۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸

اعتراض پرسپولیسی‌ها به دعوت از ستاره جنجالی

سرخپوش شدن دوباره بازیکن جنجالی دربی های اخیر، به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده است.
کد خبر : ۱۴۴۴۱۷
صراط: در لیست مدعوین به بازی نمایشی پرسپولیس و ستارگان میلان، نام مهدی هاشمی‌نسب هم به چشم می‌خورد؛ آنچه باعث خشم شدید هواداران این تیم شده و اعتراض گسترده آنها در فضاهای مجازی را به همراه آورده است.

هاشمی‌نسب دفاع یارکوب پرسپولیس در دهه هفتاد بود که با چهار بار گشودن دروازه رقیب سنتی در دربی‌ها، به محبوبیتی افسانه‌ای نزد هواداران دست پیدا کرد. او اما همه آنچه را اندوخته بود در تابستان گرم و کلافه‌کننده سال 79 به باد داد.

انتقال مستقیم مهدی به استقلال بعد از درگیری‌اش با علی پروین چنان جنجال عجیبی در ورزش ایران به پا کرد که شاید نظیرش در تاریخ فوتبال کشور پیدا نشود.

او اولین کسی بود که دستمزد موسوم به سه رقمی گرفت و در ازای صد میلیون تومان به استقلال پیوست. جالب اینکه گفته می‌شود در تهیه این رقم هنگفت، ستار همدانی کمک زیادی به علی فتح‌الله‌زاده کرد.

تصویر، لحظات تاریخی انتقام هاشمی‌نسب را نشان می‌دهد؛ جایی که او بعد از شش ماه تحمل شدیدترین فشارها، دروازه پرسپولیس را در داربی 9 دی 79 باز کرد و از حال رفت. هرچند گل دقیقه 87 او دقایقی بعد با سوپرگل استثنایی علی کریمی پاسخ داده شد تا یکی از زیباترین دربی‌های تاریخ برنده نداشته باشد.


منبع: بانک ورزش


خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز