۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴
محمدکاظم انبارلویی

سخنی با هاشمی رفسنجانی

کد خبر : ۱۴۵۰۰۶
"صراط" - منشا اين خبر، حسين كروبي است. او مدعي است، آقاي هاشمي رفسنجاني در ملاقات با خانواده موسوي و كروبي به چند نكته اشاره كرده است؛

1- اظهار تاسف از ادامه حصر.

2- صلاح نظام است كه رفع حصر شود.

3- رفع حصر از جمله مطالبات جدي مردم است.

4- حصر موسوي و كروبي براي نظام اسلامي ننگ است.

ما نمي‌دانيم آقاي هاشمي چنين حرفهايي را زده است يا نه، چون سايت ايشان اين خبر را منتشر نكرده است. از طرفي پسر كروبي هم يك راوي صادق نيست و نمي توان به قول او اعتماد كرد. اما آنچه گفته شده ممكن است خواسته ته دل برخي باشد و نيز حرف برخي از كساني باشد كه هنوز نمي خواهند باور كنند چه فتنه اي در سال 88  براي نابودي نظام تدارك شده بود. لذا بايد به اين شبهه پاسخ داد؛

فتنه سال 88 با دروغ تقلب، اصل و اساس نظام را هدف قرار داده بود. صبح روز راي‌گيري، همسر آقاي هاشمي رفسنجاني گفت: "اگر موسوي راي نياورد حتما تقلب شده و مردم بريزند توي خيابان." همين خبر توسط ضد انقلاب و راديوهاي بيگانه به سرعت منتشر شد. عصر روز راي گيري هنوز راي گيري تمام نشده، موسوي خبرنگاران داخلي و خارجي را جمع كرد و قبل از شمارش آرا، خود را پيروز انتخابات اعلام كرد.

وقتي نتايج آرا اعلام شد فرمان شورش خياباني و خروج بر حاكميت صادر شد و كساني كه تعهد داده بودند التزام عملي به اسلام و نظام داشته باشند 8 ماه كشور را دستخوش آشوب و اغتشاش كردند.

آنها راي شوراي نگهبان به عنوان يك نهاد فيصله بخش را بر نتافتند و حتي به نظر ولي فقيه گردن ننهادند. يك مشت اراذل و اوباش را به خيابانها آوردند و مغازه ها را غارت كردند، بانكها را آتش زدند و پيكر پاك 22 شهيد را روي دست نظام و مردم گذاشتند.
شعارهاي آنان ناظر به راي و انتخابات و... نبود. آنها اصل نظام، شعارها و آرمانهاي امام خميني(ره) را هدف قرار دادند.

آنها در روز قدس، شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران" سردادند. نتانياهو در استقبال از آنان گفت:‌"اصلاح طلبان به نمايندگي از ما در تهران مي جنگند!" در روز 13 آبان و 16 آذر استكبارستيزي انقلاب را زير سئوال بردند و بي شرمانه عكس امام را در دانشگاه تهران به آتش كشيدند. اين شرارتها پايان نيافت، در روز عاشوراي 88 شعار "مرگ بر اصل ولايت فقيه" سر دادند و به تكيه هاي عزاداري حمله كردند و شعائر الهي عاشورا و  كربلا را به باد تمسخر و استهزاء گرفتند. موسوي و كروبي و شركاء، اين حوادث ننگين و رويدادهاي تاسف بار را مي ديدند، گاهي با بيانيه و گاهي با سكوت تاييدشان مي كردند. آنها حتي حاضر نشدند از اين خيانت و جنايت تبري جويند، لذا كمترين مجازات برايشان اين بود كه در حصر قرار گيرند تا شرارتهاي آنها پايان داده شود. كاسه صبر ملت در 9 دي ماه 88 لبريز شد، مردم در تهران به خيابانها آمدند و سران فتنه را با نام ونشان محكوم كردند و از اهل فتنه تبري جستند.

آقاي هاشمي رفسنجاني بايد به مردم توضيح دهد، اگر نقل قول حسين كروبي از وي درست است، از چه چيز بايد تاسف بخورد؛ از ادامه حصر يا از آن همه جفا و جنايت و خيانت به نظام، انقلاب و مردم؟!

آقاي هاشمي رفسنجاني بايد به مردم توضيح دهد در حالي كه موسوي و كروبي هنوز بر طبل فتنه مي كوبند رفع حصر صلاح است يا ادامه حصر؟! آقاي هاشمي بايد به مردم توضيح دهد رفع حصر، مطالبه كدام مردم است، مردمي كه در 9 دي آمدند و تبري از فتنه و فتنه گران جستند يا آنان كه در فتنه 88 آرمانها و اهداف امام را به سخره گرفته و اقتدار و امنيت ملي را به مخاطره انداختند؟

آقاي هاشمي بايد به مردم توضيح دهد كه آيا حصر موسوي و كروبي ننگ است يا لجاجت و كينه توزي و جاه طلبي سران فتنه كه هنوز در انديشه احياي فتنه هستند و حاضر نيستند از فتنه انگيزي توبه كنند؟

آقاي هاشمي بايد به مردم توضيح دهد كه هم صدايي كروبي و موسوي با صداهاي بيگانه و سربازي كردن براي لشكر عمر سعد و شمر در پادگانهاي رسانه‌اي رژيم صهيونيستي، انگليس مكار و آمريكاي جنايتكار، ننگ است يا دفاع از نظام مظلوم جمهوري اسلامي در برابر شرارت فتنه گران!؟
آقاي هاشمي رفسنجاني كه دستي در سرد و گرم انقلاب دارند فتنه‌هاي زيادي را در انقلاب اسلامي ديده‌اند. فتنه شريعتمداري، فتنه منتظري، فتنه ليبرالها و منافقين، فتنه حزب توده. بيني و بين‌الله مقايسه كنند فتنه 88 با كدامين آنها قابل مقايسه است؟ فتنه سال 88 ننگين ترين فتنه از فتنه‌هاي انقلاب است، با اين تفاوت كه آنها خاتمه يافته‌اند اما اين فتنه ادامه دارد.

اگر نظام هم به برداشتن حصر و مجازات نكردن سران فتنه رضايت دهد تكليف آنها در قيامت با خداوند تبارك وتعالي چيست؟ كروبي و موسوي چه پاسخي دارند در شهادت 22 شهيد مظلوم فتنه، اين شهدا به كدامين گناه كشته شدند، خون اينها را چه كسي پاسخ بايد دهد؟ معاونت آنها در اين كشتار به عنوان يك جرم مشهود چه مي‌شود؟

آنها چه پاسخي دارند در ضربه به اقتدار و امنيت ملي و...؟

عفو بدون توبه آنان يعني به رسميت شناختن شورش عليه جمهوريت و اسلاميت نظام اين ننگ را چطور مي‌شود پذيرفت و ظلمي در اين اندازه به مردم را چگونه مي‌شود در تاريخ ثبت كرد.

اين ننگ تا ابد پاي آنها نوشته شده و با هيچ عفو و اغماضي پاك شدني نيست. اين ننگ دامان مدافعان آنها را نيز خواهد گرفت.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۱۱
اگه یه بار بگن با اونایی که عاشورا اون کارارو کردن مخالف هستن میشه قبول کرد فریفته شدن ولی اینا انگار ن انگار به شعائر حسینی توهین شده یا به ساحت امام توهین شده همش ژست حق به جانب دارن بگید ما با اونا نیستیم چی میشه؟؟؟ منافعتون به خطر میفته نکنه میترسین اسراییل یه سری مدارک رو کنه از وابستگی بعضی از خائنای داخلی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۱۷
بالاخره هاشمي مرد بزرگي است اكثر كساني كه از او ايراد مي گيرند هيچگاه در سياست به گرد او نمي رسند و تاثيري به اندازه او در انقلاب نداشته اند . هاشمي چون همواره بر حقايق و واقعيت ها تاكيد دارند به او هجمه مي شود حقيقت هم هميشه تلخ است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۱۹
مردم 9 دي خواستار محاكمه اصحاب فتنه به خصوص سران نانجيب فتنه و ساكتين عمروعاص صفت فتنه بودند و هستند