده‌اند. وی از جمله تندروهای صهیونیست به شمار می رود که در مقطعی خواستار اخراج اعراب ساکن سرزمین های اشغالی شده بود. گفتنی است در حال حاضر 7 میلیون و 500 هزار نفر ساکن سرزمین های اشغالی هستند که بیش از 1.5 میلیون نفر از انها عرب هستند.


دیدار وزیر خارجه "سگ هار نجس منطقه" با کاترین اشتون

او چندی پیش به دلیل فساد سیاسی از وزارت خارجه استعفا داده بود و اخیرا دوباره به این پست برگشته است. همچنین اواخر سال 1991 بود که از لیبرمن به دلیل تجاوز به یک نوجوان شکایت شد. مشابه چنین حادثه‌ای در سپتامبر 2011 نیز روی داد و به همین اتهام از لیبرمن شکایت شد تا دادگاه رژیم صهیونیستی وی را به پرداخت 7500 شیکل به عنوان دیه به شاکی و 10 هزار شیکل غرامت به این رژیم محکوم کند!

زیپی لیونی

لیونی در حال حاضر وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی است ولی مسئولیت اصلی او سرپرستی مذاکرات به اصطلاح سازش با فلسطینیان است. لیونی هم از جمله افراد معروف حزب کادیما به شمار می رفت که قبل از انتخابات اخیر پارلمان این رژیم، حزب جدیدی به نام جنبش تشکیل داد. لیونی مدت کوتاهی را نیز به عنوان نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی تجربه کرده است.



اوج رسوایی او – که البته از نظر خود لیونی نه تنها رسوایی نیست بلکه باید به آن افتخار نیز کرد- اعترافش به داشتن روابط جنسی با برخی سران عرب است!
او با افتخار به یک رسانه انگلیسی گفته بود که با امیر و نخست وزیر قطر روابط جنسی برقرار کرده تا از آنها اطلاعاتی در جهت اهداف رژیم صهیونیستی دریافت کند.


دیدار وزیر دادگستری "سگ هار نجس منطقه" با امیر قطر، یکی از کسانی که به ارتباط جنسی با او اعتراف (افتخار) کرده است!



دیدار وزیر دادگستری "سگ هار نجس منطقه" با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین




عجیب تر اینکه اواخیرا به ارتباط جنسی با دو مقام فلسطینی هم اعتراف و تاکید کرده که فیلم آن نیز موجود است!
این دو نفر صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی و یاسر عبد ربه هستند. در حال حاضر لیونی و عریقات مقابل هم پشت یک میز می نشینند و مذاکرات به اصطلاح سازش را پیش می برند!
لیونی گفته است که اتاقی که وی با این دو در آن رابطه جنسی برقرار کرده، ‌مجهز به دوربین مدار بسته بوده و جزئیات تصاویر ضبط شده است. لیونی تعدادی از مقامات عرب را تهدید کرده است که در صورت سرپیچی از اوامر اسرائیل این تصاویر را در یوتیوب منتشر خواهد کرد.
او در توجیه اقدامات شنیع جنسی خود مدعی شده که از خاخام‌های صهیونیست برای برقراری رابطه جنسی در صورت خدمت به اسرائیل و گرفتن اطلاعات مهم از دشمن اجازه گرفته است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۲۱۶
۱۵۱
دمت گرم
حال کردم . خداییش حال کردم .
درود به این جسارتت صراط
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
اسراییل را از صفحه روزگار محو می کنیم محو محو محو
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
نوشته خوبی بود ولی جسارت خاصی لازم نداشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی نمی‌دونستم سگ‌های هار و نجس می‌تونند به این مطلب منفی بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم جسارت دقیقا؟ مگر چه خطری تهدیدش می کرده که جسارت محسوب بشه؟ نکنه هیات نظارت بر مطبوعات قراره گیر بده بهش با این مطلب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۲۱۰
۹۶
واقعا سگ هارن والبته نجس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر اونایی که منفی دادند حتما ....
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه چند تا اسرائیلی داریم نظرات منفی رو نگاه کنید
دکتر موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۱۳۱
۷۸
با سلام :آینده بطور حتم در قلمرو اسلام خواهد و مسلما رژیم صهیونیستی روزی در کنار اسلاف منحوس خویش مانند معاویه و یزید و ... مدفون و جای خواهد گرفت
قرآن ما را به مطالعه تاریخ فرا می خواند و بالطبع ما هم باید به آن ایمان داشته باشیم ورهنمودهای رهبر معظم انقلاب هم تاکیدی بر آن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۱۳۸
۶۶
از اسراییل و دولتمردان امریکا نفرت دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۱۳۰
۶۳
آهای سگ های هار نجس منطقه؛ منتظر یورش شیربچه های بسیج و حزب الله باشید.
همه ی تان را از روی زمین محو میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۷۹
۳۸
آهای سگ های هار نجس منطقه؛ منتظر یورش شیربچه های بسیج و حزب الله باشید.
همه ی تان را از روی زمین محو میکنیم.
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۷۶
۳۱
شیمون پرز چجوری به مدونا نگاه میکنه!!!!
داره میگه منو این همه خوشبختی محاله!!!!!!!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۸۷
۴۴
واقعا این لقب شایسته صهیونیست هاست؛ چون هر دولتی که هار شده بخاطر رابطه با این رژیمه! به قول علما، این رژیم هار بالذاته و مابقی دولت های وحشی هار بالعرض!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
۴۷
۴۱
این سایت یکی از سایت هایی هست که مطالبش مفیده اما متاسفانه بینندگان این سایت نظراتی میدند که همسو با اسرائیله و فتنه گران و مخالفان اسلام و ایرانه شرم باد بر این کثافتا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۷۴
۱۸
به نظر من سگ هار نجس عربستانه !
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۵۳
۳۲
سلام بسیار مطلب جالب و عبرت انگیز بود ولی توجه داشته باشید که در برخورد با سگ هار تنها پیشگیری و دور شدن از او چاره نیست بایت سگ هار را از بین برد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۴۹
۳۳
ممنون.
کاش فیلم اون تیکه از صحبت های آقا رو هم میزاشتین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۶۰
۳۲
شاید در کشور بین احزاب مختلف باهم اختلاف داشته باشن ولی سر اسراییل همه باهم یک صداییم.
فرقی نمیکنه من چپی باشم یا راستی،همه باهم در مورد این رژیم یک صداییم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۷۵
۱۶
عربستان سعودی نجستره !
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۵۰
۲۷
سگ هار نجس منطقه که همش برا پنج به علاوه یک هاپ هاپ میکنه
من دیگه انگیزه ای واسه بودن ندارم اگه خواستید این سگو نفله کنید منم هستم تا پای جون
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۵۳
۳۵
هم نجسن هم کثیفن از سگم پست تر هستن اینها را باید گفت ولد زنایی نامشروعی هستن که برای بدست اوردن دنیا خود دست به هر کاری میزن اینها نمونه های که شما گفتین اینها از روز اول از اجدادشون همین کارشون بوده تا ابد همین کارشون خواهد بود حیف سگ نیست با اینها مقایسشون کنی اینها از سگم بدترن
مرصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۵۸
۴۰
مرگ بر سگ هار نجس منطقه

نظر شما ئر مورد این حجم منفی ! چیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۲۶
لیونی اون حلقه اش و البته اگه واقعا حلقه است دراره
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز