۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱

دونماینده از ایران با لاوروف دیدار می‌کنند

شنیده ها در راهروهای محل برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 حاکیست که وزیر خارجه روسیه قرار است در سفر به ژنو علاوه بر دیدار با نماینده سازمان ملل در امور سوریه با همتای ایرانی خود نیز دیدار کند.
کد خبر : ۱۴۴۳۷۰
صراط: در حالی که مذاکرات ایران و 1+5 که از صبح امروز در قالب مذاکرات بین ظریف و اشتون ادامه پیدا کرده بود به منظور مذاکرات داخلی دو طرف متوقف شده است ، خبرنگار مهر مستقر در محل مذاکرات کسب اطلاع کرده است که لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه عازم ژنو خواهد شد. وی به منظور دیدار با اخضر ابراهیمی به ژنو سفر می کند و این احتمال وجود دارد که اخضر ابراهیمی با وزیر امور خارجه کشورمان نیز دیداری داشته باشد.
 
همچنین گفته می شود  که کاترین اشتون در حال مذاکره یا اعضای 1+5 است و جلسات داخلی آنها بعد از ظهر امروز نیز ادامه خواهد داشت. بعد از این جلسه اشتون به دیدار ظریف می رود و خیلی از موضوعات از جمله حضور وزرای خارجه کشورهای 1+5 احتمالا بر اساس توافق های این جلسه مشخص خواهد شد.

همچنین از منایع غربی و امریکایی حاضر در محل مذاکرات نیز شنیده شده است که ایران و 1+5 بحث خود در خصوص غنی سازی را با پذیرش حقوق ایران به پایان رسانده اند و اکنون در حال مذاکره بر روی رآکتور اراک هستند.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز