۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

سحر زکریا: دیالوگ خوب به آقایان می رسد

سحر زکریا گفت : معمولا در کارهای طنز خانم ها در حاشیه قرار دارند زیرا بهترین متن ها و دیالوگ ها برای آقایان نوشته می شود .
کد خبر : ۱۴۵۰۵۶
به گزارش صراط، سحر زکریا بازیگر سینما و تلوزیون  در باره مشکلات خانم ها در کار طنز گفت :همیشه در کار طنز دست خانم ها بسته بوده و همیشه بهترین متن ها و دیالوگ ها برای آقایون نوشته می شود و خانم ها معمولا در حاشیه قرار می گیرند البته در کارهای جدی هم آقایون پر رنگ تر هستند ولی در کار طنز به خاطر نوع کار این موضوع بیشتر دیده می شود.

بازیگر نقش لعبت الملوک در سریال " قهوه تلخ "  با اشاره به کمبود سریال های طنز فاخر از صدا و سیما گفت : کارگردان خوب در عرصه طنز که واقعا طنز را بشناسد خیلی کم وجود دارد و چون کار طنز را باید شناخت حتی بهترین کارگردان های درام و جدی نمی توانند کار طنز تولید کنند و یا وقتی تولید می کنند هیچوقت  کار قوی و خوبی ساخته نمی شود. و یکی از دلایلی که مدت زیادی است سریال های ماندگار طنز ساخته نمی شه این موضوع است که مهران مدیری که یکی از بهترین کارگردانان طنز می باشد از صدا و سیما رفته است و همیشه بهترین کارهای طنز رو آقای مدیری تولید می کرد و از طرفی نویستندگان کار طنز هم خیلی کم هستند و ما به اندازه انگشتان دست هم نویسنده خوب در کارهای طنز نداریم و همین باعث میشه که کارهای طنز کمتر داشته باشیم و معمولا هم طنز های ضعیفی هستند .

بازیگر سریال پاورچین همچنین درباره کار برای نمایش خانگی گفت: درباره کار برای شبکه نمایش خانگی باید گفت از زمانی که صدا وسیما از لحاظ مالی به مشکل خورده است کارگردان ها و تهیه کنندگان بیشتر به سمت رسانه ها آمده اند چون دست کارگردان و بازیگران در رسانه باز تر است. و تهیه کننده هم به خوبی می تواند با فروش دی وی دی های محصول به فروش نسبتا خوبی برسد ولی بازهم بستگی به فروش دارد و مانند صدا و سیما نمی توان روی فروش آن حساب باز کرد و از طرف دیگر استرسی که کار برای صدا و سیما دارد در ساخت کار برای رسانه ها دیده نمی شود . کار جدید آقای مدیری هم به نام شوخی کردم برای رسانه ها تولید می شود و چند قسمتی از آن  ساخته شده است .

سحر زکریا در پایان افزود: در بین کارهایم به نقش مهتاب در سریال پاورچین و نقش لعبت الملوک در سریال قهوه تلخ علاقه بیشتری داشتم اگرچه هر دو نقش کاملا با هم متفاوت بود ولی هر دو نقش را دوست داشتم.


تهران پرس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز