۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
همیشه با جان و دل بازی کردم/ می‌خواستم در اوج بروم، اما اوجم خیلی زیاد شد!

روایت ظریف از گریه‌های دخترش

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم.
کد خبر : ۱۴۵۵۸۸
صراط: لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم.

فرهاد ظریف در مورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها و کسب عنوان چهارمی اظهار داشت: تیم‌های اول تا پنجم دنیا در این مسابقات حضور داشتند و شرایطش مانند لیگ جهانی بود. ملی‌پوشان ایران باز هم با غیرت و جنگنده ظاهر شدند و نماینده‌های خوبی برای ملت ایران بودم. همین که مردم از ما راضی باشند خیلی با ارزش است.

وی درمورد خداحافظی‌اش از تیم ملی، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر مردم بسیار به من لطف داشتند؛ از همه ممنون هستم. تا زمانی که در تیم ملی بودم همه می‌دانند که با جان و دل بازی کردم و سعی کردم همیشه بهترین بازیکن باشم و اگر قرار بود بمانم هم همین کار را می‌کردم.

ظریف ادامه داد: در ورزش ما باید این اتفاق می‌افتاد؛ برخی از بزرگان من از تیم ملی کنار رفتند و برخورد خوبی با آنها نشد. من می‌خواستم که متفاوت باشم و در اوج بروم تا مسئولان متوجه شوند که تیم ملی چقدر برای ما ارزشمند است.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران افزود: می‌خواستم در اوج بروم، اما اوجم خیلی زیاد شد! بعد از بازی وقتی در رختکن بودم و گریه می‌کردم یکی از مسئولان مسابقات به سراغم آمد و گفت که به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شده‌ام.

وی که پیش از این اعلام کرده بود به خاطر ترمه، دختر سه‌ ساله‌اش می‌خواهد از تیم ملی خداحافظی کند، عنوان کرد: دلیل اولم این بود که در اوج خداحافظی کنم و دلیل دوم هم دخترم بود. ترمه سه‌ سالش است و اصلاً کنارش نبودم و تمام زحمات بر گردن همسرم بود.

ظریف گفت: هم من به ترمه نیاز دارم و هم او به من نیازمند شده است. هر زمانی که می‌خواهم به تمرین بروم با جملاتش کار را برایم سخت می‌کند و مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ وی همیشه با گریه خطاب به من می‌گوید که "بابا نرو، من تنها می‌شوم و ..." سفر‌هایی که با تیم ملی می‌روم مرا از دخترم دور می‌کند و نمی‌خواهم بیشتر از این به روحیه‌اش آسیب برسانم.

وی ادامه داد: در مورد شرایط باشگاهی هم تا زمانی که بتوانم بازی خواهم کرد. تا زمانی که بتوانم در تیم‌های خوب لیگ بازی کنم به دوران بازیگری‌ام ادامه خواهم داد.
منبع: فارس