۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳

همه طنازان سینمای ایران + تصاویر

بازیگران طنز پرداز سینمای ایران در سینما و سریالهای دیدنی تلویزیون را اینجا بیابید
کد خبر : ۱۴۵۷۳۵
صراط:  بازیگران طنز سینمای ایران بازیگرانن زن و مردی که با اثار درخشان خود در سینما و تلویزیزون خنده بر لبان مخاطبان میاورند بازیگران طناز سینمای ایران در زیر ذکر شده تا بیشتر با انها اشنا شوید
 
مهران مدیری:مهران مدیری در سال 1340 در تهران متولد شد.وی در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد و فعالیت‌های هنری خود را از نخستین سال‌های نوجوانی شروع کرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه، در چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر شرکت کرد.مدیری تا سال 1372 با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.مدیری در سال‌های آغازین دهه 70، نخستین تجربه حضور خود را در برنامه‌های مذهبی تلویزیون تجربه کرد تا آنکه وارد وادی طنز نمایشی در تلویزیون شد. در مجموعه‌های تلویزیونی نوروز72- بازیگرـ و پرواز 57 - بازیگر و کارگردان- در بهار و زمستان 1372، به عنوان یک بازیگر کمدی معرفی شد.



رضا عطاران: عطاران در سال ۱۳۷۳ با مجموعه ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری در کنار بازیگرانی چون رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی کارهای کمدی بازی کرد.

وی در میانه سال ۱۳۷۷ به همراه مجید صالحی و یوسف تیموری در گروه کودک و نوجوان شبکه یک تلویزیون، مجموعه "مجید دلبندم" و در سال ۱۳۷۹ مجموعه "قطار ابدی" را عرضه کرد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ مجموعه‌های سیب خنده، ستاره‌ها، کوچه اقاقیا را ارائه کرد.

همچنین عطاران گروه موسیقی دمپایی را به همراه یوسف تیموری و چند تن دیگر تشکیل داد.

وی در سال ۱۳۸۳ وارد عرصه تولید سریال‌های مناسبتی ماه رمضان شد و سریال خانه به دوش را ساخت. پس از آن در سال ۱۳۸۴ مجموعه متهم گریخت را به نویسندگی سعید آقاخانی، کارگردانی کرد.

رضا عطاران همچنین در چند فیلم‌ سینمایی ازجمله هوو و تیغ زن، کلاهی برای باران و اسب حیوان نجیبی است بازی کرده است.



شقایق دهقان: بازیگر توانای تآتر,سینما و تلویزیون است.وی در روز چهارم اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در آلمان به دنیا آمد.او زن برادر شوهر(جاری) بهاره رهنما و همسر مهراب قاسم خانی نویسنده خوب ایران است.مهراب قاسم خانی طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون می‌باشد که در جریان سریال پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می‌باشد

برزو ارجمند:برزو ارجمند زاده ۱۳۵۴ خورشیدی در مشهد، پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، بازیگر و کارگردان ایرانی است. عموی او داریوش ارجمند و پسر عمویش امیریل ارجمند هم از بازیگران برجسته به حساب می آیند.




 هومن برق‌نورد: (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸)بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.
هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگریاش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. او با تلاش مداومش حدود بیست سال صحنه های تئاتر کشور را در نوردید تا آنکه با مجموعه «بیداری» به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد.


محسن تَنابَنده: متولد سال 1354  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانیسینما وتلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.


بهاره رهنما:  در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد . وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگرسینما و تلویزیون می‌‌باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارداو در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.




بیژن بنفشه خواه: بازیگر ایرانی متولد یکم ۱ فروردین ماه ۱۳۵۲ در تهران می باشد, پدر وی رضا بنفشه خواه از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد بیژن بنفشه خواه در مجموعه های زیادی که اکثرا طنز بوده حضور موفق داشته است از جمله کارهای وی می توان به مجموعه های نلویزیونی ما چند نفر,بدون شرح,مرد دو هزار چهره,فهوه تلخساختمان پزشکان,خانه اجاره ای,مجموعه جدید ویلای من ساخته مهران مدیری و سریال پژمان اشاره نمود



خشیار راد:خشايار راد متولد 1330 تهران است. او پس از بازي در مجموعه طنز «خانه به دوش» توانست توانايي‌هاي خود را در زمينه بازيگري به نمايش بگذارد و پس از آن نقش‌هاي متعددي را در فيلم‌ها و مجموعه‌هاي طنز و حتي جدي بر عهده گرفت.


فلامک جنیدی: فلامك جنیدی، متولد سال 1351، پدرش مشهدی است. دو خواهر و یك برادر دارد، سوم دبیرستان بود كه تصمیم گرفت روزی بازیگر شود، در دانشگاه نمایشنامه‌نویسی خوانده است اولین باری كه مردم با چهره او آشنا شدند ایفای نقش در «جنگ 77» بود و پس از آن ببخشید شما، جایزه بزرگ، بدون شرح، شب‌های برره و... او با رامین ناصر نصیر هم دانشگاهی بود و توسط وی به مهران مدیری معرفی شد... فلامك جنیدی هم طی سال‌های اخیر یك پای ثابت مجموعه‌های طنز بوده است.





رامبد جوان:متولد1350با بازی در نقش کوتاهی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران شناخته شد و سپس با بازی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز به شهرت رسید و خیلی زود توانست نویسندگی و کارگردانی بعضی از نمایشها و مجموعه ها را به عهده بگیرد. بازی او فیلم مومیایی3 و مجموعه تلویزیونی ولایت عشق چهره دیگری از او به نمایش گذاشت.






مهران رجبی:متولد دهم دی ماه ۱۳۴۰ از روستای واریان کرج، فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.


فرناز رهنما: بازیگر نقش «نازنین» مجموعه «ساختمان پزشکان» متولد اصفهان و دانش آموخته رشته بازیگری است. او یکی از بازیگران تئاتر کشور است و هم اکنون مشغول تمرین در یک نمایش است تا مهر و آبان سال جاری بعد از مجموعه «ساختمان پزشکان» به صحنه تئاتر باز گردد. «رهنما» در کارنامه هنری اش در آثاری هم چون «زیرزمین»، «مأمور بدرقه»، «اقلیما» و «بعداز ظهر سگی سگی» نقش آفرینی کرده است


 محمدرضا شریفی نیا:متولد1334برای اولین‌بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجوئی، 1373) دیده شد. اما قبل از آن و در سال‌های 1370 تا 1372 مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام‌علی (ع) (داود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال 1375 مطرح و شناخته شد


مرجانه گلچین:مرجانه گلچین (زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.
گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ‌التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی «آئینه» پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت.




بهنام تشکر:  زادهٔ روز دوشنبه ۴ بهمن سال ۱۳۵۵در شهر بندر انزلی است. وی اصالتاً آذری است . پدر وی قبل از تولد "بهنام” به انزلی مهاجرت می‌کند. او در سال ۱۳۷۵(۲۰ سالگی) همراه با خانواده اش از بندر انزلی به تهران مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد. او دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش دکتر نیما در ساختمان پزشکان مشهور شد

جواد عزتی:محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

وی در مجموعه های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفا دور نزنیم…،دست بالای دست و* قهوه تلخ ایفای نقش کرده است.همچنین وی در فیلم طلا و مس ایفای نقش کرده است.


هادی کاظمی: متولد آبان ماه 1355 است ، او یکی از بازیگران سرشناس طنز است که با سریال شبهای برره اثر مهران مدیری مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقش او نقش نظام دو برره بود که هیچگاه از ذهن مردم فراموش نشد از همان سالهال روی صحنه رفت


نیما فلاح:

(زاده ۱۳۵۱ تهران) یک بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است . وی همسر سحر ولدبیگی (بازیگر) و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است .

بیوگرافی کامل نیما فلاح


سحر ولد بیگی:

(زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر ایرانی تلویزیون است.وی دختر مسعود ولدبیگی (چهره پرداز) و همسر نیما فلاح (بازیگر) است.


وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است.سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.



 بیوگرافی کامل سحر ولد بیگی

ساعد هدایتی:ساعد هدایتی متولد فروردین ۱۳۳۴ بازیگر ایرانی
به گفته هدایتی، در سال ۱۳۷۸ و به دنبال بستری شدن پدر مهران مدیری در بیمارستان محل کار هدایتی، وی با مهران مدیری آشنا شد و در آنجا وی از سابق کار خود در دهه پنجاه با وی سخن گفت. این آشنایی به همکاری سینمایی آنها انجامید و او اولین کار سینمایی مشترک خود با مدیری به نام پلاک ۱۴ را بازی کرد.



پروين قائم مقامي: نيز مدت زيادي نيست كه پا به دنياي بازيگري گذاشته است. او مادر بهاره رهنماست. قائممقامي در سريالهاي مرد هزار چهره 1و 2 و همچنين مسافران بازي كرده است.

یوسف تیموری:۶ دی ماه ۱۳۵۸ – در غرب تهران به دنیا آمده .فوق دیپلم هنر و دانش آموخته هنرستان صدا و سیما می باشد و یکی از هنرجویان ممتاز کلاسهای استاد سمندریان بوده است.
وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد .موسیقی را دوست دارد و خودش هم گیتار می نوازد و به طراحی صحنه هم علاقه دارد و به آن نیز می پردازد.

بیوگرافی یوسف تیموری

سحر جعفری جوزانی: در سال ۱۳۵۷ در آمریکا متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی (نویسنده و کارگردان) و فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.


علی صادقی: متولد آذر ماه 1359  فوق دیپلم کامپیوترخیلی اتفاقی به جرگه بازیگران پیوست.

مجید صالحی: مجید صالحی متولد 26 شهریور 1354 درتهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش انتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون طنز بازی کرد . خیلی زود با شخصی مجید دلبندم  مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد.


جواد رضویان : متولد 1353از سال ۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد.
جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند




بهنوش بختیاری :متولد 29/2/1354 در بیمارستان اقبال تهران و ساكن شهرك ژاندارمری است.
پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یك خانواده 6 نفری است. یك خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود دارد كه هر سه متاهلند.
در رشته مترجمی زبان لیسانس گرفته و با توجه به علاقه فراوانی كه به این رشته دارد به محض این‌كه فرصتی پیدا كند، به سراغ این رشته و ترجمه متون می‌رود.



رضا شفیعی جم :متولد 1350فعالیت در تئاتر از سال ۱۳۶۴. فعالیت در تلویزیون از سال ۱۳۷۰. با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز خوش درخشید.

مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش او «بامشاد» در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است.

شروع فعالیت سینمایی در فیلم دو همسفر (اصغر هاشمی) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۱.


حمید لولایی:متولد 1334 در محله عشرت‌آباد تهران.اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت‌آباد است متاهل و دو دختر به نام‌های مریم و سارا دارد.
 از کودکی عاشق بازیگری بود و با استفاده از جعبه‌های پودر لباسشویی و چسباندن عکس و گویندگی بچه‌های محل را دور خود جمع می‌کرد.

نگاهی به بیوگرافی حمید لولایی

مهران غفوریان: سوم شهریورماه1353 ازیگر ، کارگردان و نویسنده ایرانی سینما و تلویزیون است.
در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست .
پدرش تهرانی و مادرش تبریزی است.یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میكند.
سال 73 سال وارد دانشگاه شد و درشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت



فتحعلی اویسی:  تولد: 1324 - قم لیسانس بازیگری و كارگردانی از دانشگاه ایالتی تگزاس.پس از اتمام تحصیل به عضویت سیمای جمهوری اسلامی درآمد و در دهه شصت در فیلمهای بسیاری بازی كرد چند فیلم ناموفق هم كارگردانی كرد.




امیر جعفری:بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ١٣٨٠)‌ اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ١٣٨٣) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.



سیروس گرجستانی:درسال 1323 در بندر انزلي به دنيا آمد.
• هشت، نه ساله بود كه به تهران كوچ كردند، البته قبل از آن در رشت زندگي مي‌‌كردند...
• در مدرسه رودكي رشت تحصيل مي‌‌كرد.
• محل زندگي‌اش در تهران كوچه پس كوچه‌هاي ناصر خسرو و كوچه مروي بود.
• هر از چند گاهي سر به آن محله‌ها مي‌‌زد.
• بچه‌ كه بود، دوست داشت، تا پشت ويترين مغازه‌هاي خيابان لاله‌زار را دائما نگاه كند، برايش هميشه تازگي داشت.



مریم امیر جلالی: متولد سال ۱۳۲۶ است و در سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

پس از آن در سریالهای دیگر به اسامی هتل- نوعروس- خودرو تهران ۱۱- این زمینها – پشت کنکوریها- خانه بدوش – کارگاه شمس و مادام و ....فعالیت کرده است




سعید آقا خانی: در سال ۱۳۵۰ در شهرستان بیجار در استان کردستان دیده به جهان گشود.
وی دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. پس از مطرح شدن به عنوان بازیگر تئاتر حرفه‌ای در بیجار گروس، کار خود را با تلویزیون به همراه گروه ساعت خوش آغاز کرد و آرام آرام به هدف اصلی خود یعنی نویسندگی و کارگردانی نزدیک شد.






اکبر عبدی: متولد 1327از تلویزیون شروع کرد و خیلی زود محبوب شد و استعدادهایش را به رخ همگان کشید.
با بازی در فیلم « اجاره نشینها » در میان سینمایی های هم جایی برای خود پیدا کرد و در سال 1368 برای بازی بسیار زیبایش در فیلم « مادر » ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.
اوج هنر او در فیلمهای « هنرپیشه » (محسن مخملباف - 1371) و بخصوص فیلم « آدم برفی » (داود میرباقری - 1373) بود.
اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و خبری از آن عبدی پرطرفدار و محبوب نبود.





امین حیایی: متولد 1349فارغ التحصیل کامپیوترهمسر نیلوفر خوش خلق (بازیگر)
 شروع فعالیت سینمایی با بازی در فیلم « دو همسر » (اصغر هاشمی) در سال ١٣٧٠.
در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود.





سیامک انصاری: متولد 1347 فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

او تا به حال به سمت‌های بازیگر، کارگردانی ۴۰نمایش در زمان تحصیل و بازی در ۳ فیلم کوتاه تجربی فعالیت کرده‌است.





ارژنگ امیرفضلی: بازیگر ایرانی است. او بیشتر به‌عنوان یک کمدین شناخته شده‌است.فرزند  حسین امیر فضلی بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و صداپیشه رادیو



سحر زکریا:سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه ۱۳۵۲ در اراک بدنیا آمد.
سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بیوگرافی سحر زکریا,عکس سحر زکریا

عارف لرستانی : (زاده ۱۵ بهمن ۱۳۵۰) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران است. با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر با او همکاری کرد.


عکس های عارف لرستانی

اشکان اشتیاق : (متولد سال ۱۳۶۳ از تهران) بازیگر تلویزیون و سینماست . او بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرد . وی با سریال طنز نود شبی زیر آسمان شهر ( مهران غفوریان ) به شهرت رسید.




یوسف صیادی:  متولد سال ۱۳۴۸ و دارای مدرک دیپلم گرافیک است. او فعالیت‌های هنری خود را در زمینه نمایش کودکان آغاز کرد و با حضور در برنامه‌های طنز تلویزیونی در مقام کارگردان، تهیه کننده و بازیگر به ادامه آن پرداخت. او در فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضائی به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشت.

یوسف صیادی کمدین محبوب سینما و تلویزیون ایران,علاوه بر بازیگر یک پدر مهربان برای دو فرزندش نیز می باشد.




مجید یاسر: متولد 22 تیر سال 55 ، ساکن خیابان نیاوران .در خیابان سلیمانی منطقه 10 به دنیا آمدم.به لحاظ کاری سال 85 سال خوبی برایم بود ، چون اوایل سال در سریال "وفا" ودر ماه مبارک رمضان در سریال "صاحبدلان" و پس ازآن در فیلم سینمایی "روز سوم" بازی داشتم .


رامین ناصر نصیر: او هجده سال است که در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناق‌ها، پشت‌کنکوری‌ها و سه، پنج، دو ایفای نقش می‌کند

هم‌چنین او این‌روزها در مجموعه طنز «قهوه تلخ» نقش آقای بلوکات را به عهده دارد. این مجموعه از طریق شبکه ی خانگی درحال پخش است.


سامان گوران: متولد1368 است و در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده , مجرد است , او تیپ شخصیت ها و چهره های سرشناس و معروف را تقلید می کند.
کسانی مثل عادل فردوسی پور، علی دایی، مهران مدیری و رضا صادقی.البته او چند وقت قبل و با بلوتوث هایی که در آن صدای شخصیت های معروف را تقلید می کرد توانسته بود استعدادش را در زمینه تقلید صدا و تیپ سازی نشان بدهد. او هر کسی را می بیند فورا تیپ ظاهری اش را تقلید می کند.

شهره لرستاني: متولد: 1345  در تهران. ليسانس كارگرداني تئاتر از دانشكده هنرهاي زيبا دانشگاه تهران. با فيلم نياز ساخته داودنژاد به سينما ‌آمد و خوب هم ظاهر شد


امیر غفار منش:امیر غفارمنش ۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آنتوسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد..وی متاهل است ومرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده



گیتی معینی: گیتی معینی بازیگر ایرانی ، متولد شهری در غرب کشور است. از خانواده صد در صد نظامی از کودکی علاقه خاصی به کار خود دارد و به همین دلیل چون یکی از بستگان درجه یکم در رادیو فعال بود،گرایش به کار رادیو پیدا کرد و از کودکی عمر خود را در استودیو ۸ سپری کرد.



رضا فیاضی:فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آریزونای آمریکا در سال 1984.

پس از بازی در تئاتر تانگو (اسلاومیر مروژک) در دانشگاه آریزونا و نمایش همه علیه من (نیل سایمن) همراه با رضا ژیان در آمریکا در سال 1995، در سال 96 به ایران آمد و اولین بار در مجموعه کاکتوس ظاهر شد.

بازی متفاوت او در مجموعه گوهر کمال او را به شهرت رساند. او در سینما هم موفق بود.



سوسن پرور: وی متولد اسفند ۱۳۵۴ و عضو گروه نمایش «ستاک» است و تاکنون نمایشنامه‌هایی چون سالار تشنگان و جمعه ۳۰ دی را کارگردانی کرده است. وی بازی در فیلم زندان زنان را نیز در پرونده هنری خود دارد. پرور با بازی در سریال بزنگاه به شهرت خاصی رسید.


محمدرضا هدایتی: متولد1352 زابل در استان سیستان و بلوچستان است. وی از دوران کودکی به تئاتر روی آورده است. او خرداد ۷۴ به تهران آمد و در انتشارات مرغ آمین مشغول به کار شد.



محمد کاسبی: فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران در سال 1361.
موسس حوزه اندیشه و هنر اسلامی.
فعالیت در رادیو در سال 1359.

فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از اعضای اولیه شوراهای بازبینی فیلم و صدور پروانه نمایش.



رضا کریمی: سالهاست فعالیت هنری دارد، اما او را بیشتر به واسطه حضورش در سریالهای چارخونه، مسافران و جایزه بزرگ به خاطر داریم. كریمی در رشته بازیگری تحصیل كرده است و این كار را بسیار دوست دارد.
او در حال حاضر سریالهای ساختمان پزشكان و نابرده رنج را روی آنتن سیما دارد. به این بهانه سراغش رفتیم تا از چند و چون كارش بیشتر بدانیم.


منبع: پارسینه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز