۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷

پرسپولیس‌میلان/از حاشیه عدم پرداخت پول میلانی‌ها تا بازی غیردوستانه!

همه اخبار مربوط به دیدار ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس را در لینک های زیر ببینید.
کد خبر : ۱۴۵۸۳۵
"گروه ورزشی صراط" - دیدار ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس امروز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که برخلاف پیش بینی ها ظرفیت ورزشگاه آزادی نه تنها پر نشد بلکه در خوش بینانه ترین حالت، اندکی بیش از نصف سکوهای آن پر شدند.

به گزارش گروه ورزشی صراط، قبل از شروع مسابقه حاشیه به وجود امده مبنی بر عدم پرداخت 30 درصد مبلغ 200 هزار دلاری مورد توافق دو طرف، نزدیک بود به قهر میلانی ها و عدم برگزاری مسابقه منجر شود که موضوع به هر حال برطرف شد. ترکش های این اتفاق باعث شد تا 13 دقیقه ابتدایی بازی، تابلوهای تبلیغاتی خاموش باشد.

در ابتدای مسابقه برخورد شدید باقری با گتوزو باعث مصدومیت او شد و همین ماجرا عصبانیت میلانی ها را به دنبال داشت. پرسپولیس 4 دروازه بان خود را در این بازی به کار گرفت که سه نفر از آنها گل خوردند. در نیمه دوم مسابقه مرادی پنالتی واضح میلانی ها را نگرفت تا آنها را بیش از پیش عصبانی کند. در انتهای مسابقه نیز خطای عجیبی که مرادی از گتوزو گرفت باعث شد تا او بار دیگر خشمگین شود. اما مهدوی کیا نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند. در انتهای مسابقه نیز آفساید واضح مهدوی کیا گرفته نشد تا معلوم شود بازی اگرچه از نظر میلانی ها یک بازی دوستانه در عین حال جدی است اما از نگاه طرف ایرانی حتی داور بازی، می تواند با اتفاقات غیرعادی هم همراه باشد.

تمام اخبار مربوط به این دیدار از امضای قرارداد تا هزینه برگزاری آن و نیز تیزر ساخته شده درباره این بازی که چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده در لینک های زیر قابل دسترسی است:

نظرات بینندگان
رضا
|
Sweden
|
۱۸:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۲
۴
واسه همین دنیا به ایرانی بدبینه دیگه ! وقتی یه بازی فوبتبال در ایران اینقد بی اعتمادی و بی اخلاقی داره چطور توقع دارین 1+5 به همین راحتی به ایران اعتماد کنه.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز